استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

۴۵۳۵ نظر

استخدام نهاد ریاست جمهوری

اخبار و استخدام‌های سازمان نهاد ریاست جمهوری به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نهاد ریاست جمهوری، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نهاد ریاست جمهوری و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹

اطلاعیه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) درخصوص اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۹ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه تخصصی و روانشناسی)

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران) مورخ ۹۹/۱۲/۲۱ می رساند، کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور امروز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. لذا با هر یک از متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر گروه شغلی باشند توسط دستگاه مربوطه ازطریق پیامک و یا به صورت تلفنی به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی و روانشناسی تماس حاصل خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون

اهمیت و چگونگی استخدام شدن در نهاد ریاست جمهور ی

 متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری می توانند بعد مطالعه شرایط استخدام و دفترچه آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری و پس از مشاهده رشته های مورد نیاز برای این آزمون مراحل ثبت نام در آزمون را طی کرده و در استخدام نهاد ریاست جمهوری از طریق دفترچه آزمون؛ نسبت به شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کنند. همچنین می توانند برای مطالعه مراحل بعد از قبولی که مراحل گزینش و عقیدتی است از منابع مطالعاتی برای مصاحبه در این بخش استفاده نمایند

متقاضیان محترم آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری کافی است اطلاعات مندرج در این صفحه و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را به دقت بررسی کرده و هرگونه سوال خود را در بخش نظرات صفحه بیان کنید تا مشاور آموزشی «ای استخدام» در اسرع وقت نسبت به پاسخ دادن سوال شما اقدام کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی نهاد ریاست جمهوری
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام نهاد ریاست جمهوری
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی نهاد ریاست جمهوری
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی نهاد ریاست جمهوری در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴٬۵۳۵ نظر برای استخدام نهاد ریاست جمهوری (اعلام نتایج)

  • ن
    ناشناس
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
    دوست عزیزی که حسابرس بودی با شما تماس نگرفتن؟؟؟؟
    • ف
      فاطمه
      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
      یه سوال محل کارم برا تحقیق میان یا فقط محل زندگی؟
      • .
        ...
        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
        محل زندگی،محل کار و دانشگاه.
      • ا
        انرژی اتمی
        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵
        بچه ها چند دقیقه قبل با من هم تماس گرفتن برم برای گزینش. کارشناسی علوم امتحان داده بودم. گفتن با اصل مدارک برم. ولی نگفت تشکیل پرونده گفت گزینش. یعنی الان میخوان مصاحبه عقیدتی اینا انجام بدن؟ دوستانی که رفتن لطفا راهنمایی کنن.
        • ن
          ناشناس
          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
          شما قبلا رفتید برای تشکیل پرونده؟؟؟؟
          • ا
            انرژی اتمی
            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۴۸
            نخیر نرفته بودم
          • م
            محسن
            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰
            خوب الحمدلله، جای بسی خوشحالی. به من که گفتن مصاحبه اواخر اسفند یا اوایل فروردینه. من البته 5 دیماه رفتم برا تشکیل پرونده
            • ا
              انرژی اتمی
              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
              ممنونم. آره احتمالا برای من هم همون تشکیل پرونده ست. اصن یادم رفت ازشون بپرسم...
            • م
              م
              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۰
              رشته فیزیک هسته ای بودین؟
              • ا
                انرژی اتمی
                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۰
                نه رشته علوم زیستی برای شغل کارشناسی علوم
                • م
                  م
                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵
                  ممنونم
                  ان شالله موفق باشین
                  • ک
                    کارشناس علوم
                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۵۶
                    با سلام و عرض تبریک، میبخشید میتونم بپرسم رتبه آزمون و مصاحبه شما چند بود، منم کارشناس علوم شرکت کرده بودم، شما جز ظرفیت های اصلی بودید؟
                    • ا
                      انرژی اتمی
                      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱
                      ممنونم. من رتبم 2 بود و جزء اصلی ها بودم. بله خانم "فاطمه" هم دعوت شدن ولی ایشون جزء اصلیها نبودن. نگران نباشید. هنوز هیچی معلوم نیست. ان شاءالله باهاتون تماس میگیرن.
