بررسی اطلاعات داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت

۴ نظر

مرادی گفت: اطلاعات داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت مانند تاهل، مدارک تحصیلی، شرایط احراز و امتیاز کرونا، در حال بررسی است که پس از آن، سه برابر ظرفیت قطعی، برای مصاحبه، دعوت می‌شوند.

سیف الله مرادی با بیان اینکه آزمون کتبی استخدامی وزارت بهداشت برای بکارگیری ۲۵ هزار نفر، ۲۸ مهر برگزار و یکماه بعد، نتایج اولیه آن اعلام شد، گفت: در یک فرصت ۲۰ روزه، اطلاعات داوطلبان مانند تاهل، مدارک تحصیلی، شرایط احراز و همچنین امتیاز کرونا، بررسی می‌شود و پس از آن، سه برابر ظرفیت قطعی، برای مصاحبه، دعوت می‌شوند.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: پس از انجام مصاحبه و با احتساب نمره کتبی آزمون، اسامی واجدین شرایط استخدامی اعلام و سایر مراحل اداری و گزینش برای آن‌ها طی می‌شود. تمام تلاش وزارت بهداشت بر این است که تا قبل از پایان سال، این ۲۵ هزار نفر مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که با سازمان امور اداری و استخدامی کشور داشته ایم، مقرر شد که پس از انجام مرحله اول آزمون، برای دومین مرحله و استخدام ۲۵ هزار نفر دوم از مجموع ۷۵ هزار نفر، با هماهنگی این سازمان، فراخوان داده شود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به بازنشستگی ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر از نیرو‌های وزارت بهداشت در سه سال گذشته، یادآور شد: در سه سال گذشته به ازای نیرو‌های بازنشسته، مجوزی برای استخدام به وزارت بهداشت داده نشده البته جایگزین کردن نیرو بجای آنها، نیازی به بحث و نظرات کارشناسی نیست و اطلاعات این افراد، به راحتی از سوی صندوق بازنشستگی و یا سازمان‌های بیمه گر پایه، به سازمان امور استخدامی، قابل ارائه است.

مرادی با بیان اینکه جایگزین کردن نیرو به ازای بازنشستگان وزارت بهداشت، نیاز فعلی مجموعه نظام سلامت است و با اشاره به توسعه بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و بهره برداری از دو هزار پروژه بهداشتی در طول دو سال گذشته، گفت: توسعه زیرساخت‌ها همزمان نیازمند تامین و استخدام نیروست که با همکاری مجموعه دولت در حال انجام است.

وی تعداد کارکنان شرکتی وزارت بهداشت را ۸۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: منتظریم طرح ساماندهی نیروی انسانی، تعیین تکلیف شود و انتظار داریم تصویب و تایید این طرح، به سرعت انجام و این نیرو‌ها مشمول تبدیل وضعیت شوند.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای بررسی اطلاعات داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  • ح
    حسین
    ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۴۳
    سلام در آزمون 28مهر قبول شدم ولی میخوام انصراف بدم ایا محروم میشم ایا قبل از اینکه حکمم رو بزنن باید انصراف بدم یا بعد از حکم هم میشه؟گزینش هم میدونم که قبول میشم فقط مرحله حکم کارگزینی مونده
    خیلی ممنون
    • m
      m
      ۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
      الان یک ماه و نیم گذشته هنوز خبری نشده از مصاحبه دفترچه جدید کی میاد سهم بهداشت محیط زیاد کنید
      • ن
        نجمه خیرابادی هستم دارای مدرک کمک بهیاری و دنبال کار هستم
        ۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
        آیا نیروی کمک بهیار هم استخدام میکنند؟
        • ع
          عادله فرود
          ۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
          زمان مصاحبه استخدامی بهداشت کی می باشد؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