استخدام دیوان محاسبات کشور (اطلاعیه جدید)

۸۳۵۲۶ نظر

استخدام دیوان محاسبات کشور

اخبار و استخدام‌های دیوان محاسبات کشور به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های دیوان محاسبات کشور، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام دیوان محاسبات کشور و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه دیوان محاسبات درباره نحوه به کارگیری پذیرفته شدگان نهایی آخرین آزمون استخدامی

دیوان محاسبات کشور در خصوص نحوه به کارگیری پذیرفته شدگان نهایی آخرین آزمون استخدامی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیرو برگزاری آخرین آزمون استخدامی این سازمان و دعوت از پذیرفته شدگان اولیه برای مصاحبه و گزینش و سایر تشریفات اداری و با توجه به تخصصی و فنی بودن ماموریت و رسالت های سازمانی دیوان محاسبات کشور و نیاز نیروی انسانی به آموزش های ویژه جهت ورود به کار، افراد پذیرفته شده در دوره های آموزشی تخصصی مدنظر دیوان محاسبات حضور خواهند یافت و بعد از آن جذب نهایی صورت خواهد گرفت.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

 

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخربن اخبار استخدامی

چگونگی استخدام شدن در دیوان محاسبات

کارجویانی که متقاضی استخدام شدن در دیوان محاسبات هستند، می‌بایست شرایط عمومی و اختصاصی استخدام که در دفترچه آزمون استخدامی ذکر شده است را مطالعه نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات نمایند. علاقمندان می توانید برای آگاهی از رشته های مورد نیاز استخدام دیوان محاسبات دفترچه آزمون استخدامی را مطالعه نمایند  .همچنین برای مشاهده کارنامه های قبولی شرکت کننده گان از قسمت لینکهای مفید و کاربردی کارنامه هایی قبولی تمامی داوطلبان را مشاهده نمایند.

برای مطالعه شرایط اختصاصی و عمومی آزمون استخدام دیوان محاسبات می‌توانید شرایط استخدامی شرایط عمومی داوطلب و تبصره‌های آن را به دقت مطالعه نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دیوان محاسبات کشور
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دیوان محاسبات کشور
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین استخدامی دیوان محاسبات کشور
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دیوان محاسبات کشور در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۳٬۵۲۶ نظر برای استخدام دیوان محاسبات کشور (اطلاعیه جدید)

