استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

۴۵۳۵ نظر

استخدام نهاد ریاست جمهوری

اخبار و استخدام‌های سازمان نهاد ریاست جمهوری به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نهاد ریاست جمهوری، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نهاد ریاست جمهوری و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹

اطلاعیه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) درخصوص اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه تخصصی و روانشناسی)

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) مورخ ۹۹/۱۲/۲۱ می رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور امروز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. لذا با هر یک از متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر گروه شغلی باشند توسط دستگاه مربوطه ازطریق پیامک و یا به صورت تلفنی به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی و روانشناسی تماس حاصل خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون

اهمیت و چگونگی استخدام شدن در نهاد ریاست جمهور ی

 متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری می توانند بعد مطالعه شرایط استخدام و دفترچه آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری و پس از مشاهده رشته های مورد نیاز برای این آزمون مراحل ثبت نام در آزمون را طی کرده و در استخدام نهاد ریاست جمهوری از طریق دفترچه آزمون؛ نسبت به شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کنند. همچنین می توانند برای مطالعه مراحل بعد از قبولی که مراحل گزینش و عقیدتی است از منابع مطالعاتی برای مصاحبه در این بخش استفاده نمایند

متقاضیان محترم آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری کافی است اطلاعات مندرج در این صفحه و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را به دقت بررسی کرده و هرگونه سوال خود را در بخش نظرات صفحه بیان کنید تا مشاور آموزشی «ای استخدام» در اسرع وقت نسبت به پاسخ دادن سوال شما اقدام کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نهاد ریاست جمهوری
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نهاد ریاست جمهوری
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نهاد ریاست جمهوری
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نهاد ریاست جمهوری در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴٬۵۳۵ نظر برای استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

  • l
    lمحمد
    ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۲۵
    مرسی از راهنماییهای دلسوزانه دوستان. لطف کردین.
    • ض
      ضربه دیده از افراد ناامیدکننده بد طینت
      ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۲۷
      سلام دوستان گرامی. امیدوارم حال شما خوب باشه.
      من اهل نظردادن نبودم و نیستم. اما لازم دیدم دوستانه نکته ای رو با شما در میون بذارم. امیدوارم ادمین سایت هم، درج بفرمایند.
      دوستان گرامی؛ یادتان باشد هر جا الماس باشد، دردسر هم هست. مار هست. گروه های گنج یاب هست و غیره. کار خوب سازمان خوب که باعث بشود شما مفید باشید، برای جامعه خودتان و برای کشور خودتان و برای ارزش های اسلامی، خب سختی و مشکلات هم دارد.
      عزیزان من؛ به حرف های صدمن یه غاز این به ظاهر دوستان که قصد ناامید کردن شما را دارند توجه نکنید. به این خرس خاله ها که شما را می ترسانند، با دیده شک بنگرید. من اگر قرار بود محاسبه مادی کنم، نباید شما را به ماندن و ادامه راه استخدام تشویق میکردم. چون علی القاعده شما رقیب من هستید و انتخاب ها محدود. اما زمام امور دست خدا است. او اگر بخواهد، کاری میکند که از تعجب وا بمانیم. پس همه شما را به ادامه مسیر تشویق میکنم، البته اگر بخواهید سرمایه عمرتان را برای خدمت خالصانه برای کشور و دین بگذارید.
      سختی هم همه جا هست. عوضش استخدام دولتی قانون هم هست که جاهای دیگر نیست. مرخصی و مزایا هست که بخش خصوصی نیست. ساعت کار معین دارد، نه از 7 صبح تا 6 بعد از ظهر. برای رهن مسکن در تهران، اگر 5 میلیون داشته باشید، در جنوب تهران راحت آپارتمان می گیرید. اگر رهن هم نداریم، با حقوقتان می توانید اجاره کنید.
      من دوستانه و با قاطعیت تمام عرض میکنم هر کسی در هر جایی از زندگی تان، از جمله همین جناب 1محمد خواست ناامیدتان کند، اولاً فریب نخورید. ثانیاً اجازه سوءاستفاده هم ندهید. واکنش شما باعث می شود من نوعی از نامید کردن شما نامید شوم و بروم پی کارم.
