استخدام آموزش و پرورش (اعلام نتایج)

۱۷۴۵۱۵۰ نظر

استخدام آموزش و پرورش

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند و همچنین علاقمندانی که به دنبال آخرین اخبار استخدام مربی پرورشی سال ۱۴۰۳ هستند، با بررسی و مشاهده اخبار و مندرجات این صفحه می‌توانند به پاسخ تک‌تک پرسش‌هایشان دسترسی پیدا کنند.

 

آخرین وضعیت و اطلاعیه اعلام نتایج آزمون‌ها

در این بخش با توجه به انجام آزمون‌ها آخرین وضعیت اعلام نتایج هر آزمون را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

منابع مطالعاتی مناسب برای این آزمون‌ها

  • مجری آزمون‌های آموزگاری و دبیری و هنرآموز سازمان سنجش و آموزش کشور
  • مجری آزمون‌های مربی پرورشی، تربیت بدنی و سلامت جهاد دانشگاهی

برای آمادگی حضور در جلسه آزمون فرآیند مطالعاتی خود را آغاز کنید:

خرید بسته‌های ویژه آزمون

 

مطالعه منابع آزمون

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون مشاغل کیفیت آموزش و پرورش ۱۴۰۳

 

اخبار و وضعیت آزمون آموزگاری، دبیری و هنرآموز ۱۴۰۳

 

آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

 

 

 

 

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۷۴۵٬۱۵۰ نظر برای استخدام آموزش و پرورش (اعلام نتایج)