  • ا
    اخلاق عملی
    ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷
    با سلام . شایستگی در اسلام و قرآن،علاوه بر تاکید بر مهارت و تخصص به عامل دیگری به نام تعهد نیز اشاره دارد. حرف دوستان که از مرحله تخصصی رد شدند و جز اولویت ها بودند ولی در مرحله عقیدتی فاقد معیارهای سازمان و یا صحیح تر متعهد نبودند از نظر دیوان با توجه به ملاک های تعریف شده واسه خودشون عرض کنم در سوره های قرآن به صورت متعدد به آن اشاره شده . در سوره یوسف بحث صداقت و بعد از اینکه او را شخصی صادق درک کردند با توجه به تعبیر خواب های صحیح و اظهار توانا و امین بودن در امر خزانه داری از قول یوسف به این منصب گماشته شد(صداقت و تخصص و امانت داری ). اخلاص در عمل و همه چیز از خدا دانستن .کهف 98_95. یقین داشتن به خدا و صبر در امور. سجده 24 . لزوم تطابق قول با فعل ( وفای به عهد داشتن) صف 3-2 .
    • ا
      اخلاق عملی
      ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱
      شایستگی در اسلام و قرآن، علاوه بر تاکید بر مهارت و تخصص به عامل دیگری به نام تعهد نیز اشاره دارد متخصصان خائن و آگاهان نادرست، همان ضربه را می زنند که درستکاران ناآگاه و بی اطلاع خواهند زد. حرف ما که از مرحله تخصصی رد شدیم و جز اولویت ها بودیم ولی در مرحله تعهد به قول مسئولین و بعضی دوستان شاید ما معیار لازم سازمانی نداریم و می توان گفت متعهد نیستیم عرض کنم که در سوره های قرآنی به صورت متعددی به آن اشاره می کند اول اینکه در سوره یوسف بحث صداقت او زمانی که افراد متوجه شدند که او تعبیرهایی که از خواب می کند صحت دارد و به صداقت او بیشتر آگاه شدند و با اظهار یوسف به اینکه من امین و توانای خوبی در امر خزانه داری هستم به این منصب گماشته شد ( صداقت و تخصص و امانت داری) اخلاص در کار داشتن و همه چیز را از خدا دانستن کهف آیه 98_95. یقین داشتن به خدا و صبر در امور .سجده آیه 24 . لزوم تطابق قول با فعل ( وفای به عهد) . صف 3_2 . دوستان خواهشا اینقدر بهم خورده نگیریم و برای یکدیگر دعا کنیم چون برای همه ما بهتره چه قبول شده ها و چه قبول نشده ها . وخدایی نکرده اگر ذهنیت در محیط کاری که حق به درستی ادا نشده باشد حتی شما دوستان قبول شده راضی نخواهید بود .
      • ه
        هيچ كس
        ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳
        بلعه که گفتم...شما لطف دارید !!!
        اسمم رو چطوری بگم که باور کنید؟ شما که ادعاهای منو باور ندارید!!!
        مثلا اگه بگم نفر سی ام لیست استان بوشهر هستم باور می کنید؟!!! بر چه اساسی باور میکنید!!! بر همین اساس میخایید زنگ بزنید گزینش که یکی تو یه سایتی یه ادعایی کرده!!! :)
        اگه ادعای اولم دروغه پس دومیش هم دروغه و نباید اعتماد کنید...اصلا فضا فضای اعتماد نیست...
        بعدش هم یه بار نوشتم ولی منتشر نشد شما خودتو معرفی کن منم خودمو معرفی کنم. خوبه؟! :)
        یه کمی delay داریدا...این موضوع مناقشه برا سه شنبه بود چی شد الان به یادش افتادید!!
        • .
          ....
          ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۹
          اتفاقا وضعیت استان بوشهر اینطوری که من شنیدم از همه جا بدتر بوده.
          • ن
            ناشناس
            ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹
            افرین به شما دوست عریز، ایشون جز نفرات اصلی بودن حقشون بود انتخاب میشدن! ولی ...
            • ه
              هیچ کس به سایه
              ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰
              همکلاسی یزدی خوبم اینقدر جوش نزن...تو لیست استان های همجوار تهران یه نگاه کن شاید اسم همکلاسی قدیمیت رو ببینی!؟
            • .
              ...
              ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱
              احتراما دوستانی که فردا به دیوان می روند لطف کنند نتیجه را اینجا گزارش کنند.
              • ن
                ناشناس
                ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۱
                اگه خیلی براتون مهمه شما هم تشریف بیارید خوب!!!
                • f
                  fff
                  ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۳۴
                  عزیزم، برای خیلی ها ، خیلی مهمه، اما فاصله زیاد راه تا تهران و چندین بار رفت و آمد بی سرامجام مارو در نظر داشته باشین، پس لطفا و خواهشا شما که نزدیک هستین نماینده ما باشین، و ما بسیار سپاسگذاریم
                • ن
                  ناشناس
                  ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
                  درست میگن هر کسی اعتراض داره باید خودشم حضور داشته باشه!
                  • ح
                    حمید
                    ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۹
                    باسلام دوست داریم بیایم اما هزار کیلومتر از شهرستان بکوبیم بیایم برای جواب نامشخص بعدشم مگه امکان تغییر نتیجه هم وجود داره؟
                  • .
                    ...