      اما سخنی با جناب 1 محمد: شما از نبودن مصاحبه گفتید و بسیاری را از مطالعه مصاحبه محروم کردید. الان عوض عذرخواهی به درگاه خدا، آمده اید سراغ ناامید کردن جوان مردم که چه؟! خجالت نمیکشید؟ این حرف ها چیست که رهن مسکن سی چهل میلیون؟! مگر میخواهند در الهیه مسکن بگیرند؟! این حرف ها چیست که جو امنیتی دارد؟! همه نهادهای دولتی قانون دارد. جایی که قانون ندارد، کارگاه های 10 نفره حاشیه شهر است. خب بروید آنجا. معلوم است هر چه کار مهم تر باشد، حفاظت اطلاعات مهم تر است. بروید رد کارتان. ما اطلاعات شما را میخواهیم چکار.
      والسلام علکیم و رحت الله وبرکاته.
      • ح
        ح
        ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۵۰
        دوست گرامی اینجا هرکی نطر خودشو می ده فکر نکنم اقا محمد هم بد طینت باشه هر کسی یه تیپه والا اجاره تهرانم گرونه فکر نکنم اغراق کرده باشه ولی کسی که تصمیمش استخدام باشه فکر نکنم با این جزییات این و اون از استخدام به این مهمی پشیمون بشه لطفا یکم صمیمی و خوش اخلاق باشید چون ماکه نمیدونیم به کی زنگ زدن نزدن و اصلا رد شدیم و چه خبر همین یه ارتباطی هم که داریم قطع نشه من که تا بحال سخن ناروایی از کسی به قصد منطور خاص و بدی متوجه نشدم ممنون
        • س
          سعید
          ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۵۱
          واقعا فکر می کنی میشه با 30-40 میلیون توی الهیه خونه رهن کرد؟ ظاهرا با وضعیت موجود آشنا نیستی.
          • l
            lمحمد
            ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲
            برای جامعه خودتان و برای کشور خودتان و برای ارزش های اسلامی، خب سختی و مشکلات هم دارد.....
            روحیات شما را با همین یه جمله میشه شناخت.بنابراین دلیلی نمیبینم واسه کسی که رذیلتای خودشو با فرافکنی به بقیه نسبت میده،خودمو ناراحت کنم.و بر خلاف شما،واسه نظر ادما ارزش قایلم.حتی ادمی مثل شما.
            شما اسم اینو میذاری مصاحبه؟مشخصه که تو عمرت مصاحبه نرفتی. اخر پاییز جوجه ها را میشمارن داداش.اونوقت که نتایج اومد،قضاوت کن که مصاحبه تاثیری داشته یا نه.
            شما بنظرم شهرستان دوری ساکن هستی که از اوضاع تهران خبر نداری.بله.با ده تومن هم میشه دونقوز اباد خونه اجاره کرد.ولی یا روزی دو سه ساعت باید توی راه باشی تا برسی سر کار،یا تمام حقوقتو بدی اجاره.البته بعضیا میتونن با دو تومن هم خونه اجاره کنن که البته لایق ادم نیست.ولی شما حتما میتونی توش زندگی کنی .
            بنظرم کسی که از ارزش اسلامی و خدمت حرف میزنه، بهتره با رفتارش،ابروی ارزشها را نبره. همین عالمان بی عمل مثل شما هستن که .........
            واقعا ادم متاسف میشه کیا قراره خدمتگزار :) باشن.
          • ا
            از مالي به ناشناس
            ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۸
            شما روز شنبه 9 آبان اومدید یا چهار شنبه 6 آبان؟ نمره کلتون را لطفا بفرمایید؟ البته ممکنه بین ما بچه‌های حسابداری هم بوده باشن
            • ن
              ناشناس
              ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۲
              6ابان، نمره کل 49.56
              • ن
                ناشناس
                ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۵
                شما سابقه کار دارید؟
                • م
                  مالي
                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۳۷
                  کمی که قابل توجه نیست
                  ان شا الله هر چی که خیره برای شما و من پیش بیاید، در پناه امن خدا باشید
                  • ن
                    ناشناس
                    ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۳۲
                    بله درسته توکل برخدا
                • ح
                  ح
                  ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
                  اصلا به رتبه کار نداشتن وقتی من گفتم نفر فلانم از منشی پرسیدن یه بارم باید خوششون میومد ازتون داش محمدخبر جدید داری بازم بگو
                • غ
                  غیربومی
                  ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳
                  سلام.دوستان کسی میدونه انرژی اتمی خونه سازمانی یا امکاناتی برای اسکان افراد کارکنان غیربومی داره؟بالاخره با این همه محدودیتی که میگن دارعه منطقیش اینه که مزایای برجسته و متمایرزی نسبت به سازمانهای دیگه داشته باشه!
