استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

۱۰۹۱۵ نظر

استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

آزمون دانشگاه افسری ارتش به منظور استخدام در کادر افسری ارتش طراحی شده است. این آزمون همانند کنکور سراسری بوده و متقاضیان آن از مقطع دبیرستان با رعایت شرایط مندرج در همین صفحه می‌توانند پس از تکمیل شرایط اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش و استخدام در دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خرید بسته های مطالعاتی ویژه مصاحبه آزمون

به منظور آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون فراگیر یازدهم می‌توانید بسته‌های موجود در لینک زیر را بررسی نمایید:

خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون کنکور اختصاصی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام خواهد شد.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام


شرایط استخدام افسری ارتش ۱۴۰۳

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه افسری ارتش که از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. استخدام دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی انجام میگیرد.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام  افسری ارتش ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه افسری ارتش که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام  افسری  ارتش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام افسری ارتش،   مراحل استخدام افسری ارتش،  زمان استخدام افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج استخدام افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام»  میتوانند برای آمادگی در آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات استخدام افسری ارتش با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

  • جذب در دانشگاه های افسری از چه طریقی صورت میگیرد؟
    • جذب نیرو در دانشگاه های افسری از طریق برگزاری آزمون است. ابتدا دفترچه ای حاوی شرایط عمومی و اختصاصی اعم از شرایط سنی و مدارک تحصیلی و شرط معدل و... منتشر شده و سپس افراد واجد شرایط میتوانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
  • بعد از ثبت نام چه اقداماتی لازم است؟
    • بعد از ثبت نام باید با توجه به مواد به مواد آزمون اعلام شده مطالعه خود را آغاز نمایید. بسته ها و منابع مطالعاتی مفید در ابتدای همین صفحه قرار دارد.
  • اطلاع رسانی مراحل بعدی به چه صورت خواهد بود؟
    •  بعد از شرکت در آزمون باید منتظر اعلام نتایج و اطلاعیه های بعدی باشید.افرادی که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته شده اند، به مراحل مصاحبه و گزینش دعوت خواهند شد. دارا بودن امتیازات مشخص شده در اطلاعیه ها و همچنین مطالعه منابع مرتبط "ای استخدام" میتواند یاری دهنده شما در جهت جذب و استخدام نهایی  باشد. 
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۱۵ نظر برای استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

