استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

۴۵۳۵ نظر

استخدام نهاد ریاست جمهوری

اخبار و استخدام‌های سازمان نهاد ریاست جمهوری به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نهاد ریاست جمهوری، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نهاد ریاست جمهوری و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹

اطلاعیه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) درخصوص اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه تخصصی و روانشناسی)

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) مورخ ۹۹/۱۲/۲۱ می رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور امروز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. لذا با هر یک از متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر گروه شغلی باشند توسط دستگاه مربوطه ازطریق پیامک و یا به صورت تلفنی به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی و روانشناسی تماس حاصل خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون

اهمیت و چگونگی استخدام شدن در نهاد ریاست جمهور ی

 متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری می توانند بعد مطالعه شرایط استخدام و دفترچه آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری و پس از مشاهده رشته های مورد نیاز برای این آزمون مراحل ثبت نام در آزمون را طی کرده و در استخدام نهاد ریاست جمهوری از طریق دفترچه آزمون؛ نسبت به شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کنند. همچنین می توانند برای مطالعه مراحل بعد از قبولی که مراحل گزینش و عقیدتی است از منابع مطالعاتی برای مصاحبه در این بخش استفاده نمایند

متقاضیان محترم آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری کافی است اطلاعات مندرج در این صفحه و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را به دقت بررسی کرده و هرگونه سوال خود را در بخش نظرات صفحه بیان کنید تا مشاور آموزشی «ای استخدام» در اسرع وقت نسبت به پاسخ دادن سوال شما اقدام کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نهاد ریاست جمهوری
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نهاد ریاست جمهوری
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نهاد ریاست جمهوری
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نهاد ریاست جمهوری در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴٬۵۳۵ نظر برای استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

  • ح
    حمید
    ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۰
    دوستان یه پیشنهاد دارم میخوام به نظرسنجی بذارم نظرتون رو برآورد کنم:
    ما از اردیبهشت تا اکنون یعنی بهمن ماه، در وضعیت انتظار استخدامی هستیم. جایی که قبول شدیم استانداردهای بالایی در پذیرش داره. لذا سطح علمی تمام پذیرفته شدگان بالاست. یک نامه بنویسیم که کسانیکه به هر دلیل رد میشوند، به انواع دیگر استخدامی، در این سازمان یا سایر بخش های دولتی یا شرکت های تابعه، یا پارک های علم و فناوری استان های خود یا شرکت شهرک های صنعتی استان خود؛ معرفی شوند. حیفه این همه وقت گذاشتندف افراد نخبه را شناسایی و ارزیابی کردند بعد این ها رها شوند. کلی فرصت از دست دادیم، بعد هم روی این دوستان هزینه شده و مصاحبه تخصصی و روانشناسی، بعد بگن ردی ادامه بیکاری. تو شرکت های زیر مجموعه همین اتمی یا تو خود سازمان به صورت قراردادی، یا نهادهایی که در آینده نیرو میخواهند به صور مختلف معرفی شویم. چون سازمان مورد نظر خبرسازه، شاید این پیشنهاد رو بررسی کنند.
    کسی میتونه متن مناسبی تنظیم کنه؟ خاطره مشترک همه ما این شده که تو کوچه خیابون هر کی حتی غریبه داره رد میشه دو تا سؤال میپرسه: چند سالته که جواب میدیم. شغلت چیه که جواب نمیدیم!
    لطفاً نظرتون رو همینجا اعلام بفرمایید.
    • ر
      روبرتو باجو
      ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹
      حمید جان با نظر شما کاملا موافق هستم. اما معمولا سازمانها از تمامی نفرات 2 یا 3 برابر ظرفیت یک بانک اطلاعاتی درست می کنند برای مواقعی که فرصت برای آزمون استخدامی ندارند با هاشون تماس می گیرند و دعوت به کار می کنند تا جایی که من می دونم قبلا در وزارت خارجه، وزارت نفت و سایر سازمانها این موضوع اتفاق افتاده است. نتایج این آزمون ها 2 سال اعتبار داره. در ضمن من یکی قطعا نمی تونم متن خوبی بنویسم.
      • س
        ساغر
        ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵
        منم موافقم
        • ق
          قمی
          ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷
          منم موافقم ولی بنظرتون توی این شرایط اقتصادی و با توجه به اینکه دولت می خواد کوچک بشه تاثیری هم داره؟ من می ترسم اصلا سازمان از استخدام پشیمون شده باشه.
          • ن
            ناشناس
            ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹
            سلام.بله کاملا موافقم.اونجور که من شنیدم اکثر سازمانها از افراد ذخیره آزمون برای آزمونهای بعدی و یا بصورت قراردادی البته ببشتر برای مشاغل تخصصی و زمانیکه سیاستهای توسعه مدنظر هست استفاده میکنند.دوست من دو سال پیش در آزمون استخدامی استانداری ذخیره شد بعد از دوسال باهاش تماس گرفتن و در یکی از شهرستانهای کوچک تابعه که نیرو نیاز داشتن بکارگیری شد.
