استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

۵۴۴۷۵ نظر

استخدام وزارت نفت و شرکت‌های تابعه

آخرین استخدام وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ انجام شد. در حال حاضر نتایج نهایی آزمون منتشر شده و آزمون در وضعیت تکمیل ظرفیت قرار دارد. اگر به دنبال اخبار و اطلاعیه‌های استخدامی شرکت نفت هستید ادامه این مطلب را به دقت بخوانید.

 

خبر ۱۲ فروردین ۱۴۰۳- احتمال برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال ۱۴۰۳

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اعلام کرد مجموعه مناطق نفت خیز متقاضی برگزاری یک آزمون استخدامی با هدف جذب مشاغل مهارتی شده است. اعلام نیاز استخدامی انجام شده است و سمت های سازمانی نیز برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.

خبر ۲۱ اسفند ۱۴۰۲- اعلام نتایج نهایی وزارت نفت سال ۱۴۰۱

به اطلاع تمام افراد شرکت‌کننده در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت می‌رساند، نتایج نهایی فرآیند مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا از تمام افراد فوق‌الذکر درخواست می‌شود جهت اطلاع از نتایج، به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نمایند. ضمنا شایان ذکر است جزئیات لازم برای اقدامات بعدی از طریق پیامک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

سیستم کارنامه نهایی آزمون وزارت نفت

 

 

لینک ها و صفحات مرتبط

 

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام وزارت نفت

 

آخرین اخبار استخدامی شرکت نفت

 

زمان آزمون استخدام وزارت نفت

زمان بندی آزمون استخدام وزارت نفت و شرکت‌های تابعه آن به شرح زیر است:

مرحله تاریخ
ثبت نام

۱۵ اسفند ۱۴۰۱

الی

۸ فروردین ۱۴۰۲

دریافت کارت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

برگزاری آزمون ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
اعلام نتایج نهایی ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲
تکمیل ظرفیت

۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

الی

۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شرکت نفت
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام شرکت نفت
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

استخدام وزارت نفت سال ۱۴۰۳

وزارت نفت به عنوان یکی از مهم‌ترین وزارت‌خانه‌های ایران با تعدادی زیادی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ آزمون خود را برگزار کرد. شرکت نفت سپس در بهمن ماه نیز فراخوان تکمیل ظرفیت‌های باقی مانده خود را به صورت عمومی اعلام نمود و اکنون نیز افراد مشغول انجام فرآیند استخدامی خود هستند.

اگر شما نیز به استخدام در وزارت نفت یا شرکت نفت تهران یا دیگر شرکت‌های تابعه وزارت نفت علاقه دارید، با پیگیری این صفحه از اخبار استخدام وزارت نفت جا نمانید. شاید در استخدام بعدی شرکت نفت با مدرک دیپلم نیز پذیرفته شدید.

داوطلبان عزیز استخدامی وزارت نفت سال ۱۴۰۲می‌توانند برای آمادگی در آزمون استخدامی از منابع آزمون استخدامی شرکت نفت در این خصوص استفاده نمایند و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و عقیدتی سیاسی  وزارت نفت از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند.

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی شرکت نفت در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!


سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۴٬۴۷۵ نظر برای استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)

