استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

۵۲۲۰۵ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

بسته های مرتبط به مصاحبه

اطلاعیه های تحویل مدارک استخدام شهرداری ها

استان  اطلاعیه
زنجان مشاهده اطلاعیه
اردبیل مشاهده اطلاعیه

خبر ۲۵ شهریور ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شهرداری ها سال ۱۴۰۳

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم، با توجه به پایان مرحله بررسی مدارک داوطلبان پذیرفته شده توسط استانهای پذیرنده نیرو ، نتایج پایانی آزمون مذکور در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شد . داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در بخش اعلام نتایج ، کارنامه نهایی خود را مشاهده نمایند .

طبق مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام نفرات اصلی جهت سایر مراحل استخدام فراخوان شده اند . شایان ذکر است افراد پذیرفنه شده لازم است از روز یکشنبه اول مهرماه با مراجعه به دفاتر امور شهری استانداریها نسبت به ادامه مراحل اقدام نمایند .

مشاهده نتایج نهایی 

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در آزمون

 

منابع و بسته‌های مطالعاتی ویژه آزمون

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌ها می‌توانند با بررسی دقیق دفترچه آزمون نام دروس عمومی و اختصاصی آزمون را مشاهده و سپس برای تهیه آنها از طریق کلید زیر اقدام فرمایند:

بسته‌های مطالعاتی ویژه آزمون

 

آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج اولیه ۲۸ تیر ۱۴۰۳
اعلام نتایج نهایی ۲۵ شهریور ۱۴۰۳


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۲٬۲۰۵ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