            • ح
              حمید
              ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷
              سلام مجدد. به نظر میرسه دوستان موافقند. این یک ایده ای بود که از مدت ها در ذهنم بود جهت جلوگیری از هزینه های گزاف استخدامی و گزینش های پی در پی و فرایندهای فرسایشی. احتمال پذیرفتن این پیشنهاد طبق قواعد معمول کم است، اما اگر توضیحات مناسبی در مورد توجیه پذیری اقتصادی و مدیریتی این کار برای دولت در سال آینده بنویسیم و به مسئولی که دوست دارد از طرف خودش طرح بدهد ارائه کنیم، بعید هم نیست. مثلاً بخشی از متن پیشنهادی من:
              اینکه با توجه به تأکیدات بر اقتصاد دانش بنیان، لزوم خروج از رکود از طریق صنایع کوچک و متوسط، و به نتیجه رسیدن برجام! نیازمند به کارگیری نیروهای نخبه در پارک های علم و فناوری استان های مختلف جهت برنامه ریزی مناسب سرمایه های پراکنده، و نیز به کارگیری روش های علمی در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان های مختلف در سال 95 هستیم. لذا جمعیتی حدود 200 نفر از ممتازترین فارغ التحصیلان کشور که پس از قبولی در آزمون کتبی سازمان اتمی و انجام مصاحبه های تخصصی و روانشناسی، صرفاً به دلیل کمبود ظرفیت پس از قریب به 9 ماه معطلی، خانه نشین میشوند، آماده استفاده از دانش خود برای کمک به اقتصاد کشور می باشند. با معرفی این گروه از افراد به مراکزی از قبیل سازمان های فوق الذکر، ضمن پایین آمدن هزینه های جذب و گزینش نیرو در استان های مختلف جهت مدیریت سرمایه های آزاد شده در سال 95 و صرفه جویی زمانی دستگاه ها، زمینه استفاده از آماده ترین افراد فراهم میشود و از سرخورده شدن آنان کپس از پایان یکی از فرسایش ترین آزمون های استخدامی، جلوگیری میشود. شایان ذکر است سازمان اتمی از همان ابتدا، از افراد دارای تحصیلات تکمیلی با شرط حداقل معدل بالا به عنوان ابزار شناسایی مستعدترین افراد استفاده کرد، لذا دانش و تخصص و تعهد این گروه بر طبق شرایط اختصاصی این دستگاه، قابل اثبات است. این طرح می تواند فتح بابی باشد و به عنوان ایده ای نو، دنبال گردد.
              به نظرم به امضا نیاز نداره. ایده پیشنهادی ماست. بعد از مشخص شدن نتایج، متن رو مینویسم میذارم تو سایت. از بین قبولی ها، کسی زحمتشو بکشه برسونه دفتر رئیس سازمان تا بررسی بشه.
              البته بین اینکه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکاتبه کنیم یا رئیس اتمی یا هر دو به قطعیت نرسیدم. چون اتمی فقط مسئول حیطه خودشه.
              • ن
                ناشناس
                ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۴۹
                احسنت!متن خوبیه از نظر مضمون و البته بیشتر هم میشه رو ادبیاتش کار کرد.
                • ح
                  حمید
                  ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۸
                  ممنونم. چشم. این متن صرفاً یه مثال بود. متن اصلی کار می بره.
                • ر
                  روبرتو باجو
                  ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۳
                  حمید جان
                  اولا باید خطاب به هر دو یعنی دکتر صالحی و هم دکتر نوبخت در سازمان مدیریت باید انجام شود
                  دوما خیلی روی شهرک های صنعتی و پارک علم و فناوری تاکید نکن چون عموما بخش خصوصی هستند و خیلی به این چیزها اهمیت نمی دهند. تمرکز نامه باید بر روی دستگاههای اجرایی کشور باشه چون نتایج این آزمون تا 2 سال برای دستگاههای اجرایی کشور معتبر است.
                  ممنون از زحماتت و موفق باشی
                  • ح
                    حمید
                    ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۷
                    البته پارک ها زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند. ولی خیلی خوب. روی دستگاه های مختلف مثال میزنم و نظر شما رو اعمال میکنم.
                    • ن
                      ناشناس
                      ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۲۲
                      دستتون درد نکنه بچه هاااا خیلی عالیه
              • م
                مازیار
                ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۴۹
                سلام
                آقایون من امروز با یکی از مدیرای منابع انسانی شرکت آریاساسول (پتروشیمی) صحبت کردم، ظاهرا برای مصاحبه های روانشناسی علاوه بر سلامت روانی یه سری موارد مثل team working، قدرت تصمیمگیری، ثبات، خلاقیت، passive نبودن،قابلیت اعتماد و حتی مدیریت زمان و هزینه هم ملاکه که هم توی گفتگوی حضوری و هم توی تست های روانشناسی گنجونده میشه.ایشون گفتن بعضی جاها مثل شرکت نفت یه روز از صبح تا بعداز ظهر بهش اختصاص میدن و حتی یه سری آزمون های عملی مثل درست کردن کاردستی هم شاملش میشه. یه سری موارد دیگه هم مثل سطح هوشیاری ، حساسیت ها نسبت مسائل محیطی و حتی ترس از ارتفاع هم هست که بعضی جاها اونو کلا جزو طب کار میدونن.
                البته مصاحبه ای که ما داشتیم خیلی طولانی نبود و فقط شامل حدود 300 تست روانشناسی و 20 دقیقه گفتگو میشد.بهرحال قاعدش این بود که وقتی یه سازمانی میخواد نیرو بگیره برای همه یه نوع مصاحبه روانشناسی برگزار نکنه. بلکه بسته به نوع شغل و حساسیت کار از هر متقاضی مصاحبه گرفته بشه. ولی متاسفانه انگار به هممون بجور تست دادن.