                    • ک
                      کارشناس علوم
                      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹
                      سلام، توکل برخدا، فقط یه سوال دیگه داشتم، با توجه به اینکه برای کارشناس علوم یک آقا و یک خانم میخواستند، شما از اقایون یا خانمها؟
                      • ا
                        انرژی اتمی
                        ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵
                        والا اون کارشناس علوم که من شرکت کردم 4 نفر میخواست آقا و خانم! رشته من علوم زیستی بود
                        • ک
                          کارشناس علوم
                          ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹
                          درست میفرمایید، دفترچه را دوباره چک کردم، الان جسارتا شما از دواوطلبین خانم بودید یا آقا؟
                    • ف
                      فاطمه
                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۳۰
                      تبریک میگم..خبر دارین از رشته ی علوم زیستی فقط با شما تماس گرفت یا نه؟
                      • ف
                        فاطمه
                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸
                        یه سوال دیگه شما مصاحبه روان شناسی رفتین مشاور چیزی بهتون نگفت..اینکه مصاحبتون خیلی خوب بود یا.....؟
                        • ف
                          فاطمه
                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۷
                          میشه زمان دو تا مصاحبه اولی و روان شناسی رو بگین کی رفتین؟ممنون
                          • ک
                            کارشناس علوم
                            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۴۳
                            با سلام و عرض تبریک، میبخشید میتونم بپرسم رتبه آزمون و مصاحبه شما چند بود، منم کارشناس علوم شرکت کرده بودم، شما جز ظرفیت های اصلی بودید؟
                            • ک
                              کارشناس علوم
                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۵۴
                              سلام
                              تبریبک میگم، شما رتبتون برای آزمون چند بود، و اینکه از دوستان دیگر کارشناس علوم کسی دعوت شده یا نه؟
                              • ک
                                کارشناس علوم
                                ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۱۰
                                سلام
                                شما فرموده بودید رتبه 2 بودید، میشه بپرسم که نمره نهایی شما چند بود؟ ساکن تهران هستید؟ از رتبه 1 اطلاع دارید؟
                              • ن
                                ناشناس
                                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۴
                                دوستانی که باهاشون تماس گرفتن خواهش میکنم لطف کنید رشته هاتونم بگید؟ امیدوارم موفق باشیددددد
                                • .
                                  ...
                                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
                                  سلام دوستان عزیز.امروز در اوج ناامیدی بودم که دقایقی پیش از گزینش سازمان با من تماس گرفتن برای تشکیل پرونده.خیلی خوشحالم.امیدوارم هرچه زودتر با شما هم تماس بگیرن.امیدتونو از دست ندید.
                                  • ف
                                    فاطمه
                                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
                                    میگم سوالا عقیدتی سیاسی همین دفعه س یا مثل بقیه دوستان فقط تشکبل پرونده س ... من کلی س.ال دارم دانلود میکنم
                                    • .
                                      ...
                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
                                      به من گفتن که فقط تشکیل پرونده است.
                                    • م
                                      م
                                      ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
                                      ان شالله موفق باشید.
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۹
                                        تشکیل پرونده یا مصاحبه؟؟؟؟؟؟
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱
                                          واقعا راست میگید؟ یعنی امیدوار باشیم؟ شما رشتتون چیه؟؟؟
                                          • .
                                            ...
                                            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۹
                                            بله دوست من.چرا دروغ بگم.امیدوار باشید.
                                        • ف
                                          فاطمه
                                          ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
                                          سلام
                                          همین الان از گزینش بهم زنگ زدن گفتن مدارک ببرم
                                          بچه ها امیدتونو از دست ندید..
                                          • م
                                            م
                                            ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
                                            خیلی خوشحال شدم.ان شالله موفق باشید.
                                            • ک
                                              کارشناس علوم
                                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۵۱
                                              با سلام و عرض تبریک، میبخشید میتونم بپرسم رتبه آزمون و مصاحبه شما چند بود، منم کارشناس علوم شرکت کرده بودم، شما جز ظرفیت های اصلی بودید؟
                                              • ف
                                                فاطمه
                                                ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵
                                                من صنایع هستم کارشناس بررسی عملیات رتبه ازمونم نزدیک به ظرفیت اصلی بود ...روانشناسی بهم گفتند قبول هستی....رتبه مصاحبه علمی خبری ندارم اما خوب بود
                                            • ن
                                              ناشناس
                                              ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
                                              بچه ها خبر جدیدی ندارید ؟دیگه واقعا داره فراموشمون میشه که چی شد که اینطور شد
                                              • ن
                                                ناشناس
                                                ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰
                                                کاش لااقل ما هم یه آشنایی تو سنجش داشتیم که نتیجمونو بگه
                                                • م
                                                  م
                                                  ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳
                                                  همه همچنان منتظریم...