  • ن
    نختعلی
    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۹
    آیا گزینش قبل از اعلام نتایج امکان نداره؟؟؟
    • م
      مریلا
      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۵
      سلام دوستان روز چهارشنبه رفته بودم بهداشت و مرکز پزشکی شهرمون کار داشتم دو نفر اومده بودن تست عدم اعتیاد بدن گفتن استخدامی اموزش و پرورش قبول شدیم . اشنامون تو ساری تو مرکزی کار میکرد زنگ زدم که ازش کمک بگیرم گفتن رفته اون هفته استعفا داد چون قبول شد استخدامی
      البته اینا افرادی بودن که از قبل مشخص بودن
      ولی این امتحانی که ما دادیم ان شاءالله بی نتیجه نیست.امیدوارم خبرهای خوب و روزهای پر کاری داشته باشیم من خودم فعلا مشغول کار تو مرکز توانبخشی شدم حقوقشم خیلی خیلی کمه .یعنی اگه بگم شاید خنده دار باشه.ولی برای کسب تجربه خوبه.
      • م
        مریلا
        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹
        ان شاءالله قبول میشیم .شاید که با قبول شدن ما حداقل ده نفری با کمک ما نون بخورن و نیازهای اساسی زندگیشون براورده بشه و خدا کسی رو محتاج خلق نکنه.
        • ک
          کارمند
          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴
          مگه چقدره؟
          • س
            ستاره
            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۱۱
            دوست عزیز فکر کنم اونا نیرو شرکتی بودن که رسمی شدن
            • ش
              شیدا
              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۴۱
              اونا یکسری هاشون نیروهای حق تدریس هستن مثل مربی های پیش دبستانی
              خاله خود من از هین افراده ربطی به ازمون ندارند
            • ر
              رستم
              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲
              استخدام اموزش و پرورش برای متاهل هاست نه مجردها متاهل تو مصاحبه قبوله اما مجرد رد میشه
              • پ
                پیمان
                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
                من بهشون گفتم شما منو قبول کنید
                من ده بار براتون متاهل میشم
                اونام قبول کردن
                • ش
                  شیدا
                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۴۳
                  میتونی از همین سایتم واسه گزینه مناسب شروع کنی!!!!!
                  البته خواستی بگردی هواست باشه منو قلم بگیری من متاهلم!!
                • پ
                  پترس
                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۲۵
                  حرف بی سند نزن .
                  • س
                    سامی
                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۵۳
                    بی سند نیست تاثیر داره متاهلی تاثیر مثبتم داره اما اینجوری که دوستمون گفت مجردارو رد میکنن نیست.شاید یه متاهلی پیدا بشه که توی گزینش رد بشه.
                    • م
                      محبوبه
                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۰۶
                      کجااای دفترچه نوشته بود متاهلی امتیاز داره؟
                      توهم
                      • س
                        سامی
                        ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲
                        هیجا ننوشته عزیزجان!فقط اینم بدون هیچجا ننوشته کسی که مصاحبه میکنه نمیتونه نظر شخصیشو اعمال کنه!قطعا کسی که میاد واسه مصاحبه کسی که یا شیخه یا جای پینه مهر رو پیشونیشه و این جور افراد ازداوج رو سنت پیامبر میدونن و میگن نصف دینو کامل میکنه!منم نمیدونم راست میگن یا نه بهتره از خودشون بپرسی ;-) ضمنا از کسایی که قبلا واسه گزینش رفته بودن این مطلبو شنیدم ولی قطعیت نداره که حتما مجردو رد کنن متاهلو بگیرن....شما پارتی داشته باش جلوی کسی که 10تا زن داره هم قبولت میکنن!!!چرا حرص میخوری.توهمم نیست ;-)
                • ش
                  شیما
                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹
                  جون هر کی دوست دارین واسم دعا کنید. اونم از ته قلبتون... خدایا خودت کمکم کن.خیلی خیلی ب این شغل نیاز دارم...
                  • س
                    سامی
                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۵۴
                    همه نیاز داریم.
                  • ن
                    نختعلی
                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۳۲
                    دوستان قبول نشدم آخه دیروز از طرف آموزش و پرورش اومده بودن واسه گزینش یکی از دوستام.
                    • ر
                      رها
                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۱
                      چقدر دروغ میگید هنوز که نتایج نیومده
                      • م
                        محمد
                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۲
                        چرا شایعه درست مى کنى؟؟؟؟مىخواى بچه ها رو اذیت کنى؟اگه دروغ گفته باشى و قصدت اذیت بچه ها باشه همون بهتر که قبول نشى....
                        • م
                          محبوبه
                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۵
                          وقتی جواب نیومده چطور اومدن گزینش؟ مگه آموزش پرورش علم غیب داره ک کیا قبول شدن....حداقلل ی کم فک کنید بعد خبر کذب پخش کنید...لظفا این یک روزم صبرکنید
                          بسه این شایع پراکنی هاااا
                        • م
                          مهسا
                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۲۶
                          وای دیگه طاقت ندارم بچه ها
                          دل تو دلم نیست
                          یعنی من قبول میشم
                          • ک
                            کامین
                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۶
                            نه، فقط ی نفر می خواد.
                            • ع
                              علی
                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴
                              سلام بچه ها. بازم اون حال و هوای آزمونهای قبلیم تکرار شد. 24 ساعت قبل از اعلام نتایج یه استرس خفیفی میاد سراغم. گرچه قبولم نشم برام مهم نیست. من تا حالا 4 تا بانک قبول شدم هم خصوصی و هم دولتی. اما مصاحبه .....اون لحظه که کد ملی رو میزنی و کد امنیتی و میخوای جستجوی نتیجه رو بزنی واقعا قلب دیگه نمیتونه بزنه. بعدش که صفحه باز میشه اگه قبول بشی که انگار سبک بال شدی و غافل از اینکه تازه هیچ کاری نکردی و از الان به بعد سر هیچ و پوچ مصاحبه رد میشی مثه آب خوردن!!! اگرم توی اون صفحه بزنه داوطلب گرامی به حدنصاب نرسیدی انگار دنیا رو سرت خراب میشه و بغض آدمو میگیره. اما همه ش 2 روزه و باز همه چی عادی میشه.
                              هدفم از این نوشته ها این بود که چه قبول شدین چه نشدین زیاد براتون مهم نباشه چون بعدش مراحل بیشتری وجود داره سر راه که من همه ش رو تجربه کردم. منم مثه شما منتظر فردا هستم اما بسیار بسیار بسیار بی تفاوت و بی اهمیت هست واسم. واسه همتون آرزوی موفقیت دارم......
                              • م
                                مریلا
                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۲
                                ان شالله خیره برات و قبولی
                                • س
                                  سروش
                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۰۹