                  • ف
                    فاطمه
                    ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷
                    سوال اولشون از من این بود که میتونی تهران زندگی کنی..منظورشون لابد این بود که جایی باید داشته باشم
                    • ک
                      ک
                      ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۲
                      اره به خدا اگه از همون اول به فکر مسکن نباشند با این اجاره های بالا چه کنیم هیچ تسهیلاتی نداره برا خونه..؟
                      • 5
                        55
                        ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷
                        داش محمد کجا رفتی ازت خبری نیست انقدر فکر نکن قسمتت هرچی باشه اونجایی یه خبری هم به ما بده حالا چیکار کنیم زنگمون می زنن از کجا مطلع شیم نتیجه ها چی شد
                      • 1
                        1محمد
                        ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۰۷
                        اقا جدی جدی فکر کردین استخدام رسمی شدین؟ هیچ تسهیلاتی نداره. حداقل 5 سال سابقه کار نیازه واسه تسهیلات مسکن.اونم به هر کسی نمیدن. اگه از شهرستان میاین،خیلی بهتون سخت میگذره.حتما سی چهل تومن واسه رهن بیارین با خودتون.وگرنه اسیر میشین
                        • ب
                          برق
                          ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۳۲
                          بابا سی چهل تومن چرا اجاره بیشتر میدن پول پیش کمتر
                          تازه دوستان شهرستانی که قبول شدن فوقش سه چها هفته اول خوابگاه های خود گردان داخل شهر استفاده میکنن بعد با دوستی همکاری کسی که شرایط مشابه خودشون رو دارن دو سه نفر میشن خونه میگیرن ماهی 300 هرکدومشون اجاره میدن هرکدوم هم سه چهار میلیون پول پیش میگذارن
                          من دوستم سازمان امریه هست همین کارو کرده
                          • ب
                            برق
                            ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷
                            من از دوستم پرسیدم ده میلیون پول پیش دادن 550 اجاره تازه سه نفر هستن هزینه ها تقسیم بر سه میشه
                            • l
                              lمحمد
                              ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۱۹
                              همین ده تومن و 550 اجاره را اگه تبدیل کنی،میشه سی میلیون رهن.
                              • ب
                                برق
                                ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۳۰
                                چه کاریه مگه مجبورمون کردن تبدیل کنیم و همشو پول رهن بدیم معلومه که کسی بیاد اینجا استخدام بشه چون حقوق ثابت میگیره اگه پول رهن زیاد نداشته باشه اجاره بیشتر میده لازم نیست سفارش کنیم دوستان سی چهل میلیون با خودشون بردارن بیارن
                        • ع
                          علی
                          ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳
                          سلام دوستان در خصوص محدودیتای سازمان باید بگم استنباط من این بود که بیشتر این محدودیتا بخاطر مسائل امنیتیه نه محدودیتای عقیدتی.(امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم)اگه سریال تعبیر وارونه یک رویا رو دیده باشید خیلی شباهت داشت با محیط و جو.به نظر من برا افرادی مثل ما که سالمیم و قصد سوءاستفاده نداریم مشکلی ایجاد نمیشه در خصوص حقوقو مزایاشم اطلاعی ندارم.
                          • l
                            lمحمد
                            ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۳۸
                            بچه ها میتونید منو راهنمایی کنید؟
                            راستش از زمانی که مصاحبه رفتم و جو امنیتی اونجا رو دیدم، دل چرکین شدم.اون اقواممونم که اونجا کار میکنه\،میگه حتی موبایل دوربین دار هم حق نداری سر کار بیاری.فرقی ام نداره مدیر باشی یا کارگر ساده. دوربین داشته باشه موبایلت،باید بری حراست.یا نمیتونی نرم افزارای اجتماعی داشته باشی.گوشیت فقط باید بتونه تماس برقرار کنه.همین و بس. از اینترنتم استفاده نمیشه بکنی. سفر خارجی نمیتونی بری. با ادمای ناشناس نباید مرتبط بشی حتی تو اتوبوس.اینجور سخت گیریها توی همه موارد کاری اونجا هم هست.من راستش بدلیل جو نیمه خشک قوه،میخواستم برم نهاد.ولی الان میبینم نهاد بدتره.ضمن اینکه هنوز مطمین نشدم حقوق و مزایای نهاد، بیشتر از قوه باشه.