                                                  • ن
                                                    ناشناس
                                                    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۸
                                                    اخه تا کی اذر کجا بهمن کجا!!!!
                                                • ن
                                                  ناشناس
                                                  ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۱۶
                                                  سلام.بچه های خوشه اداری برای درس تئوریهای مدیریت دولتی منبع چی معرفی میکنید؟ما که اینو باختیمش حداقل واسه آزمون دوم بخونیم.
                                                  • ن
                                                    ناشناس
                                                    ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹
                                                    سلام دوستان شما برای آزمون بعدی شروع کردید به خوندن؟من هرکاری میکنم نمیتونم استارت بزنم احساس میکنم تا تکلیف این آزمون مشخص نشه نظم فکری واسه مطالعه ندارم.
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
                                                      دوست عزیز منم ثبت نام کردم، منتظراین نباش چون نتیجش 90درصد مشخص
                                                      • ن
                                                        ناشناس
                                                        ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۷
                                                        حق با شماست.چه غم انگیز...
                                                        • ح
                                                          حمید
                                                          ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۶
                                                          حالا ما جو میدیم که چرا نتایج نمیاد، ولی هیچ غم انگیز نیست! تنت سالم. خدا هست. امید هست.
                                                    • م
                                                      محسن
                                                      ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴
                                                      سلام به دوستان و همراهان عزیز، ببینید من الان که نظرات رو خوندم یه فکری به ذهنم رسید، میدونید چیه میخوام به دوستان امید بدم. به نظرم اینها دارند راست میگن انگار، در مورد یک عده که یحتمل تو خوشه خودشون رقیبی نداشتن و قبولیشون نهایی بوده، خوب سازمان اتمی دیگه معطل اعلان سنجش نمونده و به قولا برای اینکه یه کم کار جلو بیفته همون افراد رو فقط صدا زده برا تشکیل پرونده، در مورد بقیه خوشه ها که رقابت نزدیکی بین چندین و چند نفر هست خوب کار رو واگذار کرده به اصطلاحا جمع بندی و اعلان نتایج نهایی از طرف سازمان سنجش که طبق قانون این کارو باید خود سنجش انجام بده و روش نظارت کاملی داشته باشه و اینکه احیانا هیچگونه سوتفاهمی ایجاده نشه بعدا. اینجوری فکر کنم معمای سازمان اتمی تا حدی حله و اون بازی ساخت داش حمیدم سرانجامی داره و کلا سرکاری نیست
                                                      • ح
                                                        حمید
                                                        ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۱۶
                                                        :)
                                                        • .
                                                          ...
                                                          ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۳
                                                          البته سنجش الان نتایج رو داره اما اعلام نمیکنه.یکی از دوستان که اشنا داشتن در سنجش نتیجشونو گرفتن.احتمالا نتایج ما هم معطل نتایج دیوان عدالت و ثبت احوال مونده.
                                                        • ن
                                                          ناشناس
                                                          ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸
                                                          امروزم که خبری نیست...
                                                          • ب
                                                            برنارد
                                                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۲۳
                                                            دوستان از راهنمایی های دلسوزانه همتون مخصوصا آقا حمید خیلیم ممنون هستم.
                                                            راستش زمانیکه برا تشکیل پرونده به من زنگ زدن جوری صحبت کردن که گویا مرحله گزینش علمی تموم شده و فقط عقیدتی سیاسی مونده. اما وقتی با واحد جذب تماس می گیریم میگن هنوز هیچی معلوم نیست.نمیدونم شاید واقعا نتایج آزمون رو ندارن. یه نکته غیر عادی هم این بود که وقتی اولین بار با واحد جذب تماس گرفتم گفتم گزینش دعوت شدم طرف تعجب کرد و پرسید کجا رفتین برای تشکیل پرونده؟؟!! وقتی گفتم امیر آباد گفت یعنی خود سازمان!؟
                                                            به هر حال از اینکه رشته هسته ای خوندم خیلی پشیمونم. خوشبحال کسایی که رشته های دیگن و حداقل شانسای دیگه ای میتونن داشته باشن .
