اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

۳۹۰۱ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سیستان و بلوچستان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان سیستان و بلوچستان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۱۵ شهریور ۱۴۰۳- انجام مراحل مختلف استخدامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه معلولان سال ۱۴۰۳

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای نحوه انجام مراحل مختلف شامل: تشکیل پرونده استخدامی، بررسی مدارک، تطبیق شرایط احراز و معاینات پزشکی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی ویژه معلولان سال ۱۴۰۳ را اعلام نمود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه معلولان سال ۱۴۰۳ سهمیه ثبت نامی مناطق و شهرستان های تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند :


در ادامه فرآیند آزمون استخدامی ضمن تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز ذیل طبق برنامه زمان بندی شده اعلام شده در سامانه کارا ( روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح ) جهت تشکیل پرونده استخدامی ، بررسی مدارک ، تطبیق شرایط احراز و معاینات پزشکی در مکان مقرر مراجعه فرمایید.


مدارک مورد نیاز برای بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش :
۱- فرم اعلام آمادگی از سامانه کارا
۲- فرم اطلاعات فردی ( گزینش ) از سامانه کارا
۳- پرینت کارنامه قبولی آزمون
۴- شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)
۵- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی داوطلب ( دو سری تمام صفحات)
۶- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی پدر داوطلب ، همسر و فرزندان در صورت تاهل ( یک سری تمام صفحات )
۷- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان (یک سری)
۸- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز برابر کد شغل - محل انتخابی (یک سری)
۹- اصل و تصویر فرم تکمیل شده استشهاد محل سکونت (فرم پیوست مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون) تایید شده از نیروی انتظامی، پاسگاه یا کلانتری محل، صرفا برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت ( به جز زاهدان و نصرت آباد )
۱۰- اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین
۱۱- ارائه اصل مدرک معتبر تخصصی حافظان قرآن کریم با امضای مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حسب مورد و دو تصویر مدرک برای افرادی که از امتیاز حافظین قرآن استفاده نموده اند
۱۲- ارائه گواهی خدمت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با نهادهای دولتی همکاری کرده اند و به صورت غیر رسمی و تمام وقت و از محل اعتبارات دولتی حق الزحمه دریافت نموده اند، در صورت عدم رعایت سن مجاز (صرفا به میزان مدت همکاری تمام وقت از حداکثر سن مجاز این افراد کسر میشود) .
۱۳- پوشه کاغذی سفید برای خانم ها و قرمز برای آقایان (یک عدد)
۱۴– اصل و یک برگ تصویر مدارک و مستندات امتیاز آوری که در سامانه کارا بارگزاری شده است .

شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود

نکته : در تمامی مراحل تشکیل پرونده ، بررسی مدارک ، پزشکی و ارزیابی ، حضور شخص داوطلب پذیرفته شده در مرحله اول چند برابر ظرفیت ، الزامی میباشد .

مکان تشکیل پرونده و بررسی مدارک :
استان سیستان و بلوچستان – شهر زاهدان – بلوار معلم – معلم ۱۶ – اردوگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) – ساعت ۷ صبح

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ شهریور ۱۴۰۳- اطلاعیه شماره ۱ قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سهمیه استان سیستان و بلوچستان جهت بررسی مدارک

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، به اطلاع می رساند؛ داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود با به همراه داشتن مدارک ذیل طبق جدول زمانبندی شخصا به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

آدرس مراجعه جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک :

زاهدان . بلوار معلم . خیابان امام سجاد (ع) . اردوگاه فاطمه الزهرا (س)

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ مرداد ۱۴۰۳- لغو فرآیند ارزیابی مشاغل کیفیت بخشی در روز چهارشنبه سوم مرداد۱۴۰۳