  • ا
    امیر
    ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
    دوستان همدانی
    من با استانداری تماس گرفتم گفتن کاری پیش اومده که مصاحبه تا آخر این هفته نمیگیرن
    هفته قبل هم از کسی نگرفتن
    ولی از شنبه هفته آینده مصاحبه ها شروع میشه (در دونوبت صبح و عصر)و تا آخر شهریور نتایج به کمیته اداری اعلام میشه
    بعد از اون هم در حدود یک ماه زمان لازمه تا شهرداری شهری که قبول شدید از شما دعوت کنه برید برای تحویل مدارک(شاید شهر همدان زودتر هم دعوت کنه اما شهر های کوچکتر زمان بیشتری طول میکشه)
    کلا ۲۰ نفر موندن که مصاحبه نشدن
    موفق باشید
    • ه
      همدان
      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۱۰
      سلام مرسی ممنون. شما چیه رشتتون؟
    • ح
      حامد
      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۱۳
      سلام و درود فراوان خدمت همشهری های عزیز تمام استان ها دارن میرن گزینش ولی ما هنوز منتظر اینیم که تازه زمان انجام مصاحبه اعلام بشه ولا دیگه خسته خسته شدیم سال ۹۴ آزمون دادیم نزدیک یه ساله که منتظر مصاحبه ایم ولا بهمون بگم اصلا مصاحبه نمیگیریم خیلی بهتره چون دیگه اینقد منتظر نمیمونیم میریم دنبال زندگیمون مگه چقد زمان دیگه نیاز دارن که این وقت مصاحبه اعلام بشه
      • r
        r
        ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۳۵
        سلام.دوستان حقوق کارمندای شهرهای مرکز استان چقدره خواهش میکنم راهنمایی کنید.
        • ب
          به بالا
          ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۰۴
          حدالقل 2 میلیون
        • گ
          گزينش گيلان
          ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
          سلام
          بمنم زنک زدن بابت تحویل مدارک
          باید فقط تحویل مدارک باشه جون به تعداد زیادی زنک زدن
          البته من پس فردا باید برم
          • ن
            ناهید
            ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱
            امروز به منم زنگ زدن از استانداری گیلان که فردا برای تحویل مدارک برم هسته گزینش استانداری.
            • گ
              گیل
              ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷
              بچه ها دوشنبه جلسه بود برای بررسی اعتراضات. من خودم دوشنبه استانداری بودم. گفتن همه پرونده های معترضینو در آوردن دوباره بررسی کردن. همون نتایج تایید شد. حالا نمیدونم دوستانی که میگن بعضی نتایج تغییر کرده دقیقا از کی سوال کردن. آخه حتی اگه اشتباه هم کرده باشن بازم نتایج برنمی گرده. خودشون زیر سوال می رن. من اول بودم و قبول نشدم. واقعا داغونم. اصلا انتظار این نتیجه رو نداشتم. من بالاترین نمره کتبیو بین تمام شرکت کننده ها تو رشته خودم کسب کردم. هر چی فکر میکنم می بینم این انصاف نیست من بشینم خونه اونایی که نمره کتبی بسیار پایین تری از من داشتن برن سرکار. آخه حتی اولویت ها رو تاثیر ندادن.
              • 4
                4444
                ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
                من از آقای گوهردانی پرسیدم گفت یکسری نتایج تغییر کرده. راست و دروغش به گردن خودش
                • ت
                  تالشی
                  ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۰۹
                  سلام منت امروز رفتم استانداری منم قبول نشدم نمره مصاحبه با کتبی رو بهم گفت و گفت که از نفر اول کمتر شدم نمرهممصاحبه ام که خیلی خوب داده بودم رو بهم از صد 67 داده بودن رو چه حسابی نمیدونم حالا رو چه حسابی نمرهدادن نمیدونم ازشون پرسیدم که دونه دونه نمره فرمها رو بهم بگن نگفتن تازه بهم گفت اگه ببقیه شهرستان ها رو میزدی خیلی راحت قبول میشدی فقط اولویت اولم که تالش بود قبول نشدم ولی بقیه رو میاوردم خیلی ناراحت شدم یه نامه بهم داد که نمره مصاحبه توش نوشته بود که به نظرم خیلی پایینتر از اونی بود که من تصور داشتم خیلی بده آ دم حالش گرفته میشه بفهمه از کجا خورده اقای گوهردانی گفت بازم گفت که بعضی نتایج تغییر کرده اما این نمره مصاحبه رو چه حسابی بوده نمیدونم
                  • ت
                    تالشی
                    ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۱۵
                    البته واسه ما هم نفر اول قبول شده در هر حال بهشون تب ریک میگم انشاالله موفق باشن
                  • گ
                    گزینش گیلان
                    ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۶
                    سلام
                    واقعا نفر اول بودیدو قبول نشدید
                    ناراحت کننده هست
                    من شنیدم هر 120نفر قبول نشده اعتراض کردن و اینکار باعث میشه اگر 3یا4نفری که اگه حقشون ضایع شده باشه نتونن کاری بکنن
                    شما باید اختلافتونو با نفر دوم بدونید تا با اطمینان کارو پیش ببرید
                    انشالله موفق باشید
                    • م
                      من
                      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۱۵
                      سلام ای بابا
                      منم قبول نشدم ولی نفر اول نبودم و نفر اولمون قبول شده خیلی تاسف داره. شما باید قبول میشدید.حیف شده
                      • h
                        hami
                        ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۱۴
