آرشیو اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

مشاهده اطلاعیه‌های سال جاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

 

خبر ۷ خرداد ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۶


پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و استثنایی سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان‌تهران

پیرو اطلاعیه های صادر شده در خصوص فرآیند جذب و استخدام آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳، اعلام می دارد داوطلبانی که تاکنون جهت تشکیل پرونده استخدامی و یا تکمیل آن اقدامی انجام نداده اند، صرفا در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ میتوانند به کانون فرهنگی تربیتی سمیه واقع شهرری خیابان فدائیان اسلام نرسیده به چهارراه دیلمان ، کانون فرهنگی تربیتی سمیه مراجعه نمایند.
نکته مهم :
داوطلبان موظف‌اند قبل از مراجعه جهت تشکیل پرونده از پرداخت هزینه مرحله اول اطمینان حاصل نموده و با در دست داشتن اصل و تصویر تمام مدارک بارگذاری شده در سامانه کارا در مرکز تشکیل پرونده حضور داشته باشد.
داوطلبانی که پرونده آنها به کمیسیون موارد خاص ( اداری، پژوهشی و پزشکی) ارجاع شده است صرفا روز دوشنبه مورخ جهت پیگیری موضوع به مرکز تشکیل پرونده مراجعه نمایند.
شایان ذکر است تاریخ فوق الذکر (۱۴۰۳/۰۳/۰۷) آخرین مهلت پیگیری و ارائه مدارک و مستندات و تکمیل فرآیند تشکیل پرونده میباشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

 

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳-ارزیابی‌های تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حال انجام است

برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز، از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ به دانشگاه فرهنگیان که اکنون دانش‌آموخته شده‌اند و همچنین ورودی‌های سال ۱۴۰۰ به صورت حق‌التدریسی بهره گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در حال حاضر بر امتحانات متوسطه دوم تمرکز داریم که در هر سه پایه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ به صورت نهایی برگزار خواهند شد.
مسعود بهرامی تاکید کرد: از آنجا که ۵۰ درصد امتیاز نهایی دروس تخصصی و ۱۰۰ درصد امتیاز نهایی دروس عمومی برای ورود به دانشگاه از محل امتحانات نهایی به جای کنکور تعیین تکلیف خواهند شد، این دوره از امتحانات اهمیت ویژه‌ای دارند.
وی در ادامه به نتایج آزمون استخدام معلم اشاره کرد و افزود: با مجوزی که از سازمان اداری استخدامی کشور صادر شد، ۵۷۷۶ سهمیه برای شهرستان‌های استان تهران در حوزه‌های آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، کیفیت‌بخشی (مربیان پرورشی) و مربیان تربیت بدنی داشتیم که سازمان سنجش نتایج مرحله اول آزمون را که در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، اعلام کرده و الان ارزیابی‌های تکمیلی، تشکیل پرونده و مراحل گزینشی در حال انجام است.
بهرامی در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز گفت: از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ به دانشگاه فرهنگیان که اکنون دانش‌آموخته شده‌اند و از ورودی‌های سال ۱۴۰۰، به صورت حق‌التدریسی بهره گرفته خواهد شد.

خبر ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه آزمون استخدامی شماره ۳


قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام‌ پیمانی سال ۱۴۰۳ (آموزگار ابتدایی/استثنایی)

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام‌ پیمانی سال ۱۴۰۳ (آموزگار ابتدایی/استثنایی) می رساند با رعایت موارد ذیل در زمان مشخص شده در سامانه کارا (my.medu.ir) به مرکز تشکیل پرونده و ارزیابی مستندات این اداره کل مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه آزمون استخدامی شماره ۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ به اطلاع می رساند با عنایت به فعال شدن سامانه جذب و استخدام (کارا) از تاریخ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ مدارک مورد نیاز برای تکمیل نمون‌برگ‌ها، زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان و بررسی شرایط احراز، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر است:
۱-اصل شناسنامه و کارت ملی
۲-اصل و تصویر شناسنامه پدر و فرزندان
۳-اصل و تصویر سند ازدواج برای داوطلبان متاهل (مطابق مفاد دفترچه آزمون)
۴- اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
۵-اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت بدون خدشه و قلم خوردگی )
۶- اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصد ایثارگران
۷-اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)
۸-اصل گواهی مربوط به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و جهادی و.. مطابق مفاد دفترچه آزمون
۹-عناوین مدارک امتیازآور مربوط به سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی بر اساس اصلاحات دفترچه آزمون به شرح ذیل آماده گردد
۱۰-کسب مقام در مسابقات و رویدادهای معتبر علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
۱۱-مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیربط و بیمه
۱۲-گواهی معتبر مهارت‌ها و رتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
۱۳-تقدیرنامه‌های مرتبط در سطح (امتیاز بر اساس سطوح کسب تقدیرنامه)
همچنین مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش نمون برگ اطلاعات فردی گزینش برای انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش:
یک قطعه عکس پرسنلی (فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود).
تصویر تمامی صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و ...
تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش
تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک
تصویر سوابق فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در نهادهای انقلابی و امور عام المنفعه مانند بسیج و ...
پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی، لازم است جهت انجام مراحل جذب و استخدام از روز شنبه به‌ تاریخ ۱۴۰۳/۲/۸ حداکثر به مدت چهار (۴) روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب واستخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.
بدیهی است؛ عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد.و برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲ آذر ۱۴۰۲-اطلاعیه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ ویژه سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با توجه به اعلام نتایج اسامی افراد در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲، سهمیه اداره کل شهرستانهای استان تهران به اطلاع می‌رساند، ضمن مطالعه دقیق موارد ذکر شده در بند‌های ذیل، اقدام شود؛

۱-افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون دبیری و هنر آموزی سال جاری، جز سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران بوده‌اند و پرونده تشکیل داده نیازی به تشکیل پرونده مجدد ندارند و در صورت تغییر در منطقه بومی، مدارک و مستندات مربوط به امتیاز بومی خود را، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۴ تحویل واحد استخدام اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران (واقع در تهران، بزرگراه بعثت، خیابان شهید صابونیان، خیابان شهید سمیعی روبروی درب شمالی پارک بعثت ) دهند.


۲-افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی در سال جاری ، در سایر استان‌های کشور تشکیل پرونده داده و مصاحبه شده‌اند، نیازی به مراجعه و تشکیل پرونده مجدد نداشته و صرفا مدارک بومی خود را در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۴ تحویل واحد استخدام اداره کل شهرستانهای استان تهران (واقع در تهران، بزرگراه بعثت،خیابان شهید صابونیان، خیابان شهید سمیعی، روبروی درب شمالی پارک بعثت) نمایند و افرادی که از امتیاز بومی استفاده نکرده‌اند، نیازی به حضور در این کل نمی‌باشد.


۳-افرادی که تاکنون در این اداره کل و یا هیچ کدام ازسایر استان‌ها نسبت به تشکیل پرونده اقدام ننموده‌اند و طی بررسی مجدد امتیازها به این اداره کل معرفی شده‌اند، مطابق با لیست پیوست در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۵ (راس ساعت اعلام شده) به مرکز تشکیل پرونده واقع در (تهران، شهرری، خیابان غیوری شمالی، کوچه شهید حسن زاده پلاک ۵۱ پژوهشسرای دانش‌آموزی رازی) مراجعه کنند.


نکته مهم: مقتضی است قبل از حضور در مرکز تشکیل پرونده نسبت به تهیه و چاپ فرم‌های مورد نیاز (پیوست این اطلاعیه) اقدام کنند.


شایان ذکر است با توجه به محدودیت فضا از آوردن همراه خودداری شود.

۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون به صورت خوانا و واضح
۲-سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) تهیه شده درسال جاری.
۳-اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات
۴-اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو
۵-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده نموده اند
۶-اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)
*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.
۷-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی)
*تذکر۱:در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.
*تذکر۲: ریز نمره ممهور به مهر دانشگاه به هیچ عنوان به عنوان مدرک تحصیلی محاسبه نمی گردد وقابل قبول نمی باشد و تشکیل پرونده صورت نخواهد پذیرفت.
۸-اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین (نامه می بایست خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ودر سال جاری صادر شده باشد.)
۹-مستندات مربوط به ایثارگری
الف : گواهی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران
ب: مستندات مربوط به حضور در جبهه های حق علیه باطل :
۱) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
۲) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
۳) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
***نکته مهم: افراد دارای کارت ایثار که مدت حضور در جبهه حداقل ۲۴۰روز می باشد، نیازی به ارائه نامه از مراجع فوق نمی باشد.
۱۰. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن

۱۱. پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)،بدون خدشه، قلم خوردگی و لاک گرفتگی
ج) اصل وتصویرمدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان
د)گواهی اشتغال به کاررسمی ،پیمانی و قرار دادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه به مدت ۱۰ سال
نکات مهم:
۱-حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل(تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می باشد.
۲-با توجه به محدودیت مکان و فضا ، از آوردن همراه خودداری گردد.
۳-مقتضی است نسبت به دریافت فرم های (خوداظهاری ،پزشکی و استشهاد محلی ) ضمیمه اطلاعیه اقدام و پس از تکمیل با خودکار آبی وبدون خدشه و قلم خوردگی ، در روز تشکیل پرونده ،تحویل مسئول مربوطه گردد.
۴-کلیه امضاء ها و اثر انگشت فرم های مربوطه صرفا در حضور مسئول ثبت نام صورت گیرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۳ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره یک تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری (ابتدایی و استثنایی) سال ۱۴۰۲ ویژه سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان.های استان تهران، با توجه به اعلام نتایج اسامی افراد در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری ویژه ابتدایی و استثنایی سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران به اطلاع می‌رساند، ضمن مطالعه دقیق موارد ذکر شده در بندهای ذیل، اقدام کنند:
۱- افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون آموزگاری در مرداد ماه سال جاری، جز سهمیه اداره کل شهرستان‌های استان تهران بوده‌ و پرونده تشکیل داده‌اند نیازی به تشکیل پرونده مجدد ندارند و در صورت تغییر در منطقه بومی، مدارک و مستندات مربوط به امتیاز بومی را روز شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲، تحویل مرکز منابع انسانی و امور اداری اداره کل شهرستان‌های استان تهران دهند.

۲- افرادی که در مرحله چند برابر ظرفیت آزمون آموزگاری در مرداد ماه سال جاری ، در سایر استان های کشور تشکیل پرونده داده اند ، مطابق با لیست پیوست در روز چهارشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۲ به مرکز تشکیل پرونده مراجعه کنند.


۳- افرادی که تاکنون در هیچ کدام از استان‌ها تشکیل پرونده نداده‌ و طی بررسی مجدد امتیازها به این اداره کل معرفی شده‌اند، مطابق با لیست پیوست در روز چهارشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۲ به مرکز تشکیل پرونده به نشانی؛ تهران، شهرری، خیابان غیوری شمالی، کوچه شهید حسن‌زاده، پلاک ۵۱، پژوهش‌سرای رازی شهرری مراجعه کنند.

مدارک و مستندات لازم

۱- پرینت کارنامه قبولی در آزمون
۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی - کدملی) تهیه شده در سال جاری
۳- اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات آن
۴- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و رو
۵- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده کرده‌اند
۶- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)
نکته: دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی کرده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه کنند.
۷- اصل دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی
تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می‌بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.
۸- اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته‌شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین (نامه باید خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و در سال جاری صادر شده باشد.)
۹- گواهی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته‌شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران
مراجع تایید کننده حضور داوطلبانه در جبهه‌ها:
الف) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
ج) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰- گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره‌مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن
۱۱- پذیرفته‌شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می‌بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، بدون خدشه، قلم‌خوردگی و لاک‌گرفتگی
ج) اصل و تصویر مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

مدارک مورد نیاز در خصوص تطبیق رشته‌های تحصیلی پذیرفته‌شدگانی که سابقه همکاری با آموزش و پرورش داشته و با رشته‌های غیرمرتبط در آزمون شرکت کرده‌اند؛ دارابودن حداقل دو سال سابقه آموزشی-تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تائید آموزش و پرورش که در یک یا چند قالب مصادیق ذیل کسب شده باشد:


الف) خرید خدمات آموزشی
۱- تصویر برابر با اصل شده قرارداد فرد با شرکت
۲- ریز سوابق بیمه تائید شده ( ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)

ب) سرباز معلم
کلیه احکام دوران سرباز معلمی (ممهور به مهر زنده کارگزینی محل خدمت)

ج) حق التدریس
۱- ابلاغ رایانه‌ای حق التدریس (ممهور به مهر زنده مقطع تحصیلی مربوطه)
۲- ریز سوابق بیمه تائید شده (ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)

د) مدارس غیر دولتی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی
۱- ریز سوابق بیمه تائید شده با کد کارگاه غیردولتی مربوط (ممهور به مهر زنده)
۲- اصل و تصویر قرارداد با مدارس غیردولتی
۳- تصویر تائیدیه گزینش مربوط به زمان اشتغال (ممهور به مهر محل خدمت)

ه) نهضت سواد آموزی
۱- اصل و تصویر فرم( ۰۱۳ ) تائید شده توسط معاونت سوادآموزی استان
۲- ریزسوابق بیمه تائید شده ( ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)
تذکر: ذکر مدت همکاری بر اساس تعداد ماه‌های کار کرد در فرم مذکور الزامی می باشد.


و) دارالقرآن دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی
۱- گواهی اشتغال دوسال با ۱۰ ساعت فعالیت درهفته تائید شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان
۲- ریز سوابق بیمه با کد کارگاه مربوط تائید شده (ممهور به مهر زنده سازمان تامین اجتماعی)

نکات مهم:

۱- حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل(تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می باشد. ۲- با توجه به محدودیت مکان و فضا ، از آوردن همراه خودداری گردد.

۳- مقتضی است نسبت به دریافت فرم‌های (خوداظهاری ،پزشکی و استشهاد محلی ) ضمیمه اطلاعیه اقدام و پس از تکمیل با خودکار آبی وبدون خدشه و قلم خوردگی، در روز تشکیل پرونده ،تحویل مسئول مربوطه گردد.

۴- کلیه امضاء‌ها و اثر انگشت فرم های مربوطه صرفا در حضور مسئول ثبت نام صورت گیرد.

آدرس: تهران، شهرری، خیابان غیوری شمالی، کوچه شهید حسن‌زاده، پلاک ۵۱ پژوهش‌سرای رازی شهرری

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۶ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره پنج آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ رشته دبیری وهنرآموز؛


آخرین روز تحویل مدارک ورفع نقص پرونده‌های پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنرآموز (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال۱۴۰۲ می رساند، پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص مدارک مورد نیاز و مکان تشکیل پرونده، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴، آخرین روز تحویل مدارک و هم چنین رفع نقص پرونده های تشکیل شده می باشد. تاکید می گردد با توجه محدودیت زمانی امکان تمدید مهلت ذکر شده نمی باشد و بعد از تاریخ مقرر به هیچ عنوان تشکیل پرونده صورت نخواهد پذیرفت ومطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام غیبت در هر یک از مراحل استخدام به معنای انصراف می باشد.

آدرس مرکز تشکیل پرونده: تهران ، شهرستان ری ، میدان فرمانداری ، خیابان مدرسه ، نرسیده به ایستگاه مترو شهرری، مدرسه ماندگار شهید مدرس

 

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره چهار آزمون استخدامی سال۱۴۰۲ رشته دبیری و هنر آموز؛



جدول زمان بندی و تاریخ مراجعه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنرآموز (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال۱۴۰۲ می رساند، پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر تشکیل پرونده و مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی، به پیوست جدول زمان بندی و تاریخ مراجعه کلیه پذیرفته شدگان اولیه این اداره کل ارسال می‌گردد.
شایان ذکر است؛ تاریخ مراجعه افراد که مهلت مراجعه آن‌ها گذشته است، از روز یک‌شنبه ۱۹/۰۶/۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۲/۰۶/۱۴۰۲ از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۰ صبح می‌باشد، در ضمن مطابق دفترچه راهنمای آزمون استخدامی، عدم مراجعه به معنای انصراف می‌باشد.
آدرس: تهران، شهرستان ری، میدان فرمانداری، خیابان فرمانداری، مدرسه ماندگار شهید مدرس

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره سه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ رشته دبیری و هنرآموز


بهره‌مندی از امتیازات سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی جهت بهره‌مندی از امتیازات سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی می‌بایست نسبت به تهیه و آماده‌سازی مدارک و مستندات، طبق فرم ۱۹ پیوست اقدام و مدارک مذکور را پس از تشکیل پرونده و انجام معاینات پزشکی به آموزشگاه عاشورا به آدرس: شهر ری، میدان شهید غیبی، بلوار داسار، جنب مترو شهر ری، تحویل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۲ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره دو آزمون استخدامی سال۱۴۰۲ رشته دبیری و هنر آموز


تهیه و آماده‌سازی مدارک و مستندات پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنرآموز (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، با توجه به اعلام نتایج (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری وهنر آموزی (ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند:

۱. پرینت کارنامه قبولی در آزمون به صورت خوانا و واضح

۲. سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت‌نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) تهیه شده درسال جاری.