                            شخصیت من جوریه که هیچ نوع محدودیتی را نمیتونم تحمل کنم.ممکنه اون محدودیت واسه بقیه یه چیز ساده باشه ولی مثلا همین دوربین نداشتن،اذیتم میکنه.بنظرتون بچسبم به همین کاری که دارم؟یا اگه قبول شدم که احتمال زیاد میشم، برم نهاد؟ میشه لطفا بدون غرض و مرض جوابمو بدین؟ اینده کار توی قوه مجریه بنظرتون بهتره یا قوه قضاییه؟
                            • ا
                              اداری
                              ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۵۵
                              سلام.والا منم دلم چرکین شد از این محدودیتها که گفتبن.اما خودم به شخصه چون چاره دیگه ای ندارم و دارم شرایط سنی استخدامو از دست میدم مجبورم برم نهاد.اما بنظرم قوه قضاییه عالیه خصوصا برای شما که اونجا نیروی صف (مشاغل تخصصی)محسوب میشی اما در نهاد نیروی ستادی محسوب میشی.من دوستم که در قوه قضاییه نیروی ستادی (اداری)قراردادی هست خیلی راضیه مخصوصا از حقوق و مزایاش.فقط انگار خیلی عقیدتیه و به حجاب اهمیت زیادی میدن.
                              • ح
                                ح
                                ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۰۸
                                اقا محمد شما که همیشه ما رو راهنمایی می کردی چی شد از ما نطر میخواهی فامیلهای ما اونجا کاار می کنه خیلی هم خوبه به عیر دوربین بقیه محدودیتاش ادیت کن نیست سفر خارجی هم ده روز قبل فقط خبر میده همین عوصش کلاس کاری و مزایاش بیشتره حالا خود دانی
                                • ح
                                  ح
                                  ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۲۸
                                  ولی نطر دیگمم اینه که اگه رشتتون تخصصش تو قصاییه است بهتره چون نهاد تخصصش بیشتر رشته های فنی هست ولی پیشترفت تو محلی که تخصص شما اونجاست برا پست و مقام بهتره
                                  • ا
                                    ارشد
                                    ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹
                                    1- قوه قضاییه به طور کلی خیلی بهتر از دولت هست.
                                    2- انرژی فنیه و واسه شما غیر تخصصی هست.
                                    3- حقوق و مزایاش از خیلی جاهای دولتی هم کمتره. لا اقل واسه من که تازه نفت و گاز هم نیستم اینطوره!
                                    4- کار کردن اونجا = پذیرفتن محدودیتهای زیاد
                                    5- بری اونجا باید قید خیلی از آرزوها و فرصت ها رو در آینده بزنی
                                    6- ممکنه زندگی خانواندگی رو تحت تاثیر منفی قرار بده.
                                    در عوض:
                                    1- مزایای خوبی داره و در آینده احتمال داره حقوق هم خیلی خوب بشه
                                    2- خدمت خالصانه به وطنه و احساس غرور ملی و دینی داره
                                    3- تا اونجا که فهمیدم بحث خونه رو واست تسهیل میکنن و وام های خوبی داره.
                                    تصمیم با خودته!!
                                    4- کار دولتی و باثبات هست، سر موقع حقوقتو میگیری و کار مشخصه
                                  • ح
                                    ح
                                    ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۴
                                    داش محمد مصاحبه چطور بود چی پرسیدن انشالله قبولی دیگه
                                    • 1
                                      1محمد
                                      ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
                                      در مورد مقالم یه چیزایی پرسید.سوابق کاریمم گفتم.دو تا سوال مسخره هم اون خانومه کرد.بهش گفتم ما رشتمون جزاست.سوالاتون چرا همش خصوصیه؟ اصلا اینکاره نبودن مصاحبه کننده هاش. خانومه فقط میخواست به اون دو نفر نشون بده که چیزی حالیشه.سوالاش تو چنته هیچ عطاری نبود. والا من مصاحبه قضاوتم دو دفه رفتم. اینا واقعا نوبر بودن.اصلا فرق جزا و خصوصی را نمیدونستن انگار.
                                      علی جان وایبری در تماس هستیم. بعیده دیگه اینجا سر بزنم. فدا مدا
                                      • 1
                                        1محمد
                                        ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳
                                        اخ.ببخشید ح جان.من فکر کردم علی این سوالو پرسیده. ممنون.بد نبود. ولی توی مصاحبه تخصصی، بحث سیاسی هم میپرسید که من طبیعتا ترجیح دادم جواب روشنی ندم.ولی روی هم رفته خوب بود.
                                      • ع
                                        علی
                                        ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۲۳
                                        من از همه دوستان بابت مکاتباتی که با 1محمد داشتم معذرت میخوام راه ارتباطی دیگه نداشتیم ایشالا فردا همدیگه رو میبینیم ارتباط برقرار میشه دیگه مزاحم شما نمیشم.البته من یه جای دیگه و نهادو مقایسه میکردم ایشونم یه جای دیگه با نهاد و این حلقه اتصال ما شد.