  • s
    solmaz
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۹
    مدیر شرکت نفت چه رشته هایی رو بر می داره!؟
    • پشتیبان هفت
      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴
      کاربر عزیز هنوز شرایط استخدام این سازمان مشخص نشده است برای اطلاع از زمان استخدام این سازمان اینجا کلیک کنید.
    • /
      ////
      ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲
      با سلام خدمت تمام دوستان من فوق لیسانس شیمی تجزیه خانم خیلی دوست دارم وارد رکت نفت بشم اصلا شرکت نقت خانم میخواد ؟
      • س
        ساناز
        ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۹
        سلام
        شرکت نفت اکنون در حال جذب نیرو است _؟؟
        • پشتیبان هفت
          ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
          خیر کاربر عزیز این خبر مربوط به پذیرفته شدگان آزمون سال 92 می باشد
          • م
            مجید
            ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۲
            مدیر اگر برای سال 92 است چرا پس تیتر زدی نوشتی استخدام شرکت نفت سال ۹۴ ؟؟
            • م
              مدیر
              ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲
              با سلام
              کاربر گرامی به دلیل اینکه اخبار سال 94 در صفحه انتشار داده میشود
              با تشکر
              • ص
                صادق
                ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
                راست میگه عنوانش رو تغییر بده به((پیگیری استحدامیهاس سال 92 شرکت نفت و..))...
        • ک
          کاردانی نفت و گاز غرب
          ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
          با سلام خدمت دوستان گرامی
          اسامی پذیرفته شدگان مقطع کاردانی شرکت نفت و گاز شرق و شرکت نفت مرکزی به این شرکت ها ارسال شده و هم اکنون در اختیار این شرکت ها میباشد و اسامی پذیرفته شدگان مقطع کاردانی ملی حفاری و مناطق نفت خیز نیز قرار بود اواخر این هفته یا حداکثر اوایل هفته بعد این شرکت ها ارسال گردد
          بنده خود کاردانی الکترونیک با آزمون هستم امروز از گزینش تهران باهام تماس گرفتن و گفت اطلاعاتت چه تغییری کرده و بعد گفت گزینش شروع شده و تا دو ماه دیگه برای مصاحبه خبرت میکنیم.
          موفق باشید
          • ب
            بهداشت ودرمان
            ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲
            ۱۳۹۴/۵/۱۸ ۰۹:۲۸ |
            کد خبر: ۴۳۱۳۵۰
            باز هم آزمون استخدامی نفت؛
            وزیر دستور داد؛ بهداشت و درمان نفت خودداری کرد
            سازمان بهداشت و درمان نفت در اقدامی عجیب و فراقانونی برخلاف دستور صریح وزیر نفت از جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت خودداری کرد.
            به گزارش خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، سرانجام پس از دو سال بلاتکلیفی قطار واژگون شده بزرگترین آزمون استخدامی کشور با موافقت های صورت گرفته در آذر ماه سال 93 به ریل بازگردانده شد تا بدین ترتیب پرونده پر مناقشه ترین آزمون استخدامی کشور یک بار برای همیشه بسته شود. توافق حاصله مطلقا نتیجه تعامل سازنده بین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت و معاونت راهبردی ریاست جمهوری بوده و نمونه ای کوچک ازاوج عقلانیت و منطق گرایی حاکم بر نظام مقدس اسلامی می باشد.
            وزارت نفت در اردیبهشت سال 92 پس جایابی و نیاز سنجی دقیق و بررسی بالانس نیروی انسانی در شرکت ‌های تابعه ، از طریق آزمونی جامع با بیش از 120 هزار شرکت کننده اقدام به جذب نیرو نموده و در همین راستا مدیر وقت منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر جذب قطعی 109 نفر از پذیرفته شدگان آزمون مذکور در سازمان بهداشت درمان را رسما اعلام کردند. (منبع: خبرگزاری شانا - شنبه 27 مهر 1392)
            اما در اقدامی شگفت انگیز و علی رغم توافق صورت گرفته بین نمایندگان مجلس و وزیر نفت بر جذب یکساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت و تاکید صریح زنگنه بر این امر مهم، مسئولین منابع انسانی بهداشت و درمان ضمن نادیده گرفتن تصمیمات وزیر از جذب پذیرفته شدگان این مراکز خودداری کرده و خود را متعهد به جذب آنها نمی دانند. در این راستا با وجود گذشت نزدیک به هشت ماه از دستور زنگنه هیچگونه تماسی برای شروع تشریفات استخدام یا پذیرفته شدگان سازمان بهداشت و درمان گرفته نشده است و پس از مراجعات حضوری پذیرفته شدگان با پاسخ هایی مبنی بر عدم جذب قطعی خود مواجه شده اند. مشکل کجاست؟
            انتهای خبر / خبرگزاری دانشجو / کد خبر ۴۳۱۳۵۰
            • ن
              ناصر
              ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶
              سلام دوستان
              امروز بالاخره با من تماس گرفتن و گفتن چرا پیگیر نبودی شماره ت عوض شده با زحمت شماره ت رو پیدا کردیم تماس گرفتیم
              • م
                محسن
                ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳
                ناصر جان چه رشته ای و چه مقطعی بوده ای
                • ن
                  ناصر
                  ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۹
                  مکانیک
                  کاردانی
                  شما چی ؟
              • ک
                کاردانی مناطق مرکزی
                ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۶
