یک‌هزار و ۵۸ نفر در استان مرکزی وام مشاغل خانگی دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۵۸ نفر سال گذشته در این استان موفق به اخذ وام مشاغل خانگی شدند.

به گزارش بازارکار از روابط عمومی تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی، «جمشید امیدی»افزود: در این مدت، یک‌هزار و ۱۹۱ نفر برای دریافت ۷۰۹ میلیارد ریال وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند که این تعداد، با افزایش ۱۰۲ درصدی همراه بود.

وی بیان کرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانک‌های عامل، یک‌هزار و ۵۸ نفر موفق به دریافت ۶۳۹ میلیارد ریال شدند که این تعداد، ۹۲ درصد از برنامه هدفگذاری شده در سال گذشته بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیشترین میزان پرداخت وام مشاغل خانگی این استان در سال گذشته با ۱۱۲ درصد رشد، مربوط به شهرستان خنداب بود.

امیدی اظهار کرد: سهمیه پیش‌بینی شده این شهرستان ۶۰ نفر بود اما ۱۲۶ نفر به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همه افراد معرفی شده موفق به دریافت این وام شدند.

وی یادآور شد: برنامه هدفگذاری شده مشاغل خانگی شهرستان اراک هم با تحقق ۹۶ درصدی همراه بود و در این شهرستان نیز از ۲۸۲ نفر معرفی شده به بانک‌های عامل، ۲۵۵ نفر موفق به دریافت ۱۹۲ میلیارد ریال شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: امید است در سال جدید نیز منابع مالی خوبی در خصوص قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی این استان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲، اختصاص یابد.

منبع : بازار کار

 

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