به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی می رساند؛ با عنایت به عدم دسترسی به سامانه مورد نظر، با هدف جلوگیری از تضییع زمان همکاران و داوطلبان، ارزیابی مشاغل کیفیت بخشی در روز چهارشنبه سوم مرداد ماه۱۴۰۳ لغو می باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، با عنایت به پیگیری های صورت گرفته و اعلام مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش مبنی بر عدم دسترسی به سامانه مورد نظر، با هدف جلوگیری از تضییع زمان همکاران و داوطلبان، ارزیابی مشاغل کیفیت بخشی در روز چهارشنبه سوم مرداد ماه۱۴۰۳ لغو می باشد.
ضمنا در صورت اتصال سامانه، اطلاع رسانی به جهت تکمیل پرونده های ناقص امروز انجام خواهدشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اطلاعیه شماره ۲ را در خصوص معرفی شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی کیفیت بخشی سال ۱۴۰۳ صادر نمود.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،
به اطلاع معرفی شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی کیفیت بخشی سال ۱۴۰۳ سهمیه ثبت نامی مناطق و شهرستان های تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند: در ادامه فرآیند آزمون استخدامی ضمن تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز ذیل طبق برنامه زمان بندی شده که در سامانه کارا اعلام گردیده جهت تشکیل پرونده استخدامی، بررسی مدارک، تطبیق شرایط احراز و معاینات پزشکی و ارجاع به ارزیابی تکمیلی بعد از پرداخت مبلغ مشخص شده در همان سامانه در مکان مقرر مراجعه نمایید.
مدارک مورد نیاز برای بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش:
۱- چاپ فرم اعلام آمادگی با کد رهگیری ( چاپ از سامانه کارا )
۲- پرینت کارنامه قبولی آزمون
۳- شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)
۴- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی داوطلب ، پدر ، همسر و فرزندان درصورت تاهل و عائله مندی (یک سری تمام صفحات)
۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان (یک سری)
۶- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز برابر کد شغل - محل انتخابی (یک سری)
۷- اصل و تصویر فرم تکمیل شده استشهاد محل سکونت (فرم پیوست مندرج در سامانه کارا به همراه تاریخ و شماره) تایید شده از فرمانداری، پاسگاه یا کلانتری محل، صرفا برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت ( به جز زاهدان و نصرت آباد )
۸- اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه های قانونی آزمون ( سهمیه ۲۵ درصد و سهمیه ۵ درصد ایثارگران، ارائه تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان . مرجع ارائه تاییدیه مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح و یا معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی .
۹- اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین
۱۰- ارائه اصل مدرک معتبر تخصصی حافظان قرآن کریم با امضای مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حسب مورد و دو تصویر مدرک برای افرادی که از امتیاز حافظین قرآن استفاده نموده اند.
۱۱- ارائه گواهی خدمت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با نهادهای دولتی همکاری کرده اند و به صورت غیر رسمی و تمام وقت و از محل اعتبارات دولتی حق الزحمه دریافت نموده اند، در صورت عدم رعایت سن مجاز (صرفا به میزان مدت همکاری تمام وقت از حداکثر سن مجاز این افراد کسر میشود)
۱۲- پوشه کاغذی سفید برای خانم ها و قرمز برای آقایان (یک عدد)

شایان ذکر است: عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود
نکته مهم: در تمامی مراحل تشکیل پرونده، بررسی مدارک و پزشکی و ارزیابی حضور شخص داوطلب پذیرفته شده در مرحله اول چند برابر ظرفیت، الزامی میباشد.
مکان تشکیل پرونده و بررسی مدارک:
استان سیستان و بلوچستان – شهر زاهدان – بلوار معلم – معلم ۱۶ - اردوگاه فاطمه الزهرا (س)

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ خرداد ۱۴۰۳-آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳


نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳که در تاریخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۲ برگزار شد؛ میرساند کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان از روز شنبه مورخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۳ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
داوطلبین گرامی میتوانند با مراجعه به آدرس سایت مذکور از نتیجه این آزمون مطلع شوند.
فرآیند تشکیل پرونده در اطلاعیه های بعدی این اداره کل اعلام خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر فایل پیوست مطالعه و از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ خرداد ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۶ آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳

آخرین مهلت تشکیل پرونده و بررسی مدارک داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ میرساند :
با عنایت به اینکه آخرین روز تشکیل پرونده و بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۷ می‌باشد؛ لذا داوطلبانی که تاکنون برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک مراجعه نداشته و یا نقص پرونده داشته اند، می‌توانند در روزهای یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۶ و دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۷ به محل اردوگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) واقع در زاهدان بلوار معلم ۱۶ مراجعه نمایند.
شایان ذکر است: بعد از تاریخ یادشده به هیچ عنوان تشکیل پرونده و یا رفع نقص پرونده ای انجام نخواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ خرداد ۱۴۰۳- اطلاعیه ویژه داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری و استثنایی سیستان و بلوچستان

با توجه به تشییع پیکر مطهر شهدای راه خدمت، مراکز بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و همچنین مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی در روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تعطیل بوده و فرایندهای ارزیابی تکمیلی برگزار نخواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،
با توجه به تشییع پیکر مطهر شهدای راه خدمت و اعلام تعطیلی رسمی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲ از سوی هیات دولت، به اطلاع داوطلبان می رساند مراکز بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و همچنین مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تعطیل بوده و فرایندهای ارزیابی تکمیلی برگزار نخواهد شد.
شایان ذکراست: نوبت جدید برای داوطلبان تعیین نوبت شده روز چهارشنبه، متعاقبا از طریق سامانه(کارا) صورت گرفته و به اطلاع داوطلبان خواهدرسید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ میرساند: با عنایت به تمدید مهلت تکمیل مدارک ارزیابی پذیرفته شدگان تا ساعت ۲۳:۵۹ مورخ ۱۲/۲/۱۴۰۳ و بروز شدن سامانه گزینش و جذب سازمانی ( کارا ) به نکات زیر توجه نمایند. (مربوط به افرادی است که از مورخ ۱۱/۲/۱۴۰۳ نتوانستند مدارک را کامل بارگذاری کنند.)
۱. نفراتی که تایید نهایی نزدند و مدارک بارگذاری شده خالی می باشد، مجدد نسبت به بارگذاری اقدام کنند.
۲. نفراتی که تایید نهایی زدند و زمان پرینت اطلاعات تکمیل شده را خالی نشان می دهد، دسترسی مجدد داده می شود که مجدد مدارک بارگذاری کنند.
۳. سایر نفراتی که بارگذاری و تایید نهایی کردن امکان ویرایش ندارند.
یادآوری می شود فرآیند تشکیل پرونده در اطلاعیه های بعدی این اداره اعلام خواهد شد و از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه شماره ۳ آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان ، به اطلاع معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ می رساند:
برای تکمیل نمون برگ ها و ارسال مدارک، سامانه کارا (گزینش و جذب سازمانی) فعال می باشد و مهلت بارگذاری مدارک و تکمیل نمون برگ ها ۴ روز خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی

به اطلاع معرفی شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ سهمیه ثبت نامی مناطق و شهرستان های تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند : در ادامه فرآیند آزمون استخدامی ضمن تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز ذیل طبق برنامه زمان بندی شده که در اطلاعیه بعدی این اداره کل اعلام میگردد جهت تشکیل پرونده استخدامی ، بررسی مدارک ، تطبیق شرایط احراز و معاینات پزشکی و ارجاع به ارزیابی تکمیلی در مکان مقرر مراجعه فرمایید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، به اطلاع معرفی شدگان سه برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ سهمیه ثبت نامی مناطق و شهرستان های تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند :

در ادامه فرآیند آزمون استخدامی ضمن تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز ذیل طبق برنامه زمان بندی شده که در اطلاعیه بعدی این اداره کل اعلام میگردد جهت تشکیل پرونده استخدامی ، بررسی مدارک ، تطبیق شرایط احراز و معاینات پزشکی و ارجاع به ارزیابی تکمیلی در مکان مقرر مراجعه فرمایید.

