استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

۳۳۶۷۳۵ نظر

 استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان محترم استخدام در سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در این صفحه همه اطلاعات مورد نیاز برای استخدام در این سازمان، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی سازمان تامین اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

منابع مطالعاتی برای آزمون تامین اجتماعی

کاربران گرامی به منظور ایجاد حداکثر آمادگی برای حضور در جلسه آزمون سازمان تامین اجتماعی می‌توانید بر روی کلید زیر کلیک کنید:

منابع و بسته‌های مطالعاتی آزمون

 

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه نحوه ثبت و چگونگی اعطای امتیاز کرونا به داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

داوطلبان گرامی؛ جهت دریافت امتیاز کرونا، لازم است از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، پس از ورود به پروفایل(بخش ثبت سابقه کرونا) نسبت به ثبت یا ویرایش سابقه کرونا اقدام نمایید. توجه داشته باشید این مرحله، خوداظهاری بوده و نیازی به بارگذاری مدارک در سامانه نیست.
پس از ثبت اطلاعات، امتیاز کرونا به شرح زیر محاسبه و به امتیاز آزمون کتبی اضافه خواهد شد.
- به ازای هر ماه سابقه خدمت در بخش‌های تماس مستقیم با بیماران مبتلا به کووید۱۹ دو نمره و تا سقف بیست نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب افزوده می‌شود. همچنین به ازای ۱۵ روز سابقه خدمت نیز، یک نمره به نمره آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.
در صورت پذیرفته شدن در مرحله آزمون کتبی و دعوت داوطلبان برای مرحله بررسی مدارک، مدارک و مستندات لازم(فرم و مستنداتی که در زمان اعلام نتیجه آزمون کتبی ارائه می‌شود) را تکمیل نموده و در زمان بررسی مدارک به محل‌های تعیین شده، ارائه نمایید.

خبر ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی تا اواسط خرداد ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل تامین اجتماعی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در فارس در آزمون جذب نیرو برای تامین اجتماعی شرکت کرده اند که ۱۰۸ نفری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله مصاحبه راه می‌یابند. اعلام نتایج نیز در اواسط خرداد ماه انجام خواهد شد.

مشاهده متن کامل خبر

لینک‌ها و صفحات

  •  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی  در اواسط خرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. برای مشاهده شرایط استخدام این آزمون، به «بخش شرایط عمومی و اختصاصی» تامین اجتماعی مراجعه کنید.
  • برای مشاهده منابع مورد نیاز و ایجاد آمادگی در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، بخش «منابع مطالعاتی برای مصاحبه» موجود در این صفحه را ببینید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی
آخرین اخبار آزمون

 

 

استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳

متقاضیان محترم استخدام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند پس از بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۳ که در مطالب بالا به صورت کامل توضیح داده شده است، جهت ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ اقدام نمایند. متقاضیان محترم آزمون استخدام تامین اجتماعی می‌توانند برای مشاهده جدول رشته های استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ به   این صفحه  مراجعه نمایند.

اگر شما نیز از متقاضیان آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ هستید و در خصوص رشته های حاضر در آزمون و نحوه ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ سوالاتی را دارید توصیه ما این است ابتدا    دفترچه آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲  را دانلود کرده و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را به دقت بررسی نمایید. مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر در این آزمون مدنظر است..

ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ از طریق سامانه جهاد دانشگاهی انجام میشود اما تمام شرایط و ضوابط آزمون استخدامی تامین اجتماعی در   دفترچه ثبت نام آزمون  آمده است. شرایطی مانند رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون، مدرک تحصیلی مجاز (دیپلم و...) جهت شرکت در آزمون و شرط تاهل و فرزند آوری نیز در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

با توجه به احراز مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون متقاضیان بیشتری امکان ثبت نام در آزمون استخدام تامین ا جتماعی ۱۴۰۳ را خواهند داشت.

داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی ۱۴۰۳ ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در   بخش دوم: شرایط اختصاصی  در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی سازمان تامین اجتماعی
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه، روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین استخدامی سازمان تامین اجتماعی
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی لینک مورد نظر، کلیک کنید.

