پیش بینی پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ و ۹۵ در بودجه امسال

۱ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر آموزش و پرورش گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ و ۹۵ در بودجه امسال پیش‌بینی شده که با حمایت مجلس پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان نیز داده می‌شود. به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در گردهمایی معاونین آموزش متسطه و روسای ادارات مشاوره استانهای سراسر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع به کار دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی ۹۵ -۹۶ اظهار داشت: معلمان جدید الورود در تاریخ ۱۳ اردیبهشت طی دیدار با مقام معظم رهبری سوگندنامه خود را تلاوت می‌کنند و از مهر ۹۵ در مدارس کشور مشغول به فعالیت می‌شوند. وی بیان کرد: معلمانی که امسال سابقه خدمتی‌شان به ۶ سال می‌رسد احکام آنها صادر شده و براساس رتبه بندی شرایط حقوقی شان مانند دیگر کارکنان دولت افزایش می‌یابد. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال ۹۵ در آموزش و پرورش معلم استخدام می‌شود؛ افزود: طبق درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه دانش‌آموختگان از دانشگاه فرهنگیان و داوطلبین مدرک لیسانس که در آزمون پارسال قبول شده‌اند با گذراندن دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان و کسب مهارت‌آموزی وارد آموزش و پرورش می‌شوند. وی ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید اگر با کمبود نیرو مواجه شویم همکاران حق التدریس را با توجه به نیاز منطقه و جنسیت و رشته در مقاطع مختلف به کار می‌گیریم. فانی ادامه داد: پاداش بازنشستگان سال ۹۴ و ۹۵ در بودجه امسال پیش‌بینی شده که با حمایت مجلس پاداش پایان‌خدمت همکاران اهدا می‌شود. وی تاکید کرد: در سال تحصیلی ۹۴ - ۹۵ مشاورین برای هدایت تحصیلی در تمامی مقاطع در کلاس نهم حضور داشتند و کار مهم هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان انجام شده است.

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پیش بینی پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۹۴ و ۹۵ در بودجه امسال

  • ع
    عدل رنجکشیده
    ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱
    اگر پیش بینی شد پس چرا پاداش رانمیدهید چرادولت برای وامهایش سود میگیردولی سود پول معوقی ماراکه ملزم است بدهدولی نمیدهد پرداخت نمیکنه چرا دل آدم را به درد میارین .چرا حق الناس دا نمیدهید .مثل ملا نصرالدین برای گرفتن راه شما هرروز به قبرستان بریم که گذرتان که شد سرراهتون رابگیریم والا هیچ ازدستمان ساخته نیست..

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