                                  علی آقا میشه کمکم کنید؟من معدلم 13.89 حد نصاب بانک ملت هم14 بنظرشما تو آزمونش شرکت کنم تو مصاحبه امکانش هست توضیح بدم چون مادرم تو امتحانات ترم فوت شد مشروط شدم و بدین خاطر معدلم افت کرد و با توجه به اینکه یکی از آشناهامون سرمایه گذار یه بانک خصوصیه بنطرتون باتوجه به این مسائل شرکت کنم یا خیر؟
                                  • س
                                    سعید
                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۲۵
                                    سلام دوست خوبم من مثل شما فکر میکنم ولی انسان تلاش خودش رو باید همیشه بکنه تا به موفقیت برسه این ازمونم هر کسی که قبول شد اطلاع بده تا مرحله پایانی برسه ببینیم چطوریه گزینش ها
                                  • و
                                    وحید از یزد
                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵
                                    سلام ولی خودمونیم فکر کنین دو سه روز دیگه چقدر اینجا خلوت میشه:-( این مدت درسته سخت گذشت ولی اینجا دورهمی جالبی بود
                                    • ا
                                      الهی وربی من لی غیرک؟
                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵
                                      شنبه گذشته یه خبر شنیدم که خیلی شوکه شدم خدایا کمک کن این شنبه با یه خبر خوب آ غاز بشه امیدمونا ناامید نکن خداجون اگه تو بخوای میشه پس سربلندم کن
                                      • م
                                        محمد
                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵
                                        کسی واسه هنر اموز کامپیوتر سردشت شرکت کرده؟
                                        • ر
                                          رستم
                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۱
                                          بچه ها تو استخدام اموزش و پرورش اولویت با متاهل هاست حتی اگه رتبشون بد بشه تو مصاحبه اونها بر مجردها اولویت دارن البته حق هم دارن متاهل نیازمند شغله نه مجرد
                                          • م
                                            محبوبه
                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸
                                            اولویتا تو دفترچه نوشته شده .... حرفی ام از متاهل و مجرد نزدن
                                            • س
                                              سامی
                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۱۰
                                              توی مصاحبه هیچ اولویت و قانونی وجود نداره و این چیزی که دوستمون گفت درسته چون حاج آقایی که میاد واسه مصاحبه قطعا فکر مکنه کسی که متاهله نصف دینشو حفظ کرده واسه همین دلایل مذهبی امتیاز داره وگرنه بخاطر احتیاج به کار نیست.
                                              • م
                                                محبوبه
                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۱۳
                                                با چه حرفایی توجیه میکید.....
                                                خنده دار واااقعا
                                                چیزای باارزش تری هست که برای اونا مهمه
                                                بعدم اونجا ازکسی شناسنامه نمیخواد برادر
                                            • و
                                              وحید
                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۱۵
                                              این چه استدلالی ست یعنی مجرد نیازمند شغل نیست؟مجرد باید معتاد بشه و به انحراف کشیده بشه؟اتفاقا متاهل حتما دستش جایی بند بوده که تونسته ازدواج کنه باید اولویت رو بدند به مجردها...این استدلال خوبه؟
                                              • ر
                                                رضا
                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴
                                                موافقم
                                                • س
                                                  سامی
                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۱۰
                                                  توی مصاحبه هیچ اولویت و قانونی وجود نداره و این چیزی که دوستمون گفت درسته چون حاج آقایی که میاد واسه مصاحبه قطعا فکر مکنه کسی که متاهله نصف دینشو حفظ کرده واسه همین دلایل مذهبی امتیاز داره وگرنه بخاطر احتیاج به کار نیست.
                                                  • م
                                                    محبوبه
                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۱۴
                                                    همچین چیزی وجود نداره...اینا همش شایع است... خیالت راحت
                                                  • س
                                                    سارا
                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
                                                    جدا؟؟؟؟چه خوبه که حداقل یه اداره به متاهلهاارزش قائل شد.خداکنه هرکس که نیازبیشتری به کارداره قبول بشه✌
                                                    • ح
                                                      حسن
                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۱۵
                                                      مجردا شغل نمیخوان پول نمیخوان بازم دم متاهلا گرم یه چندرغاز داشتن متاهلم شدن اموراتشونم داره دست وپاشکسته میگذره ماکه خرج خودمونم درنمیاریم چی؟ها؟
                                                      • م
                                                        من در آوردی
                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۳
                                                        همه چی تو دفترچه ثبت نام هست شما اینا رو از کجا آوردی مجردها هم اگه شغل داشته باشن ازدواج می کنن
                                                    • ک
                                                      کارجو
                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳
                                                      دوستان قبولی در آزمون یک طرف سخت تر از اون گزینش بسیار دقیق آموزس و پرورش هست. آقایون محترمی ک فکر میکنن قبولن فعلا ریش بذارن انگشتر فیروزه هم خوبه.خانوم های محترم هم فعلا چادر سرشون کنن که در تحقیقات محلی اینها رو مد نظر قرار میدن.
                                                      • ن
                                                        نیکو
                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
                                                        هنوز نتایج نیومده ولی من خیلی نگران مساله چادرم . نمیدونم چیکار کنم اگه قبول بشم
                                                        • س
                                                          سامی
                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۱۳
                                                          نمیخوام نا امیدت کنم اما اگه چادری نبودی و مخصوصا مانتو های مد روز میپوشیدی و ابرو برمیداشتی مطمئن باشد ردت میکنن مگر اینکه پارتی داشته باشی.اینارو خاله خودم که پارسال واسه استخدام رسمی شدن رفت مصاحبه گفت.یه چیزای عجیب غریبی میگفت که آدم شاخ درمیاره!مثلا همکارشو فقط بخاطری که جوراب نازک پاش بوده رد کردن!خیلییییی سخت میگیرن.