                • ق
                  قمی
                  ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷
                  دوستان مصاحبه روانشناسی بخش مهمی از فرآیند استخدامیه. تا اونجا که من میدونم خیلی از شرکتای بزرگ ومعتبر این مرحله رو دارن. مثلا برای مپنا یه مجموعه به نام کانون ارزیابی این مصاحبه ها رو انجام میدند. اتفاقا بعد از بررسی سوابق و رزومه و مصاحبه تخصصی انجام می شه. برای نیروگاه بوشهرم که پارسال آزمونش برگزار شد دقیقا همینطور بود. البته منم چندان دل خوشی از این نوع به اصطلاح مصاحبه ها ندارم.
                  • d
                    dear user
                    ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳
                    باشه...تو راست میگی..
                    • ن
                      ناشناس
                      ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸
                      وجود مصاحبه روانشناسی بخودی خود بد نیست اما این که باعث قبولی یا ردی بشه و تمام زحمات و مراحل پشت سرگذاشته شده در آزمون رو به باد بده این خیلی غیرمنصفانه است.بالاخره برای رشته های دانشگاهی مختلف مشاغل معینی در طبقه بندی مشاغل مشخص و تعیین شده و مثلا اگه فارغ التحصیل رشته مدیریت بطبق آزمون روانشناسی مناسب برای شغل اداری نباشه خب پس باید چکاره بشه و چه مشاغل دیگه ای در کار دولتی براش پیش بینی شده اونم در این شرایط که بیکاری غوغا میکنه.
                      • ح
                        حمید
                        ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶
                        بله آزمون روانشناسی بد نیست. خوبم هست. منتهی با یک رویکرد خوش بینانه. یعنی فرض شه افراد کم و بیش میتونن خودشون رو با محیط تطبیق بدن. ما انسانیم و اراده داریم. هر چی مدیرمون بگه میگیم چشم. آزمون روانشناسی برای این خوبه که مثلاً کسی که از بلندی میترسه رو نفرستن رو داربست، یا کسی که حواس پرته نفرستن پای دستگاه پرس. بقیه کارها مثل مهندسی، مدیریت، پژوهش، آزمایشگاه اینا آنچنان نیست که لازم باشه فرد رد بشه.
                        • ب
                          برق
                          ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶
                          من متاسفانه برا این مصاحبه دعوت نشدم و احتمالا قبول نمیشم
                          ولی به نظر منم همینطور که میگین این مصاحبه خیلی مهمه و ممکنه کسی رو کامل رد کنه ولی تعداد افرادی که نتایج مصاحبشون نرمال در نمیاد خیلی کمه
                          من از خواهرم که روانشناسه پرسیدم گفت من آزمونهای مختلف رو سر کلاس اجرا کردم از هر ده بیست نفر شاید یک نفر نتیجه تست نرمال نبوده و نگران کننده بوده
                          • ح
                            حمید
                            ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱
                            موافقم. ممکنه بیش از ظرفیت به روانشناسی دعوت شدن. ولی اشکال اساسی درنفرات منتخب (نه اصلی) در مصاحبه تخصصی ندیدن و قبولشون کردن.
                            • ن
                              ناشناس
                              ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۳
                              افرین خیلی خیلی دقیق اشاره کردی منم کاملا موافقم
                            • م
                              مازنی
                              ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۱۷
                              اتفاقا من سال 90 توی آزمون استخدامی شرکت گاز شرکت کردم اونجا هم 3 برابر ظرفیت به مصاحبه تخصصی دعوت کردن 2برابر ظرفیتم به آزمون روانشناختی آخرشم بعد از کلی معطلی و بلا تکلیفی قبول نشدم.
                          • ح
                            حمید
                            ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۹
                            اگه مالیاتی شرکت کرده بودیم!
                            • ن
                              ناشناس
                              ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹
                              اره واقعا ای کاش جای دیگه را انتخاب کرده بودیم، من که خیلی خیلی پشبمونمممم
                            • ر
                              روبرتو باجو
                              ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۰۶
                              دوستان ببخشید فکر کنم یک موضوع رو خوب نتونستم توضیح بدهم و ممکنه بعضی از دوستان نگران شده باشند. در کل برای یک شغل در سازمان دو جز اساسی وجود داره 1- شرح شغل و 2- شرایط احراز مشاغل
                              در شرح شغل مختصری از وظایف مهارت ها مسئولیت ها ارتباطات و .. مربوط به شغل آورده می شود .
                              در شرایط احراز مشاغل شرایط لازم برای استخدام افراد داوطلب اون شغل ارائه می شه مثل جنس، سن، تجربه، مهارت ها، تحصیلات و ....
                              یک بخش از شرایط احراز مشاغل مربوط به ویژگی های رفتاری و شخصیتی مورد نیاز برای این مشاغل است. برای این کار تست روانشناسی شخصیت رو می گیرند. این تست برای این است که مطمئن بشوند که ویژگی های شخصیتی فرد با ویژگی های شخصیتی مورد نیاز اون شغل مطابقت داره. اگر ویژگی های شخصیتی اون فرد با اون شغل مطابقت نداشت به معنی این نیست که اون فرد بیمار روانی است یا مریضه و یا ... بلکه فقط به درد انجام اون شغل نمی خوره و باید دنبال یک شغل دیگه باشه
                              البته یکی از دوستانمون گفتند که این مورد برای جامعه ایده آل هست که من کاملا با ایشون موافق هستم چون الان متاسفانه همه بیکارند از جمله من . به هر حال ببخشید که باعث نگرانی بعضی از دوستان شدم موفق باشید
                              • ن
                                ناشناس
                                ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۰۶
                                سلام.دیوان عدالت نتیجه اعتراضات و مصاحبه های جامانده رو امروز به سنجش داده.انگار بهشون گفتن که طی دو سه روز آینده سنجش نتایج نهایی رو اعلام میکنه.اگه اینطور باشه اوایل هفته آینده نتایج ما هم میاد.