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۲۱
                                          دوستان شما ازمون دیوان هم قبول شدید؟؟
                                          • l
                                            lمحمد
                                            ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸
                                            علی جان من که دلیلی واسه معذرت خواهیت نمیبینم.اینجا یه محیط عمومیه و هر کس حق داره هر چی دوست داره بگه.اگه کسی ناراحت میشه،میتونه کامنتهای ما رو نخونه.ولی بهرحال معذرت خواهی تو،سطح شعور و انسانیتتو نشون میده.و این تفاوت میون یه برنده و یه بازنده اس.
                                            • ع
                                              علی
                                              ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۳۰
                                              لطف دارید
                                            • ح
                                              ح
                                              ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱
                                              خواهش می کنیم داش علی اینجا همین حرفها ودعواهاهم بهم دلگرمی میده اگه کسی چیزی ننویسه که داعون میشیم خواهشن همه تا اخر همکار شدن باهم باشیم و اطلاعات بدیم
                                              • ك
                                                كاكو
                                                ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۰
                                                کاکو جان علی ای به خاطر منه ، من ناراحت نشدم ای رفیقت محمدو حرص دربیاره تو خوبی، ایشالو یه جای خوب قبول شی، شیرازم نمخواد بیوی اَی دوس نِداری
                                                • ع
                                                  علی
                                                  ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۲۹
                                                  شیرازو دوست دارم ولی خب چه میشه کرد خونه زندگی ما اینجاس
                                                  • ع
                                                    علی
                                                    ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۳۰
                                                    کجا حرص در آره؟!
                                                    • ك
                                                      كاكو
                                                      ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
                                                      کاکو جان علی به ای محمدو بوگو با ما قهر نباشه، بیاد به ای سایتو سر بزنه اطلاعات بده، محمدو هم خوبه
                                                • ن
                                                  ناشناس
                                                  ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
                                                  سلام دوستان خوشه مالی( شغل حسابرسی2 )، کسایی که رفتن مصاحبه، اوضاع چطور بوده؟
                                                  • م
                                                    مالي
                                                    ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۲
                                                    مصاحبه شنبه بود(رشته مدیریت مالی)، یک تیم 4 نفره بودن و هر کدوم سوال‌های تخصصی خودشون را پرسیدن البته فقط 3 نفر سوال پرسیدن، در کل بد نبود ولی عملکرد بقیه داوطلبها هم تاثیر داره، خیلی هم به این که عدالت باید در سوالات برقرار شه مقید بودن
                                                    من حساب کردم 13 تا سوال تخصصی پرسیدن ، شما هم تعریف کنید
                                                    نه از پایان نامه پرسیدن ، نه تیپ شخصیتی ، نه چی دوست داری و ..... کلا سبکشون با بقیه فرق داشت
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۲۴
                                                      برای ما مصاحبه کننده ها سه نفر بودن خیلیم خوش اخلاق بودن، درباره پایان نامه و کلی سوالات تخصصی که بعضیاش خیلی سخت بودن،ما سه نفر بودیم که ااون روز واسه مصاحبه اومده بودیم شماچطور؟ از ما راجب سازمان که چرا میخاید بیاید و حقوق و ... هم پرسیدن، شما سهمیه دارید؟میشه راجب افرادی و موقعیت کسایی که روز شنبه اومده بودن اطلاعاتی بدین؟ چطور بودن، سابقه کار داشتن؟
                                                      • ن
                                                        ناشناس
                                                        ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹
                                                        لطفا نمره کل کارنامه ازمون و رتبتونا هم بگید؟
                                                        • م
                                                          مالي
                                                          ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۹
                                                          1)تا ساعتی که من اونجا بودم 4 نفر بودیم،
                                                          2) سهمیه من آزاد بود + ضریب بومی بودن
                                                          3) من نپرسیدم ولی معلوم بود همشون سابقه کار دارند
                                                          4)نمره کل من 55.86% بود و جز رتبه اصلی
                                                          5) شما جز گروه لیسانس/فوق لیسانس‌ها ی حسابداری هستید یا فوق لیسانس های مدیریت مالی؟ منم بدم نمی آد نمره کل و جواب سوالاتی که پرسیدید رو بدونم
                                                          • ن
                                                            ناشناس
                                                            ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۰۶
                                                            سهمیه ما سه نفر همه آزاد بود، الان تعداد به جای 6نفر شدیم 7نفر،ما همه فوق مدیریت مالی بودیم
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۵۴
                                                              ما سه نفر بودیم، الان بجای 6نفر 7نفریم ظاهرا، ما هر سه بدون سهمیه و فوق مدیریت مالی بودیم
                                                              • ن
                                                                ناشناس
                                                                ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷
                                                                برای حسابرس2فقی فوق مدیریت مالی میخاستن نه حسابداری!!!!
