استخدام شرکت نفت ایرانول (کلیه اخبار و اطلاعیه ها)

۷ نظر

استخدام شرکت نفت ایرانول

خبر ۱۶ مهر ۹۶ - اعلام نتایج استخدام شرکت نفت ایرانول

داوطلبان گرامی، مطابق با متن فراخوان اعلامی از سوی این شرکت، تعداد داوطلبان مجاز به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام گردیده است؛ لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق به کارگیری برای داوطلبان مجاز شده ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی و تخصصی، معاینات طب صنعتی و انجام گزینش با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد. همچنین چنانچه در هر یک از مراحل جذب مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در متن آگهی جذب این شرکت باشد، مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع جذب آنها حتی در مواردی که جذب نیز انجام شده باشد منتفی تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این رابطه را ندارد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ شهریور ۹۶ - کارت آزمون استخدام شرکت نفت ایرانول

کاربران گرامی برای دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نفت ایرانول روی لینک زیر کلیک نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

استخدام شرکت نفت ایرانول (سهامی عام)

بدینوسیله به اطلاع می رساند شرکت نفت ایرانول (سهامی عام) در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های مختلف واقع در بندر ماهشهر ، تعداد ۱۴ نفر از دواطلبان واجد شرایط را به شرح زیر در مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و بالاتر از طریق برگزاری آزمون مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش به صورت قراردادی دعوت به همکاری می نماید

الف) شرایط بومی بودن :

۱- محل تولد داوطلب، یکی از شهرهای استان خوزستان باشد. لازم به ذکر است اولویت انتخابی با متولدین ماهشهر می باشد.
۲- مدت چهارسال سنوات تحصیلی داوطلب در مقطع دبیرستان به صورت متوالی در محل مورد تقاضا ( استان خوزستان) سپری گردیده باشد.در این راستا داوطلبان می بایست نسبت به ارائه تائیدیه تحصیلی معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل اقدام نمایند.

ب) شرایط عمومی:

۳- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛
۴- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)
۵- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (غیرپزشکی)
۶- عدم سوء پیشینه کیفری؛
۷- نداشتن تعهد خدمت در دستگاهها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار؛
۸- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی، انجام معاینات طب صنعتی و اخذ تائیدیه مرتبط و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان؛

ج) شرایط اختصاصی:

۱- موفقیت در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه فنی و تخصصی.
۲- سکونت در بندرماهشهر ( بندر امام خمینی) و ارائه تعهد محضری جهت انجام وظیفه در محل تعیین شده از سوی شرکت نفت ایرانول.
۳- حداکثر سن متقاضیان برای شغل ردیف ۱ حداکثر ۳۲ سال ، برای مشاغل ردیف های ۲، ۴،۶،۷ و ۲-۳، به میزان ۲۷ سال و برای مشاغل سایر ردیف ها به میزان ۲۴ سال می باشد.
۴- حداقل معدل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی برابر ۱۴، فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد و پیام نور برابر ۱۶ ، فارغ التحصیل های دانشگاههای علمی و کاربردی برابر ۱۷ و جهت داوطلبان دیپلم برابر ۱۵ می باشد.

تبصره: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی و مدارک پایان خدمت و یا معافیت دائم بایستی قبل از تاریخ ۹۶/۰۵/۱۶ باشد.

د) سوابق مورد نیاز جهت ثبت نام و مهلت ثبت نام:

۱- ثبت نام واجدین شرایط از تاریخ ۹۶/۵/۲۳ لغایت ۹۶/۰۶/۰۱ با مراجعه به سایتwww.iranol.ir انجام می پذیرد. همچنین کلیه اطلاع رسانی ها از طریق سایت مذکور صورت خواهد پذیرفت.
۲- داوطلبان از طریق مراجعه به سایت www.iranol.ir می بایست مشخصات و اطلاعات درخواست شده را به صورت صحیح و دقیق تکمیل نموده و پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی نسبت به دریافت کدرهگیری اقدام نمایند.
۳- فرمت تمامی عکس ها (اسکن ها) می بایست به صورت jpeg بوده، عکس داوطلبان نبایست از عرض ۱۲۰ پیکسل، طول ۱۷۰ پیکسل و حجم ۲۰۰ کیلو بایت بیشتر گردد. همچنین حجم هر یک از مستندات درخواستی نیز نباید از ۲۰۰ کیلوبایت بیشتر گردد.

ه) زمان و محل برگزاری آزمون:

۱- کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ ۹۶/۰۶/۰۷ لغایت ۹۶/۰۶/۰۹ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت نام، قابل دریافت می باشد.
۲- تاریخ برگزاری آزمون (عمومی و تخصصی)، روز جمعه مورخ ۹۶/۰۶/۱۰ ساعت ۹ صبح و به آدرس بندر ماهشهر-ابتدای جاده کمربندی هندی جان – جنب بیمارستان تامین اجتماعی- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۴ خلیج فارس بندر ماهشهر می باشد.
۳- به همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل کارت ملی جهت حضور در آزمون الزامی بوده و درغیراینصورت از ورود به جلسه امتحان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

و) نکات قابل توجه:

۱- چنانچه در هر یک از مراحل جذب مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در متن آگهی جذب این شرکت باشد، مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع جذب آنها حتی در مواردی که جذب نیز انجام شده باشد منتفی تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این رابطه را ندارد.
۲- هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک ردیف شغلی را دارا می باشد.
۳- نتایج آزمون کتبی حداکثر ۳ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) هیچگونه حق به کارگیری برای داوطلبان ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه فنی و تخصصی، معاینات طب صنعتی و انجام گزینش با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

برای مشاهده رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای استخدام شرکت نفت ایرانول (کلیه اخبار و اطلاعیه ها)

  • ع
    علی
    ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹
    استخدامی شرکت ایرانول در تهران در سال 1402 کی برگزار میشود؟
    ممنون
    • پشتیبان سه
      ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۰:۱۳
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از زمان استخدام این سازمان اینجا را کلیک کنید.
      موفق باشید
    • ع
      علیرضا
      ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹
      سلام
      چرا هرچی روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه شرکت ایرانول می زنم که کارت رو بگیرم سایتش باز نمیشه حتی با مرورگرهای دیگر هم امتحان کردم.
      لطفا بررسی نمایید
      • ح
        حسن کاظمی
        ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۴
        حسن کاظمی هستم پایان خدمت دارم دیپلم کامپیوتر دارم
        • ر
          رشید عبادی
          ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۶
          سلام برای شغل انباردار کارشناسی مدیریت میشه شرکت کنه ؟ یا فقط کاردانی ؟ بعد خدمت سربازی هم به حداکثر سن اضافه میشه یا نه ؟ لطفا کسی اطلاع داره جواب بده ممنون میشم
          • م
            مسعود
            ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
            من دانشگاه غیرانتفاعی کارون خوندم
            جزء کدوم دسته از دانشگاه هاست واسه معدلشه ک میپرسم
            معدل خودم15/39
            • ع
              علی
              ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳
              اقا من یه سوال دارم،من معافیت پزشکی دارم،الان اون مشکلی که داشتم از بین رفته ایا نمی تونم شرکت کنم در ازمون شرکت نفت،ممنون میشم جوابمو بدید

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