۳. اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات

۴. اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو

۵. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده نموده‌اند

۶. اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

*نکته: دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

۷. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی)

*تذکر۱: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می‌بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.

*تذکر۲: ریز نمره ممهور به مهر دانشگاه به هیچ عنوان به عنوان مدرک تحصیلی محاسبه نمی گردد.

۸. اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین (نامه می‌بایست خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و در سال جاری صادر شده باشد.)

۹. مستندات مربوط به ایثارگری

الف: گواهی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران

ب: مستندات مربوط به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل :

۱) معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

۲) معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

۳) معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

***نکته مهم: افراد دارای کارت ایثار که مدت حضور در جبهه حداقل ۲۴۰روز می باشد، نیازی به ارائه نامه از مراجع فوق نمی باشد.

۱۰. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره‌مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن

۱۱. پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می‌بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.

ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، بدون خدشه، قلم خوردگی و لاک گرفتگی

ج) اصل وتصویرمدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

د)گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قرار دادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه به مدت ۱۰ سال

نکات مهم:

۱- حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل(تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می باشد.

۲- با توجه به محدودیت مکان و فضا ، از آوردن همراه خودداری گردد.

۳- مقتضی است نسبت به دریافت فرم‌های (اعلام‌آمادگی، پزشکی و استشهاد محلی) ضمیمه اطلاعیه اقدام و پس از تکمیل با خودکار آبی وبدون خدشه و قلم خوردگی، در روز تشکیل پرونده، تحویل مسئول مربوطه گردد.

۴-کلیه امضاء‌ها و اثر انگشت فرم‌های مربوطه صرفا در حضور مسئول ثبت‌نام صورت گیرد.

۵-مکان و جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد و مدارک، در اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبر ۲۶ مرداد ۱۴۰۲-استقرار میز خدمت در مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری شهرستان‌های استان تهران در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان از روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه الی پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه در مرکز ارزیابی شهرری (مدرسه ماندگار شهید مدرس)، استقرار خواهد داشت.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۳مرداد ۱۴۰۲-جزئیات ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران اعلام شد

 فرماندار ویژه شهرری گفت: ارزیابی حرفه ای داوطلبان استخدامی فرهنگیان و معلمان، سبب افزایش کیفیت در آموزش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بشارت عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور در دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری و بازدید از روند برگزاری مصاحبه و ارزیابی حرفه‌ای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان ویژه داوطلبان شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این دست از برنامه‌ها اظهار داشت: این روند در افزایش کیفیت آموزشی مدارس کشور موثر است.

وی گفت: انجام مصاحبه و ارزیابی‌های تخصصی با داوطلبانی که در آزمون جذب معلمین موفق به کسب نمره قبولی شده اند می‌تواند تا حدود زیادی در روند انتخاب افراد با سطح معلومات و تخصص بالاتر مفید بوده و به تبع آن در آینده موجب بالا رفتن کیفیت آموزش در مدارس کشور شود.

بشارت با اشاره به روند جذب معلمین از طریق آزمون عنوان داشت: روند جذب معلمین از طریق ماده ۲۸ و برگزاری آزمون هماهنگ ویژه داوطلبان دارای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش آغاز و پس از اعلام نتایج آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند، پس از تشکیل پرونده به مراکز برگزاری مصاحبه و ارزیابی حرفه‌ای ارجاع می‌شوند.

فرماندار ویژه ری افزود: همه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون در مجموعه شهرستان‌های استان تهران بالغ بر ۴۷۰۰ نفر هستند که شامل ۱۵۰۰ نفر داوطلب آقا و ۳۲۰۰ نفر داوطلب خانم بوده که جهت انجام مصاحبه و ارزیابی به ۵ مرکز مستقر در شهرستان‌های ری، شهریار، اسلامشهر، ورامین و منطقه چهاردانگه ارجاع و فرآیند جذب داوطلبین به صورت مرحله‌ای پیگیری و اجرا می‌شود.

معاون استاتدار تهران در ادامه بیان داشت: برگزاری مصاحبه و ارزیابی‌های حرفه‌ای بر اساس معیارها و ضوابط تعیین شده در روند جذب و بکارگیری افرادی با معلومات، تخصص و تسلط بیشتر بسیار مفید بوده که از مهمترین فواید آن می‌توان به افزایش سطح کیفیت آموزشی در مدارس و به تبع آن رشد و شکوفایی بیشتر دانش آموزان و فرزندان عزیز ایران اسلامی در مدارس کشور اشاره کرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۹ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۸ زمان‌بندی مراجعه جاماندگان تشکیل پرونده آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۲


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در اطلاعیه شماره ۸ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران امده است؛ به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی(سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ که موفق به تشکیل پرونده جهت معرفی به درمانگاه و مراکز ارزیابی نشده اند و یا نقص مدارک داشته‌اند، می‌رساند با توجه به اطلاعیه شماره ۳ اعلام شده در خصوص آماده سازی مدارک و مستندات، جاماندگان می‌بایست صرفا در روزهای یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ و دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ با همراه داشتن مدارک مربوطه، به آدرس مرکز تشکیل پرونده واقع در شهرری، میدان فرمانداری، خیابان مدرسه، نرسیده به ایستگاه مترو شهرری، مدرسه ماندگار شهید مدرس مراجعه نمایند.

در ضمن مهلت فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام، عدم مراجعه به منزله انصراف خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


ارسال پیامک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۴ در خصوص آماده‌سازی مدارک و مستندات، امروز تا ساعاتی دیگر پیامک تعیین زمان تحویل مدارک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ ارسال خواهد شد.

به دلیل حجم بالای پیام‌ها، پیامک‌های تعیین نوبت به تناوب تا عصر روز شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ به شماره همراه‌ اعلامی توسط پذیرفته‌شدگان ارسال خواهد شد، در صورت عدم دریافت پیامک تا این زمان، پذیرفته‌شدگان می‌بایست عدد ۱۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۷۵۲۶ ارسال نمایند

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


تعیین زمان و مکان برای تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی(سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۳ در خصوص آماده‌سازی مدارک و مستندات، افراد پس از تهیه مدارک مربوطه با توجه به پیامک دریافتی، بر اساس زمان تعیین شده به دبیرستان ماندگار شهید مدرس واقع در شهری مراجعه کنند.

نکات مهم
۱ - با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حضور به موقع در تاریخ و ساعت تعیین شده مورد تاکید می باشد و در خارج از ساعت تاریخ تعیین شده، مدرکی تحویل گرفته نخواهد شد.

ث - مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام، عدم مراجعه در هر مرحله از فرآیند آزمون به منزله انصراف تلقی می‌گردد و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳ - افرادی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کد ملی خود را به صورت اشتباه ثبت کرده‌اند، می‌بایست برای مشاهده تاریخ و زمان تشکیل پرونده، با همان کد ملی ثبت شده در سایت وارد شوند.

۴ - افرادی که در هر دو اولویت، جز قبولی‌های این اداره کل می‌باشند، می‌بایست مدارک امتیاز آور مانند (شرایط بومی بودن و ایثارگری و...) به صورت جداگانه برای هر دو اولویت قبولی تحویل نمایند.

۵ - پیامک‌های تعیین نوبت به تناوب تا صبح روز شنبه به شماره همراه‌های اعلامی توسط پذیرفته‌شدگان ارسال خواهد شد، در صورت عدم دریافت پیامک، پذیرفته‌شدگان می‌بایست عدد ۱۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۷۵۲۶ ارسال نمایند.

آدرس مرکز تشکیل پرونده: تهران، شهرستان ری، میدان فرمانداری، خیابان مدرسه، نرسیده به ایستگاه مترو شهرری، مدرسه ماندگار شهید مدرس

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

 

 خبر ۸ تیر ۱۴۰۲ - اطلاعیه شماره سه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات جهت تشکیل پرونده پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در اطلاعیه شماره سه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است؛ با توجه به اعلام نتایج (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی( ویژه شهرستان‌های استان تهران) سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند:
۱.پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دو سری)
۲.شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) تهیه شده در سال جاری
۳.اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری)
۴.اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و رو آن (دو سری)
۵.اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزند، برای افرادی که از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده نموده اند
۶.اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) (دو سری)

*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

۷. اصل دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و تصویرآن (دو سری)


*تذکر:در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت، می‌بایست کپی برابر با اصل شده این مدرک از آموزش دانشگاه تحویل گردد.