                سلام دوستان من امروز شنبه ساختمان مرکزی پنجم وزارت نفت بودم (دهم مرداد) طبقه سوم امور استخدام اقای قاسمی نژاد ایشون گفتند مجوز ارسال لیست کاردانی ها به شرکتهای مربوطه توسط وزیر امضا شده و حداکثر تا هفته ی آینده لیست تمام کاردانی ها به شر کتهای مربوطه ارسال خواهد شد و گفتند شما از هفته ی آینده برو از طریق شرکت مربوطه روند تشریفاتت رو دنبال کن هر چند که اونا به نوبت به تک تک شماها زنگ میزنن
                بچه ها در مورد مشکل سمتها هم پرسیدم و ایشون با جدیت گفتند که فقط ملی حفاری مشکل سمت داشت که اونا هم قضیشون کاملا حل شده
                اگه خدا بخواد دیگه مشکلات داره حل میشه و از این به بعد روند استخدام با سرعت بیشتری پیش میره انشالله.
                • م
                  مانی
                  ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۸
                  ویل نیوز:رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر نفت با ۴۰ امضاء هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
                  به گزارش اویل نیوز، شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز و باوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین اخبار از موضوع استیضاح وزیر نفت در مجلس گفت: استیضاح وزیر نفت همچنان پیگیری می‌شود.
                  وی افزود: موضوع استیضاح وزیر نفت به دلیل مسائل مربوط به حواشی توافق ایران و گروه ۱+۵ کمی به تاخیر افتاد که مجددا این استیضاح مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
                  رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس در ادامه تصریح کرد:به احتمال زیاد استیضاح وزیر نفت هفته آینده تحویل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
                  موسوی در پایان تاکید کرد:در حال حاضر پای درخواست طرح استیضاح وزیر نفت را ۴۰ نماینده امضاء کرده‌اند.
                  • ن
                    نامه تمامی پذیرفته شدگان کاردانی آزمون نفت 92 به مسئولین محترم
                    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸
                    ه نام خداوند بخشنده مهربان
                    ما پذیرفته شدگان آزمون نفت در اسفند ماه ۹۱ با هزار امید در آمون نفت ثبت نام کردیم و اردیبهشت ماه ۹۲ آزمون دادیم و طبق دفترچه راهنمای آزمون نفت باید تا شهریور ۹۲ جذب میشدیم. ما پذیرفته شدگان آزمون نفت افرادی هستیم که تنها با توکل بر خداوند متعال و تلاش فراوان موفق شده ایم در زمره سه درصد پذیرفته شده آزمون قرار بگیریم، و در مدت حدود سه سال از برگزاری آزمون تحت فشارهای روانی زیادی قرار گرفته ایم و با توجه به اینکه تمام پذیرفته شدگان از قشر جوان جامعه هستیم و وضعیت زندگی و ازدواج ما نیز به اعلام نتایج این آزمون گره خورده است.لذا از وزیر محترم و شرکت ملی نفت و تمامی مسئولین مربوطه درخواست داریم ضمن پایان دادن به تاخیرات ایجاد شده در روند جذب و بکارگیری مان، روحیه تلاش را همچنان در قلب تمامی جوانان این سرزمین زنده نگاه دارید. جوانانی که مراحل سخت اولیه را با شایستگی طی کرده اند و در حال حاضر با این وضعیت روبرو شده اند. ما جوانان ایرانی بیشتر فرصت خدمت و اثبات شایستگی میخواهیم تا فرصتی برای امرار معاش و مشغولیت. بهرحال خداوند ارحم الراحمین است و بنده خود را زمین نمی گذارد و سخن را با حدیثی از مولایمان امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام به پایان میبریم که فرمودند: همانا عهد و پیمانها گردن بندهایی هستند در گردن‌ها تا روز قیامت. کسی که پیوند آنها را نگهدارد ﴿وفای به عهد کند﴾، خداوند او را به مقصود می‌رساند و کسی که آن عهدها را بشکند، خداوند او را به خودش واگذارد.
                    مرداد ماه ۱۳۹۴
                    • ا
                      امین
                      ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۱۹
                      مجوز ارسال اسامی کاردانی ها امروز توسط وزیر امضا شده و پرونده دوستان تا آخر هفته به شرکت های تابعه ارسال می گردد
                      • م
                        محمد
                        ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۰
                        دوستانی که ازمونو قبول شدن خوهشا کمک کنید. من الان یه ماهه شروع کردم باید عمومی و اختصاصی چند بزنم تا امید به قبولی داشته باشم؟
                        من رشتم مکانیکه
                        • T
                          T.T
                          ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱
                          شروع نکن
                          نخون
                          3 ساله علافیم و هنوز نرفتیم سرکار
                          از اونجایی که بوش میاد دیگه استخدامی در کار نخواهد بود
                          برو پی یه کار دیگه
                        • s
                          st
                          ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲
                          سلام برادرا
                          همکاران قبولی شهریور مناطق نفت خیز تازه دوره 5 ماهه عمومیشون تو علوم و فنون اهواز تموم شده و دوره تخصصیشون برا مکانیک 8 ماه و برا شیمی 5 ماهست و با توجه به اینکه علوم و فنون اهواز پره و مکان دیگه ای هم برا آموزش نیست حد اقل تا 5-6 ماه دیگه خبری از دوره و بکار گیری نیست و هر چند مراحل استخدامی ما به کندی اما انجام میشه .
                          امروز و فردا کردن هام تا 5-6 ماه دیگه ادامه داره.
                          • ا
                            امین
                            ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۶