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷
                                                                  فقط
                                                          • m
                                                            m
                                                            ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۱۶
                                                            نتایج کی قراره اعلام بشه؟
                                                            • م
                                                              مالي
                                                              ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۴
                                                              من از مسئول هماهنگی مصاحبه پرسیدم گفت نمی دونم بعد از این گزینش را انجام می دن بعد نتایج را اعلام می کنن یا اول نتایج مصاحبه را اعلام می کنن بعد به گزینش دعوت می کنن در کل گفتن تا عید ممکنه اعلام نتایج نهایی طول بکشه
                                                            • ک
                                                              کریم
                                                              ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹
                                                              لطفن راهنمایی کنین من چه طور میتونم پیگیر باشم. اصلن به کجا باید زنگ بزنم؟سازمان مدیریت یا نهاد؟ شماره ای اگر هست ممنون میشم
                                                              • محتوا گذار هشت
                                                                ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۴۷
                                                                با سلام
                                                                کاربر گرامی لطفا با منابع انسانی سازمان مورد نظر تماس بگیرید، شماره منابع انسانی را از 118 میتوانید دریافت کنید.
                                                                باتشکر
                                                              • ب
                                                                به امحمد
                                                                ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۰
                                                                سلام.یه سئوالی داشتم .شما که اطلاعاتتون خوبه در این خصوص میخواستم بپرسم تا این مرحله که پیش اومدیم و مصاحبه دادیم، اگه نقص مدرکی چیزی بوده باشه قاعدتا تا الان باید بهمون اعلام میشد از طرف نهاد؟یا ممکنه مثلا امتیاز بومی یا امتیاز سوابق کاری کسی رو از این مرحله به بعد کسر کنن و طرف از دور رقابت حذف بشه؟یعنی مرجع رسیدگی به صحت و سقم مدارک و امتیازات کجاست؟
                                                                • l
                                                                  lمحمد
                                                                  ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۵۱
                                                                  روز مصاحبه باید دوباره اصل مدارکی که دادین را ببرین.اگه تا حالا گیری به نقص مدارکتون ندادن،از این به بعدم دیگه نمیدن.چون وقتی دعوت به مصاحبه میشین، اگه مصاحبه را برین و تا اتمام مصاحبه ازتون ایرادی نگیرن،دیگه بعدشم نمیگیرن.چون زمان مطابقت مدارک تا قبل مصاحبه اس. خلاصه اش اینه که اگه مصاحبه دادی،دیگه برو حالشو ببر.رد نمیشی دیگه.
                                                                  • ب
                                                                    به 1محمد
                                                                    ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۴۰
                                                                    ممنون.شما همیشه به ما دلگرمی میدین و انرژی مثبت.امیدوارم همکار بشیم.
                                                                • s
                                                                  s
                                                                  ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷
                                                                  دوستان فیزیکی از مصاحبه چه خبر؟
                                                                  • م
                                                                    م
                                                                    ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۳۰
                                                                    درباره پایان نامه میپرسن و یکم هم فیزیک هسته ای پایه.در کل من که رفتم مصاحبه همه کسایی که قبل از من رفته بودن از مصاحبه شون راضی بودن!!
                                                                    • m
                                                                      m
                                                                      ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳
                                                                      خوب اگه قراره همه راضی باشند پس عملا چطور باید نفرات انتخاب بشن یعنی همون نفرات اول استخدام می شن و مصاحبه فرمالیته است دیگه.
                                                                      شما کی مصاحبه داشتین؟
                                                                      • م
                                                                        م
                                                                        ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۳۱
                                                                        مصاحبه من روز 6 ام آبان بود
                                                                  • ح
                                                                    ح
                                                                    ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲
                                                                    اقا محمد انشالله فردا قبول شی تا اخر مراحل با ما باشی و راهنمایی کنی یکم سوال تخصصی از رشتت و دوره ها و مهارت هایی که نوشتی می پرسن از من پرسیدن بهد 5 سال که تعهد دادی میخوای چیکار کنی یا اگه شما بخوای کارخونه بزنی به چه نکاتی توجه میکنی دوست داری کجا وچه محیطی کار کنی ولی مصاحبه جدی بود
                                                                    • l
                                                                      lمحمد
                                                                      ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴
                                                                      ممنون داداش.ایشالا شمام قبول شی و همکار بشیم :)
                                                                    • ک
                                                                      کریم به حقوقی های نهاد ریاست جمهوری
                                                                      ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶
                                                                      دوستانی که قسمت حقوقی نهاد ریاست جمهوری قبول شدین, من رتبم ۸ شد اما قبول نشدم. گفته بودن سه برابر میگیریم , ینی تا رتبه ۹ باید قبول میشد, به نظرتون چرا قبول نشدم؟ امکان داره به عنوان ذخیره ما رو معرفی کنن؟؟ چون سایت رو که دیدم خیلی ها خدا رو شکر رفتن سرکار. اگر شماره ای هست که پیگیری کنم بزارین ممنون میشم
                                                                      • .