۸.اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی استان برای پذیرفته شدگان اولیه از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین(نامه باید خطاب به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و در سال جاری صادر شده باشد.)
۹.گواهی‌نامه بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران، مراجع تایید کننده حضور داوطلبانه در جبهه ها:
الف)معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب)معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
ج)معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰.گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن
۱۱.پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) بر اساس شناسنامه محل تولد با شغل محل انتخابی یکسان باشد.
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، بدون خدشه، قلم خوردگی و لاک گرفتگی
ج) اصل و تصویر مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان
مدارک مورد نیاز در خصوص تطبیق رشته های تحصیلی پذیرفته شدگانی که سابقه همکاری با آموزش و پرورش داشته و با رشته های غیر مرتبط در آزمون شرکت نموده اند:


دارا بودن حداقل دو سال سابقه آموزشی-تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تائید آموزش و پرورش که در یک یا چند قالب مصادیق ذیل کسب شده باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

خبر ۲۶ مرداد ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۱۲/فرم اطلاعات فردی/ جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ / موقعیت جغرافیایی محل مصاحبه۱۴۰۰

در اطلاعیه شماره ۱۲ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است، پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ می‌بایست فرم‌های اطلاعات فردی را چاپ و تکمیل کرده و به همراه مدارک مورد نیاز بر اساس جدول زمانبندی به مراکز مصاحبه مراجعه فرمایند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، پذیرفته‌گان می‌بایست فرمهای پیوست ۱ و پیوست ۲ را چاپ و تکمیل کنند و به همراه مدارک؛
- اصل وکپی تمامی صفحات شناسنامه
- اصل کپی کارت ملی دو طرف
- اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی
بر اساس جدول زمانبندی ثبت شده در سامانه گزینش به مراکز مصاحبه مراجعه فرمایند.

ارائه اصل کلیه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی جهت احراز هویت الزامی است، همچنین ارائه کپی مدارک ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر و همکاری با نهادهای انقلابی به همراه اصل مدارک برای مطابقت دادن، موجب کسب امتیاز برای معرفی شدگان به مرحله گزینش خواهد بود . گواهی نامه یا تقدیر نامه کسب یکی از رتبه های اول تا سوم در یکی از رشته های علوم قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، اگر در مسابقات منطقه ای یا مراحل بالاتر نظیر: استانی،کشوری و بین المللی باشد، جزء مدارک امتیاز آور محسوب می شود.
داوطلبان باید توجه داشته باشند، صرفا یک مدرک ، شامل بالاترین رتبه ویا مقام کسب شده در آخرین مرحله رقابت های یکی از رشته های ذکر شده که الزاما مربوط به ۵ سال اخیر ( ۱۴۰۱ - ۱۳۹۵ ) باشد ، قابل قبول است و ارائه بیش از یک مدرک امتیازمضاعف نخواهد داشت.
مدارک مربوط به کسب مقام در هریک از رشته های مذکور،در مرحله مدرسه ای یا آموزشگاهی و همچنین گواهی نامه پایان دوره های ICDLT ، خوشنویسی، نقاشی، خیاطی و امثال این‌ها در مرحله گزینش عمومی هیچ امتیازی ندارد ، لذا از ارائه چنین مدارکی خودداری شود.

موقعیت جغرافیایی مصاحبه عمومی (گزینش) - برادران - ۲۷ مرداد لغایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ آموزشگاه مجتهده امین

موقعیت جغرافیایی مصاحبه عمومی (گزینش) - برادران - ۲، ۴ ، ۶ و ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ هسته گزینش

موقعیت جغرافیایی مصاحبه عمومی (گزینش) - خواهران - هنرستان قدس

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ مرداد ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۱۰ / قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ به اطلاع می رساند جهت بررسی صلاحیت های عمومی و زمان بندی جهت انجام مصاحبه گزینش منتظر اطلاعیه‌های بعدی در همین سایت باشید.

در ضمن با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، پذیرفته شدگان مکلفند سه روز بعد از اعلام نهایی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

رشته های شغلی مربوط به دبیری ( به جز کار و فناوری ) ، آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنایی، مربی امور تربیتی مدارس، مشاور واحد آموزشی و مراقب سلامت به پورتال دانشگاه فرهنگیان به آدرس: Htttp://www.cfu.ac.ir و رشته های شغلی مربوط به هنرآموزی، استاد کار و دبیری کاروفناوری به پورتال دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آدرس: Htttp://www.sru.ac.ir

تذکر۱: عدم پیگیری جهت ثبت نام در دوره مهارت آموزی به منزله انصراف داوطلب از استخدام تلقی شده و مسئولیت آن صرفا بر عهده داوطلب خواهد بود.
تذکر ۲: از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با اداره کل و ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه این اداره کل جدا خودداری نموده و صرفا از طریق همین سایت پیگیر اطلاعیه های بعدی باشید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - مراحل تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی ۱۴۰۰

اطلاعیه شماره ۱۱ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ صادر شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در اطلاعیه شماره ۱۱ آمده است: قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰( ماده ۲۸) مدارک خود را در روز مصاحبه عمومی که زمان آن متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اطلاع رسانی خواهد شد به گزینش تحویل نمایند. همچنین این افراد که اسامی آنها از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است؛ مدارک خود را توسط پست و افراد غیر به هسته گزینش ارسال نکنند و از مراجعه بدون هماهنگی هم اکیدا خودداری کرده و منتظر اطلاع رسانی‌های بعدی در مورد زمان مراجعه خود، باشند . در ادامه آمده است: داوطلبان مدارک ذیل را جهت تشکیل پرونده گزینش خود باید در زمانی که متعاقبا از طریق پورتال teo.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد ، به مسئول پذیرش تحویل نمایند: - فرم دو صفحه ای اطلاعات فردی گزینش ،(پیوست) را در دو نسخه تهیه و تکمیل نمایند ( الصاق عکس جدید الزامی است ) - اصل وکپی تمامی صفحات شناسنامه - اصل کپی کارت ملی دو طرف - اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی ارائه اصل کلیه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی جهت احراز هویت الزامی است، همچنین ارائه کپی مدارک ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر و همکاری با نهادهای انقلابی به همراه اصل مدارک برای مطابقت دادن، موجب کسب امتیاز برای معرفی شدگان به مرحله گزینش خواهد بود . گواهی نامه یا تقدیر نامه کسب یکی از رتبه های اول تا سوم در یکی از رشته های علوم قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، اگر در مسابقات منطقه ای یا مراحل بالاتر نظیر: استانی،کشوری و بین المللی باشد، جزء مدارک امتیاز آور محسوب می شود. داوطلبان باید توجه داشته باشند، صرفا یک مدرک ، شامل بالاترین رتبه ویا مقام کسب شده در آخرین مرحله رقابت های یکی از رشته های ذکر شده که الزاما مربوط به ۵ سال اخیر ( ۱۴۰۱ - ۱۳۹۵ ) باشد ، قابل قبول است و ارائه بیش از یک مدرک امتیازمضاعف نخواهد داشت. مدارک مربوط به کسب مقام در هریک از رشته های مذکور،در مرحله مدرسه ای یا آموزشگاهی و همچنین گواهی نامه پایان دوره های ICDLT ، خوشنویسی، نقاشی، خیاطی و امثال این‌ها در مرحله گزینش عمومی هیچ امتیازی ندارد ، لذا از ارائه چنین مدارکی خودداری شود.

پیوست ۱

پیوست ۲

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

اطلاعیه شماره ۱۰ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مورد پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ صادر شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ به اطلاع می رساند جهت بررسی صلاحیت های عمومی و زمان بندی جهت انجام مصاحبه گزینش منتظر اطلاعیه‌های بعدی در همین سایت باشید.

در ضمن با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، پذیرفته شدگان مکلفند سه روز بعد از اعلام نهایی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.