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۶٬۷۳۵ نظر برای استخدام جدید تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (اطلاعیه جدید)

  • ا
    از تهران شرق
    ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۲
    دوست عزیزم یک تهران شرقی کامنت قبلی شما تو همین سایت موجوده کافیه برگردی و اون رو دوباره بخونی که شما خودت گفتی من کارشناس اداری هستم حالا امروز میگی من بیمه هستم کدومش درسته این یا اون؟؟؟در هرصورت اگه بچه ها تو سایتها باهم خبری میارن دلیل نمیشه کسی دروغ میگه یا حتما این خبر ش صحت داره ما هرچی که میشنیم رو میایم میگیم بدون اینکه سلیقه ی شخصی مون رو توش بیاریم.خدای ماهم بزرگه.من تشکر میکنم از صداقت رضا نریمان الی شیما سمیرا حنانه اریایی و همه ی بچه های تهران شرقیه دیگه که صداقت رو قربونیه چیزای دیگه نمیکنن.برای شما هم آرزو میکنم که کارت هرچه سریعتر تو همین جا درست بشه وبیای بگی که رفتی سرکار.
    • ا
      از تهران شرق
      ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸
      اینم یادم رفت بگم
      که پرسیدید رضا کیه؟
      رضا غیر بومی شرق ازتون سوال کرد رشته تون چیه ؟شما خودتون جواب دادید
    • f
      fff
      ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۲۷
      دوستان متصدی خدمات اداری غرب تهران که 20 روز پیش بهتون زنگیدن امروز مثل اینکه اسامی رو سازمان مرکزی تایید کرده و داده اداره شهرستانها
      کسی امروز بهش زنگ نزدن ؟
      • ت
        تهرانغرب ........
        ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷
        به من هنوز زنگ نزدن اما خودم زنگ زدم به اون شماره که آخرش 2626 هست گفت فعلا اداره مرکزی اسامی رو بهمون نداده هر وقت بروندتون رو فرستادن برا مون واسه تشکیل برونده زنگ میزنیم بهتون
        • ص
          صائب
          ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰
          من که الان زنگ زدم به این شماره گفت خط خوردید اسمتون نیست غرب تهران خدمات اداری
          • ص
            صائب
            ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲
            حالم بد شد
            اداره کل داده شما هم زنگ بزنید بپرسید
          • ت
            تهران غرب منتظر
            ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
            سلام من خودم حضوری رفتم برای متصدی فقط یه نفر واسه ملارد اسمش اومده بود که اونم من نبودم کاملا مشخص بود که امتیازی حساب نکرده بودن چون من هم مصاحبه دوم رفته بودم و هم تحقیقات انجام داده بودن این عین بی عدالتیه که برحسب منطقه سکونت انتخاب کردن اونم فقط یه نفر کلی حالم گرفته شد خداحافظ تامین
            • ص
              صائب
              ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵
              یعنی فقط ب خاطر یه نفر اونم ملارد به این همه ادن الکی زنگ زدن و دلخوششون کردن واقعا توی این شانس بره که ادرس خونمونم با ما یار نبود
              نپرسیدید ایا امیدی هست بازم جایی دیگه نیرو بخوان ?
              • ت
                تهران غرب منتظر
                ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۰
                به من گفت اسامی حدود بیست سی نفر رو فرستاده بودیم اونطور که فهمیدم تو سمت های دیگه ام هفت هشت نفر اسمشون اومده بود بعدش گفت انشا ... دوره های بعدی!!
                • ص
                  صائبد
                  ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷
                  !!!!!!
                  ان شاالله دوره های بعدی واقعا چقدر ریلکسن
                  من که سه سال پیشم شرکت کردم ذخیره بودم
                  دیگه دوره بعدی باید با لیسانس شرکت کنم با این شرایط سنی
          • ا
            اریایی
            ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱
            تهران شرقی ها
            خبر جدید بزارید لطفا
            • ک
              کارمند اداره کار
              ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲
              مدیر جان لطفا تایید کن .سلام بچه ها خواهشا بچه هایی که شروع بکار کردن کد مستخدمی یازده رقمی از سازمان مدیریت میگیرن ؟ ممنون
            • ا
              اریایی
              ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰
              در جواب نظر تهران شرقی:
              اولا پرونده گزینش بستسه نشده چون هر روز به یه نفر ذخیره زنگ میزنن که مدارک ببره آنطور که پیداست
              دوما لیست اصلی چند نفر رد شده داره و تقریبا تا نفر ششم ذخیره گزینش شده و منتظر رد شدن نهایی اونها می باشند که جایگیزین بشن
              ثانیا بدون در نظر گرفتن موارد بالا هم احتمال جذب نفرات ذخیره وجود داره در صورت نیاز
              با تشکر
              • ا
                از تهران شرق
                ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
                اریایی جان هیچ کدوم از ذخیره های رشته بیمه آقا و خانم هنوز نرفتن سرکار البته در مورد ذخیره ی اول و دوم خانم ها شک دارم ولی در کل هیچ کدوم هنوز جذب نشدن.واگه کسی میگه رفتم اداره آقا یا خانمی داشت برگ های آزمایشات رو میگرفت و رشتش بیمه بود اونا اصلی ۲۵ تا هستن نه ذخیره.
                • ر
                  رضا غیربومی شرق
                  ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶
                  سلام ، خبر داری از آقایون بیمه کسی انصراف داده یا نه؟؟
                  از آقایون بیمه نریمان ذخیره اول هست و منم نفر دوم هنوز هیچ خبری نیست.
                  • ا
                    از تهران شرق
                    ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵
                    سلام. خبری ندارم ولی تو سایت اگه یادت باشه یه نفر خودش کامنت گذاشت که انصراف دادم فقط همون رو میدونم فردا رفتی اداره اگه خبری گرفتی اطلاع بده.مرسی
                • ی
                  یک تهران شرقی
                  ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳
                  ببخشید از کجا انقد مطمئن صحبت می کنید؟این بنده خدا ها رو منتظر نگه میدارید؟
                  ی جوری صحبت می کنید که رئیس سازمان هم با این همه قاطعیت حرف نمیزنه