                        سلام منم دیروز زنگ زدم آقای...گفت اعتراضت هیچ تاثیری نداشته و نفر دوم هستی بعد گفت که اختلاف نمرت با نفر اول که خانوم زیبنده هست کمتر از یک نمره هست حالا من که نمیدونم چه جوری شد که من شدم دوم چون هم کتبی رو خوب داده بودم هم مصاحبه رو خیلی عالی داده بودم چون اون فرم مصاحبه که نمره ها توش اعمال شد رو من داشتم و از مصاحبه اطلاع داشتم نمیدونم...الله اعلم.....و بعد گفت در حق تو نامردی شد و گوشی رو قطع کرد...
                        • گ
                          گیلانی
                          ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲
                          من نفر اول نبودم اما حق من بود قبول شم نفر اولمون فقط کتبیش بهتر بود مصاحبش اصلا خوب بود زبان و کامپیوتر اصلا بلد نبودو هیچ مدرکی هم نداشت برای مصاحبه هم مطالعه ای نداشت و خودم دیدم که جواب سوالا رو نمیدونست .اما من با امادگی صددرصد رفتم تازه مدرک زبان و کامپیوتر و نرم افزارهای حسابداری داشتم .مصاحبمم رو هم عالی دادم فکر میکردم کم کمش 85 میشم اما وقتی نمره مصاحبمو گفتن تعجب کردم 68 شده بودم نفر اول 50 شده بود چون کتبیش یکم بالاتر بود اون قبول شده.یعنی مصاحبه زیاد مهم نبود.من یک ماه و نیم شب و روز وقت گذاشته بودم دلم فقط برای زحمتی که کشیده بودم میسوزه .
                          حتی اقای گوهردانی گفت شما حق دارید نمره مصاحبتون خیلی خوبه چون تو مصاحبه بیشتر از 70 تا 75 نمیدن.اما چون کتبی ضریب 2 بود اونی که کتبیش بالاتر بود چند نمره بیشتر شده اگه 72 میشدم من قبول میشدم متاسفانه نمره مصاحبه اصلا عادلانه نبود واقعا بهم نمره پایینی دادند
                      • ف
                        فارس
                        ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲
                        اقایون فارسی اگه کسی زنده از گزینش اومد ما رو در جریان بداره والا بووووخووودا:::))) حداقل بپرسین حدود چند نفر دیگه واسه گزینش موندن مردیم از استرس و بلا تکلیفی
                        • ا
                          از فارس
                          ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹
                          والللا.
                          من و آرش اگه بریم از رنگ پیراهن مصاحبه کننده میگیم تااااا زمان شروع به کار و .....
                          • آ
                            آرش احمدی
                            ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۶
                            خبری نیست فعلا
                            منتظریم و انتظار مارو کشت
                          • ق
                            قزوین
                            ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵
                            بچه های قزوین کسی اعتراض کرده؟؟/ تونستید ریز نمراتو ببینید؟/ خواهشا جواب بدید.......!!!!!
                            • س
                              سحر
                              ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱
                              سلام دوستان، ی سوال داشنم، وقتی میریم گزینش فرم ها پر میکنیم، مراحل بعدی چیه؟ و چقد طول میکشه کارا انجام شه؟
                              • م
                                منتظرقزوینی
                                ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
                                شما از قزوینید؟ معمولا همه آزمونا برای گزینش میرن تهران. نمیدونم چرا اینا که رفتن گزینش نمیان بگن برای گزینش شهر خودشون رفتن یا تهران و دقیقا چیا پرسیدن.
                                • ر
                                  راننده اتش نشان - قزوین
                                  ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴
                                  سلام من اتش نشانی قزوین قبول شدم یه روز زنگ میزنن میگن بیاید هسته گزینش بعد چندتا برگه میدن میگن اینارو پرکنید با یه سری مدارک عکس و کپی شناسنامه و این جور چیزا بیارید تحویل بدید .بعدش چند هفته باز میگذره که اونا با توجه به اطلاعاتی که بهشون دادید میان تحقیقات محلی .بعدش زنگ میزنن بیاید گزینش .یه اقایی سوالاتی درباره احکام نماز اصول و فروع دین میپرسن راجع به زندگی نامه ات خانواده ات بعد میگن برو بهت خبر میدیم.گفتن تا 16 شهریور باید همه اتش نشان ها تموم شن بعدش گزینش شماها شروع شه.
                              • گ
                                گزینش گیلان
                                ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶
                                سلام
                                ظاهرا گزینش گیلان در همین هفته شروع شده
                                دوستان گیلانی کسی برای گزینش رفتن؟؟
                                یا تماسی بابت گزینش شده؟
                                اگر خبری شده اطلاع رسانی کنیم بهتره..
                                • ز
                                  زهرا
                                  ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳
                                  سلام دوستان.اگه از گزینش گیلان با کسی تماس گرفتن خواهش میکنم بیاد اطلاع رسانی کنه.ایشالا خدا به همه کمک کنه.
                                  • گ
                                    گیلان A
                                    ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶
                                    دوستان طی تماسی که روز شنبه با تعدادی از بچه ها ( فکر کنم 20 نفر-دقیقا مطمئن نیستم )گرفتن،امروز فقط تحویل مدارک به هسته گزینش و تکمیل فرم انجام شد و زمان مصاحبه گزینش هنوز مشخص نیست. با بقیه بچه ها خم تماس میگیرن کم کم.مدارک هم همونهایی هست که برای مصاحبه کتبی هم تحویل داده بودیم و مدارک بسیج و شهید و ... . امیدوارم همگی موفق باشید.