                                • ح
                                  حمید
                                  ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۷
                                  یعنی فکر میکنیدسازمان سنجش آموزش کشور که مجری ساده ای بیش نیست، نتیجه انرژی اتمی رو نگه داشته و در یک اطلاعیه شماره 3 مثل اطلاعیه شماره 1 و 2 ندادن تا نتیجه دیوان عدالت معلوم بشه و نیاز نباهش 4 تا اطلاعیه منتشر کنن؟! یا للعجب. ثم العجب
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
                                    ما فکر نمیکنیم اونا اینجور میگن.بنظر شما داستان چیه؟یعنی انرژی اتمی هنوز نتونسته تصمیم بگیره کیارو استخدام کنه؟
                                    • ح
                                      حمید
                                      ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
                                      کسانیکه تشکیل پرونده رفتن میگن هنوز مصاحبه عقیدتی نشدن و تحقیقات محلی هم نیومدن. به نظرم فرایند یه جایی متوقف شده. شاید به خاطر تصمیمات و بودجه جدید. مثلاً تصمیم به افزایش ظرفیت! :)
                                      • م
                                        مرشد
                                        ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۱۰
                                        ممکنه هم برعکسش باشه.یکی از دوستای من که نیروگاه بوشهره میگفت قراره 2 تا نیروگاه دیگه تو بوشهر بسازن ولی تعجب کرد وقتی بش گفتم سازمان داره نیرو میگیره. آخه میگفت بودجه و تمرکز اصلی سازمان فعلا رو بوشهره. البته خدا کنه حرف شما درست باشه.
                                        .
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۲۲
                                          به به چه عالی!خدا کنه همینطوری باشه که شما میگین?
                                  • ح
                                    حمید
                                    ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۵۳
                                    طبق گفته دوستان و با چند تحلیل نتیجه می گیریم عزیزان استخدام کننده هر جور دوست داشته باشند می توانند نفرات را انتخاب کنند و هیچ کس هم نمی تواند در ذهنش اعتراضی داشته باشد. چون اصلی بودن مهم نیست، مصاحبه مهم نیست، دانشگاه خوب مهم نیست، روانی هم که فرمودن نیستیم، خیلی معیارها و امتیازها وجود داره که نمیدونیم ولی هست و باید باشه. کلاً نصفه میشنویم و اصلاً نمی فهمیم. دستتون درد نکنه راه حل نخواستیم.
                                    • ر
                                      روبرتو باجو
                                      ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۴
                                      حمید آقای گل سلام
                                      فکر کنم شما همون دوستمون هستید که در گروه اداری و جزو نفرات اصلی بودید. راستش اگر این طور باشه من از شما انتظار بیشتری داشتم چون شما قطعا مدیریت خوندی و قطعا هم درس مدیریت منابع انسانی رو پاس کردی و این مراحل رو به خوبی می شناسی. در هر صورت حمید جان من قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم از شما عذر می خواهم و این رو میدونم که نتیجه برای همه 50 50 است. ان شا ا... همه قبول بشن و هممون با هم همکار بشیم با هم از شما عذر می خوام ان شا ا... که موفق باشید
                                      • ح
                                        حمید
                                        ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۲۷
                                        اتفاقاً طرفدار ایتالیا هستم باجو جان! توقعت به جاست. چون مدیریت خوندم میگم شخصیت انسان خیلی پیچیده تر از آزمون های روانشناسیه. روانشناسی میگه انسان یا درونگراست، یا برونگرا. روز مصاحبه از من پرسید گفتم واقعاً هیچکدوم. کاملاً تحت کنترل خودمه. آزمون های روانشناسی اینه. به من گفت زیاد حرف میزنی؟ هول شدم گفتم بذار نظرش رو نفی نکنم بگه بچه پررو رو حرفم حرف زد گفتم بله. ولی در واقع نه. من تو یه مصاحبه با یه روانشناس که اسمم زیر دستشه، تبدیل میشم به مجسمه استرس همه چیزو پس و پیش میگم.
                                        نوکرتم. این حرفا چیه. ارادت دارم. ان شاء الله قبول چی. ما خوشحال میشیم. یا علی
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳
                                          منم اداری هستم.دقیقا از منم پرسید برونگرایی و زیاد حرف میزنی؟گفتم بله انرژی مو از اطرافیان و روابطم میگیرم اما همیشه هم زیاد حرف نمیزنم.گفت دوست داری همه جزئیات امور رو بدونی و بعد تصمیم بگیری؟گفتم آره و بهمین دلیل کارها رو خیلی دقیق و صحیح انجام میدم.گفت وسواس داری!ردی!