                  من خودم ک از از اداره گزینش زنگ زده بودن به مسئولشون گفتم من نمیخوام برای شهرستان های استان تهران فرم پر کنم و میخوام انصراف بدم تا شاید برای خود تهران جذب بشم،گفتن پرونده استان تهران بسته شده و ما فقط تونستیم برای چند نفر از ذخیره های تهران مجوز شهرستان های تهران بگیریم.
                  اونم وقتی گفتم میخوام انصراف بدم،انقد خودشون منتظر شنیدن این جمله بودن که سریع به یکی دیگه زنگ بزنن،همون پشت تلفن گفتن اگه میخواید انصراف بدید از جذب برای شهرستان های استان تهران،شماره فکس میدم همین الان درخواست انصرافتون رو فکس کنید.
                  • ز
                    زهره
                    ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲
                    من اولین ذخیره تو کل تهران برای متصدی امور اداری هستم گزیش و تحقیق هم شدم اگه حرف شما درست باشه باید اول ب من زنگ میزدن
                    • ف
                      فائزه
                      ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶
                      شما متصدی خدمات اداری بیمه هستی یا درمان؟چون مدیریت درمان تهران من نفر اول ذخیره ام
                      • ز
                        زهره
                        ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
                        بیمه
                    • ح
                      حنانه
                      ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳
                      بنظر من اگر بسته شده بود به ذخیره ها زنگ نمیزدند . به شما چون ثبت نام برای شهرستان ها کرده بودی گفتند نمیتونی انصراف بدی برای تهران منتظر بشی چون اگر شماره پرسنلی صادر میشد دیگه نمیتونستی تغییر بدی. به منم چون خیلی شک داشتم و دو دل بودم که برم شهرستان یا منتظر تهران باشم،‌جواب قاطع نمیدادند که تهران بسته شده بعدش که خودم منصرف از ثبت نام شدم و اومدم گفتم برای تهران منتظر میشم توکل برخدا ،‌ خانم ... دو بار گفت تهران درست میشه.
                      البته امید دارم به رحمت خدا ولی لزوما نمیگم چون اون خانم اینجوری گفت حتما کارم درست میشه.
                      • ح
                        حنانه
                        ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸
                        منم نظر اریایی رو دارم . گذشته از این که اخبار ضد و نقیض به گوش میرسه یا نمیرسه ،‌اینجا الکی امید میدیم یا نمیدیم ،‌من امیدم بخداست . اگر تامین اجتماعی نخواد کارم رو درست کنه بالخره باید از یه جای دیگه روزی این بنده اش رو برسونه .
                      • .
                        .......
                        ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۱
                        سلام منم از تهران شرق بودم . مصاحبه اولم رد شدم ممکنه به منم زنگ بزنن یا اینکه خودم پیگیر شم؟؟؟چون انگار به یک سری زنگ زدن
                      • ع
                        علی دلشکسته
                        ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷
                        بچه های ذخیره ای که استخدام دارید میشید بهتون تبریک می گم امیدوارم تو بقیه مراحل هم موفق باشید ولی وقتی که میخونم بچه های ذخیره را جذب کردن یخورده به حال خودم افسوس میخورم که ای کاش من هم جای اونا بودم الان.میگم خوش به حالشون.مخصوصن وقتی که می بینم نفر پنجم ذخیره را در فلان جا جذب کردن.گاهی وقتا پیش خودم میگم مگه من چیکار کردم که منم جذب نشدم.آخه خدایاااا چه گناهی به درگاهت کردم که این مستحق منه.پس رحمان و رحیم بودنت کجاست؟؟ سر نماز میگم خدایا تو که اکثراً رو جذب کردی خوب اگه من هم جذب میشدم چی میشد؟ به هرحال سر همین استخدامی بدجوری افسردگی گرفتم. بچه ها توروخدا من رو هم دعا کنید.آخه منم نفر اول ذخیره شدم.انبارداری مدیریت درمان تهران.واقعاًًً نمیدونم چیکار کنم و چی بگم؟
                        • ا
                          از تهران شرق
                          ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴
                          سلام دوست عزیزم امیدوارم خدا دل همه رو شاد کنه.توکل کن به خدا امیدوارم با شما هم تماس بگیرن و اون روز بانام کاربری علی دلشاد کامنت بزاری.
                          • ه
                            هدا
                            ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۳
                            خدا خیلی بهتر از اینجا را برایت در نظر گرفته مطمین باش شک نکن بعدها خواهی فهمید
                            • پ
                              پاسخ
                              ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۰
                              امیدت به خدا باشه . انشاالله درست میشه. خدا بنده هاشو خیلی دوست داره. من هم در آزمون استخدامی بانک، مصاحبه رد شدم ( ذخیره اول هستم) من هم قبلا مثل شما خیلی ناراحت بودم تا الان هم تماسی با من نگرفتن ولی باز هم مطمئنم که خداوند تنهامون نمیذاره و کارهامونو روبراه میکنه چون خودش شاهد بوده که با چه عشق و علاقه ای درس خوندیم. انشاالله به زودی تلاشهامون به ثمر میرسه. قوی باش دوست عزیز
                            • ب
                              بابک تهران غرب
                              ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲
                              سلام دوستان
                              خبری نشد
                              • ت
                                تهران غربی .....
                                ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲
                                نه والا بنظرم زیاد نباید حساس بشیم ... دیگه عادی شده :))))
                                • ت
                                  تهرانغرب ........
                                  ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵
                                  فعلا خبری نیست
                                  فقط روز جمعه رفته بودم برا آزمون دیوان محاسبات از اونج هم سری زدم به گزینش اونجا بهم گفتن فعلا اسامی کسانی که تازه بهشون زنگ زدن براشهرستانهای تهران هنوز به گزینش ندادن
                                  • ت
                                    تهرانغرب ........
