تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوزهای جدید استخدامی

۱ نظر

معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت بهداشت از تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوزهای جدید استخدامی خبر داد و گفت: گام های وزارت بهداشت برای گسترش عدالت در نظام سلامت مستحکم تر از گذشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به مناسبت روز ملی منابع انسانی ضمن بازدید از اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، رویکرد کار تیمی را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و با اشاره به زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه منابع انسانی در فرآیند استخدام و تبدیل وضعیت نیروها در سال گذشته، برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت با بهترین کیفیت ممکن را مرهون تلاش های کارکنان این حوزه دانست.

وی، نقش آفرینی حوزه منابع انسانی را در پیشبرد اهداف سازمان موثر دانست و افزود: با در نظر گرفتن دیدگاه مدرن منابع انسانی، افراد به عنوان مهم ترین دارایی سازمان در نظر گرفته می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر ضرورت جمع بندی داده ها و داشبوردهای مدیریتی در حوزه منابع انسانی تاکید کرد و گفت: مدیریت در نظام سلامت باید شفاف باشد و هرچه شفافیت بیشتر باشد، گفت و گوی موثرتری بین کارمندان و مدیران سازمان ایجاد می شود، همچنین شفافیت باعث افزایش بهره وری، بهبود عملکرد کلی سازمان و ارتباط صادقانه می شود.

رحیمی بزرگترین سرمایه نظام سلامت را منابع انسانی و بزرگترین افتخار آن را توجه ویژه به اخلاقیات عنوان کرد.

وی در پایان از تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوزهای جدید استخدامی خبر داد و گفت: گام های وزارت بهداشت برای گسترش عدالت در نظام سلامت مستحکم تر از گذشته است.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوزهای جدید استخدامی

  • F
    Fa
    ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵
    سلام وزارت بهداشت روانشناس بالینی هم در استخدامی هاش داره؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