                                                                        ...
                                                                        ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶
                                                                        داش کریم فکر نکنم حتما اشتباه می کنی یا اونا می کنن دیروز ما مصاحبه بودیم رتبه سی هم بود می گفتن اونایی که مشکل معدل و .. داشتن جاش به اینا زنگ زدیم زنگ بزن
                                                                        • س
                                                                          سلام
                                                                          ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳
                                                                          شما چه رشته ای هستی که رتبه سی هم بوده؟ دیروز رفتی مصاحبه؟
                                                                        • ك
                                                                          كاكو
                                                                          ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲
                                                                          کسی هنوز سرکار نرفته ، شما همین فراگیر استخدامی خرداد 93 شرکت کرید؟ اینایی که اینجا نظر میدن مربوط به خرداد 93 است که حالا دارن می رن مصاحبه
                                                                          • l
                                                                            lمحمد
                                                                            ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۹
                                                                            قرار بود سه برابر باشه ولی سی و پنج درصدشو از سهمیه دارها و معلولین گرفتن .واسه همین شما قبول نشدی. این ظلمی بود که نهاد به امثال شما کرد.چون قانونا سهمیه دارها باید سهمیه استخدامیشون جدای از دفترچه میبود،ولی اونا رو هم با ماحساب کردن و ادمایی مثل شما،به رغم شایستگی،قبول نشدن.
                                                                            • ک
                                                                              کریم
                                                                              ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۰۹
                                                                              به جان خودم رتبم ۸ بود. تازه دوستم هم رتبش ۱۷ بود .
                                                                              به هیچ کدوم ما زنگ نزدن, حالا اون میگی ۱۷ بود, منی که رتبم ۸ بود چرا باید رد بشم. معدلم هم ۱۶ به بالاست. دانشگاه تهران هم بودم لیسانس رو.
                                                                              • ك
                                                                                كاكو
                                                                                ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۵
                                                                                اگه نظرات علی و 1محمد را خوندی و فکر کردی که قبول شده ها رفتن سرکار، باید بگم که این دو نفر قصه دیوان محاسبات و قوه قضایشونو آوردن اینجا، ما هم به جز سریال کیمیا سریال این دو تا رو هم دنبال می کنیم ببینیم بالاخره کجارو می پسندن
                                                                                در کل من فکر می‌کنم شما آزمونهای قبلب نهاد ریاست جمهوری را داری می‌گی، این آزمون جدید مربوط به نهاد نبوده مربوط به انرژی اتمیه که وابسته به نهاده و آزمونشم خرداد 93 برگزار شد
                                                                            • ع
                                                                              علی
                                                                              ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۴۱
                                                                              شانس تخیلی من بازم جواب داد برا تهرات امتحان دادیم وسط دوره کاراموزی اومدن میگن محل کار شما شیرازه تا میتونن از وضعیت بد بازار کار سوءاستفاده میکنن الان من باید چه بکنم؟خدایا این دیگه چه امتحانیه؟
                                                                              • l
                                                                                lمحمد
                                                                                ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
                                                                                نمیتونن چنین کاری بکنن. شما بگو نمیرم.نمیتونن اخراجت کنن.اگه ام مجبورت کردن،بیا دیوان پیش خودم شکایت کن.مطمین باش حکم به نفعت صادر میشه.چون ازمون واسه تهران دادیف به هیچ وجه نمیتونن محل خدمتتو عوض کنن.اینا از اینکه مردم قانونو نمیدونن،سواستفاده میکنن داداش.یه کلام بگو واسه تهران ازمون دادم و هیچ جای دیگه نمیرم.
                                                                                • ع
                                                                                  علی
                                                                                  ۹ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۱۸
                                                                                  فکر اونجاشم کردن فرمی که روز مصاحبه پر میکردیم یه بند خیلی مبهم داشت سوال کردم گفتن در خصوص قبول انجام مأموریته منم خب علامت زدم مگه میشد نزد و حالا میگن اون برا محل خدمت بوده و شما قبول کردید که جاهای دیگم برید.آخه منطقیه تو یه آزمون شرط بومی بودن بذارن بعد ما رو بفرستن ناکجا حتی اگه همچین بندی هم علامت زده شده باشه.نقض غرض از این واضحترم میشه.