                                                      • ح
                                                        حمید
                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۰۷
                                                        خبر ساعت 14 معاون پشتیبانی ووزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نتایج فردا قطعا اعلام میشه و 147 هزار نفر سر جلسه آزمون حضور داشته اند.
                                                        • و
                                                          وحیده
                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰
                                                          فقط ساعت شو نگفتن
                                                          • ی
                                                            یسنا
                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۲
                                                            ازکجا میدونی که ما مطالعه نداشتیم یا اهل نمازو قرآن نبودیم،آدمی که به این راحتی ونشناخته درمورد دیگران قضاوت میکنه شایستگی معلم شدن نداره
                                                            • ر
                                                              رياضي
                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
                                                              مگه تعداد شرکت کننده‌ها 178000 نفر نبود؟ پس چرا گفته 147000 تا؟ اینم لینک خبر مبنی بر اینکه تعداد شرکت کننده‌ها 178 هزار نفر بوده!
                                                              • س
                                                                سامی
                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۱۵
                                                                بخاطر اینکه گفته تعداد حاضرین در جلسه اینقد بوده ولی ثبتنامیا همین178هزار نفر که گفتین بوده.
                                                                • ر
                                                                  رياضي
                                                                  ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳
                                                                  آره. حواسم نبود. ممنون.
                                                              • ر
                                                                رياضي
                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۹
                                                                البته اینکه تعداد کمتر شده خیلی بهتره
                                                              • ش
                                                                شیمی
                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴
                                                                خیلی جالبه همه شدن مومن و نمازخون. ختم قران میذارن. بهتر نیست واسه امتحان میخوندین بعدش واگذار میکردین به خدا. بعرحال اون بهتر میبینه. نه اینکه یه ماه قران ونمازخون شدیم که خدا مارو توی ازمون قبول کنه
                                                                • د
                                                                  دلگان
                                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵
                                                                  این کارو توهین به خودمون. باهات موافقم شیمی
                                                                  • ه
                                                                    هدی
                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶
                                                                    دمت گرم خوب گفتی
                                                                    • ش
                                                                      شیدا
                                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶
                                                                      بسیار حرف ناشایستی زدین
                                                                      شما مطمئنین ما در حالت عادی نماز و قران نمیخونیم ؟
                                                                      یا مطمئنی ما نخوندیم و بدون مطالعه داریم فقط دعا میکنیم
                                                                      این حرکت فقط برای کم شدن استرس دوستان در روزهای پایانی هست
                                                                      الا بذکرالله تطمئن قلوب
                                                                      ضمنا این ختم برای بار سوم هست که داره اجرا میشه و هیچ ربطی به التماس بخدا تو دقیق نود نداره چون ما همه میدونیم نتیج حاضره و با قران خوندن یا نخومدن ما تغییر نمیکنه
                                                                      شما با این حرف نه تنها به من بلکه به کلیه دوستانی که در اجرای این حرکت کمک کردند توهین کردید.
                                                                      مدیر سایت خوهش میکنم حتما این پیام رو تاییید کنید
                                                                      • ش
                                                                        شیمی
                                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶
                                                                        من نگفتم خوندن قران کار اشتباهییه. من میگم هرچیزی جایی داره و هر حرفی مکانی. این صفحه برای صحبت برای ازمونه نه اینکه چه کسی چه جزیی بخونه. رتبتون 3شده دیگه دلیل نممیشه هرچی میگین درست باشه
                                                                        • ش
                                                                          شیدا
                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۰۰
                                                                          اگر جز خونی قران خلاف قوتنین سایت بود صفحه ای مخصوص اون اختصاص داده نمیشد برای یکبار هم که شده به خودت زحمت بده بالای اون صفحه رو بخون میبینی نوشته امید است این حرکات دائمی بوده و مربوط به ازمون خاصی نشود پس شما کاسه ی داغ تر از مدیر سایت نشو لطفا و ما هم تمامی پیام ها رو تو صفحه مخصوص میزاریم نه صفحه استخدامی
                                                                          • ش
                                                                            شیدا
                                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۳۴
                                                                            ضمنا منظور من از گفتن رتبه کنکورم این بود بگم همون طور که اونجا تلاش کردم واسه اینم تلاش کردم از نظر من تلاش و دعا مکمل هم هستند به قول شعر معروف که میگه از تو حرکت از خدا برکت
                                                                        • ش
                                                                          شیدا
                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