رشته های شغلی مربوط به دبیری ( به جز کار و فناوری ) ، آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنایی، مربی امور تربیتی مدارس، مشاور واحد آموزشی و مراقب سلامت به پورتال دانشگاه فرهنگیان به آدرس: Htttp://www.cfu.ac.ir و رشته های شغلی مربوط به هنرآموزی، استاد کار و دبیری کاروفناوری به پورتال دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آدرس: Htttp://www.sru.ac.ir

تذکر۱: عدم پیگیری جهت ثبت نام در دوره مهارت آموزی به منزله انصراف داوطلب از استخدام تلقی شده و مسئولیت آن صرفا بر عهده داوطلب خواهد بود.
تذکر ۲: از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با اداره کل و ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه این اداره کل جدا خودداری نموده و صرفا از طریق همین سایت پیگیر اطلاعیه های بعدی باشید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۹ / آخرین مهلت مصاحبه داوطلبین سهمیه تکمیل ظرفیت متاهلین و متاخرین نقص پرونده آزمون استخدامی ۱۴۰۰

در اطلاعیه شماره ۹ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آخرین مهلت و مکان مصاحبه داوطلبین سهمیه تکمیل ظرفیت متاهلین و متاخرین نقص پرونده آزمون استخدامی ۱۴۰۰ تعیین شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در اطلاعیه شماره ۹ آمده است؛ داوطلبین سهمیه تکمیل ظرفیت متاهلین و موارد متاخرین نقص پرونده آزمون استخدامی ۱۴۰۰ ، فقط در روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت مصاحبه خواهند داشت.
بنابراین تمامی داوطلبین که تاکنون موفق به انجام مصاحبه نشده اند طبق جدول زیر و در ساعت مقرر (قبلی) به مراکز مصاحبه معرفی شده مراجعه نمایند.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۸/ تعیین زمان تشکیل پرونده و مصاحبه تکمیل ظرفیت متاهلین و نقص پرونده

در اطلاعیه شماره ۸ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران زمان مراجعه داوطلبین سهمیه تکمیل ظرفیت متاهلین آزمون استخدامی ۱۴۰۰ و داوطلبینی که نقص پرونده داشتند مشخص شده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در اطلاعیه شماره ۸ آمده است؛
قابل توجه داوطلبین سهمیه تکمیل ظرفیت متاهلین آزمون استخدامی ۱۴۰۰ و داوطلبانی نقص پرونده ، برای تشکیل پرونده روز شنبه ۲۵ تیرماه و برای مصاحبه روز یکشنبه ۲۶ تیرماه تعیین شده است، لذا جهت دریافت آدرس مراکز به سایت teo.medu.ir به بخش اطلاعیه‌ها رفته و اطلاعیه های اولیه را مشاهده فرمایید.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۷/ تعیین روزهای جایگزین مراجعین ۱۳ تیر و ۱۴ تیر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اطلاعیه شماره ۷ این اداره کل آمده است؛
داوطلبانی که روز تشکیل پرونده آنان در سامانه روز دوشنبه ۱۳ تیرماه و روز مصاحبه سه شنبه ۱۴ تیرماه اعلام شده بود، تاریخ تشکیل پرونده به روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه و روز مصاحبه به شنبه ۲۵ تیرماه موکول شده است.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۶/ تکمیل پرونده الکترونیکی/ تاریخ جایگزین مصاحبه روز دوشنبه ۱۳ تیر مشخص شد

به اطلاع معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران می رساند ، کلیه داوطلبین می‌بایست جهت تکمیل پرونده الکترونیکی به سامانه http://edari.teo.ir مراجعه فرمایید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در اطلاعیه شماره ۶ این اداره کل آمده است؛ به اطلاع معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۴۰۰ اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران می رساند، کلیه داوطلبین می‌بایست جهت تکمیل پرونده الکترونیکی به سامانه http://edari.teo.ir مراجعه فرمایید.

داوطلبین گرامی بعد از ورود به سامانه باید در قسمت کد کاربری، کد ملی بدون درج صفر در ابتدای اعداد و در قسمت رمز عبور، کد داوطلبی خود را وارد کنند.

لازم به ذکر است بررسی پرونده و اصل مدارک آموزشی و پژوهشی طبق تاریخ‌های اعلام شده به صورت حضوری و در مراکز تعیین شده انجام می پذیرد.

آن‌دسته از داوطلبین هم که روز تشکیل پرونده آنان سه‌شنبه ۷ تیرماه، چهارشنبه ۸ تیر ماه، شنبه ۱۱ تیر ماه و یکشنبه ۱۲ تیر ماه بوده است می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند و نیازی به حضور مجدد در مراکز تشکیل پرونده ندارند.

همچنین مصاحبه داوطلبانی که تاریخ مصاحبه آنان روز دوشنبه ۱۳ تیرماه اعلام شده بود به روز سه شنبه ۱۴ تیرماه موکول گردید.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۱- مراکز تشکیل پرونده و مصاحبه استخدامی‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دوشنبه ۱۳ تیر تعطیل است

در پی تعطیلی ادارات و مراکز دولتی استان تهران مراکز تشکیل پرونده و مصاحبه استخدامی های آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز دوشنبه ۱۳ تیر ماه تعطیل است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، به اطلاع معرفی شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ می رساند فردا دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ کلیه مراکز تشکیل پرونده و مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تعطیل است.

در ادامه اطلاعیه شماره ۵ اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آمده است؛ تاریخ تشکیل پرونده و برگزاری مصاحبه آن دسته از معرفی شدگانی که بنا بود روز دوشنبه به مراکز تشکیل پرونده و معاینات پزشکی مراجعه نمایند متعاقبا اعلام خواهد شد.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه شماره ۴/ تکمیل فرم اطلاعات فردی از طریق سایت هیات مرکزی گزینش

در اطلاعیه شماره ۴ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است، پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده، باید با مراجعه به سایت هیات مرکزی گزینش دو نسخه فرم اطلاعات فردی را تکمیل و در زمان تحویل مدارک همراه خود داشته باشند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، به اطلاع پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده می رساند در زمان حضور در مصاحبه تخصصی، دو نسخه فرم اطلاعات فردی از طریق سایت هیات مرکزی گزینش به آدرس: https://gozinesh.medu.ir دریافت و پس از تکمیل به همراه عکس ( جدید ) به نماینده گزینش تحویل نمایید.

زمان دریافت سایر مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده تعیین صلاحیت عمومی داوطلبان (گزینش) پس از اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۱- فرایند انجام گزینش و مصاحبه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

پذیرفته شدگان جهت مصاحبه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، جهت انجام گزینش و مصاحبه استخدامی خود باید مراحل هشتگانه را طی نمایند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، پذیرفته شدگان جهت مصاحبه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ باید مراحل زیر را جهت انجام گزینش و مصاحبه استخدامی خود طی نمایند:

مراجعه به سایت teo.medu.ir بخش آزمون استخدامی و یا مراجعه به سامانه: و gozinesh.teo.ir
اطلاع از زمان تشکیل پرونده و مصاحبه با وارد کردن کدملی
حضور در مرکز تشکیل پرونده به همراه اصل مدرک
دریافت معرفی نامه مصاحبه
حضور در مرکز معرفی شده جهت بررسی سوابق علمی و پژوهشی به همراه اصل مدرک
دریافت تاییدیه آموزشی و پژوهشی
حضور در مرکز معاینات پزشکی و دریافت تاییدیه پزشکی
حضور در مرکز مصاحبه به همراه پرونده و انجام مصاحبه تخصصی

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه شماره ۳/ دریافت نوبت تشکیل پرونده بر اساس برنامه و جدول زمانبندی


در اطلاعیه شماره ۳ اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است، پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده، بعد از دریافت نوبت از طریق سایت بر اساس جدول زمانبندی برای تشکیل پرونده حضور یابند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، به اطلاع داوطلبین گرامی می رساند، با توجه به مشکلات بوجود آمده در سامانه اسکن و بارگذاری مدارک، لطفا پذیرفته شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده مرحله اول (چند برابر ظرفیت) اعلام شده است با اصل و کپی خوانا از مدارک ذیل جهت دریافت نوبت تشکیل پرونده بر اساس برنامه و جدول زمانبندی اینجا را کلیک کنید.

لذا شایسته است معرفی شدگان محترم بر اساس زمانبندی مذکور و رعایت نکات ذیل در محل تشکیل پرونده حضور یابند.
۱- از آوردن همراه با توجه به نبود فضای استراحت و اقامت اکیدا خودداری نمایید.
۲- حتما در ساعت مقرر در محل حضور داشته باشید و حتی الامکان از آوردن خودرو با توجه به مشکل عدم وجود پارکینگ خودداری نمایید. (مراجعه زودتر یا دیرتر از ساعت مقرر باعث اختلال در فرایند تشکیل پرونده دیگران خواهد شد.)