                                                            • ح
                                                              حمید
                                                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۴۴
                                                              وظیفه اس داداش.
                                                            • ح
                                                              حمید
                                                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۰۶
                                                              در این مدت که منتظریم، یه بازی کامپیوتری یا اندرویدی بسازیم به نام "راز اتمی". بازی از جایی شروع میشه که یه داوطلب اتوکشیده با پرونده مدارک وارد سازمان میشه و مدارک رو تحویل میده و میاد بیرون. بازی اینجوریه که داوطلب باید هر مرحله رو طی کنه. منتهی وقتی مرحله اول تموم میشه، بازی دوباره برمیگرده همون مرحله اول و این اتفاق هی تکرار میشه و پیش نمیره. هر چی هم تو Help بازی نگاه میکنیم، با عبارت زیر مواجه میشیم:
                                                              (Attend to Sanjesh organization)
                                                              به همین منوال خون داوطلب تموم میشه و میبازه. کسی هم تا حالا به رمز بازی پی نبرده.
                                                              • ن
                                                                ناشناس
                                                                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۳۹
                                                                خیلی جالب و خیلی دقیق!!!!!
                                                                • م
                                                                  م
                                                                  ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰
                                                                  خیلی عالی گفتین
                                                                  • ا
                                                                    الهام
                                                                    ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۲
                                                                    سازمان اگه شما رو با این همه خلاقیت برنداره اشتباه بزرگی کرده :D
                                                                  • ن
                                                                    ناشناس
                                                                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۵۴
                                                                    معلوم نیست چه خبره؟ چرا اینطوری برخورد میکنن که جوونا واسه کارایی که واسش زحمت کشیدن و تا اینجای راها اومدن اینجوری تو دو راهی گیر کنن!!! واقعا تعجب اوره
                                                                    • ب
                                                                      برنارد
                                                                      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
                                                                      سلام دوستان
                                                                      من تشکیل پرونده دادم ولی می خواستم باهاتون مشورت کنم خواهشا کمک کنید!!!
                                                                      من از پارسال بغیر از این آزمون فراگیر که شرکت کردم به دنبال اشتفال تو یکی از شرکتای تابعه انرژی اتمی که محلش یزده بودم که هر کدوم شد همونجا مشغول بشم. اون شرکت که مصاحبه عقیدتیشون آذر ماه بود هفته پیش بهم اطلاع دادن که قبولم. بعد از چند بار مهلت گرفتن الان 5 روز بهم وقت دادن تا ازم تعهد 10 ساله برای کارتو معدن استخراج بگیرن. از طرفی 3 هفته پیش اومدن برای تحقیقات محلی که اتفاقا گفتن از دانشگاه اومدیم . حال نمی دونم از طرف خود سازمان بوده یا شرکت زیر مجموعش؟ چون بومی تهرانم طبیعتا دوست دارم همین جا کار کنم . بنظر تون تشکیل پرونده و گزینش نشونه قبولیه؟
                                                                      می ترسم تعهد بدم بعد بفهمم که تهران قبول بودم اونوقت خیلی دل سوختن داره. تورو خدا صادقانه و نه از بابت حذف من برای بیشتر شدن شانس خودتون جواب بدین!!!!
                                                                      در ضمن تا الان چند بار از زیر تعهد در رفتم ولی این بار دیگه اگه تعهد ندم یکی دیگه رو جذب می کنن.
                                                                      • ح
                                                                        حمید
                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۶
                                                                        تعهدش چی هست؟ یعنی در قبال نقض عهد، چیکار میخوان بکنن؟ یعنی اگه تعهد رو بعداً لغو کنی، اعدام میشی یا هزینه ای می پردازی؟
                                                                        • ب
                                                                          برنارد
                                                                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۵۸
                                                                          والا اینطور که بعضی از کارمنداشون گفتن نقض تعهد پیگرد کیفری نداره ولی حتما رو شاخشه. یه نفر که از ادامه کار انصراف داده بود ازش شکایت کرده بودن و کلی حدود 30 ملیون خسارت گرفتن البته طرف 2 سال اونجا دوره هم دیده بود.