مدارک مورد نیاز برای بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش :

پرینت نمون برگ شماره یک ( فرم پیوست )
پرینت نمون برگ شماره دو ( فرم پیوست ) ، این فرم فقط باید توسط همکاران بررسی مدارک تکمیل گردد .
پرینت نمون برگ شماره ۲۴ ( فرم پیوست )
پرینت کارنامه قبولی آزمون
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)
اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی داوطلب ، پدر ، همسر و فرزندان درصورت تاهل و عائله مندی (یک سری تمام صفحات)
اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان (یک سری)
اصل و تصویر دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز برابر کد شغل - محل انتخابی (یک سری)
اصل و تصویر فرم تکمیل شده استشهاد محل سکونت (فرم پیوست مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون) تایید شده از نیروی انتظامی، پاسگاه یا کلانتری محل، صرفا برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت ( به جز زاهدان و نصرت آباد )

  • اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه های قانونی آزمون ( سهمیه ۲۵ درصد و سهمیه ۵ درصد ایثارگران، ارائه تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان + مرجع ارائه تاییدیه مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح و یا معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی .
    - اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین
    - ارائه اصل مدرک معتبر تخصصی حافظان قرآن کریم با امضای مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حسب مورد و دو تصویر مدرک برای افرادی که از امتیاز حافظین قرآن استفاده نموده اند
    - ارائه گواهی انجام کار حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته از مدیر مدرسه غیر دولتی برای شاغلین مدارس غیر دولتی ، ارائه گواهی از مدیر موسسات آموزشی و فرهنگی برای شاغلین موسسات آموزشی و فرهنگی ، ارائه گواهی از مدیر مهد کودک برای شاغلین در مهدکودک و پیش دبستانی ، ارائه گواهی از مدیر دارالقرآن برای شاغلین در دارالقرآن ، ارائه گواهی از نهضت سواد آموزی برای آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی ، ارائه گواهی از موسسه طرف قرارداد خرید خدمات آموزشی برای نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون سپاری ، ارائه گواهی از اداره آموزش و پرورش منطقه برای نیروهای حق التدریس و سرباز معلم حسب مورد + تاییدیه گزینش + پرینت بیمه پردازی )
    - ارائه گواهی خدمت برای افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با نهادهای دولتی همکاری کرده اند و به صورت غیر رسمی و تمام وقت و از محل اعتبارات دولتی حق الزحمه دریافت نموده اند، در صورت عدم رعایت سن مجاز (صرفا به میزان مدت همکاری تمام وقت از حداکثر سن مجاز این افراد کسر میشود) .
    - پوشه کاغذی سفید برای خانم ها و قرمز برای آقایان (یک عدد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳٬۹۰۱ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