                                    • گ
                                      گیلان A
                                      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷
                                      ببخشید اشتباه شد. هدفم مدارک مصاحبه تخصصی بود.
                                  • ح
                                    حسين (گيلان)
                                    ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲
                                    باسلام،دیروز از گزینش استانداری زنگ زدن که فردا هسته گزینش باش،امروزصبح رفتم فرم گزینش رو پرکردم.
                                    • ب
                                      بهمن
                                      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
                                      مبارکه واسه کدوم شهر؟
                                      • گ
                                        گیل
                                        ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴
                                        مبارکه واسه کدوم شهر؟؟؟
                                        • ح
                                          حسين (گيلان)
                                          ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۷
                                          رشت
                                        • ز
                                          زهرا
                                          ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴
                                          سلام بسلامتی ایشالا موفق باشید.میشه لطفا بگین چی گفتن.چه رشته ای بودین.یا کجا باید برین؟
                                          • ح
                                            حسين (گيلان)
                                            ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲
                                            سلام،من حسابداری رشت هستم،فعلا فقط یه فرم دو صفحه ای روباید پر کنید ومدارک روکنترل میکنن،بعدا که خودشون تحقیقات کردن زنگ میزنن برای مصاحبه حضوری،البته اینا میدونم اونا چیزی نگفتن
                                        • چ
                                          چهارمحال و بختیاری
                                          ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲
                                          عزیزان استان چهارمحال و بختیاری خواهشا اطلاعات مصاحبه را قرار بدن......
                                          • چ
                                            چهارمحال و بختیاری
                                            ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱
                                            سلام
                                            دوستانی که رفتن مصاحبه استان چهارمحال و بختیاری خواهشا اطلاعات مصاحبه را قرار بدن......
                                            تشکر
                                            • گ
                                              گیل
                                              ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱
                                              از استانداری گیلان کسی خبر جدیدی در مورد اعتراضات نداره؟؟؟
                                              • ت
                                                تالشی
                                                ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰
                                                سلام دوستان کارشناس باغبانی تالش نتیجش هیچ تغییری نکرد امروز پرسیدم فقط یه نمره کلی از مصاحبه با آ زمون گفت ن از ریز نمرات هیچی نگفتن نمره مصاحبه ام بر خلاف انتظار خیلی پایین بود در هر صورت موفق باشید عزیزان
                                                • ب
                                                  باغبانی
                                                  ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۲۸
                                                  سلام. شما نفر چندم تو آزمون کتبی بودین؟ و میشه بگین رنج نمره کتبی تون چند بود حدودا.؟ اگه امکانش هست.
                                              • ز
                                                زهرا
                                                ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷
                                                سلام دوستان کسی میدونه حقوق یک کارشناس تو شهرداری درجه 11 حدودا چقدره؟
                                                • ه
                                                  هلنا
                                                  ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۳۶
