خبر برگزاری آزمون استخدام طرح شهید زین الدین (ویژه شهر تهران)

۱ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از آغاز ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین الدین» ویژه استان تهران خبر داد.

با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه های انسانی، تعداد ۲۰۰ ظرفیت با پیگیری استاندار محترم تهران به این استان از سوی سازمان اداری و استخدامی اختصاص یافته است.

زمان ثبت نام: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می توانند از تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ و با رعایت شرایط احراز، ثبت نام کنند.

زمان برگزاری آزمون: این آزمون همزمان در ۱۹ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است که ثبت نام آزمون استخدام طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) برای ۱۸ استان در حال انجام می باشد و این خبر مربوطه به جذب نیرو در استان تهران است.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای خبر برگزاری آزمون استخدام طرح شهید زین الدین (ویژه شهر تهران)

  • ح
    حسین
    ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۴۵
    سلام من توکن خریدم ولی امکان ثبت نام نبود

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