                                    ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸
                                    البته روز بعدش یعنی شنبه رفتم گزینش بیش آقای قهرمانی
                                  • ت
                                    تهران غربی .....
                                    ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱
                                    من الان زتگ زدم بهمون شماره که اخرش 2626 هست گفت اسم هارو دادن ب سازمان مرکزی بعدش اونا دوباره اسم فرستادن برا اینا و اسممو پرسید گفت شما خط خوردی ... متصدی خدمات اداری بودم ذخیره شده بودم که اونم خط خوردم ... زنگ نمیزدم اینا نمیزنگیدن... فعلا اعصابم ریخته بهم که برا تامین این همه وقت تلف کردم ... شماهام بزنگین فک کنم بهتون میگه
                                    • ص
                                      صائب
                                      ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۷
                                      سلام شما ساکن کدوم منطقه تهران بودید آخه گفتش بر حسب منطقتون بررسی میکنیم
                                      نفر چندم متصدی خدمات اداری غرب تهران بودید
                                      • ت
                                        تهران غربی........
                                        ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳
                                        سلام محل سکونتم شرقه الان و نمیدونم نفر چندم بودم ولی میدونم جزو 1.5 برابر بودم
                                        • ص
                                          صائب
                                          ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷
                                          من هم شرق تهران زندگی میکنم ولی تهران غرب رو زده بودم
                                          • ص
                                            صائب
                                            ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱
                                            الان زنگ زدم ی کارمند بی اطلاع برداشت تلفنو گفت صبر کنید اقای ثابتی بیاد
                                            ناامید نباشید شاید یک نامه پیرو زدن شما هم اسمتون بیاد منم الان میترسم با توجه به اینکه شرق تهرانم زنگ بزنم و بگه خط خوردید
                                            • ص
                                              صائب
                                              ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰
                                              منم رد شدم
                                              یعنی فقط ب خاطر اینکه محل سکونتمون شرق بوده خط زدن یا چیز دیگه ای بوده ؟
                                      • s
                                        sun
                                        ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۵
                                        سلام دوستان خوبید.من ذخیره بودم امروز برای منشی پزشک برای مدیریت درمان باهام تماس گرفتن.ومدارک بردم.خواهش میکنم اگه کسی اطلاعی داره راجب حقوق واین شغل راهنماییم کنه ممنون.
                                        • s
                                          sun
                                          ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۷
                                          واینکه من فقط مصاحبه اول رورفتم وهنوزگزینش وتحقیقات انجام نشده ولی نامه دادن ک کارای ازمایشوانجام بدم.بنظرتون گزینش میگیرن؟
                                          • ذ
                                            ذخیره
                                            ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۸
                                            سلام شما مال کدوم استانی
                                        • ر
                                          رویا
                                          ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴
                                          دوستان شما چه کتاب هایی رو خوندین و قبول شدید؟ میشه راهنمایی کنید! مثلا برا ریاضی چی خوندین؟
                                          • ف
                                            فرزاد
                                            ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷
                                            سلام وستان . یعنی واقعا یکی پیدا نشد جواب سوال منو بده چیز سختی نپرسیدم سوالم اینه بچه های که تازه شروع بکار کردن کدمستخدمی یا پرسنلی یازده رقمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی میگیرن ؟ ممنون میشم جواب بدید
                                          • ت
                                            تهران غربی........
                                            ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵
                                            سلام بچه های ذخیره تهران غرب خبری نشد ؟؟؟ اخه نه زنگی دیگه نه خبری نه تحقیقی نه گزینشی....فقط دوباره هوایی شدیم و منتظر ....
                                            • ت
                                              تهران غرب منتظر
                                              ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰
                                              سلام فعلا که خبری نیست
                                            • ا
                                              اریایی
                                              ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶
                                              تهران شرقی ها
                                              خبر جدید بذارید
                                              تکلیف نفرات جایگزین و ذخیره ها که گزینش شدن کی معلوم میشه
                                              چون از لیست اصلی 5-6 نفر رد شدن
                                              • ا