  • م
    محنا
    ۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
    سلام کسی میدونه مصاحبه و گزینش هنراموز شبکه و نرم افزار چطوریه!!؟؟
    • س
      سحر
      ۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۳۷
      سلام دوستان خانمها زابل سهمیه 5درصدی قبول شده نهایی کسی هست؟
      • ز
        زهراجون.
        ۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
        دوستان زاهدان کسی بوده اموزگاری قبول شده،ازامورتربیتی ومشاوره انصراف داده باشه،،،؟؟
        • ا
          احسان
          ۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴
          سلام برا گزینش کیفیت بخشی تا الان کسی رفته؟
          چرا تماس نمیگیرند.من 10روزه ارزیابی تکمیلی رو رفتم
          • f
            f
            ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹
            سلام دوستان سیستان بلوچستانی ایا معرفی نامه ای که بهتون تو بررسی مدارک دادن برای معاینات پزشکی را همونجا تو مرکز معاینات از شما گرفتن؟؟و اینکه برای ورود به بخش ارزیابی بهتون شماره یا برگه ای دادن؟
            • ن
              ناهید
              ۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶
              دشتیاری
              • ع
                عسل - آموزگار 1403
                ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵
                قبولی های نهایی آموزگاری
                کسی رفته برای مشخص کردن مدرسه و پایه؟؟
                • ن
                  ناهید
                  ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰۰:۴۹
                  منم قبول شدم امانرفتم هنوز
                  • ع
                    عسل - آموزگار 1403
                    ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
                    انگار اخرای مرداد تقسیم بندی رو انجام میدن
                    • ن
                      ناهید
                      ۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
                      مگه مشخص شده کجا دانشگاه بریم
                    • ع
                      عسل - آموزگار 1403
                      ۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
                      فرهنگیان محل زندگیمون باید بریم دیگه . تو سامانه مروارید نوشته
                      • ع
                        عسل - آموزگار 1403
                        ۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
                        برای شماهم پیام اومده برای تشکیل پرونده هفته ی دیگه برید امور اداری دشتیاری؟
                      • ن
                        ناهید
                        ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
                        برای شما دانشگاه فرهنگیان انتخاب واحد کرده
                        • ع
                          عسل - آموزگار 1403
                          ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
                          شهریه رو ریختم ولی هنوز انتخاب واحد نکردن برام
                          شما دانشگاه فرهنگیانتون کدوم شهره؟ قبولی کدوم شهرید؟
                          • ن
                            ناهید
                            ۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۷
                            دشتیاری
                          • ع
                            عسل - آموزگار 1403
                            ۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷
                            عه
                            منم قبولی دشتیاریم
                          • س
                            ستاره
                            ۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۴۲
                            ببخشید قبول نهایی زاهدان نمرتون چند شد
                            • ع
                              عسل - آموزگار 1403
                              ۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱
                              من قبولی نهایی زاهدان نیستم ، ولی نمرم 663 شد
                          • ا
                            احسان
                            ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۵
                            تربیت بدنی چابهار سهمیه 25درصد کسی هست؟
                            • ز
                              زهراجون.
                              ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
                              دوستان کسی میدونه گزینش و مصاحبه کیفیت بخشی کی شروع میشه
                              • ف
                                فازی
                                ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
                                سلام دوستان بچه های تربیت بدنی کیفیت بخشی خانمها کسی آموزگاری قبول شده ؟آیا ؟میخوام ببینم چندتا رقیب دارم
                                • ز
                                  زهراجون.
                                  ۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
                                  منم امورتربیتی ومشاوره هستم،دوستان بگیدخوب اگه انصراف دادین
                                • ا
                                  امیر
                                  ۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸
                                  سلام دوستان حد نصاب هنرآموز شبکه نرم افزار چابهار جقدر بوده؟
                                  • ع
                                    علی
                                    ۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸
                                    احتمالا 150
                                    • ا
                                      امیر
                                      ۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۰۲:۴۸
                                      از کجا مطمنی ؟؟؟
                                  • ف
                                    فاطمه
                                    ۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
                                    سلام دوستان،حداقل نمره سبک زندگی شهرزابل سهمیه 5 درصد و 25 درصد و اطلاع دارین؟
                                    • م
                                      مریم
                                      ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
                                      سلام فاطمه خانم سهمیه سبک زندگی حداقل 122میباشد
                                      • ف
                                        فاطمه
                                        ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۲
                                        سلام مریم جان،ممنونم،این حداقل 122 رو اطلاع دارین برای سهمیه 5 درصده یا 25 درصد؟
                                    • A
                                      Aaaaaa
                                      ۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
                                      سلام دوستان کیا امورتربیتی و مشاوره قبول شدن ؟ نمرتون چند شده
                                      • د
                                        داود
                                        ۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۴۷
                                        من قبول شدم 120 بمپور
                                        • ز
                                          زهراجون.
                                          ۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
                                          من زاهدان قبول شدم 216.
                                          • س
                                            ستاره
                                            ۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۴۱
                                            ببخشید قبول نهایی زاهدان نمرتون چند شد
                                        • 1
                                          1111
                                          ۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰
                                          سلام کسی هست که هم آموزگاری قبول شده هم دانشگاه فرهنگیان ممنون میشم اطلاع دهید فرهنگی 2خواهران دانشگاه فرهنگیان
                                          • ع
                                            عسل - در انتظار آموزگار ابتدایی 1403
                                            ۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
                                            دوستان عزیز ، ممکنه کسایی که ارزیابی تکمیلی رفتن تو استان سیستان و بلوچستان ، موضوع تدریسشونو بگن ؟
                                            اگه میدونید دیگه چه موضوع هایی هم توی این استان عنوان شده تا الان ، بگید خیلی ممنون میشم🙏🏻🙏🏻🙏🏻
                                            • خ
                                              خدایا شکرت
                                              ۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
                                              سلام دوستان کسی اینجا است که بنجار آموزگار ابتدایی با سهمیه 5درصد و مرد باشه قبول شده باشه
                                              • ع
                                                عسل - در انتظار آموزگار ابتدایی 1403
                                                ۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
                                                سلام اینجا اگه باشن هم نمیگن انگار ، موقع گزینش یا تحویل مدارک میتونید از بچه های اونجا سوال کنید کلی پیدا میکنید حتما

                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                              ثبت پاسخ