                                                                          ضمنا مختاری باور کنی یا نه من خودم رتبه 3 کنکور سراسری سال 87 رشته حسابداری هستم اگر اجازه داشتم اطلاعات هم میدادم بری ببینی باور کنی و با قبول شدنم پاسخ امثال شما که فکر میکنید ما با دعا میخوایم قبول نه تلاش رو میدم
                                                                          مدیر خواهشا تایید کنید.
                                                                          • ا
                                                                            امیر
                                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۹
                                                                            شما با این کارتون دارید به بقیه این طور القا می کنید که آدم در شرایط بحرانی و بیکاری به خدا رو میاره وگرنه اگه در حالت عادی نماز و قرآنتونا میخونید چه نیازی بود تو این سایت اعلام کنید خب بقیه هم طبق اعتقادشون عقلشون میرسه چی کار کنند اگه شما یه خدایی دارید که با قرآن خوندن ازش میخوایند تو استخدامی قبولتون کنه اون 180000 نفر دیگه هم خدا دارند. به نظر من این کارتون اصلا معنی نداره دین و مذهب یه چیز خصوصیه که باید تو دل آدما باشه نه این که جار بزنیم
                                                                            • س
                                                                              ستاره
                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۷
                                                                              دوست عزیز حرف شما مثل اینکه ماکه میتونیم توخونه نماز بخونیم چه نیازی به مسجد رفتنه شاید ما تو خونه نماز وقران میخونیم ولی بعضی از دوستان کیان اینجا کامنت میزارن اگه قبول نشم خودمو میکشم ای یاداوری به بعضی از دوستان هست که دنیا به اخر نرسیده همه چیز دست خداست درضمن من رشتم حسابداریه نه فقه خوندم نه معارف نمیخوام نصیحت کنم ولی ما امام حسین رو دوست دارم به خاطرش میریم تو هیات دسته جمعی عزاداری میکنم چرا تنهایی عزاداری نمیگنیم؟
                                                                              • ا
                                                                                اردیبهشتی
                                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸
                                                                                منم با اینجای نظر آقا امیر کاملا موافقم که دین رو نباید جار زد ...
                                                                                بهتره دین و امثال آن که همه اعتقاد دارن در دلشون بمونه ...
                                                                                من نظر نمیدم کسی بی دینه یا خیر ... یا ادعای دینداری داره یا بالعکس ...
                                                                                ***هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد***
                                                                                اینجا صرفا یک سایت استخدامی است ... اخبار استخدامی و نتایج ....
                                                                                می توانید گروه مذهبی تشکیل دهید و اونجا این کارها را انجام دهید...
                                                                                البته کمی انتقاد پذیر بودن هم نشانه ی مومن بودن هم شاید باشد ...
                                                                                یا حق
                                                                                (البته اگر باز ادمین نظر من رو تایید نکند یا نکند معلوم نیست...
                                                                                حرف خاصی نزدم )
                                                                                یا حق
                                                                                • ی
                                                                                  یسنا
                                                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۲۹
                                                                                  دوست عزیزاینجا کسی با مشخصات واقعی نیومده که بگیم داره خودشو اعتقاداتش به رخ دیگران میکشه واهل ریاست درضمن دین باید تو همه ابعاد زندگیمون باشه که اشتغال هم یکی از اوناست
                                                                                  • ش
                                                                                    شیدا
                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۰۵
                                                                                    من دلیل ندارم اعتقادات خودمو به رخ شما بکشم چون نه من شما رو میشناسم نه شما منو این کار یک حرکت جمعی هست توی یک جایی که هدف مشترک وجود داره و قطعا بقیه دوستان هم به شکل خودشون از خدا میخواهند بنابراین شما اگر مایل نیستی شرکت نکن ولی بقیه رو هم منع نکن و به روش بقیه احترام بزار لطفا
                                                                                  • ش
                                                                                    شیدا
                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۳۲
                                                                                    ما به دیگران جسارت نکردیم
                                                                                    شما هم نماینده دیگرانی که نمیشناسی نشو
                                                                                    ضمنا اگر کمی مطالعه کنی میفهمی نظریه نگه داشتن دین در دل از پایه اشتباهه
                                                                                • و
                                                                                  وحیده
                                                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲
                                                                                  چه ربطی داره
                                                                                  • س
                                                                                    ستاره
                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵
                                                                                    دوست عزیز منم با شیداجون موافقم ما قرآن نمیخونیم که معجزه بشه ما قرآن میخونیم تا آرامش پیدا کنیم واسترسمون کم بشه در واقع ما وقتی قرآن میخونیم به این نتیجه میرسیم که اگه قبولم نشیم دنیا به آخر نرسیده ویکی همیشه مواظبمونه خواهش میکنم این چند ساعت آخر دیگه جورو خراب نکنید وبه قول شیدا خانم شما از کجا میدونیدکه مااصلا نماز وقرآن قبلا نمیخوندیم این قرآن خونی در واقع یادآوری به خودمونه که تنها نیستیم وخداهمیشه بامابوده وهست
                                                                                    • ش
                                                                                      شیمی
                                                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲
                                                                                      درسته قران میخونین که ارامش پیدا کنین . ولی در واقع نشدین چون هر از گاهی باز میاین توسایت و حرف از استرس و این حرفا میزنین. این به این خاطر که قران برای کاهش استرس نمیخونین فقط برای قبولی میخونین