                                          خب بنظر من که کار اداری مستلزم داشتن روابط عمومی خوب و کارکردن با افراد زیادی هست ضمن اینکه انجام دقیق و صحیح کارها و همه جوانب رو بررسی کردن و وارد جزئیات شدن از ارزش کار اداری که کم نمی کنه یعنی از نظر اینا .تیپ شخصیتی مناسب برای کار اداری چی هست؟
                                          • G
                                            G
                                            ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷
                                            چقدر جالب که از همه همین و پرسیده! من اصلا شغلم اداری نیست ولی به من هم گفت برون گرایی و اصرار داشت که من وسواس دارم. منم مخالفت کردم گفتم تا حالا سابقه نداشته کسی به من بگه تو وسواسی هستی من خیلی دقت میکنم تا کاری که به عهده ام هست درست انجام بشه و این وسواس نیست ولی اصرار داشت که نه وسواسه! چه لزومی داره که همه کارا خوب انجام بشن!!! بعدشم بهم گفت پر حرفی گفتم نه اصلا. یعنی برای همه نوع کاری که سازمان داره میگیره برون گرایی وسواس و پر حرف بودن افراد بررسی میشه!!!! ای خدااااااااا.....
                                    • ب
                                      به روبرتو باجو
                                      ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۸
                                      سلام .یک سوال فنی دارم از شما که درخصوص مسائل استخدامی مطلع هستین.من برای آزمون دوم فراگیر میخوام ثبت نام کنم.الان نیروی قراردادی ام با5سال سابقه ضمن اینکه قبلا شرکتی بودم بمدت 2سال و از شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت شدم.آیا سوابق شرکتی را هم باید وارد کنم یا فقط سوابق از موقع قراردادی شدن امتیاز داره؟الان 7سال وارد کنم سابقه کارو یا 5 سال؟
                                      • ر
                                        روبرتو باجو
                                        ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۴۳
                                        تا اون جایی که من می دونم ربطی به نوع قرار داد نداره و شرکتی بودن و قرار دادی بودن براشون مهم نیست. مهم سابقه پرداخت بیمه تمام وقت برای شما است. اگر تمام این 7 سال رو برای شما بیمه رد کرده باشند باید 7 سال رو بزنی ولی برای اطمینان بیشتر حتما از اون ارگان سوال کن ولی تا جایی که من می دونم فقط سابقه بیمه مهم است و نوع قرار داد تاثیری نداره
                                        • ب
                                          به روبرتو باجو
                                          ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۰۰
                                          بله سابقه بیمه دارم.از این بابت میپرسم که گفته سوابق خدمتی شاغلین قراردادی که شماره شناسه دارند.
                                          • ر
                                            روبرتو باجو
                                            ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۵۵
                                            الان دیدم دفترچه رو فکر کنم مشکلی نیست نوشته
                                            "به نمرات مکتسبه کارکنان قراردادی که دارای شماره شناسه قراردادی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشند ، صرفاً درصورت کسب حد نصاب آزمون به ازاء هر سال تجربه مربوط و مشابه در هر یک از دستگاه های اجرایی، دو درصد و حداکثر تا بیست درصد" یعنی نوع قراردا را مشخص نکرده که شرکتی باشند یا قراردادی، مهم سابقه کاری همراه با پرداخت حق بیمه تمام وقت برای کارکنانی است که شناسه کارمندی دارند و فرقی هم نداره تازه شناسه کارمندی گرفته باشند یا 3 سال قبل چون نوشته "به ازاء هر سال تجربه مربوط و مشابه"
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۱۹
                                        کاملا با نظر حمید موافقم.اگه آزمون روانشناسی نتیجه قطعی قبولی یا مردودی رو تعیین میکرد قاعدتاً باید قبل از مصاحبه تخصصی برگزار می شد.بعدشم یک روانشناس که خودشم انستنه و پر از خطا و ایراد مثلا چطوری با قطعیت اونم ظرف 10دقیقه و با دوسه تا تست مسخره میتونه لیاقت یا عدم لیاقت کسی رو واسه استخدلم تعیین کنه.
                                        • ر
                                          روبرتو باجو
                                          ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴
                                          دوست عزیز من سابقا کارشناس امور استخدامی بودم. این مراحل رو میشناسم چون خودم انجام می دادم. تستی که از ما گرفته شد آزمون مایزر بریگز بود که یک آزمون کاملا استانداره بین المللیه که در سراسر دنیا ازش استفاده می کنند. فرض کن شخصی بالاترین نمره رو در مصاحبه و آزمون کتبی بیاره بعد این آقا رو استخدام کنند و مدیریت تجهیزات فنی و خطرناک رو بدن به ایشون اگر این فرد از نظر روانی مشکل داشته باشه با کوچکترین ناراحتی از محیط کار و همکارانش می تونه فاجعه درست کنه به خصوص تو این سازمان با این حساسیت بالا. اگر قرار بود اهمیتی به این آزمون روانشناسی ندن قطعا دو ماه همه رو معطل انجام این تست ها نمی کردن و این همه هم هزینه این کار نمی شد. در ضمن این آزمون ها رو یک فرد نگرفته بلکه یک مرکز روانپزشکی دارای مجوز از دولت این کار رو انجام میده که همونطور که گفتم این یک آزمون استاندارد بین المللیه با ضریب خطای زیر 5 درصد. یعنی قطعی
                                          • ر
                                            روبرتو باجو
                                            ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۳۲
                                            در ضمن دوستان خیلی نسبت به نفر اصلی یا ذخیره بودن تکیه نکنند این آزمون معیار های زیادی داشت مثل سابقه کار تمام وقت دارای بیمه، نیروهای قراردادی خودشون که امتیاز جداگانه ای براشون لحاظ میشه، افراد بومی که برای استان و شهرستان ضریب ها شون متفاوته، ایثارگری، نخبگی، تعداد مقالات، نوع مقالات، دوره های آموزشی، شرط معدل و ....... همه اینها موثر است. در ضمن امکان تقلب هم وجود نداره چون تمام این مراحل مستقیما زیر نظر سازمان مدیریت انجام میشه و نفرات برتر رو ابتدا سازمان مدیریت تایید میکنه و بعد سنجش اعلام می کنه مثل آموزش و پرورش و بقیه سازمان ها. در ضمن من خودم چون شدت رقابت بالا است و احتمال رد شدن من خیلی زیاد است چون نفرات رقیب من خیلی قوی بودند و ما شا ا... همه مدارک رو هم داشتند امروز برای آزمون بعدی ثبت نام کردم.