  • ف
    فرزاد
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۱۹
    با سلام
    من متولد سال 66/01/09 میباشم و فارغ التحصیل رشته مهندسی برق الکترونیک میباشم وخدمت سربازیم تمام شده و فرزند جانباز 30 % میباشم .
    آیا میتونم ثبت نام کنم یا خیر
    • ر
      رضا
      ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۰۵
      با سلام عرض خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای شاخه کاردانش دارم میخوام بدونم میتونم با این رشته در دانشگاه افسیری ثبت نام کنم
      • م
        محمود
        ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۳۹
        با سلام خسته نباشید
        من فرزند جانباز ۲۵٪و نظامی هستم
        در ضمن تازه عقد کردم و توی شناسنامم اسم رفته ولی هنوز نامزدم و خونوادگی مشکلی با مرخصی دادن یا ندادن نداریم آیا میتونم ثبت نام کنم؟
        • ر
          ریاض
          ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵
          سلام متاهل ب هیچ عنوان قبول نمیکنن.منم یکیم مث شما.
          • ح
            حسن
            ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۳۷
            نه مشکلی نداره رفیقم پارسال رفت متاهل بود امسال هم مگملی نداره
            • ر
              ریاض
              ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵
              سلام. من رفتم اصلا قبول نکردن.شانس بلخره
        • م
          محمد
          ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۱۶
          با سلام عرض خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای شاخه کاردانش دارم میخوام بدونم میتونم با این رشته در دانشگاه افسیری ثبت نام کنم ممنون
          • h
            hidden
            ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹
            خیر ،نمیتونی
          • م
            محمد
            ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۵
            سلام میشه بعد از ثبت نام وتحصیل در دانشگاه فارابی(حفاظت اطلاعات وجنگ الکترونیک) توی کنکور شرکت کرد و همزمان یه رشته ی دیگه رو خوند.
            • s
              sayan
              ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۰۹
              سلام.یعنی خانوم ها اصلا نمیتونن وارد دانشگاه افسری بشن؟
              • h
                hi dd en
                ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۱۱
                سلام یعنی خانوم ها اصلا نمیتونن وارد دانشگاه افسری بشن.
                • ا
                  امیررضا
                  ۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰
                  نیرو انتظامی خانومها رو هم قبول میکنه اما دانشگاه افسری خیر
                • ر
                  رضادرفشی
                  ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴
                  باعرض سلام وادب واحترام حقیرسال گذشته ازتمام مراحل قبول شدم ولی بدبختانه اسمموجزقبول شدگان نگذاشته بودن که بعدابمااعلام کردنکه نمره امتحان ورودیت کم بوده وامسال مجدداخواستم ثبت نام کنم که گفتن حق ثبت نام نداری چون سال گذشته رتبه ورودیت کم بوده باعنایت به اینکه فرزندنظامی هستم واقعا موضوع مراکیج کرده وعلاقه ایهم که دارم برای روحیه ام تاثیرگذاشته چراکسانیکه سال گذشته بقولی رتبه کم اوردن نمیتونن ثبت نام کنن من امسال بادست براومده بودم هدفم خدمت صادقانه به نظام ورهبری کشورعزیزم میباشد.لطفاجواب قانع کننده بدهیدباتشکرازمسعولان دلسوزنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز
                  • ع
                    علی طارمی
                    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۴۴
                    سلام
                    من 18 سالمه رشته علوم تجربی . پیش میخونم خیلی دوست دارم ثبت نام کنم دانشگاه افسری . همه شرایط رو دارم ولی معدل کل سال سوم 13/96 یعنی فقط 4 صدم نمره کم دارم.
                    هم بسیج فعل هستم و پدرم ایثارگر هست ایا میتونم ثبت نام کنم؟
                    ممنون
                    • و
                      ویلسون
                      ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷
                      سلام ،معدل سال سوم ملاک نیس ،معدل کل دیپلم باید بالای چهارده باشه ینی معدل سه سال دبیرستان... اگه اونه و چهارصدم کم داری با استفاده از ایثارگری پدرت یا کارت فعالت میتونی بری ،احتمالا ثبت نامت میکنن
                    • م
                      مرضیه
                      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۲۴
                      سلام من ۱۸سالمه هنوز دارم درس میخونم آگهی خیلی طولانیه اوایلش رو خوندم ،بقیه نشد…رشتم کاردانشه ب گرافیک علاقه داشتم اومدم،معدلم۱۹هست چطور شرکت کنم؟؟
                      • ح
                        حمید
                        ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵
                        سلام ب شما و حوصله کمتون ، نمیتونید ،افسری ارتش استخدامش مال آقایون فقط اونم رشته های نظری. شما منتظر استخدامی رسته های دیگه باشید ک خانم استخدام میکنن
                      • ر
                        رضا
                        ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۸
                        سلام کارت بسیج من تقریبا 15اسفند میاد میشه الان ثبت نام کرد بعد از اومدن کارت بسیج اون هم بدم و وارد مدارک دیگم بشه؟؟
                        • ر
                          ریاض
                          ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳
                          سلام. چرامتاهل ثبت نام نمیکن؟؟
                          • W
                            Wilson
                            ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۱۵
                            شاید چون قراره یکی دوسال شایدم بیشتر از خوانوادش دور باشه ،دوماه اول ک کلا برنمیگرده چون دوره ی رزم مقدماتیه سه سال بعدشم دانشجوعه اونم ب صورت شبانه روزی ینی خیلی کم مرخصی میاد، خب قطعا ی متأهل نمیتونه