                                                از تهران شرق
                                                ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸
                                                سلام خبر جدید ندارم اریایی جان .دوستان اگه خبری شد یا باهاتون تماس گرفتن برای مراحل آزمایشات یا هر خبری از گزینش شد همدیگه رو خبر کنید .
                                                • ی
                                                  یک تهران شرقی
                                                  ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۳
                                                  ب من زنگ زدن آدرس محل کار قبلیمو دوباره گرفتن..
                                                  دوستان چرا دوست دارید الکی خودتون و دیگران امیدوار نگه دارید و هی استرس بدید به دیگران؟
                                                  من خودم با مسئول گزینش صحبت کردم گفتن که پرونده تهران بسته شده
                                                  • ا
                                                    از تهران شرق
                                                    ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۳
                                                    شما رشته تون چی هست؟خواهش میکنم بگید یادم میاد رضا گفت شما رشته تون فرق میکنه با ما؟شایدرشته شما پرونده ی تهران بسته شده.
                                                    • ا
                                                      الی
                                                      ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۰
                                                      من ب اطلاعاتم مطمینم چون ی نفر آدم مطمین تو.سازمان اخبارو بهم گف
                                                      • ی
                                                        یک تهران شرقی
                                                        ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۴
                                                        رضا کیه ؟
                                                        از کجا میدونه من رشته م چیه ک بدونه پرونده بسته شده یا ن؟
                                                        • ی
                                                          یک تهران شرقی
                                                          ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹
                                                          من رشته م امور بیمه بود.الان نامه جذبمو برا اداره درآمد زدن
                                                  • ب
                                                    بابک تهران غرب
                                                    ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۰۴
                                                    کجایین بچه ها
                                                    • ع
                                                      عسل
                                                      ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶
                                                      سلام
                                                      دوستان من کارشناسی ارشد دارم ولی با لیسانس استخدام شدم کسی راهکاری داره چظور ارشدم را ارئه بدم که قبول کنن؟
                                                      • ن
                                                        ندا
                                                        ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۲
                                                        بعد 5 سال قبول میکنند
                                                        • م
                                                          مجید
                                                          ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۸
                                                          سلام عسل خانم من پرسیدم گفته مشکلی نداره فردا برو کارگزینی شعبه بپرس من پرسیدم گفت همین الانم بیاری مشکلی نداره
                                                          یا علی
                                                        • س
                                                          سوزان
                                                          ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷
                                                          سلام به همه دوستان عزیزم
                                                          یک هفته است که در تامین مشغول به کار شدم.
                                                          راستش اون آش دهن سوز که فکر میکردم نبود.متاسفانه هرج مرج زیاد داره.کاش بانک قبول میشدم.
                                                          • ع
                                                            عصا
                                                            ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۵
                                                            در مورد وام پرسیدم گفتن رسمی ها ۱۰سال نوبت وایسادن ۱۰میلیون وام بگیرن بانک زرتی وام ۱۰۰میلیونی میده ب پرسنل
                                                            یه ویلا خواستم بگیرم دیدم پرسنل رسمی خودشون نوبت نشده برن چ برسه ب ما
                                                            حقوقشم ک از بانک کمتره و کارش ده برابر بانک سختتر
                                                            • خ
                                                              خانم تهران شرقی
                                                              ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲
                                                              واقعا موافقم
                                                              بانک که خیلی خیلی بهتر از تامینه اصلا قابل مقایسه نیستن.