                                                                                      • و
                                                                                        وحیده
                                                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۲۷
                                                                                        دوست عزیز منم باشما هم نظرم واینکه برا قبول شدن ما تو ختم قران شرکت نکردیم ارامشی که بعدش کسب میکنیم برامون مهمه
                                                                                        کاش مخالفان این کار خودشون برا 1 بار هم که شده امتحان میکردن دیگه این حرفو نمی زدن
                                                                                        من خودم هر3دور بودم شایدم قبول نشم اما ارامشش برام کافیه.
                                                                                        • ی
                                                                                          یسنا
                                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۱۱
                                                                                          شما همچنان داری درباره آدما ونیتشون قضاوت میکنی،فکر نمی کنی حالا قراره معلم شی (البته اگه قبول شی)باید دست از این عادت ناپسندت برداری..؟؟
                                                                                          • س
                                                                                            سامی
                                                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۲۳
                                                                                            خوب گفتی!
                                                                                            • ش
                                                                                              شیدا
                                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۲۸
                                                                                              اصلا قضاوتت درباره رفتار دیگران صحیح نیست یاد این شعر معروف افتادم که میگه
                                                                                              هیچ اداب و ترتیبی مجو هرچه میخواهد دل تنگت بگو
                                                                                        • م
                                                                                          مری
                                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳
                                                                                          این اصلا منطقی نیست کسی نخونده و بخواد با نماز و قران از خدا بخواد،اینا قطعا تلاش خودشون رو کردن و در اخر توکل کردن به خدا و به خاطر ارامش دلشون میخونن
                                                                                          • ح
                                                                                            حامد
                                                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
                                                                                            با شیدا موافقم...
                                                                                            • ح
                                                                                              حامد دنیز
                                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۴۰
                                                                                              من برا آزمون خوب خونده بودم، خدا رو شکر ازمون هم برام خوب بود، ولی در هر حالت باید توکلت به خدا باشه اگه قبول هم نشم بازم مطمئنم که مصلحتی تو کار بوده.... مهم اینه که من زحمتمو کشیدم
                                                                                            • و
                                                                                              ورزشکار
                                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
                                                                                              شما بهتر نیست به جای اینکه وقتتونو بذارید به دیگران توهین کنید بشینید برای مصاحبه خودتونو آماده کنید.
                                                                                              بذارید بهتون یکی از سوالات مصاحبه رو برسونم آقای معلم اگه دانش آموزی سر کلاس از بی عفتی صحبت کرد بهش چی میگی اگر کسی در کلاست از نماز و عبادت صحبت کرد با اون چه رفتاری می کنی آیا مثل همین امروز همین لحظه تند برخورد می کنی و زود قضاوت می کنید.
                                                                                              اولا دل با یاد خدا آرام می گیرد. ثانیا ما تا جایی که تونستیم از توانمون بر میود تلاش کردیم بعد 27 شهریور چیزی که رقم می خوره میزان حرکت ما و مقدار توکلیست که انجام دادیم ما بقی لطف و رحمت بی حد و اندازه خداست. من روزی نبوده که برای این آزمون زحمت نکشیده باشم مطمئنم همه این 50 هزار نفر که هیچ بلکه همه اون 178 هزار نفر به نحوی زحمت کشیدن برین شکر خدا رو کنید که لا اقل یک نفر در شهرستان محل اقامت که هیچ توی استانی که یه وقتی درس می خوندین احتیاج نیرو کردن یاعلی التماس دعا
                                                                                              • F
                                                                                                Flow me
                                                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۱:۳۱
                                                                                                داداشم خدارو خوش نمیاد تو ذوق بچه ها بزنی،اجباری ک نیس،خدارو چ دیدی شاید یکی تو همین 1ماه نماز خون شد.امیدوارم هر کس مزد تلاششو بگیره.
                                                                                                • س
                                                                                                  سامی
                                                                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۱۷
                                                                                                  منم با شیمی موافقم متاسفانه ما آدما وقتی به مشکل برمیخوریم یاد خدا میوفتیم ولی همینکه اوضاع آروم شد دوباره همه چی یادمون میره.انشالله اونایی که قبول میشن مغرور نشن و سر یه هفته خدارو فراموش نکنن! و اونایی هم که قبول نمیشن از چشم خدا نمبینن نگن بهمون ظلم کردی.
                                                                                                  • ش
                                                                                                    شیدا
                                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۳:۱۵