                            • A
                              AMIR
                              ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۳۳
                              من دتنشجو فنی ام ترم سه میشه ثبت نام کنم؟
                          • s
                            sayan
                            ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۵۴
                            سلام.زمان ثبت نام کنکور شروع شده.من میخوام وارد دانشگاه افسری بشم.باید موقع ثبت نام کدی رو واردکنم؟ اصلا موقع ثبت نام باید چ کنم؟
                            • ح
                              حمید
                              ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲
                              سلام دانشگاه افسری ارتش ربطی ب کنکور نداره، شما مدارک خواسته شده رو باید ب دفتر گزینش و استخدام شهرتون ببرید برای ثبت نام
                            • ح
                              حمید
                              ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۵۰
                              سلام ،قصد بی ادبی ندارم ، ولی داداشای گلم شما زحمت خوندن آگهی رو ب خودتون ندادین دنبال چی میگردین؟؟ رشته های نظری یعنی ریاضی فیزیک،علوم تجربی، علوم معارف ،علوم انسانی ... فنی و کار دانش یا دانشجوهای این رشته ها توی ازمون افسری نمیتونن شرکت کنن
                              • ک
                                کاظم
                                ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۴۲
                                سلام شرمنده دیگر رشته ها مثل فنی حرفه ای میتونه شرکت کنه رشتم معماری هست مدرک کارشناسی دارم
                                • ک
                                  کوروش
                                  ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۲۸
                                  باسلام
                                  من فوق دیپلم حقوق دارم میتوانم در نیروی دریایی یا نیروی هوایی شرکت کنم..ممنون میشم پاسخ دهید
                                  • م
                                    مدیر
                                    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۳۷
                                    با سلام
                                    کاربر گرامی لطفا هر سوالی یا ابهامی دارید که در متن آگهی ذکر نشده است سوال خود را با مسئولین برگزاری آزمون مطرح نمایید تا پاسخ درست و صحیح دریافت نمایید
                                    با تشکر
                                  • ا
                                    احسان
                                    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰
                                    سلام اگ اینجاثبت نام کنمو از دانشگام انصراف بدم بعد قبول نشم میتونم درسمو ادامه بدم؟
                                    • ر
                                      رضا
                                      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۰:۱۰
                                      سلام داداش من بخاطر ی سری مشکلات معدل کتبیم 9و70شده ولی معدل کل 3 سالم 15 رشته ریاضی فیزیک میتونم ثبت‌نام کنم
                                      • م
                                        مدیر
                                        ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷
                                        با سلام
                                        لطفا متن اگهی را به دقت مطالعه نمایید در صورتی که شرایط را نداشته باشید متاسفانه خیر نمیتوانید ثبت نام نمایید
                                        با تشکر
                                      • H
                                        Hooman
                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۳۲
                                        سلام. من فوق دیپلم کشاورزیم با 25سال سن.آیا میتونم دانشگاه افسری اسم بنویسم؟؟؟؟
                                        • م
                                          مدیر
                                          ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸
                                          با سلام
                                          لطفا متن اگهی را به دقت مطالعه نمایید
                                          با تشکر
                                        • س
                                          سعید
                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۱۵
                                          با سلام من رشته ی تحصیلیم کامپیوترمیباشد و در حال حاضر دانشجور ترم یک کارشناسی ناپیوسته هستم میتونم ثبت نام کنم؟
                                          • م
                                            مدیر
                                            ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۹
                                            با سلام
                                            لطفا متن اگهی را به دقت مطالعه نمایید
                                            با تشکر
                                          • ع
                                            عسگری
                                            ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲
                                            سلام داداش حمید............ توی گزینش و مصاحبه چه چیزای میپرسن یا چه کارایی انجام میدیم........... ممنون میشم توضیح بدین...........................

                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                            ثبت پاسخ