برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان

۱ نظر

معاون استاندار لرستان از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی طرح شهید زین‌الدین در استان خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛معاون توسعه مدیریت منابع استانداری لرستان گفت: در دولت سیزدهم مجوزهای استخدامی به نام شهدا نامگذاری شده که یکی از آنها طرح شهید زین‌الدین است که در دی ماه ۱۴۰۱ به استانداری‌ها ابلاغ شده و به استان لرستان نیز همانند سایر استان‌ها در قالب این طرح سهمیه‌ای برای استخدام اختصاص یافته است.

علی جهانی افزود: منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و دستور رئیس جمهور مبنی بر افزایش اختیارات استانداران از پایه‌های اساسی در این طرح است که در آن به ساماندهی نیازهای واقعی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش بهره‌وری در دستگاه‌ها اشاره شده است.

معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان با بیان اینکه بومی بودن و خدمتگزاری به مردم از دیگر اهداف طرح شهید زین‌الدین است،گفت :در طرح شهید زین‌الدین شرایط ویژه‌ای برای جذب جوانان مومن، نخبه، متخصص، انقلابی، تحول‌خواه و واجد شرایط در جایگاه‌های مدیریتی و کارشناسی دستگاه‌های استان در نظرگرفته شده است.
وی افزود: بخشی از سهمیه این طرح به نخبگان واجد شرایط معرفی شده ازطرف بنیاد نخبگان استان به منظور شرکت در آزمون استخدامی تعلق خواهد گرفت.

جهانی با اشاره به نحوه فرآیند تقسیم‌بندی این مجوز گفت: پس از تهیه طرح پیشرفت استان(مبتنی بر مشکلات،ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و آمایش سرزمین استان) در بین هفت دستگاه اجرایی استان و همچنین انجام فرایند تامین اعتبار مورد نیاز این طرح به مرحله پایانی خود رسیده است.

وی افزود:موضوع برای برگزاری آزمون از طریق سازمان سنجش یا جهاد دانشگاهی به سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس شده است.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در لرستان

  • ر
    رضا
    ۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
    این استخدام قبل از عید هست یا بعد از عید؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