                                                                                                    این صریح ایه قران هست که ما انسانها موقع گرفتاری خدا رو میخونیم و موقع اسایش از او غافلیم
                                                                                                    و من هم سوای سایر انسانها نیستم و اگر شما هم بگی اینطوری نیستی قطعا دروغ گفتی امیدوارم خداوند عاقبت هممون رو بخیر کنه
                                                                                                    • س
                                                                                                      سامی
                                                                                                      ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۰:۱۸
                                                                                                      من معمولا همیشه یه جور یاد خدا هستم و ادعایی هم ندارم!!!همیشه کم به یادش هستم خودم اعتراف میکنم ;-) چه قبل از آزمون چه بعد از آزمون اما بازم اون خدای من که توی این مدت شبا سریال بازی تاج و تختو میدیدم هست و خدای شما که 30 جزء قرآن رو خوندین هست ;-) ولی بعضیا خدارو انحصارا مال خودشون میدونن شدا خانم فردا خواهی دید که خدا به هرکی که دلش بخواد کمک میکنه و ملاکش خوندن قرآن نیست ملاکش باطن آدمه که ربطی به این چیزا نداره و فقط خودش آز باطن آدما باخبر و خودش میتونه راجبشون قضاوت کنه نه منو شما.
                                                                                                • ک
                                                                                                  کامین
                                                                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                                                                                                  رومشکان دو تا کد داشت ی کد سوری ی کد هم رومشکان. سوریا کد سوری بقیه کد رومشکان.
                                                                                                  • ع
                                                                                                    علیرضا
                                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۵
                                                                                                    یعنی دو نفر میخاد یه سوری و یه رومشگان? اخه من رومشگان زدم
                                                                                                  • ح
                                                                                                    حسن حسن
                                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶
                                                                                                    هرکی قبول شده یا نشده شمبه با درصداش و رشته و سهمیه اش اعلام کنه؟
                                                                                                    • پ
                                                                                                      پری
                                                                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۹
                                                                                                      با سلام وخسته نباشید کسی میدونه زمان مصاحبه استخدام آموزش وپرورش کی خواهد بود؟
                                                                                                      • ح
                                                                                                        حسین
                                                                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
                                                                                                        خودشون اعلام می کنن
                                                                                                        • ش
                                                                                                          شیمی
                                                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
                                                                                                          بذار قبول بشی بعد خودشون میگن
                                                                                                        • ح
                                                                                                          حسین
                                                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸
                                                                                                          هر کی قبول شد بیاد بگه
                                                                                                          • m
                                                                                                            m
                                                                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
                                                                                                            بنظرتون امشب نتایج رو میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                                                                            • ح
                                                                                                              حسین
                                                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۲۷
                                                                                                              معلوم نبست
                                                                                                              • ن
                                                                                                                ناشناس
                                                                                                                ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰
                                                                                                                تجربه میگه فردا ساعت 5 غروب نتایج رو اعلام میکنن
                                                                                                                • ح
                                                                                                                  حسین
                                                                                                                  ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶
                                                                                                                  چقدر تجربه دارین؟
                                                                                                                  • و
                                                                                                                    وحیده