                            من تماس گرفتم ملی حفاری گفت سمت ها یک ماهه رفته تامین نیرو وزارت برا کد زدن،گفت اونموقع گفتن دو ماه طول می کشه،وزارت زنگ زدمگفتن باید صبر کنید.کسی خبری نداره؟
                            • ا
                              امین
                              ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۲
                              سلام.طاعات و عباداتتون مورد قبول حق
                              دوستان عزیز که پرونده هاشون تکمیل شده ان شالله روند جذب و اعزام به دوره از مرداد آغاز خواهد(از جمله نفت خیز)کار سایر دوستان از جمله حفاری و مرکزی هم از مرداد ماه با سرعت مناسب به جریان خواهد افتاد.همچنین در پی راه اندازی یک سایت با عنوان کمپین هم اندیشی شرکت نفت به اطلاع می رساند که استخدام ما بر اساس مجوز معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری و موافقت صریح وزیر نفت در حال انجام است و بروز شایعات کودکانه و به دور از استدلال چیزی جز اوقات تلخ و نگرانی عبث در بر نخواهد داشت.
                              با احترام فراوان
                              • s
                                sahar
                                ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳
                                من جز نیروی های پیمانکاری بودم، بعد از 4ماه دوندگی و انجام مصاحبه و تکمیل پرونده جهت انجام گزینش، بعد از مراجعه جهت پیگیری به من گفتن هسته گزینش نامه شما رو به وزارت برگشت زده و وزیر تمام مجوزها رولغو کرده. در حال حاضر هم وقتی تماس میگیرم وزارت، به من میگن این خبر صحت داره و نامه شما هنوز دستور جدید نخورده
                              • s
                                sahar
                                ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۰
                                سلام بچه ها
                                خیلی وقته میخوام بیام این خبرو بدم ولی نتونستم
                                نمیدونم چقدر در جریان هستید، ولی تمام مجوزهای استخدامی نفت اوایل ماه رمضون لغو شدند اعم از رسمی و قراردادی و پیمانکاری و ....
                                • ی
                                  یک دوست
                                  ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲
                                  سلام دوست عزیز .
                                  این چیزی که شما دارید می گید مشمول شما نمی شود.
                                • م
                                  مجید محمدنیا
                                  ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۳۷
                                  سلام مدیر لطفا اگه میشه به سوالم جواب بدی ممنونت میشم
                                  نوشتی استخدام شرکت نفت در سال ٩۴
                                  ایا امسال نفت نیرو میگیره یا فقط افرادی رو که در سال ٩٢ باید میگرفته رو میخاد جذب کنه ؟؟؟
                                  • م
                                    مدیر
                                    ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸
                                    با سلام
                                    فعلا تکلیف آزمون 92 مشخص نشده است
                                    با تشکر
                                    • u
                                      uuu
                                      ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶
                                      دورهآموزش بدو استخدام کارکنان شرکت نفت زاگرس جنوبی و سراجه قم
                                      از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دو کلاس، از ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ یک کلاس و از ۱۵:۱۵ تا ۱۷:۰۰ در روز های زوج یک کلاس.
                                      بعد از نماز مغرب و عشا هم، دو روز در هفته کلاس فوق العاده به مدت ۱٫۵ ساعت.
                                      آموزش به صورت ۳ هفته کلاس و یک هفته استراحت میباشد و مدتآموزش عمومی ۲ ماه، تخصصی اول ۲ ماه، کار آموزی ۱ ماه و تخصصی دوم با توجه به عنوان شغلی ۱-۲ ماه است.
                                      بعد از هر درس آزمون درس برگزار می گردد که نمره قبولی آن ۷۰% است.
                                      اقامت در هتل (بگیم مسافر خونه بهتره) بوده و صبحانه و شام در هتل سرو می گردد.
                                      حقوق به صورت علی الحساب پرداخت می گردد که با نظر مدیر منابع انسانی و مالی میتواند در پایان هر ماه و یا پس از صدور شماره پرسنلی باشد.
                                      شماره پرسنلی بعد از حدود ۲ ماه صادر می گردد.
                                      پایه حقوق کاردانی: ۶۱۶٫۰۰۰ تومان
                                      پایه حقوق کارشناسی : بیش از ۸۰۰٫۰۰۰ تومان
                                      پایه حقوق ارشد : ۱٫۰۲۲٫۰۰۰ تومان
                                      دوره پیمان کاردانی ۵ سال و دوره پیمان کارشناسی و ارشد۳ سال می باشد
                                      • ک
                                        کاردانی مناطق مرکزی
                                        ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴
                                        سلام
                                        از کاردانی ها خبری نشده؟
                                        • ک
                                          کاردانی مناطق مرکزی
