حقوق بازنشستگان فرهنگی قبل و بعد از سال ۸۸ تا یک میلیون تومان تفاوت دارد

۲ نظر
خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: حقوق فرهنگیان بازنشسته با شرایط مشابه در قبل و بعد از سال ۸۸ چیزی حدود ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان تفاوت دارد. به گزارش ایسنا، داریوش اسماعیلی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهادکشاورزی، متذکر شد: اگر بررسی کوچکی در امور تولید مربوط به تعاونی‌های روستایی در مدیریت سازمان تعاون روستایی داشته باشید حتما به این می‌رسید که یکی از سه رکن اصلی فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و خدمات یعنی تعاونی‌ها کاملا تعطیل هستند. وی با انتقاد از عملکرد سازمان تعاون روستایی کشور، گفت: مدیریت این سازمان به جای آنکه به اجرای قوانین بپردازد فقط اعمال سلیقه شخصی می‌کند. نمونه آن، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید روستایی در مورخ ۱۴ آبان ۹۴ و طی نامه‌ای در ۴ آذر ۹۴ فردی را به عنوان مدیرعامل این مجموعه معرفی می‌کنند اما متاسفانه رییس سازمان که می‌بایست طبق قانون حداکثر ظرف یک ماه اقدام به ثبت می‌کرد موضوع را این تاریخ نگهداشته و متاسفانه هیچ اقدامی انجام نداده است. انتظار داریم به فکر تعاونی‌های روستایی هم باشید. نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن در تذکر به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهار کرد: متاسفانه در صدور حکم بازنشستگی و حقوق بازنشستگان مخصوصا مجموعه فرهنگیان و آموزش و پرورش در قبل از سال ۸۸ و بعد از سال ۸۸ تفاوت فاحشی وجود دارد به طوری که اگر یک معلم قبل از این سال بازنشسته شده باشد با شرایط مشابه  یک چیزی حدود ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان، دریافتی کمتری دارد. این، یک نوع تبعیض و ظلم به فرهنگیان بازنشسته قبل از سال ۸۸ است. به این موضوع توجه کنید. نماینده مردم سروستان در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی، متذکر شد: استان پهناور فارس را به عنوان یک موش آزمایشگاهی نگاه نکنید. مدیرکلی را منصوب می‌کنید، کمتر از ۶ ماه می‌گذرد بدون اطلاع تغییرش می‌دهید و جای دیگری منصوبش می‌کنید بی‌انکه به فکر جایگزینش باشید. مردم فارس انتظار بیشتری دارند. در همان ابتدا اگر به نظر نمایندگان استان توجه می‌شد شاید به امروز نمی‌رسیدید. اکنون نیز همان ظلم را ادامه می‌دهید. این مسئله ظلم به مردم استان فارس است.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای حقوق بازنشستگان فرهنگی قبل و بعد از سال ۸۸ تا یک میلیون تومان تفاوت دارد

  • م
    محمدامیری
    ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹
    سلام من سال88مهرماه بازنشست پیش ازموعدشدم همان طرح آقای وزیروقت علی احمدی تابتوانم گوشه ای ازمشکلاتم راباشغل آزادبرطرف کنم جدا"باهمین مدرک ازهمکاران ولی سال بعدبازنشسته شده حدودیک میلیون بیشتره چطورحساب میشه خداوکیلی به دادکل بازنشستگان برسیدهزاران مشکل بچه هادم بخت یاتحصیلات بالادرکنارش بیماری هاعنایت کنیدهمسان سازی که خودتان شعارش رامی دهیداعمال کنیدباباماهم آدمیم تواین مملکت گرفتاری های مضاعف داریم ازبچه های فرهنگیان بازنشسته هم هیچکسی رابجایشان بکارنمی گیریدولی اغلب ادارات بچه هاشون رابجاشون بکارگرفتند.یاخداگوش عزیزان مسوءول رابازکن
    • ا
      اصغر برهانی
      ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱
      انقدر اختلاف در حقوق های بلزنشستگی با شرلئط مساوی هست و معلوم نیست علت چیست . همردیف های من تا ۴ میلیون هم میگیرند من با لیسانس و ۳۰ سال سابقه از دانشگاه حالا که ۷ سال گذشته ۱۵۰۰میگیرم در حالیکه مشاهده میشه زیر دیپلم ها گاها بیشتر میگیرند.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