                                            • ن
                                              ناشناس
                                              ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۰۲
                                              مرسی دوست عزیز از توضیحاتت.زوانشناس در پاسداران روز مصاحبه به من گفت ردی!البته من به شوخی گرفتم چون واقعا باورم نمیشد.گفت تیپ شخصیتی برونگرا داری!ضمن اینکه گفت وسواس هم داری...البته چون به جزئیات امور دقت میکنم و کترها رو دقیق و صیح انجام میدم.حالا نمیدونم رد شدم واقعا؟
                                              • ر
                                                روبرتو باجو
                                                ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۲۷
                                                دوست عزیز مطمئنا با شما شوخی کرده. چون نتیجه آزمون همون موقع مشخص نمیشه و زمان می بره ابتدا جواب های پاسخ نامه ها رو وارد یک نرم افزار مخصوص می کنند و اون نرم افزار یک دامنه از نمرات رو میده مثلا کسی که بین 30 تا 50 رو بیاره میگن برای مثلا اداری خوب نیست و باید کار دیگه ای رو انجام بده بعد نتایج اون تحلیل نرم افزاری رو با مصاحبه مقایسه می کنند و گزارش نهایی در مورد فرد تهیه میشه.
                                              • س
                                                سلام
                                                ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۰۶
                                                یعنی این عزیزانی که برای تشکیل پرونده تشریف بردند را سازمان مدیریت تایید کرده؟
                                              • G
                                                G
                                                ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۱۳
                                                واقعا شما فکر میکنی چند نفر از کسانی که آزمون رو دادند مشکل روانی داشته باشن!!! ماها همه فارغ التحصیلهای دانشگاههای خوب دولتی ایران هستیم اگه مشکل روانی داشتیم که الان اینجا نبودیم...مشکلات روحی اگر هم وجود داشته باشه از همین بیکاری و ماهها منتظر جواب یه آزمون موندن منشا میگیره وگرنه ما خیلی هم سالمیم.
                                                من الان با یه رتبه خیلی خوب جزء نفرات اصلی هستم. مصاحبه هم مطمئنم اگه بهتر از بقیه نبوده باشم کمتر نیستم. آزمون کتبی 70 درصد امتیازه و مصاحبه فقط 30 درصد اونوقت شما میگی نفر اصلی بودن مهم نیست؟؟؟
                                                • A
                                                  A
                                                  ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۵۷
                                                  بزرگترین اشتباهی که ما آدمها در رابطه هامون می کنیم این است که :
                                                  نصفه میشنویم، یک چهارم می فهمیم و هیچی فکر نمیکنیم
                                                  اما دو برابر واکنش نشان میدهیم . . .
                                                  کی همچین حرفی زد
                                                  • ر
                                                    روبرتو باجو
                                                    ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۳۶
                                                    دوست عزیز کسی نگفت شما مشکل روانی داری اگر از همه 2 یا 3 برابر ظرفیت دعوت کردن برای مصاحبه روانشناسی یک دلیلش اینکه اگر نفر اصلی از نظر روانشناسی قبول نشد برن دنبال فرد ذخیره ای که روانشناسی رو قبول شده. در ضمن دوست تحصیل در به اصطلاح دانشگاه خوب دولتی متضمن بیمار شدن یا نشدن افراد نیست. من هم مثل شما بسیار نگران هستم و حقیقتش فکر نمی کنم قبول بشم به خاطر همین امروز برای آزمون دوم ثبت نام کردم . موفق باشید
                                                    • G
                                                      G
                                                      ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۲۱:۲۶
                                                      چیزی که میگید واقعا خیلی فانتزیه! توی این اوضاع بچه ها طفلک کلی تلاش میکنن امتحان میدن رزومه قوی میکنن میرن و امتحان و خوب میدن و اون وقت یه روانشناس توی 10 دقیقه تشخیص میده که آیا شما برای اون شغل مناسب هستی یا نه! هر کی ندونه فکر میکنه توی جامعه کلی کار برای همه تیپ شخصیت و استعداد ریخته و همه حق انتخاب بین گزینه های متعدد کاری رو دارن! طرف تو سن 30 سالگی فقط به این فکر میکنه که شغل ثابت پیدا کنه تا زیر این همه فشار و استرس له نشه. من بهتون قول میدم که معمولا هم کسی به این فکر نمیکنه که به اون شغل علاقه داره یا نه! این حرفا واسه جامعه ای که فرصت های شغلی زیاده و افراد اجازه انتخاب دارن نه توی جامعه ما با این آمار وحشتناک بالای بیکاری!