                                          ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۵
                                          سلام دوستان کسی در مورد کاردانی ها خبر جدیدی نداره؟
                                          • ک
                                            کاردانی
                                            ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۹
                                            سلام دوستان خبر جدیدی نشده؟
                                          • ب
                                            بهداشت ودرمان
                                            ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵
                                            سلام . دوستان بهداشت و درمانی قبولی شهریور و آذر : پرونده های بهداشت و درمان برای تعیین سمت پیش آقای قاسم زاده در واحد مهندسی ساختار است. لطفا برای پیگیری به طور حضوری به ایشان مراجعه کنید.
                                            • ح
                                              حمید
                                              ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۷
                                              دریافت مجوز برای جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دستور کار است.
                                              نفت نیوز: مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: اقدامهای لازم برای دریافت مجوز و به تبع آن جذب پذیرفته شدگان مقطع کاردانی آزمون استخدامی سال ٩٢، هم اکنون در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار دارد.
                                              به گزارش نفت نیوز، جعفرمدنی زادگان با اشاره به این که بر اساس برنامه ریزی و تصمیمهایی که از گذشته گرفته شده بود مقرر شد انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی در دو مرحله (مقاطع کارشناسی و بالاتر در آذرماه پارسال و مقطع کاردانی، امسال) صورت پذیرد، افزود: درهمین زمینه هم اکنون اقدامهای لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم و به تبع آن انجام تشریفات استخدامی داوطلبان مقطع کاردانی در دستور کار قرار دارد.
                                              وی افزود: به محض دریافت نتیجه، مراتب از طریق شرکتهای فرعی به داوطلبان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.
                                              به گزارش شانا، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با شرکت ١٢٩ هزار نفر بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود که در ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال ٩٢ و در دولت دهم برگزار شد.
                                              • م
                                                محمد مهدی فاتح
                                                ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۵
                                                با سلام خدمت مدیر محترم سایت.
                                                با توجه به اینکه طبق همین اطلاعیه قرار بود مقاطع کارشناسی و بالاتر در آذرماه پارسال دعوت به کار بشن، آیا خبری از استخدام اونها هم هست؟ کاردانی ها که تو اولویت دوم بودن کارشون داره درست میشه ولی کارشناسی ها که زودتر باید کارشون انجام می شد همچنان بلاتکلیف هستند!!! لطفاً اگه خبری بود اطلاع رسانی کنید.
                                                • محتوا گذار شش
                                                  ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                                                  با سلام
                                                  کاربر گرامی ما صرفا منتشر کننده اخبار و آگهی های استخدام می باشیم ،لطفا هر سوالی یا ابهامی دارید که در متن آگهی ذکر نشده است سوال خود را با مسئولین برگزاری آزمون مطرح نمایید تا پاسخ درست و صحیح دریافت نمایید
                                                  با تشکر
                                                • م
                                                  متقاضی
                                                  ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۱
                                                  با سلام
                                                  دوستان من هم مثل شما در این آزمون شرکت کرده بودم که پس از قبولی حتی به مصاحبه هم دعوت نشدم که البته به صورت تلفنی و پیامکی و همچنین از طریق ایمیل اعلام کردند که مصاحبه بنده به تعویق افتاده(البته تا به امروز)این را بگم که موضوع مربوط به یک و نیم ساله پیشه و بنده موقع ثبت نام اینترنتی با مدرک کارشناسی حسابداری شرکت کرده بودم و پس از ادا و اطوار وزارت نفت کلا" بی خیال شدم و پس از آن در دو آزمون بانکی(سپه و پست بانک) شرکت کرده و از هر دو با عنایات پروردگار قبول شدم و هم اکنون تمامی مراحل استخدامی بانک سپه را طی کرده و در لیست انتظار برای دوره آموزش بدو خدمت برای
                                                  شروع به کار در بانک مزبور می باشم و پس از گذشت بیش از 18 ماه به این سایت مراجعه کرده و تازه می بینم که وزارت نفت همچنان در اندر خم کوچه اول مانده و شما جوانان عزیز را عاطل و باطل گذاشته!
                                                  خدا به شما رحم کنه از دست این وزارتخانه بی انظباط!

                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                  ثبت پاسخ