                                                              اینجا در مقابل کاری که انجام میدی واقعا حقوق و مزایای کمی میگیری
                                                              • o
                                                                omid
                                                                ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۷
                                                                سلام خانم شما چه رشته ای قبول شدید؟
                                                                • o
                                                                  omid
                                                                  ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۸
                                                                  شما چه رشته ای قبول شدید؟
                                                            • م
                                                              مجید غرب تهران
                                                              ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰
                                                              خبری نشده هنوز؟
                                                              • ا
                                                                امیر علی به امیر
                                                                ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷
                                                                سلام امیر جان
                                                                خوبی؟ چه خبر؟
                                                                آقا من تهرانپارس افتادم اداره مستمری بگیرا
                                                                میشه شعبه یا قسمت رو عوض کرد؟ بین مستمری و نامنویسی و درآمد کدوم بهتره امیرجان؟
                                                                رضا جان واسه ذخیره ها گفتن باهاشون تماس میگیرن
                                                                • ر
                                                                  رضا غیربومی شرق
                                                                  ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۴
                                                                  سلام امیر علی تبریک میگم و خوشحال هستم تکلیفت مشخص شد.
                                                                  خبر داری کسی از آقایان انصراف داده یا نه؟؟
                                                                  و کی گفت با ذخیره ها هم تماس میگیرن؟ منظورشون خانم ها بود یا آقایان
                                                                  • ا
                                                                    امیر علی
                                                                    ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
                                                                    سلام رضا جان خوبی برادر؟
                                                                    اصلن لیست خانوم و آقا ندارن و فقط از روو امتیاز میگن و البته گزینش که خیلی مهمه خیییلی
                                                                    به نظرم ی سر برو خیابان کارگر قسمت گزینش و مدارک بسیج و کلاس قرآن و زبانو مقاله و اینا داری ببر بذارن تو پروندت کارت زوتر راه میفته اینجوری
                                                                    انشالله که به زودی ی کار فوق العاده در انتظارته
                                                                  • ا
                                                                    امیر
                                                                    ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۱۰
                                                                    سلام امیرعلی گل
                                                                    تبریک میگم
                                                                    من مالی هستم و بیمه نیستم و نمیدونم توی بیمه کدوم بهتره ولی گویا اداره درآمد بهتر باشه!
                                                                    هم شعبه و هم قسمت رو میشه عوض کرد اما و اما و اما فعلا هیچ اقدامی در این مورد نکن!
                                                                    دکتر و آزمایشات به کجا رسید؟
                                                                    • ا
                                                                      امیر علی
                                                                      ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۹
                                                                      سلام داداشم
                                                                      مممنونم انشالله که خیره هر چی پیش میاد
                                                                      آزمایشاتو انجام دادم و معاینه چشم و گوشم انجام دادم حالا ی روز باید برم بگیرم و ببرم پیش پزشک عمومی. احتمالن دوشنبه برم
                                                                      تو رفتی امیر؟ کی شروع به کار میکنی انشالله؟
                                                                      • ت
                                                                        تهران غرب منتظر
                                                                        ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۷
                                                                        دادا شرمنده تست بینایی و شنواییش چطوری بود راحته یا خیلی حساسن؟
