استخدام شهرداری خراسان شمالی

۳۴ نظر

استخدام شهرداری خراسان شمالی

اخبار و استخدام‌های شهرداری خراسان شمالی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های شهرداری خراسان شمالی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شهرداری خراسان شمالی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

آخرین اخبار استخدامی شهرداری خراسان شمالی
منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری خراسان شمالی
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام شهرداری خراسان شمالی
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۴ نظر برای استخدام شهرداری خراسان شمالی

  • د
    دیگر
    ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
    من لیسانی اب و خاک هستم...تاحالا هم تو هیچ استخدامی رشته مارو نخواسته... اگر هم بخوان یا رشته اب میخوان یا خاک نه اب وخاک !!! و اگه تو یکی ازینا شرکت کنی قبول نمیکننن. میگن ما یا اب میخوایم یا خاک! هییی....ایا بدتر از رشته ما هم هست ؟؟؟؟؟؟
    • ن
      نالی
      ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۰:۴۰
      اره رشته ما بدترِ..من تربیت معلم قران خوندم ۶سال فارغ التحصیل شدم خالا ن زیر مجموعه معارفیم ن زیر مجموعه علوم تربیتی درحالیک تو دانشگاه ۶۰واحد علوم تربیتی و ۶۰ واحد علوم قران خوندیم و جالب اینک هیچ جا رشته ما رو نمیخان!!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