                                                                          • ب
                                                                            برنارد
                                                                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۵۹
                                                                            اصلاح : ولی حتما بار مالی رو شاخشه
                                                                            • ح
                                                                              حمید
                                                                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۵۷
                                                                              ببین برنارد جان؛ راستش راست و دروغ حرفایی کا اتمی در جواب چه ها میده مشخص نیست. ولی نظر شخصی من اینه که تشکیل پرونده ای ها باید قبول شده باشن و فقط تحقیق و عقیدتی و تست سلامت رو داشته باشن. از طرفی تهران ساکنی. با توجه به سطح دوتا جا، به نظرم عاقلانه نیست تو این برهه، به سازمان انرژی اتمی بگی انصراف میدم. بعد بری یزد دو روز دیگه اینجا قبول شی! عاقلانه نیست. البته به شرایط خودت، اهدافت، و مزایای یزد هم بستگی داره. ولی من جای شما بودم، سازمان تهران رو از دست نمیدادم.
                                                                              راه حلی که من پیشنهاد میکنم اینه که با یکی از دو طرف صمیمانه صحبت کنی و مشکلت رو مطرح کنی. ترجیحاً اول برو سازمان انرژی اتمی. اونجا مسئله رو با مرکز جذب و منابع انسانی مطرح کن. بگو یک شرکت تابعه خودتون اینجور گفتهف ولی من بومی تهرانم و دوست دارم اینجا باشم. مدارک قبولی یزد رو هم ببر. اگه بتونی اینجا اسمت رو مطرح کنی و جواب بگیری خیلی بهتره. اگه نشد، همین مسئله رو با شرکت یزد مطرح کن. بگو واقعیت اینه و یزد اولویت بعد از تهرانه. اگه راضی بشن تو دروه آزمایشی تعهد نگیرن، شروع کن تا نتیجه قطعی بیاد. ولی اگه سفت و سخت وایسادن که یا تعهد بده یا برو، ازشون بپرس در قبال نقض عهد، چقدر خسارت میگیرن. بعد دو دو تا کن ببین چجوریه میتونی بپذیری یا نه. البته 30 میلیون که مبلغ خیلی زیادیه. ولی بپرس. بازم میگم ظاهر قضیه اینه که تهران رو عجولانه از دست بدی خیلی تصمیم ناجوریه. بازم فکر و مشورت کن.
                                                                              یا علی
                                                                              • ح
                                                                                حمید
                                                                                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۰
                                                                                البته با یزد جوری مطرح نکن که فکر کنن اونجا رو قبول نداری. جوری مطرح کن که بهشون برنخوره. ضمناً 30 میلیون گفتم زیاده منظورم از نگاه خودم بود. به هر حال تهران رو از دست نده.
                                                                          • ا
                                                                            انرژی اتمی
                                                                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۱
                                                                            شما اگه توی یه شرکت تابعه انرژی اتمی از نظر عقیدتی و گزینش قبول شدید خیلی بعیده که اینجا رد بشید. ولی به نظرم زنگ بزنید بپرسید بهتره. شاید اگه شرایطتون رو بدونن کمکتون کنن.
                                                                            راستی من یه سوال دارم: من امروز زنگ زدم واحد جذب. وقتی من بهشون گفتم حالا که سنجش اعلام نمیکنه خودتون نتایج رو اعلام کنید گفتن که ما قبولیهارو نمیدونیم. گفتن ما فقط نمرات مصاحبه رو دادیم سنجش و اونا باید جمع بزنن و نتایج نهایی رو اعلام کنن. خب اگه این جوریه چرا سازمان به بعضیها برای گزینش زنگ زده؟!!! یعنی ما الان سر کاریم؟!
                                                                            • .
                                                                              ......
                                                                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۴
                                                                              خب همینو به خودشون میگفتی
                                                                              • ب
                                                                                برنارد
                                                                                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
                                                                                گفتم ولی اونا میگن گزینش سازمان با ما جداست و ما نمیدونیم .هرچند پشیمون شدم که اصلا گفتم.
                                                                                • .
                                                                                  ...
                                                                                  ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۰۷
                                                                                  چرا پشیمون شدید؟؟
                                                                                  • ب
                                                                                    برنارد
                                                                                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۳۵
                                                                                    می دونی دوست عزیز! به هر حال این شرکتا با خود سازمان در ارتباطن و آدمای فرصت طلب همه جا هستن؛ پشیمونی من از اینه که حالا که یه موقعیت تو یزد برام ایجاد شده فرصت شغلی تهرانو ازم بگیرن و اونو به از ما بهترون بدن! متوجهی که! ازاین کارا زیاد می کنن.
