تعیین تکلیف پرونده استخدام هیات علمی فراخوان جذب ۹۴

۴ نظر
به اطلاع آن دسته از متقاضیان استخدام هیات علمی که در فراخوان جذب ۹۴۱ ثبت نام نموده و مدارک استخدامی خود را به واحد دانشگاهی ذیربط تحویل داده اند، لیکن تاکنون پاسخی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استخدام شان دریافت ننموده اند می رساند این گونه متقاضیان می توانند جهت تعیین تکلیف پرونده استخدامی خود حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۲/۳۱ به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط مراجعه نمایند در غیر این صورت پرونده استخدامی آن ها مختومه اعلام خواهد شد. و درخصوص آن دسته از متقاضیان استخدام هیات علمی که در فراخوان های جذب ۹۳۲ و ماقبل ثبت نام نموده و مدارک استخدامی خود را به واحد دانشگاهی ذیربط تحویل داده و تاکنون پاسخی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استخدام شان دریافت ننموده اند اعلام می دارد این گونه متقاضیان می توانند جهت پیگیری پرونده استخدامی خود حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۲/۳۱ به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی "اداره کل امور هیات علمی" مراجعه نمایند در غیر این صورت پرونده استخدامی آن ها مختومه اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

 
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای تعیین تکلیف پرونده استخدام هیات علمی فراخوان جذب ۹۴

  • ت
    تربیت دبیر 88
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۲۱
    سلام مدیر جان نتایج هیئت علمی شهریور 94 کی میاد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محتوا گذار شش
      ۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹
      با سلام
      کاربر گرامی در صورتی که خبری در این زمینه اعلام شود در سایت اطلاع رسانی خواهیم نمود
      با تشکر
      • e
        e.gh
        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۶
        متاسفانه اطلاعیه مذکور مبنی بر تعیین و تکلیف پرونده های 94 با گفته های همکاران محترم هم خوانی ندارد. همکاران محترم در یخش جذب هیات علمی مدعی هستند که هنوز مجوزی جهت صدور پرونده شما به سازمان مرکزی جهت اقدام صادر نگردیده اگر هنوز مجوزی صادر نگردیده پس چگونه است که می خواهند پرونده هایی که هیچ گونه اعمالی بر رویه انها صورت نپذیرفته را مختومه اعلام نمایند?!
      • ر
        ریحان
        ۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۰۴
        سلام.. این تعیین تکلیف مربوط به دانشگاه آزاد فقط میشود یا مربوط به دانشگاه های پیام نور هم میشود؟؟؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