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی وتطبیق شرایط احراز :
۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون و فتوکپی خوانا (دریافت کارنامه)
۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)
۳-اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات
۴-اصل کارت ملی و فتوکپی پشت و رو
۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا (برای آقایان)
۶-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز و فتوکپی خوانا (برابر کد" شغل- محل انتخابی ")
۷-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)
۸-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)
۹- معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران
: تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از
الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی و فتوکپی خوانا (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
۱۱- ارائه اصل و کپی گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی و دانش کامپیوتر (بر اساس فرم پیوست ۱) ***این فرم توسط تیم ارزیابی مدارک علمی تکمیل می گردد*******
۱۲- آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۱۳-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا
۱۴- فرم تکمیل شده اعلام آمادگی برای مصاحبه (دریافتی از سایت سازمان سنجش)
۱۵- همراه داشتن کارت بانکی به منظور پرداخت هزینه های جاری

محل تشکیل پرونده : دبیرستان نمونه دولتی دوره دوم دخترانه عاشورا به آدرس: شهر ری، میدان شهید غیبی، انتهای خیابان شهید داسار

فرم پیوست ۱

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ تیر ۱۴۰۱- مراحل تشکیل پرونده پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ سهمیه شهرستان‌های استان تهران، مراحل تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک در سایت این اداره کل مشخص شد.

گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در اطلاعیه شماره ۲ آمده است، ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش مقتضی است تمامی داوطلبانی که اسامی آنها از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است به سایت edari.teo.ir مراجعه نموده و ضمن تکمیل فرمهای مربوطه نسبت به بارگذاری مدارک ذیل در سایت ذکر شده اقدام نمایند.
(نام کاربری : کد ملی *** رمز ورود: شماره داوطلبی) شایان ذکر است همراه داشتن اصل تمامی مدارک اسکن شده در روز تشکیل پرونده و مصاحبه، که متعاقبا در همین سایت و اطلاعیه شماره ۳ اعلام خواهد شد الزامی می باشد.

تذکر۱: فرم اعلام آمادگی برای انجام مصاحبه را از سایت سازمان سنجش دریافت و پس از تکمیل و الصاق عکس در روز تشکیل پرونده تحویل نمایید.

تذکر۲ : حتما قبل از مراجعه به مرکز تشکیل پرونده نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سایت مذکور اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی وتطبیق شرایط احراز:

۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه)
۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)
۳-اصل شناسنامه
۴-اصل کارت ملی
۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)
۶-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی")
۷-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)
۸-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)
۹- معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از
الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
۱۱- ارائه اصل گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی و دانش کامپیوتر (بر اساس فرم پیوست ۱) ***این فرم توسط تیم ارزیابی مدارک علمی تکمیل می گردد*******
۱۲- آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۱۳-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا
۱۴- فرم تکمیل شده اعلام آمادگی برای مصاحبه ( دریافتی از سایت سازمان سنجش)

محل تشکیل پرونده: دبیرستان نمونه دولتی دوره دوم دخترانه عاشورا به آدرس: شهر ری، میدان شهید غیبی، انتهای خیابان شهید داسار

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - مدارک مورد نیاز و اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ماده ۲۸) جهت ثبت نام حضوری

به اطلاع می رساند اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ در فایل پیوست موجود می باشد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری:

* اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه

* اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی کارت ملی

* ۳ قطعه عکس پشت نویسی شده

* اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (ویژه برادران)

* اصل و تصویر گواهینامه یا دانشنامه مدرک تحصیلی

* اصل و تصویر سند تعهدنامه محضری

* اصل و تصویر مدرک icdl (در صورت دار بودن)

* اصل و تصویر مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن (در صورت دارا بودن)

در صورت ناقص بودن مدارک ثبت نام انجام نخواهد شد

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - اطلاعیه قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۹

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک به پذیرفته شدگان محترم یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹
به اطلاع می‌رساند، همه داوطلبانی که از تاریخ ۲۳/۱/۱۴۰۰ قبولی آنها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در قسمت نتیجه نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ (آموزش و پرورش) اعلام شده است، موظف‌اند در راستای تکمیل روند استخدام خود، در مصاحبه عمومی(گزینش) نیز شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب نمایند.
لذا داوطلبان گرامی باید با وارد کردن کد ملی خود در مستطیل (فیلد) مربوطه از تاریخ و زمان مصاحبه خود مطلع شوند. مستطیل مذکور در قسمت استخدام پیمانی سال ۹۹ در سایت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان به آدرس
teo.medu.ir قرار دارد.
آدرس محل مصاحبه خانم‌ها:
شهرری – خیابان امام حسین، خیابان خانلری، دبستان دخترانه هیات امنایی طواف و معماریان.
آدرس محل مصاحبه آقایان:
شهرری – خیابان امام حسین، خیابان خانلری، دبستان دخترانه ام‌البنین(سلام‌ الله علیها).
نکات ضروی و لازم‌الاجرا:
۱_ رعایت مجموعه دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش الزامی است.
۲_ از ورود افراد غیر به عنوان همراه داوطلب و ... ممانعت می شود.
۳_ به همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه الزامی‌است.
۴_ حضور داوطلبان گرامی راس ساعت مقرر مورد تاکید است.
تذکر:
داوطلبانی که به هر دلیل از ادامه روند استخدام خود در آموزش و پرورش منصرف شده‌اند لازم است، موضوع انصراف‌شان را بصورت کتبی به هسته گزینش و اداره امور اداری (کارگزینی) اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان اعلام کنند.

تلفن‌های هسته گزینش:
واحد پاسخگویی: ۵۵۹۶۸۶۲۸_ ۰۲۱
دبیرخانه: ۵۵۹۷۱۹۹۳_۰۲۱

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ فروردین ۱۴۰۰- اطلاعیه شماره ۳ - پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۹

ضمن عرض تبریک به اطلاع می رساند جهت انجام امور مربوط به مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش،گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) با توجه به اطلاعیه های بعدی مندرج در همین سایت اقدام نمایید.

خواهشمند است از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به هسته گزینش شهرستانهای تهران و ادارات مناطق، شهرستانها و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خودداری نموده و صرفا از طریق اطلاعیه های صادره در این سایت پیگیری های لازم را انجام دهید.

شایان ذکر است زمان و مکان مصاحبه عمومی(گزینش) هر یک از پذیرفته شدگان متعاقبا در قسمتی ویژه در همین سایت منتشر خواهد شد. همچنین به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پیش از این پرونده گزینش تشکیل نداده اند می رساند برای تشکیل پرونده مذکور لازم است تا طبق اطلاعیه شماره ۱ منتشر شده در پورتال هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به آدرس :

http://gozinesh-teo.medu.ir/fa/news/item/۱۴۲۶۴۶۵

مدارک لازم را بطور کامل تهیه کرده و حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از انتشار اسامی به هسته گزینش شهرستانهای استان تهران به آدرس تهران – شهرری خیابان فداییان اسلام، نرسیده به سه راه ورامین کوچه شهید علیرضا طهماسبی(شهید ترابی) پلاک ۳۲ تحویل نمایند.

واحد پاسخگویی هسته گزینش : ۵۵۹۶۸۶۲۸-۰۲۱

آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند و به نتیجه آزمون اعتراض دارند می توانند از تاریخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۰ لغایت ۱۰/۰۲/۱۴۰۰ به وبسایت اداره کل به آدرس https://teo.medu.ir

قسمت استخدام پیمانی سال ۹۹ مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

مجددا تاکید می گردد از مراجعه حضوری به وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و ادارات مناطق و شهرستانها خودداری نمایید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ اسفند ۹۹ -اطلاعیه جاماندگان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت شهرستانهای استان تهران سال ۱۳۹۹
(( دانشگاه های عترت، زینبیه و شهید رجایی))

۱- آخرین مهلت جهت تشکیل پرونده استخدامی:
به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت شهرستانهای استان تهران می رساند آخرین مهلت تشکیل پرونده استخدامی روز یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸ صبح می باشد. پذیرفته شدگان می توانند به دبیرستان عاشورا واقع در شهرری ، خیابان داسار ، جنب متروی شهر ری مراجعه نمایند.