                                                                                    تا الانم که با تهران مطرح نکردم که یزد منو تحت فشار گذاشتن دلیلش همینه.
                                                                                    • ح
                                                                                      حمید
                                                                                      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۴۷
                                                                                      خب برنارد جان تو که این احتمال رو میدی، نگو شرکت تابعه خودشون. اگرچه تو به دستگاه های دولتی هرچی بگی، اونا میگن همون خوبه برو. به قول تو منتظرن یکی بگه نمیام. باید خوب فکر کنی.
                                                                                  • ب
                                                                                    برنارد
                                                                                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۵
                                                                                    همین دیگه !!! به منم همینا رو گفتن. من موندم اینا که نتایج مصاحبه رو 100 % دارن نتایج آزمونم همینطور ، خب اگه فقط لنگ جمع زدن باشن که خیلی مسخرس. راستش من باورم نمیشه که مشکل فقط جمع زدن باشه!!!
                                                                                    • ا
                                                                                      انرژی اتمی
                                                                                      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۶
                                                                                      نه اینا میگن ما نمره کتبی رو نداریم...
                                                                                      • م
                                                                                        محسن
                                                                                        ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸
                                                                                        سلام به دوستان و همراهان عزیز، ببینید من الان که نظرات رو خوندم یه فکری به ذهنم رسید، میدونید چیه میخوام به دوستان امید بدم. به نظرم اینها دارند راست میگن انگار، در مورد یک عده که یحتمل تو خوشه خودشون رقیبی نداشتن و قبولیشون نهایی بوده، خوب سازمان اتمی دیگه معطل اعلان سنجش نمونده و به قولا برای اینکه یه کم کار جلو بیفته همون افراد رو فقط صدا زده برا تشکیل پرونده، در مورد بقیه خوشه ها که رقابت نزدیکی بین چندین و چند نفر هست خوب کار رو واگذار کرده به اصطلاحا جمع بندی و اعلان نتایج نهایی از طرف سازمان سنجش که طبق قانون این کارو باید خود سنجش انجام بده و روش نظارت کاملی داشته باشه و اینکه احیانا هیچگونه سوتفاهمی ایجاده نشه بعدا. اینجوری فکر کنم معمای سازمان اتمی تا حدی حله و اون بازی ساخت داش حمیدم سرانجامی داره و کلا سرکاری نیست
                                                                                    • ب
                                                                                      برنارد
                                                                                      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۹
                                                                                      اینا با این حرف که ما فقط نمرات مصاحبه رو دادیم و ... یه جورایی دارن مارو می پیچونن. شمام قبول دارین؟
                                                                                      • ا
                                                                                        انرژی اتمی
                                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۴
                                                                                        نمیدونم والا! آخه یه جوری میگن آدم باور میکنه که اینا نتایج رو ندارن.
                                                                                        آخه برای روانشناسی من اولش که دعوت نشده بودم زنگ میزدم میگفتن که ما نمیدونیم، ما لیست رو دادیم به بخش مربوطه و بعدش که به من زنگ زدم بهشون گفتم بازم گفتن که ما خبری از سری دوم مصاحبه نداریم. یعنی نهایتا برای روانشناسی بهم ثابت شد که راست میگن. الانم نمیدونم. حسم میگه راست میگن حداقل اون خانمایی که همیشه جواب من و میدن. مخصوصا یکیشون که جوون تره. خیلی مهربون میزنه. فقط خدا کنه سر کار نباشیم!
                                                                                        • ح
                                                                                          حمید
                                                                                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۳
                                                                                          موافقم. پاسخ دهنده تلفنی یا خودش اصلاً مطلع نیست، یا داره می پیچونه. وگرنه نمیشه که نتایج رو نداشته باشن بعد زنگ هم بزنن!
                                                                                      • ن
                                                                                        ناشناس
                                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۵۳
                                                                                        کار توی معدن که خیلی سخته اونم یزد!بهتره با گروه جذب سازمان صحبت کنید و شرایطون رو بگید شاید کمکتون کنن.
                                                                                        • .
                                                                                          ...