                                                  سلام به همه آقا هادی من با بررسی ها واصرار های که داشتم تونستم ریزنمراتم مصاحبم رو پیدا کنم من تو 4تا فرم مصاحبه سه تاش رو بالای 20گرفتم ورقیب من که نفراول بوده سه تا فرم رو بین 15گرفته....ولیوی فرم شماره3جناب آقای نصیری که قوانین شهرداری بوده ایشون 25به بنده 14داده وبه نفراول من25کامل رو دادن وبه همین راحتی من واون اقا که اگه عدالت رو آقای نصیری رعایت میکرد وبا توجه به پاسخ دادن تمام سوالات آقای نصیری توسط من ...من واون آقا درمصاحبه برابرشدیم وبا این1امتیازاختلاف بین من واون آقا ایشون بالا رفتن به همین سادگی......این اقا نه هیچ مدرکی بجز لیسانس خودش نداشت وهیچ مرحله ای رو بیشتراز دودقیقه تو اتاق نبود وخودش هم اصلا ازمصاحبش راضی نبود....ومن با دوتا مقالهisi یه گواهی شرکت درسمینار سابقه تدریس ومصاحبه قوی وعالی با این آقا برابر شدم....
                                                  • ه
                                                    هلنا
                                                    ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۴۰
                                                    الان شما خبری از شکایات ندا ین نمیدونین کی قراره که جلسه برگزاربشه من اعتراض خودم رو به قسمت بازرسی بردم وازاونجا پیگیر هستم
                                                    • ه
                                                      هلنا
                                                      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴
                                                      شما یه نفر رو پیدا کنید تواین لیست55فره که نفردوم بالا رفته باشه یا نفرسوم بیادجای نفردوم هیچ جابجایی نداشته فقط یه قسمت عمران بوده اونم مهندس طلایی میگه ازسه تاشون امتحان کتبی گرفتم وجلوخودشون صحیح کردم ونفراول اعتراض نکرده وقبول داشته دومی بهتره.....اقای نصیری کارخودش رو انجام داده تو هرمرحله که نفر اول کم اورده باشه ایشون تومرحله فرم 3کلا بهش لطف داشته وزیر24نداده تا جبران شده باشه .....وهمه هم سکوت کردن
                                                      • ز
                                                        زهرا
                                                        ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
                                                        حتما پیگیر بشید و حقتون رو بگیرید به نطرم متاسفم
                                                    • چ
                                                      چهارمحال
                                                      ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۰۱
                                                      با سلام
                                                      امروز مصاحبه چهارمحال و بختیاری شروع شده
                                                      کسی اطلاعی از نحوه مصاحبه داره؟
                                                      ممنونم
                                                      • م
                                                        محمد
                                                        ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۵۸
                                                        سلام دوستان،کسی از نتایج خراسان شمالی خبری نداره؟ چقد انتظار باید بکشیم اخه!؟
                                                        • ع
                                                          علی
                                                          ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹
                                                          سلام دوست من من روز چهارشنبه زنگ.زدم گفتن تا یکی دو روزردیگه اعلام میشه اما یکی از دوستان دیگه تماس گرفتن گفتن هنوز مشخص نیست شماهم زحمت بکش یک تماس داشته باش ببین چی میگن
                                                          • م
                                                            محمد
                                                            ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰
                                                            منم زنگ زدم همینجوری جواب دادن ..
                                                        • م
                                                          محبوبه
                                                          ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۴۵
                                                          بچه های چهارمحال خواهشا بیاید بگید فضا چطور بوده؟/
                                                          • خ
                                                            خوزستانی
                                                            ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۲۰
                                                            وبازهم خوزستان گرمو......بازم انتظار......
                                                            سالی که نیکوست ازبهارش پیداست....
                                                            • آ
                                                              آلما
                                                              ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۲۴
                                                              چرا خبری نمیشه خوووووو؟؟

                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                            ثبت پاسخ