نمونه سوالات استخدامی

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی

این صفحه شامل اصل سوالات آزمون‌های استخدامی به همراه نمونه سوالات پیشنهادی تیم آموزشی وب سایت «ای استخدام» جهت آشنایی و کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌های استخدامی است. در صورتی که احساس نیاز به سوالات استخدام های دیگر دارید در قسمت دیدگاه مطرح کنید تا در اسرع وقت لینک دانلود روی سایت قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت مطالعه نمونه سوالات استخدامی

پیدا کردن نمونه سوالات استخدامی رایگان و غیر رایگان یکی از سخت‌ترین و طولانی‌ترین بخش‌های پیدا کردن منابع مطالعاتی برای یک آزمون استخدامی است. اکثر داوطلبان آزمون‌های استخدامی بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی، نیروهای مسلح و بانک‌ها و... یکی از چالش‌های اساسی خود در زمان جستجوی منابع آزمون‌ها را پیدا کردن سوالات آن آزمون می‌دانند.

«ای استخدام» به عنوان کاملترین ابزار استخدامی کشور، کوشیده است در این صفحه، به صورت یکجا و یکپارچه، اکثر سوالات آزمون‌های استخدامی اعم از رایگان و غیر رایگان را تجمیع و در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهد. در این صفحه بسته‌های ویژه استخدام آموزش و پرورش، بسته سوالات آزمون فراگیر، بسته سوالات آزمون دانشگاه افسری و سوالات مهم و پرتکرار هر کدام از آزمون‌های استخدامی به صورت مجزا قرار داده شده است.

همچنین دو بسته بسیار جامع و کامل تحت عناوین «کتاب جامع آزمونهای استخدامی» و «از آگهی های استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی» نیز به متقاضیان آزمون‌های استخدامی معرفی شده است.

بسته نخست با عنوان «کتاب جامع آزمون‌های استخدامی» را می‌توان کاملترین مرجع سوالات عمومی آزمون‌های استخدامی دانست. این کتاب شامل حدود ۱۵۰۰ صفحه تست، پاسخنامه تشریحی تست استخدامی و درسنامه ویژه آزمون‌های استخدامی در بخش عمومی است. به کمک این کتاب تقریبا می‌توان گفت نیازهای یک فرد در بخش سوالات عمومی آزمون‌های استخدامی به طور کامل رفع می‌شود.

عنوان دوم کتاب کتاب «از آگهی‌های استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی» است. این بسته با استفاده از سال‌ها تجربیات متخصصین حوزه آگهی‌های استخدامی، منابع انسانی و گزینشگران سازمان‌های مختلف گردآوری شده است. در این بسته با شکل برگزاری جلسه مصاحبه، نوع سوالات مصاحبه‌های تخصصی و گزینش عقیدتی آشنا می‌شوید.

در نهایت موضوع اصلی این است که هیچ موفقیتی بدون داشتن منابع و سوالات تخصصی آزمون‌های استخدامی به دست نمی‌آید. پس اگر در تلاش و تکاپو برای قبولی در مراحل مختلف یک آزمون استخدامی هستید؛ سوالات و بسته‌های این صفحه مخصوص شما است.

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲٬۲۲۳ نظر برای نمونه سوالات استخدامی

  • ع
    علی لطفی پور
    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
    من فقط میخواستم تشکر کنم از ب نامه خوب و باکلاستو
    • س
      سعید
      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
      برای ازمون وزارت صمت چه منبعی از دروس تخصصی و عمومی موجود هست؟
      • ا
        الهام
        ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۵۰
        سلام وقتتون بخیر
        من در آزمون پرورشی رشته مربی تربیت بدنی و سلامت شرکت کردم،کدوم کتابا رو باید از شما تهیه کنم؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