                                              • ح
                                                حمید
                                                ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۰۶
                                                درسته که خیلی از داوطلبان اینجا رو نمیشناسن، ولی اونجور که من نظرات رو میخونم، اکثر بچه های اینجا به تشکیل پرونده دعوت نشدن. درسته؟!
                                                هم از اوایل مصاحبه روانشناسی که نرفته باشن داشتیم، هم من که 18 آذر یعنی آخر روز نیلوفر آبی مصاحبه رفتم، هم اونایی که آخرین روز پاسداران رو رفتن. به قول بچه ها معلوم نیست چه خبره.
                                                اداری هستم نفرات اصلی.
                                                • س
                                                  سعید
                                                  ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۰۱
                                                  عزیزان جز نفرات اصلی یا ذخیره بودن هیچ ربطی به قبولی یا رد شما نداره.خیلی از شرایط در قبولی شما تاثیر داره یکیش همین ازدواجه که نفرات ذخیره رو به اصلی ترجیح میدن
                                                  • ح
                                                    حمید
                                                    ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۰۷
                                                    ازدواج؟ کجای دفترچه چنین بندی یا چنین شرطی گذاشته بودن؟! اصلاً امکان نداره
                                                    • س
                                                      سعید
                                                      ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۳۹
                                                      چن ماه پیش یجا خونده بودم ولی دقیقا یادم نیست کجا نوشته بود
                                                      ..اینا همش امتیاز داره دیگ
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۵۳
                                                      ازدواج؟؟؟!!!یعنی متاهلها به مجردها اولوبت دارن؟
                                                      • س
                                                        سعید
                                                        ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۲۲
                                                        بله ارجهیت دارن..من خوندم
                                                        • .
                                                          ....
                                                          ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۳:۴۲
                                                          شاید واس یک ازمون دیگ بود اینجا ت امتیاز نداره مطمینم
                                                    • k
                                                      k
                                                      ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۵۴
                                                      واقعا که شورشو در اوردن بس با دل این جوونها بازی کنین ما به حد کافی تحت فشاریم استرس این نتایجم که هیچ مثلا چی میشه هر نهاد خودش نتایجشو زود تر اعلام کنه اصلا هیچ کی به فکر نیست واقعا که...
                                                      • ن
                                                        ناشناس
                                                        ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۳۹
                                                        اره واقعا این بدترین ازمون و انتظاریه که برای نتیجه کشیدم!!!!
                                                        • ن
                                                          ناشناس
                                                          ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۴۱
                                                          من 3 4 ماه بعد این ازمون، ازمون دادم مصاحبه ها را هم رفتم رسیدیم مرحله گزینش، ولی این ازمون هیچیش هنوز معلوم نیست، این همه برو مصاحبه تخصصی و روانشناسی این هم استرس اخرشم که از همین الان نتایج را میشه حدس زد که ردیم
                                                          • .
                                                            ...
                                                            ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
                                                            من که اگه رد بشم اونقدر پیگیری میکنم تا نتیجه رو شفاف سازی کنن برام.شکایت میکنم به دیوان عدالت.وقعا دیگه از این مرموزبازی اینا خسته شدم.من جزء نفرات اصلی بودم اما برای تشکیل پرونده باهام تماس نگرفتن.
                                                            • ن
                                                              ناشناس
                                                              ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۱:۱۶
                                                              اره دقیقا منم کوتاه نمیام چون واقعا زحمت کشیدم و همه مصاحبه هامم خوب بود کلی مقال و مدارک هز دانشگاه های معتبر بردم براشون، و مصاحببم عالی بود نمیزارم بدون دلیل حقما به کسی بدن منم حتمه پیگیری میکنم دوست عزیز
                                                              • .
                                                                ...
                                                                ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۵۶
                                                                شما رشته تون چیه دوست عزیز؟
                                                                • ن
                                                                  ناشناس
                                                                  ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴
                                                                  حسابرس، همونی که یکی از دوستان تو کامنتشون احساس تاسف کرده بودن واسمون:)
                                                                  • ر
                                                                    روبرتو باجو
                                                                    ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷
                                                                    دوست عزیز خیلی شرایط دیگر هم هست که توی ارزیابی موثر است. از نظر همه مصاحبه خودشون خوب بوده در ضمن مقاله هم امتیاز خودشو داره که اکثرا اونهایی که برای مصاحبه اومده بودند داشتند. شرایط دیگه هم هست از جمله نمره آزمون کتبی، نمره مصاحبه، بومی بودن، ایثارگری، نخبگی و ... از همه اینها مهمتر نتیجه تست روانشناسیه چون اگر بالاترین نمرات رو هم بیاورید ولی تست روانشناسیتون خوب نبوده باشه افراد مردود میشن. این بلا یک بار به سر دوست من اومده بالاترین نمره ها رو در مصاحبه و آزمون کتبی یک شرکت به دست آورد ولی به خاطر تست روانشناسی رد شد. در ضمن از نظر افراد همه فکر می کنند که خودشون بهترین عملکرد رو داشتند در حالی که از عملکرد افراد دیگه اطلاع دقیق ندارند. موفق باشید
                                                                    • ح
                                                                      حمید
                                                                      ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵
                                                                      روبرتو باجو جان؛ با قاطعیت عرض میکنم هی چ کسی حق نداره به صرف یه آزمون روانشناسی و یه مصاحبه دو دقیقه ای، کسی رو از نظر روانی رد کنه و اون رو از حقش محروم بوده. نه آزمون های روانشناسی کامله، نه روانشناش ها و خطا توشون زیاده. اگه به خاطر روانشناسی ما رو مردود کنن، باید پیگیری کنیم.