                                                                                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۰۴
                                                                                          برای منم همچین مشکلی پیش اومد ولی کاری که برام جور شده بود تا این حد مهم نبود تماس گرفتم واحد جذب مشورت کردم گفتم یک کمکی بهم کنید. گفتن ما هیچی نمیدونیم همون کاری که برات جور شده رو انتخاب کن
                                                                                      • ن
                                                                                        ناشناس
                                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳
                                                                                        مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش : مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که در گزینش رد صلاحیت شده‌اند سه روز برای تجدیدنظر فرصت دارند.
                                                                                        • ن
                                                                                          ناشناس
                                                                                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹
                                                                                          کسی خبر جدیدی نداره؟بچه های تهران کاش به سنجش مراجعه کنید.
                                                                                          • ن
                                                                                            ناشناس
                                                                                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶
                                                                                            و اگه سنجش گفت: سازمان سنجش، صرفاً مجری برگزاری آزمون است. به دستگاه استخدام کننده مراجعه کنید چی!!!!!!!!
                                                                                            • ن
                                                                                              ناشناس
                                                                                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵
                                                                                              والا من امروز صبح با گروه جذب سازمان تماس گرفتم گفتن ما همون دیماه نتایج رو به سنجش اعلام کردیم.گفتم پس چطوره که یه عده دارن گزینش و تحقیقات محلی میشن اما ما باید کماکان منتظر سنجش باشیم پس ردیم دیگه.گفت نه اینطور نیست. اگه در نتایج اعلامی سنجش قبول شده باشین گزینش باهاتون تماس میگیره.
                                                                                              • ح
                                                                                                حمید
                                                                                                ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰
                                                                                                با توجه به اینکه یه دوستی که میگفت در گزینش، یه لیست 55 نفره دیده، در نگاه اول میگیم سازمان 55 نفر برگزیده قطعی و حتمی رو تماس گرفته و مابقی رو مسکوت گذاشته تا اعلام نتیجه قطعی. درحالیکه اینم نیست. چون میتونن با یه تلفن از اسم مابقی باخبر شن. حتی خودشون میتونن نمره آزمون رو در 70 و نمره مصاحبه رو در 30 ضرب و مجموعش رو بر 100 تقسیم کنن. گرچه قضیه 70 به 30 از طرف خودس زامان ها، قابلیت مانور زیاد داره و نباید جدی گرفته بشه.
                                                                                                • ح
                                                                                                  حمید
                                                                                                  ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۲
                                                                                                  از طرف خود سازمان ها
                                                                                                  • ن
                                                                                                    ناشناس
                                                                                                    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲
                                                                                                    خدایا چقدر اینا مارو بازی میدن.خودت زودتر تکلیفمونو روشن کن.
                                                                                                    • ن
                                                                                                      ناشناس
                                                                                                      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۲۶
                                                                                                      خب الان نتیجه این حرفتون چیه؟ الان ما که نرفتیم گزینش ردیم یا امیدوار باشیم بازم؟؟؟
                                                                                                      • ح
                                                                                                        حمید
                                                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۹
                                                                                                        ناشناس گرامی 16:26؛ نتیجه حرفم اینه که دم سازمان گرم. کاری کرده هیچ حدسی نمیشه زد. ضمناً هر روز افراد جدیدی لو میدن که رفتن تشکیل پرونده. چه میشه گفت!
                                                                                                      • م
                                                                                                        م
                                                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲
                                                                                                        با سلام.
                                                                                                        میگم وقتی زنگ زدین مرکز جذب و گفتن نتایج رو به سنجش دادن و از گزینش هم که برای تشکیل پرونده زنگ میزنن ...پس یعنی نتایج نهایی تو انرژی اتمی هم هست...نپرسیدین اسمتون تو قبولیها هست؟ که دیگه منتظر نتیجه سنجش نمونید؟
                                                                                                        منظورم اینه اگه پاسخ گو هستن بنظرتون زنگ بزنم و اینطوری بپرسم جوابم رو میدن؟
                                                                                                        • ن
                                                                                                          ناشناس
                                                                                                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۹
                                                                                                          اتفاقا پرسیدم.وهر بار هم که زنگ میزنم خودمو معرفی میکنم طوری که دیگه منو به اسم میشناسن اما هرچی اصرار میکنم که نتیجه رو بگید زیر بار نمیرن.یه بار میگن نتیجه رو ما نداریم یه بار میگن اجازه نداریم بگیم.اما بنظرم نتیجه رو دارن و نمیگن.
