جذب ۵۴۱ نیروی باقی مانده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولان

۱ نظر

سرپرست سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور ضمن بیان اینکه دولت مجوز جذب ۱۰۰۰ کاردرمان‌گر و گفتاردرمان‌گر را صادر کرد که ۴۵۹ نفر از این تعداد جذب شده‌اند در خصوص سهمیه باقی‌مانده جذب نشده گفت: برای جذب ۵۴۱ نیروی باقی‌مانده از طریق تکمیل ظرفیت اقدام خواهد شد.

حجت الله الماسی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: برای اولین بار دولت مجوز جذب ۱۰۰۰ کاردرمان‌گر و گفتاردرمان‌گر را صادر کرد که ۴۵۹ نفر از آن‌ها جذب شدند، اما همین تعداد نیز متخصصینی هستند که به مراکز توانبخشی ورود پیدا کردند تا بتوانند با قدرت بیشتر و علمی‌تر کار را پیش ببرند.

وی در خصوص ۵۴۱ نفر سهمیه باقی‌مانده نیز اظهار کرد: برای جذب تعداد سهمیه باقی‌مانده نیز از طریق تکمیل ظرفیت اقدام می‌کنیم. برای سال‌های آتی با دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی وارد مذاکره می‌شویم تا تربیت نیروی متخصص را از مسیر دانشگاه پیش ببریم.

الماسی با اشاره به جذب نیروهای ماده ۲۸ گفت: تلاش می‌شود از نیروهای دو مدرکی‌هایی که از رویکردهای جذب دانشگاه فرهنگیان است نیز بتوانیم در آموزش استثنایی استفاده کنیم چرا که باعث تامین و تربیت نیروی متخصص می‌شود.

وی در ادامه در خصوص اقدامات دولت در آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: ازجمله این اقدامات ایجاد مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله به هنگام رشدی-تربیتی است؛ در این مراکز با توجه به تغییر رویه ایجادشده زمان سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از اردیبهشت‌ماه به مهرماه انتقال‌یافته که فرصتی را برای آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام به وجود آورده است.

سرپرست سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با تاکید بر اینکه آموزش را به سمت خانواده پیش می‌بریم به‌نحوی‌که اولیاء و مادران، نسبت به اختلالی که در فرزندان تشخیص داده‌شده آموزش می‌بینند افزود: در این زمینه آموزش در دو مسیر هماهنگ باهم توسط نیروهای متخصص و آموزگاران استثنایی، گفتاردرمان گر و کاردرمان گر به اولیاء ارائه می‌شود؛ در این رویکرد پای‌کار بودن مادر باعث مشارکت بیشتر و تاثیر حداکثری مداخلات می‌شود.

الماسی در پایان گفت: در برنامه هفتم آنچه برای دانش آموزان استثنایی پیش‌بینی‌شده حمایت دولت و شهرداری‌ها برای استفاده از سرویس ایاب‌وذهاب «رایگان» است.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۵۴۱ نیروی باقی مانده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولان

  • م
    مرضیه
    ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
    کاش دفترچه زودتر منتشر میشد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