                                                                    • ن
                                                                      ناشناس
                                                                      ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۲۱:۲۲
                                                                      من چندجای دیگم قبول شدم ولی اینا حتماااااا پیگیری میکنم چون دلم نمیخاد بی دلیل ردم کنن
                                                                • ن
                                                                  ن
                                                                  ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰
                                                                  سلام.بنظرتون اگر کسی به اشتباه موقع ثبت نام غیربومی زده باسه اما بعد از قبولی مدرکی دال بر بومی ارائه بده آیا سازمان دسترسی داره که امتیاز بومی رو برای نمره کتبی آزمون اعمال کنه؟یا فقط برای امتیاز مصاحبه اعمال میشه؟
                                                                  • ا
                                                                    ایرج
                                                                    ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۷
                                                                    بودجه سازمان انرژی اتمی برای سال آینده چهار برابر شد.
                                                                    سازمان داره برای حضور ما خودشو آماده می کنه.
                                                                    • ن
                                                                      ناشناس
                                                                      ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
                                                                      خبرشو کجا زده؟ شما تشکیل پرونده دادی که اینقدر مطمئنی که استخدام میشی؟
                                                                    • ع
                                                                      علی 2
                                                                      ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۱۲
                                                                      دوستان برای تحقیقات محلی از بچه هایی که تشکیل پرونده دادند نیومدند؟
                                                                      • م
                                                                        مکانیک
                                                                        ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۳۶
                                                                        ببخشید علی اقا برای گزینش که رفتی از رشته مکانیک بجز خودت بازم کسی بود؟
                                                                      • ر
                                                                        رضا
                                                                        ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲
                                                                        بچه ها نتایج تو این هفته نمیاد چون دیوان نتایجشو آخر هفته ارائه میده به سنجش و چون همه نتایج باقیمونده با هم میاد از شنبه هفته بعد منتظر نتایج باشید
                                                                        • ن
                                                                          ناشناس
                                                                          ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
                                                                          دوستانی که تشکیل پرونده گرینش دادن برای تحقیقات محلی اومدن؟ برای مراحل بعدی مثل مصاحبه گزینش و یا معاینات پزشکی تماسی نگرفتن؟
                                                                          • .
                                                                            ....
                                                                            ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸
                                                                            نه خبری نیست
                                                                          • ر
                                                                            ر
                                                                            ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۱۵
                                                                            دوستان عزیز کسی میدونه سوابق کاری به حداکثر سن اضافه میشه یانه؟برای شرکت در آزمون دوم فرگیر شرایط سنی رو ندارم ولی 5سال سابقه کر قراردادی دارم.بنظرتون سیستم ثبت نام میده؟
                                                                            • ق
                                                                              قمی
                                                                              ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۰۳
                                                                              سیستم اجازه ثبت نام میده ولی من توی دفترچه جایی ندیدم که گفته شده باشه سوابق کار به شرط سن اضافه میشه. منم متاسفانه دیگه امسال شرط سنیم به آزمون نمیخوره. امیدم به آزمون اول بود که اونم مثل اینکه خبری نمیشه.
                                                                              • ن
                                                                                ناشناس
                                                                                ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۲۱
                                                                                چرا نوشته.تو همون صفحات اول دفترچه درخصوص مواردی که به حداکثر سن اضافه میشه مورد آخر همین سوابق کاریه.
                                                                              • م
                                                                                محسن
                                                                                ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۱۳
                                                                                بله محسوب میشه
                                                                              • ن
                                                                                ناشناس
                                                                                ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳
                                                                                بنظرتون الان انرژی اتمی لیست قبولی های نهایی رو داره؟من زنگ زدم میگن ما فقط نمرات مصاحبه رو به سنجش اعلام کردیم و نتایج نهایی رو اونا دارن!
                                                                                • d
                                                                                  dear user
                                                                                  ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۲۵
                                                                                  یعنی اینهمه مصاحبه علمی و روانشناسی فقط 30%
                                                                                  • م
                                                                                    م
                                                                                    ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱
                                                                                    وا!! مگه میشه؟!
                                                                                    وقتی از حراست زنگ زدن برای تشکیل پرونده نتایج رو نداشتن؟؟
                                                                                    مصاحبه روانشناسی که نمره نداشت.
                                                                                    نتایج رو دارن اما چرا اعلام نمیکنن برای منم سواله.
                                                                                    دیشیب زیرنویس میکرد تو تلویزیون که دوتا نیروگاه هسته ای جدید میخوان بسازن ایشالا که درست باشه و ما رو زودتر استخدام کنن.
                                                                                  • ر
                                                                                    روح الله
                                                                                    ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳
                                                                                    مبارک باشه.
                                                                                    به سلامتی برجام هم به فرجام رسید.
                                                                                    ایشاله که دیگه اعلام کنن این نتایج رو.
                                                                                    • م
                                                                                      م
                                                                                      ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
                                                                                      انشالله با رفع تحریمها و سرمایه گذاری های خارجی فرصت های شغلی زیادی ایجاد خواهد شد حداقلش اینکه اگه اینجا قبول نشیم بیکار نمی مونیم

                                                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                    ثبت پاسخ