                                                                                                          • ن
                                                                                                            ناشناس
                                                                                                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۰۱
                                                                                                            اتفاقا پرسیدم.و هر بار هم که زنگ میزنم خودمو معرفی میکنم طوری که دیگه منو به اسم میشناسن اما هرچی اصرار میکنم که نتیجه رو بگید زیر بار نمیرن.یه بار میگن نتیجه رو ما نداریم یه بار میگن اجازه نداریم بگیم.اما بنظرم نتیجه رو دارن و نمیگن.
                                                                                                    • ح
                                                                                                      حمید
                                                                                                      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۳۷
                                                                                                      یه عده ام ناامید شدن و هفته هاست دیگه نظرم نمیدن. بابا اعلام حضور کنید ببینیم زنده اید خوشحال شیم.
                                                                                                      • ن
                                                                                                        ناشناس
                                                                                                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۰۰
                                                                                                        دیگه اینا واقفا شورشا در اوردن
                                                                                                        • ا
                                                                                                          انرژی اتمی
                                                                                                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹
                                                                                                          آقا حمید میشه شماره واحد جذب رو بگذارید اینجا؟
                                                                                                          • ح
                                                                                                            حمید
                                                                                                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴
                                                                                                            همون شماره ای که به همه زنگ زدن. امکان درجش طبق قوانین سایت نیست.
                                                                                                            • .
                                                                                                              ......
                                                                                                              ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
                                                                                                              برید تو سایت نهاد ریاست جمهوری شمارشو گذاشته
                                                                                                          • ح
                                                                                                            حمید
                                                                                                            ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۲۹
                                                                                                            سلام بزرگواران. ببخشید یکم لحنم ناراحته. آخه این چه وضعیه؟! صبر خوبه، اما صبر بر مصیبت و آزمایش، نه صبر بر بی اهمیتی محض یه عده بی فکر. آخه بی اهمیتی هم قواعدی داره. متخصصان عزیز اعم از تشکیل پرونده ای و غیر، بیاید فکرمون رو بریزیم رو هم ببینیم بعد از این همه تحصیل، قدرت خلاقیتمون چقدره. نکنه اگه عمرمون به نوروز رسید، کلی عید رو مغول فکر کردن به نتیجه باشیم. باباجان استخدامی های فراگیر تعیین تکلیف شدن، آموزش و پرورش شهریور بود، ته دیگشم خوردن. بعدش صادرات. بعدش ملت. ادمین شما چطوری؟ می بینی بعد از ما همه رفتن سر کار ما منتظر نتایجیم! رو وقار بچه های انرژی اتمی حساب کردن.
                                                                                                            سازمان مدیریت باید به سنجش دستور بده نتایج رو منتشر کنه. سنجش چرا نتایج رو داره اما گذاشته تو کشو. میگم فردا تا ظهر همه مون یعنی واقعاً همه مون زنگ بزنیم سازمان مدیریت. بگیم این چه وضعیه؟ راستش من امروز زنگ زدم، اما تلفن گویا بود. متوجه نشدم باید با کدوم بخش صحبت کنم که مربوط به آزمون های استخدامیه. حتی اگه پایه اید، حاضرم بیام چهارشنبه همدیگر رو ببینیم. بریم سازمان مدیریت بگیم بر نمی گردیم خونه. جو نمیدم ولی به واقع تمام کارام روهواست از سر انتظار. اینطور خدا را خوش میاد؟
                                                                                                            • ن
                                                                                                              ناشناس
                                                                                                              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۳:۵۸
                                                                                                              من موافقم با حرفاتون، ی تصمیم کلی بگیریم بریم دنبالش
                                                                                                            • .
                                                                                                              ...
                                                                                                              ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۴۲
                                                                                                              آخه خداییش این چه کاریه که اینا با ما میکنن؟پوستمون کنده شد و از نتایج خبری نشد.یکبار مثل آدم بگید رد شدید و راحتمون کنید.واقعا تو این یکماه اخیر زندگیم تعطیل شده.
                                                                                                              • ن
                                                                                                                ناشناس
                                                                                                                ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۴۲
                                                                                                                مثل چی؟!

                                                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                              ثبت پاسخ