                                                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶
                                                                                                                    اینبار هم سر ساعتش بازی در میارن
                                                                                                                    • ع
                                                                                                                      علیرضا
                                                                                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۶
                                                                                                                      احتمالا 5 یا 6 بعدازظهر میزنن معمولا اینطور بوده
                                                                                                                  • ز
                                                                                                                    زهرا
                                                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۸
                                                                                                                    ایشالله که بزنن
                                                                                                                  • ت
                                                                                                                    تنهاترین تنها
                                                                                                                    ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰
                                                                                                                    خدایا تواین یماه میدونم کلافه ت کردم جون خودت اونیکه تو دلمه شنبه واسم رقم بزن ?خععععلی بده بعد اینهمه انتظار آخرشم بایه شکست ختم بشه?خدایا توشاهدی من تماااااام تلاشمو کردم توروخدا جوابموبده?.یاحضرت رقیه بتو متوسل شدم?.وااااااااای شنبه .وحشتناک استرس دارم.ایخداااااا??
                                                                                                                    • س
                                                                                                                      سامی
                                                                                                                      ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸
                                                                                                                      امیدوارم توی تمام مراحل زندگیت همینجوری متوسل باشی نه فقط موقعی که خواست ای داری یا مشکلی داری و اگه قبول شدی چند روز بعد غرور باعث فراموشی نشه.
                                                                                                                      • ت
                                                                                                                        تنهاترین تنها
                                                                                                                        ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷
                                                                                                                        باسلام به فعالترین عضو(آق سام عزیز)درمورد حرفتون.چندنکته لازم است ذکرشود1.رابطه هربنده ای باخدا کسی بجزهمون بنده وخدای خودش نمیتونه قضاوت کنه.2.درمورداینکه نوشتم خدایایماه کلافت کردم ازینکه یماهه مدام میگم خدایاکمکم کن تواین ازمون .3.درموردمتوسل شدن هم بدون شک من خودم تاالان اگ تونستم دربرابرسختیاوشکستها دووم بیارم بدون شک لطف خدا وائمه بوده.ازین ببعدشم توکلت علی الله.☺
                                                                                                                        • پ
                                                                                                                          پریسا
                                                                                                                          ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷
                                                                                                                          خب چرا اینجا میگی؟اگه مخاطبان خداست براچی اینارو اینجا میگی؟
                                                                                                                          • پ
                                                                                                                            پریسا
                                                                                                                            ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۸
                                                                                                                            مخاطبت
                                                                                                                            • ت
                                                                                                                              تنهاترین تنها
                                                                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۱۸
                                                                                                                              مشکل شماها چیه الان؟ش
                                                                                                                            • س
                                                                                                                              سامی
                                                                                                                              ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۳۲
                                                                                                                              پریسا جواب خوبی داد!!خوشحالم که بلاخره تونستم مقام اولو کسب کنم ;-) در ضمن با کلیت حرف شما موافقم کسی کاری با رابطه شما و خدا نداره حتی من بنده حقیر گناه کارم به نوبه خودم سهممو نسبت به ائمه انجام دادم و همین الانم افتخار نوکری امام حسینو توی حسینه شهرمون دارم ولی هیچوقت نمیگم الانم مجبور شدم بگم.من شکست زیاد خوردم ولی هرسال محرم آماده خدمتم!چون هیچ توقعی از امام حسین و بقیه ندارم واگه کاری کردم برای دل خودم و اون دنیام بوده ولی هستن افرادی که فقط توی مشکلات یاد خدا میوفتن و نذرو نذورات راه میندازن.امیدوارم شما جز این دسته نباشی.من فقط بهت توصیه ای کردم و خواه انجام بدی خواه ندی و اصلا شایدم به قول خودت همیشه متوسل هستی و همیشه به یاد خدا هستی که اگه انجور باشه من به افتخارت صلوات میفرستم!!!

                                                                                                                        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                                                        ثبت پاسخ