۲- آخرین مهلت جهت مراجعه به پردیس های دانشگاهی جهت انجام مصاحبه تخصصی:
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی چند برابر ظرفیت شهرستانهای استان تهران که مرحله تشکیل پرونده را انجام داده ولی تاکنون موفق به انجام مصاحبه تخصصی نشده اند می رساند ،آخرین فرصت جهت انجام مصاحبه تخصصی طبق برنامه اعلامی جدول ذیل می باشد .پذیرفته شدگان می بایست با در دست داشتن معرفی نامه صادر شده از سوی مرکز تشکیل پرونده به پردیس مشخص شده در برگه معرفی نامه خود مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۹ بهمن ۹۹ - مراحل فرایند جذب نیروهای استخدام پیمانی شهرستان های استان تهران در سال ۹۹

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان تهران گفت : مراحل فرایند جذب نیروهای استخدام پیمانی از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده و تا ۸ اسفند ماه ادامه خواهد یافت .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یوسف بهارلو در خصوص فرایند جذب نیروهای استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش گفت : بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ فرایند رسمی مراحل تشکیل پرونده ، معاینات پزشکی و مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران آغاز شد . وی خاطرنشان کرد : پیش از شروع این فرایند جلسات هماهنگی متعددی با همکاران مدیریت منابع انسانی و امور اداری ، تیم معاینات پزشکی ، دانشگاه فرهنگیان زینبیه ، دانشگاه عترت و دانشگاه شهید رجائی در خصوص نحوه اقدام ، انجام پذیرفت .

بنا بر این گزارش معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : اطلاع رسانی از طریق سامانه اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران teo و ارسال پیامک به تمامی پذیرفته شدگان از اقدامات بعدی این فرایند بود که در موعد مقرر صورت گرفت .بهارلو افزود : بر اساس برنامه اعلام شده از سوی وزارت متبوع در تاریخ ۸ اسفند ماه سال جاری فرایند تشکیل پرونده ، معاینات پزشکی و مصاحبه پایان می پذیرد و نتایج نهایی مصاحبه در سامانه سازمان سنجش کشور ثبت و پس از پردازش با نمرات آزمون علمی ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی خواهد شد .

این مقام مسئول از داوطلبان خواست برای جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان و رعایت پروتکل های بهداشتی تنها در زمان مشخص شده برای انجام امور مربوطه حضور داشته باشند .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ بهمن ۹۹ - جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جزئیات مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹آموزش و پرورش استان تهران را اعلام نمود .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یوسف بهارلو معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان تهران گفت : معرفی شدگان چند برابر ظرفیت می توانند با درج کد ملی خود دربخش استخدام پیمانی پایگاه اینترنتی به آدرس www.teo.medu.ir/fa از زمان و مکان دقیق تشکیل پرونده خود مطلع گردند . وی تصریح کرد : داوطلبان طبق برنامه اعلام شده از ۱۸ بهمن ماه با حضور در مدرسه عاشورا در ناحیه ۲ شهر ری پرونده اولیه را تشکیل داده و برای معاینات پزشکی به مرکز درمانی فرهنگیان درشهر ری معرفی خواهند شد . بهارلو علت انتخاب درمانگاه فرهنگیان را فاصله ی جغرافیایی کوتاه این درمانگاه تا محل تشکیل پرونده جهت رفاه حال پذیرفته شدگان اعلام نمود .وی افزود : داوطلبان پس از انجام معاینات اولیه برای مصاحبه به مراکز دانشگاهی پردیس تعیین شده اعزام خواهند شد و از۲۰ بهمن تا ۶ اسفند ماه مصاحبه تخصصی انجام خواهد پذیرفت .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه مدیریت اظهارداشت : سوالات این مصاحبه پیرامون میزان توانمندی در رشته تخصصی ، فن بیان ومیزان توانایی و آشنایی با کلاسداری وحرفه معلمی و میزان علاقمندی به این حرفه و موضوعاتی از این قبیل خواهد بود . وی افزود :برگزیدگان پس از فرایندمصاحبه تخصصی جهت مصاحبه عمومی و گزینش معرفی خواهند شد . نتایج نهایی نیز شامل یک سوم شرکت کنندگان تا پایان اسفند ماه جاری از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد . پذیرفته شدگان نهایی پس از حضور در دوره های آموزش بدو خدمت در آموزش و پرورش مشغول به خدمت خواهند شد .

بنا بر این گزارش این مقام مسئول در آموزش و پرورش اظهار داشت : ۳۵۴۲ نفر درمرحله چند برابر ظرفیت شرکت دارند که ۱۹۷۹ نفرآنان زن و بقیه مرد بوده اند . داوطلبان در ۲۱ رشته نظری( دبیران و آموزگاران ابتدایی ) و ۱۱ رشته فنی و حرفه ای شرکت نموده اند و از سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در این آزمون شرکت داشته اند که بیشترین شرکت کنندگان از مقطع کارشناسی ارشد بوده اند و بیشترین جذب در رشته آموزگار ابتدایی خواهد بود .

بهارلو گفت : به خاطر بیماری کروناداوطلبان از حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران احتراز نمایند . وی تاکید کرد :تمامی اطلاعات لازم برای داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان تهران به آدرس www.teo.medu.ir/fa در دسترس مخاطبان قرار گرفته است .

بهارلو در پایان اظهار امیدواری کرد همکارانی که از این مراحل عبور نموده و جذب آموزش و پرورش می شوند معلمان خوبی برای نسل آینده کشور باشند .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ بهمن ۹۹ - ااطلاعیه شماره دو مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درخصوص پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۹۹

زمان و مکان انجام مصاحبه و تشکیل پرونده معرفی شدگانچند برابر ظرفیتآزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اعلام شد .

قابل توجه معرفی شدگان (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹
سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه
به اطلاع داوطلبین گرامی می رساند، پذبرفته شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده است جهت دریافت نوبت تشکیل پرونده بر اساس برنامه و جدول زمانبندی اینجا کلیک کنند.
توجه: داوطلبین رشته های فنی از روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ جهت مشاهده جدول زمانبندی بر روی این لینک کلیک نمایند
لذا شایسته است معرفی شدگان محترم بر اساس زمانبندی مذکور و رعایت نکات ذیل در محل تشکیل پرونده حضور یابند.
۱- از آوردن همراه با توجه به شیوع ویروس کرونا اکیدا خودداری نمایید.
۲- حتما در ساعت مقرر در محل حضور داشته باشید و حتی الامکان از آوردن خودرو با توجه به مشکل عدم وجود پارکینگ خودداری نمایید. (مراجعه زودتر یا دیرتر از ساعت مقرر باعث اختلال در فرایند تشکیل پرونده دیگران خواهد شد.)
۳- تمامی مراجعین حتما از ماسک استفاده نمایند.(همراه داشتن اسپری ضد عفونی کننده و دستکش توصیه می شود.)

یادآوری :
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی و تطبیق شرایط احراز :
۱-پرینت کارنامه قبولی در آزمون (از سایت سازمان سنجش کشور دریافت شود)
۲-شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)
۳-اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری)
۴-اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا از پشت و رو (دو سری)
۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا (برای آقایان)
۶-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی ) و یک برگ فتوکپی برابر اصل آن
۷-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)
۸-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)و صرفا با این نمونه متن قابل قبول می باشد. نمونه گواهی انجام کار مورد قبول
۹-معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از
الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)
۱۱- ارائه اصل و کپی گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و دانش کامپیوتر (بر اساس فرم پیوست ۱) این فرم توسط تیم مصاحبه ارائه و تکمیل می گردد
۱۲- آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۲۷/۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (فرم پیوست ۲) را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
۱۳-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی (فرم پیوست ۲) مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا
برای جستجو بر اساس کد پرسنلی کلیک کنید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ بهمن ۹۹ - ااطلاعیه شماره یک مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درخصوص پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۹۹

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی وتطبیق شرایط احرازمعرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۹وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاهای اجرایی (سهمیه شهرستانهای استان تهران) از سوی معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام شد .

اطلاعیه شماره ۱

قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول (سه برابر ظرفیت ) آزمون استخدامی دی ماه سال ۱۳۹۹وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاهای اجرایی (سهمیه شهرستانهای استان تهران)

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه استخدامی وتطبیق شرایط احراز :

۱- پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دریافت کارنامه)

۲- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود)

۳- اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری)

۴-اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا از پشت و رو (دو سری)

۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا (برای آقایان)

۶-اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ فتوکپی برابر اصل آن

۷-اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان (برای معلولین)

۸-اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است(برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)

۹-معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% و ۵% ایثارگران

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از

الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۰-گواهی مدرک جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی (برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.)