                                                                        • ا
                                                                          امیر علی
                                                                          ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
                                                                          سلام
                                                                          تست بیناییشو با دستگاه گرفتن نمره چشمو
                                                                          تست شنوایی هم ی گوشی میذاشتی گوشت هر صدایی که میشنیدی ی دکمه رو فشار میدادی
                                                                          سخ نمیگیرن نگران نباش داداش
                                                                          فقط نمیدونم امیر پزشک عمومی چیکار میکنه؟ میدونی تو؟ دوشنبه میبینمت برادر پ
                                                                        • ا
                                                                          امیر
                                                                          ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵
                                                                          منم رفتم اما واسه تاییدیه پزشک عمومی احتمالا دوشنبه برم ابوریحان
                                                                    • ذ
                                                                      ذخیره تنها
                                                                      ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۰
                                                                      بچه ها کسایی که ذخیره بودن اما الان دارن کارای جذب رو انجام می دن اعلام حضور کنند ببینم چند نفر تا الان دارن جذب می شن و کدوم شهرستان یا تهران هستند
                                                                      • ا
                                                                        از تهران شرق
                                                                        ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲
                                                                        سمیرا خانم باشما هم تماس گرفته بودن برای شهرستان های اطراف تهران؟اگه اومدن محل زندگیتون تحقیقات به ما هم اطلاع بدید چون همونطور که گفتید فکر کنم تا کار بعضی از دوستان که تحقیقات نرفتن انجام نشه با ما تماس نمیگیرن.ممنونم ازت
                                                                        آبجی تهران شرق جامونده فکر کنم لیست رسید دست گزینش چون کار گزینشیها باز شروع شد.
                                                                        حنانه خانم شما چیکار کردی رفتی اداره و گزینش؟
                                                                        رضا نریمان شیما الی شما چه خبر کم پیداید نکنه رفتید سرکار.....
                                                                        بچه ها دیدی گفتم از شنبه خبرایی میشه توکل به خدا راستی بچه های تهران غرب شما هم نگران نباشید تهران شرق ی خورده کاراش از تهرن غرب سریعتر انجام میشه خودتون که میدونید
                                                                        • ر
                                                                          رضا غیربومی شرق
                                                                          ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۵
                                                                          سلام ، هنوز ذخیره هستیم و خبری هم برای ما نیست.
                                                                          اگه کسی از اصلی ها انصراف ندن ما همچنان ذخیره خواهیم ماند.
                                                                          برای همدیگه دعا کنید انشاالله همه بریم سرکار.
                                                                          • ن
                                                                            ندا
                                                                            ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۸
                                                                            دوست عزیز نیروی خبره اصلی باشه مطمین باش انصراف میده که نیروی خبره متاسفانه کمه اما انشاالله هرجا قرار کنی سازمان خوبی باشه و شخصیت دار
                                                                            • ن
                                                                              ندا
                                                                              ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۹
                                                                              هر جا قراره کار کنی ارزش واقعیتونو بدونن
                                                                          • س
                                                                            سمیرا
                                                                            ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۵۵
                                                                            سلام با من تماس نگرفتن برای شهرستان های تهران چشم اگر اومدن اطلاع میدم
                                                                            • ح
                                                                              حنانه
                                                                              ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴
                                                                              نمیدونم چه دستورالعملیه . مثلا من نفر هشتم ذخیره بودم برای شهرستان های تهران زنگ زده بودند ولی سمیرا خانوم که نفر پنج ذخیره بودند زنگ نزدند .