                                                                                  • l
                                                                                    lمحمد
                                                                                    ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸
                                                                                    منطوق اون بند دقیقا چی بود؟یادت هست؟اگه مال ماموریته،موقتا میتونن بفرستن.اونم نهایتا شش ماه.اگه واسه محل خدمت بوده،اون دیگه بحثش جداست.
                                                                                    • ع
                                                                                      علی
                                                                                      ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲
                                                                                      میگم خیلی مبهم بود منم دقیقشو یادم نیس آدم اون موقع خیلی استرس داره نمتونه دقیق به خاطر بیاره
                                                                                • ك
                                                                                  كاكو
                                                                                  ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
                                                                                  خیلی هم شیراز جای خوبیه
                                                                                  • ع
                                                                                    علی
                                                                                    ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۳۴
                                                                                    قطعا شیراز سهر خوبیه ولی برا من که. تهران زندگی میکنم این اتفاق ناخوشاینده
                                                                                • ن
                                                                                  ناشناس
                                                                                  ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰
                                                                                  کسی هست که مصاحبش برا هفته بعد باشه؟؟
                                                                                  • l
                                                                                    lمحمد
                                                                                    ۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۰۸
                                                                                    اون دوستانی که مصاحبشون طولانی بوده،نمیخوان بیان بگن چی شنیدن و چی گفتن؟
                                                                                    • ع
                                                                                      علی
                                                                                      ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۴۶
                                                                                      محمد جان اینکه بعضی بچه ها میگن انرژی اتمیه صحت داره یا یه حدسه؟
                                                                                      • ا
                                                                                        ارشد
                                                                                        ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵
                                                                                        بله دقیقا خود انرژی هست
                                                                                        • 1
                                                                                          1محمد
                                                                                          ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                                                                                          محل خدمت,انرژی اتمیه داداش
                                                                                        • ا
                                                                                          ارشد
                                                                                          ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴
                                                                                          پایان نامه ها -مصاحبه تخصصی مدارک اضافه ای که به عنوان مهارت ذکر کردید- صحبت در مورد موضوعی به زبان خارجی (انگلیسی، فرانسه و ..)-صحبت در مورد محل کار قبلی و انتظارات- بحثهای روانشناسی و تیپ شخصیتی- علایق کاری - آخرشم فرصتی میدن واسه اینکه اگه سوالی داری بپرسی
                                                                                          در کل مصاحبه کننده ها آماده و متخصص به نظر میرسیدند.
                                                                                        • ف
                                                                                          فیز
                                                                                          ۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۰۶
                                                                                          من فیزیکم ولی کسی بهم زنگ نزده ایا کسی فیزیک هست که بهش زنگ نزده باشن؟
                                                                                          • م
                                                                                            م
                                                                                            ۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۲۴
                                                                                            اره عزیز فیزیک هستم زنگ زدن شنبه مصاحبه شما مشکل معدل یا رشته مرتبط ندارین که بگین راهنمایی کنم
                                                                                            • ف
                                                                                              فیز
                                                                                              ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۱
                                                                                              گفتم کسانی که بهشون زنگ نزدن. شما برا چی جواب دادی
                                                                                              • ح
                                                                                                ح
                                                                                                ۸ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۱۴
                                                                                                دوست فیزیک که این قدر تندی میخواستم بهت خبری بدم بی خیال
                                                                                          • ج
                                                                                            ج
                                                                                            ۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۰۴
                                                                                            والا تو این اوضاع بد بیکاری و استخدام پیمانی ارزوی هرکسی من نمی دونم شما چرا ناز می کنین همه از خداتونه مهم اینکه رسمی شی هرکاری می تونی بکنی ادامه تحصیل و...من که ارزومه استخدام شم جاتونو بدین ما لطفا
                                                                                            • ع
                                                                                              علی
                                                                                              ۷ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۱۷
                                                                                              دوست عزیزم بحث ناز کردن نیست بعد 19 سال درس خوندن و قبولی تو 5 ازمون فکر میکنم حداقل حق من انتخاب بین دو مورد باشه سازمان ثبت رو که ازش شنیدید یا رد کردن یه عده به بهونه غیربومی بودن تو بانک مرکزی.امیدوارم همه به اونچه استحقاقشو دارن برسن.
                                                                                              • ا
                                                                                                ارشد
                                                                                                ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵
                                                                                                تا اینجای کار عدالت خوبی تو روند انتخاب ها بوده، کسانی هم هستند که نمیخوان اینجا برن که جا واسه نفرات شایسته بعدی باز میشه
                                                                                                آدمی که بخواد راست و حسینی کار کنه همیشه واسش موقعیت هست و نگرانی نداره، خیلی جاهای تاپ دنبال این آدمها هستند.
                                                                                                با توکل به خدا هرچه پبش آید خوش آید.

                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                              ثبت پاسخ