۱۱- گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی و دانش کامپیوتر ( بر اساس فرم پیوست ۱ )

۱۲-آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی ، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۲۷/۷/۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور ( فرم پیوست ۲ ) را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

۱۳-داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی (فرم پیوست ۲) مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا

بر اساس ابلاغیه طرح جامعه مدیریت هوشمند و محدودیت ها متناسب با وضعیت روند بیماری کووید ۱۹ در استان و در راستای صیانت از حقوق داوطلبین ، توصیه می شود داوطلبان در فرصت باقیمانده نسبت به جمع آوری اصل مدارک مربوط اقدام نمایند.

زمان و مکان تحویل مدارک و بررسی طی اطلاعیه های بعدی (اطلاعیه شماره ۲ ) اعلام می گردد

تذکر: عدم مراجعه در زمان و مکان مقرر به منزله انصراف از ادامه فرایند آزمون استخدامی می باشد

معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع

مدیریت منابع انسانی و امور اداری

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

 خبر  ۱۵ اسفند- اطلاعیه زمانبندی مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران۹۸

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم ،برنامه مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام گردید.

برای مشاهده زمانبندی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ اسفند ۹۸ - قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مرحله مصاحبه تخصصی آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش

به اطلاع می‌رساند:

۱. مصاحبه عمومی داوطلبان از روز شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۸ آغاز خواهد شد. زمان و مکان مصاحبه‌ها از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به نشانی teo.medu.ir و سایت هسته گزینش به نشانی gozinesh.teo.medu.ir به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.

۲. کسانی که در زمان مصاحبه تخصصی، فرم اطلاعات فردی گزینش را تحویل داده‌اند، فعلا نیازی به ارسال مجدد ندارند و صرفا کسانی که این فرم را تحویل نداده‌اند لازم است آن را به صورت پستی یا حضوری به هسته گزینش تحویل دهند.

تبصره: کسانی که سهمیه خدمتی شهرستان‌های استان تهران هستند و در همین محدوده ساکن‌اند می‌توانند به جای ارسال یا تحویل فرم به این هسته، آن را به دفتر گزینش نزدیک‌ترین اداره آموزش و پرورش محل سکونتشان تحویل دهند.

۳. داوطلبان در خصوص پایان مهلت ۴۸ ساعته ارسال مدارک نگران نباشند و چنانچه ظرف همین هفته فرم خود را تحویل دهند، کفایت می‌کند.
۴. انجام آزمایشات و معاینات پزشکی (تکمیلی) و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه و برگزاری دوره مهارت‌آموزی مربوط به «امور اداری» است و ارتباطی به هسته گزینش ندارد و لازم است داوطلبان این امور را از طریق اطلاعیه‌ها یا اخبار امور اداری پیگیری کنند. طبق آخرین اطلاع، انجام این امور به آینده موکول شده که ان‌شاء‌الله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبر ۱۰ اسفند ۹۸ - اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان «آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگا ه های اجرایی کشور» خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: شرکت‌کنندگان در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور که متقاضی استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش هستند و در مرحله تشکیل پرونده و مصاحبه تخصصی شرکت نموده‌اند، لازم است جهت اطلاع از نتیجه خود به پورتال سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و در صورت قبولی، طبق اطلاعیه مندرج در همان سایت اقدامات لازم جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی تکمیلی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت‌آموزی را انجام دهند تا در صورت موفقیت در این مراحل، از مهرماه ۱۳۹۹ مشغول به کار شوند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان و مکان مصاحبه‌های گزینش متعاقبا از طریق همین سایت یا پورتال اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به نشانی teo.medu.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید، اظهار داشت:در خصوص بند ۳ اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آن دسته از داوطلبانی که در مرحله مصاحبه تخصصی، فرم اطلاعات فردی خود را تحویل نداده‌اند می‌رساند چنانچه این افراد جزو سهیمه خدمتی شهرستان‌های استان تهران بوده و در همین محدوده ساکن هستند، می‌توانند به نزدیک‌ترین اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه نموده و فرم تکمیل‌شده اطلاعات فردی را تحویل دفتر گزینش آن اداره دهند.

بهارلو تاکید کرد: داوطلبانی که جزو سهمیه خدمتی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هستند، ولی در غیر استان تهران ساکن‌اند نیز فرصت دارند تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه مدارک خود را از طریق پست سفارشی به نشانی تهران، بزرگراه بعثت، خیابان شهید بخارایی شمالی، کوچه شهید ساریخانی، پلاک ۵۹، کد پستی: ۱۱۸۷۶۳۷۴۱۵ هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارسال یا به صورت حضوری تحویل نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طبق اعلام اداره امور اداری، صدور نامه جهت گواهی عدم سوء پیشینه و آزمایشات پزشکی و به آینده موکول شد و فعلا نیازی به مراجعه حضوری به اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیست و اطلاعات لازم متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است داوطلبان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۰۲۱۵۵۳۱۶۵۵۲ واحد پاسخگویی این هسته تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ دی ۹۸ - قابل توجه معرفی شدگان (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸

سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه

سلام علیکم

به اطلاع داوطلبین گرامی می رساند، پذیرفته شدگانی که اسامی آنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان پذیرفته شده مرحله اول اعلام شده است، جهت دریافت نوبت تشکیل پرونده بر اساس برنامه و جدول زمانبندی اینجا کلیک کنند. لذا شایسته است معرفی شدگان محترم بر اساس زمانبندی مذکور و رعایت نکات ذیل در محل تشکیل پرونده حضور یابند.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده:

شش قطعه عکس ۴×۳
اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
اصل و تصویر کارت ملی
اصل و تصویر مدرک تحصیلی
اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( برادران )
اصل و تصویر مدرک ایثارگری (نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه کارت ایثارگری)
کارنامه قبولی دریافتی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور
معرفی نامه از سازمان بهزیستی برای داوطلبین متقاضی استفاده از سهمیه معلولین
تاییدیه معتبر جهت افزایش حداکثر سن مجاز داوطلبین با عنایت به «تبصره ۲ شرایط عمومی استخدام » مندرج در دفترچه آزمون استخدامی به شرح ذیل:

پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید به میزان ۵ سال
داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
میزان مدت خدمت ضرورت
داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها

تذکرات مهم :

به منظور مدیریت زمان و حفظ نظم تاکید می‌گردد معرفی شدگان با همراه داشتن کلیه مدارک، در روز و ساعت تعیین شده در محل تشکیل پرونده حضور یابند.
عدم حضور داوطلب در زمان تعیین شده برای تشکیل پرونده به منزله ی انصراف تلقی خواهد شد و پیش بینی زمان جدید برای تشکیل پرونده و مصاحبه امکان پذیر نخواهد بود.
از پذیرش افراد غیر از داوطلب قبول شده در آزمون معذوریم ( از آوردن همراه خودداری فرمایید )
پس از تشکیل پرونده و انجام مصاحبه منتظر اعلام نتایج یک برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش باشید
فرم اطلاعات فردی و سایر مدارک مورد نیاز مربوط به هسته گزینش ، پس از اعلام نتایج یک برابر ظرفیت و هنگام بررسی صلاحیت های عمومی که زمان و مکان آن متعاقبا از سوی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اطلاع رسانی می‌گردد جمع آوری خواهد شد .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ دی ۹۸ - اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران سال ۹۸

فرآیند بررسی اسناد ، مدارک و انجام مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ از هفته آتی کلید خواهد خورد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلومدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: مصاحبه استخدامی به منظور ارزیابی ویزگی های شخصیتی ، انگیزه ، علاقه و میزان شناخت و انتظارات داوطلبان حرفه معلمی به منظور انتخاب و پذیرش داوطلب اصلح برای استخدام صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان استخدام پیمانی در آموزش و پرورش علاوه بر احراز شرایط عمومی، شرایط اختصاصی و کسب نمره علمی لازم در آزمون استخدامی، ضروری است اظهار داشت: داوطلبین باید واجد شرایط اختصاصی حرفه معلمی، مطابق ضوابط و مقررات مصوب کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش و پرورش باشند.

صید لو در ادامه تصریح کرد : تعداد معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مصاحبه استخدامی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ۱ هزار و ۶۷۷ نفر می باشد و فرآیند مصاحبه این افراد از هفته آتی در محل اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آغاز می گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