                                                                              فکر کنم خانم تهران شرق بود که میگفت برای شهرستان های استان تهران ثبت نام کرد. ایشون هم نفر اول ذخیره تهران شرق بودند و بهشون زنگ زده بودند.
                                                                              من حس میکنم تا یه تعداد ذخیره را فکر میکردند برای تهران جا باز میشه بهشون زنگ نزدند و بعد از اون به امثال من که احتمال تهران براشون نمیرفت برای شهرستانها صدا زدند. البته با این حدس من خانم تهران شرق جور درنمیاد . امیدوارم که به همه زنگ بزنند.
                                                                            • ح
                                                                              حنانه
                                                                              ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳
                                                                              سلام من نه نرفتم . دوست ندارم هم روش رو ندارم هم جرات ندارم برم.
                                                                              تحقیقات هم هنوز نیومدن . زنگ هم نزدند .
                                                                              توکل بر خدا . امیدوارم کار همه درست بشه.
                                                                            • ع
                                                                              عباس
                                                                              ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷
                                                                              سلام به بچه های غرب تهران، اون هایی که کارشون مونده بود برای معرفی به کار بشن شنبه به امید خدا بهشون زنگ میزنن نامه ها اماده بوده اما از پر کاری و حس دلسوزی و نداشتن بند پ به شنبه افتاد. موفق باشید و همکارای خوبی پیدا کنید و دعا کنید همه رو
                                                                              • ذ
                                                                                ذخیره تنها
                                                                                ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۴
                                                                                سلام عباس اقا خبری از جذب ذخیره های شهرستان هم داری ؟
                                                                                • ب
                                                                                  بابک
                                                                                  ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸
                                                                                  عباس جان سلام
                                                                                  یه کم اطلاعات دقیق بده خب
                                                                                  اسمشونو میدونی؟
                                                                                • ب
                                                                                  بابک
                                                                                  ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹
                                                                                  سلام بچه ها هنوز خبری از تهران غرب نشد؟
                                                                                  از اداره کل شهرستانها دوباره زنگ نزدن؟
                                                                                  • ت
                                                                                    تهران غربی........
                                                                                    ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷
                                                                                    سلام نه خبری نیست......
                                                                                  • ت
                                                                                    تهران غرب منتظر
                                                                                    ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۵۰
                                                                                    بچه های تهران غرب که دو هفته پیش زنگ زدن بهشون چه خبر؟ کسی اطلاعاتی در مورد وضعیتمون نداره؟
                                                                                    • ص
                                                                                      صائب
                                                                                      ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۱۹
                                                                                      هیچ خبری نیست فقط الکی امیدوارمون کردن حتی پشت تلفن حاضر نمیشد بگه میان تحقیقات یا نه
                                                                                      شما به اون شماره که اخرش 2626 بود زنگ نزدید ؟
                                                                                      • ت
                                                                                        تهران غربی........
                                                                                        ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
                                                                                        سلام نه هنوز خبری نیست ....

                                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                      ثبت پاسخ