                    ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۵۹
                    همان طور که آقای حمید فرمودند متاسفانه بعد مسافت زیاد است
                  • د
                    دوست
                    ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۳
                    با توجه به اینکه تعداد زیادی از نفرات اول استان ها پذیرفته نشدند، چرا کسی فکر نمیکنه که شاید از اول گزینش دو برابر ظرفیت با هدف حذف همین افراد صورت گرفته باشد؟آن هم در شرایطی که روال سال های پیشین این طور نبوده است
                    • ن
                      ناشناس
                      ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹
                      دوست عزیز اصلا تخصص معنی نداره فقط انتخاب اصلح!!!!!!!@
                      • ه
                        هيچ كس
                        ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۰
                        مستشار که نمیخاستند جذب کنند یه کارشناس ساده حسابرس بوده. جوری میگید تخصص که انگار قراره جدیدالاستخدامی ها رو بفرستند بقیه بابک زنجانی ها رو کشف کنند! بعدش هم تخصصی که شما میفرمایید تو تست زدن و حفظیات خلاصه نمیشه سابقه کاری و کلی ایتم دیگه هم داره و بعد بعدش هم بنظر منم کاملا اشتباه بوده و مشکوکه که چرا دوبرابر ظرفیت میرن گزینش ... وزارت نیرو یک و نیم برابر میفرسته برا گزینش..بقیه جاها رو نمیدونم :(
                        • ن
                          ناشناس
                          ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
                          منظور از تخصص همون سابقه کاری و ایتمایی که خودتونم میگید ولی ظاهرا تنها چیزی که رعایت نشدع تو انتخاب همیناست
                      • ا
                        اخلاق عملی
                        ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶
                        در جواب دوست عزیزی که گفته بودند هر فردی در انتخاب همسر بهترین معیارها را در نظر میگیره وقاعدتا دیوان هم که نهاد نظارتی هست باید بگیره عرض کنم که دیوان چه بهشتی است مگر در بهشت خداوند افراد را بخاطر بعضی امور که خوب بود ولی فرد انجام نداده بیرون کرده اند و یا به تقوا و حسن نیت فرد توجه شده مگر دیوان چه محضری هست مگر از محضر خداوند مهم تر است که حتی افراد توبه کرده هر چند با کوله بارگناه با او جمع اند به مسولین محترم عرض میکنم که من جوانی که ازدواج نکرده ام و دلیلش به خیال شما به خدا اعتماد نکردن هست و اورا روزی دهنده نمی دانید بگویم مگر شما به بنده های خوب با عقاید محکم ولی با ظاهر ایده آل اعتماد دارید? شما شاید به خدا و کارتان اعتماد ندارید که اگر فردی در جای سالم قرار بگیرد و لطف خدا با او باشد از این هم پیشی بگیرد. شاید دوستان قبول شده چون این اتفاق برایشان پیش نیامده بگویند هیج قصوری از جانب دیوان که در اذهان هاست نبینند ولی اینطور نبوده و بگویند اینجا ظرفیت محدود دارد پس مجبورند ولی باید همین محدود افراد با معیار خدایی و تلاش فرد در همه زمینه ها و میانگینی از معیارها هر چند با ضریب متفاوت انتخاب شودو ان شاا... دوستان و مسولین متوجه این کوتاهی بشوند و حق درست ادا شود.
                        • ا
                          اخلاق عملی
                          ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷
                          خداوند در قرآن بیان کرده که به هر که بخواهد روزی میدهد بعضی که طالب دنیا هستند روزی دنیوی و افراد که شایستگی روزی اخروی هستند هم روزی دنیوی و اخروی میدهد. و این وعده حق حتمی است. و دوستانی که با صداقت و داشتن اخلاق عملی و شاید فاقد بعضی امور مستحبی با این نحوه گزینش انتخاب نشده اند با توکل بر خدا و با مراجعه به دیوان و یا مطرح کردن این نحوه انتخاب ان شاا... حق را مطالبه خواهیم کرد. امید است که هیچ گاه به نسل های آینده مان القا نکنیم که باید صداقت را زیر پا گذاشت تا از نعمت دنیویش برخورد شویم. الهی آمین
                          • ن
                            ناشناس
                            ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹
                            افرین!
                            • ن
                              ناشناس
                              ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۷
                              لطف کنند دوستان تهرانی همگی شنبه ساعت 10 صبح به دیوان بروند و از آن ها توضیح بخواهند. در ضمن، تا جایی که من شنیده بودم دفعات قبل دیوان دو برابر ظرفیت دعوت نکرده بوده است که البته بهتر است در این زمینه اطلاعات موثق تری بدست آورد. شاید آقای سعید مهرداد که دوره قبل نیز پذیرفته شده بوده اند، بهتر بدانند که آیا آن دوره هم دو برابر ظرفیت بوده است یا خیر؟ایمیل ایشان را می توان در اینترنت یافت.
                              • س
                                سایه
                                ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳
                                نه دوره های قبل برابر ظرفیت گزینش دعوت شدند. خود اقای بختیاری این رو گفت..
                                در ضمن قبول شدن آقای سعید مهرداد در ازمون قبلی سه چهار سال پیش و رد شدن ایشون در این دوره خودش نشون دهنده درست نبودن گزینش در دیوان و نداشتن معیار مشخص برای اتتخاب است.. مگه یک آدم در دو سه سال چه تغییری کرده؟!! دو سه سال پیش غیر مسلمان بوده الان مسلمان شده؟!!! نمیشه که دو سه سال پیش اصلح بوده باشه الان .....
                                • ن
                                  ناشناس
                                  ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱
                                  در ضمن استدلال گزینش توجه به حال حاضر شخص است و عمدتا یک سال اخیر!! اما لطف کنید این نکته را هم مطرح کنید که اگر کسی که دو سال قبل اصلح بوده است و الان نیست و صرفا به زمان حال ایشان توجه می شود، چه تضمینی است که کسی که یک سال اخیر اصلح بوده است در آینده هم اصلح باشد. در اصل اینکه باید به میانگین عمر یک شخص در سری زمانی توجه شود نه اینکه شما در لحظه ای که گزینش رفتید چادر داشتید یا نداشتید یا آستین کوتاه پوشیدید یا نپوشیدید؟این کار رفتار صادقانه اون شخص رو نشون می دهد و گزینش نباید بر اساس عملکرد افراد در آن لحظه تصمیم گیری کند بلکه باید بر اساس عملکرد افراد در سری زمانی عمرشان تصمیم گیری کند.
                                  • خ
                                    خضراله
                                    ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
                                    ۴ سال قبل ، گزینش برابر ظرفیت پذیرش صورت گرفت
                                  • ن
                                    ناشناس
                                    ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰
                                    یک سری مطالب و درخواست های اصلی را هم هماهنگ کنید. مواردی از قبیل اینکه طبق سخن پیامبر (ص) لحظه ای تفکر برتر از هزار سال عبادت است و اگر گزینش به این امر اعتقاد دارد چرا نباید حتی در قسمت گزینش عقیدتی امتیازی بابت نمره آزمون کتبی و تخصصی قرار دهد؟اینکه در شهرهای کوچک بعضا از همسایه ها خواسته می شود که خوب پاسخ دهند اما ایا در شهر بزرگ هم این کار امکان پذیر است؟اینکه آیا آن ها از صلاحیت افرادی که به آن ها مراجعه کرده اند، اطمینان دارند که بر اساس صحبت های آن ها گزینش انجام می دهند؟
                                  • ا
                                    اخلاق عملی
                                    ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
                                    با سلام خدمت دوستان. چه درد بزرگی است که نحوه گزینش طوری باشد که بعد از اظهار صداقت این تصور ایجاد بشه که خدایی نکرده باید صداقت را زیر پا گذاشت . مگر این نیست که اولویت هر سازمانی در استخدام صداقت ، امانت داری و مسولیت پذیری و اخلاق و تخصص هست .آیا اگر شخصی بعضی از امور مستحبی انجام ندهد و در عوض امور دیگری انجام دهد که در مصاحبه از آن ها سوالی نشده میشود گفت که فرد دارای معیار یک سازمان نیست به عنوان مثال عرض کنم اگر من کارت بسبج ندارم و یا در این نهاد حضور نداشتم مگر راهی دیگر برای اثبات روحیه بسیجی و انقلابی من وجود ندارد .ای کاش افراد مصاحبه کننده در مورد دلایل امور و فعالیت هایی که فرد انجام داده یا نداده می پرسیدند مثلا بگن الان که شما کارت دارید چه فعالیتی می کنید و دلیل ورود شما چیست و شما که ندارید در عوض چه جایگزینی برای نوع انتخابت داشته ای . من نمیگم افراد قبول شده تظاهر کرده اند و یا دروغگو هستند ولی بعضی از افراد دیگر که رد شده اند نیز از نظر عقیده و اخلاق کمتر نبوده اند . ای کاش افراد مصاحبه کننده از افراد دوران ما مدینه فاضله را انتظار نداشتند و یه کم تفکر که همه صفات خوب در یک نفر جمع نشده و بعضی امور میشود به راحتی اصلاح شود و یک نفر که در آزمون زحمت کشیده و اخلاق عملی داشته هر چند بعضی مستحبات انجام نداده براحتی کنار گذاشته نشود. ولی وعده حق حتمی است و اگر خدا بخواهد و با اعتراض دوستانی که از خود و اخلاق خودشان مطمئنن این قصه رنگین خواهد شد . امید است هیچگاه همدیگر را قضاوت نکنیم و به امید اینکه همگی متوجه بشویم که صداقت و اخلاص هیچ وقت به ضرر ما نخواهد بود.
                                    • ب
                                      به هیچ کس
                                      ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹
                                      خیلی جالبه که متوجه نشدی برای چی دارن اسمت رو می پرسن؟برای اینکه جواب ندهی و بهت ثابت کنن حرفات واقعی نیست چون اگر کسی واقعا اینا رو تو مصاحبه گفته باشه الان هم نمیترسه و راحت میگه. در واقع رفتی مصاحبه برخلاف همه اظهارات بالا جواب دادی!!هنوز هم دبستانی هستی که متوجه منظور نشدید وگرنه کدوم یک از اینا الزاما هم استانی شما هستن که بخوان زیرآبت رو بزنن!؟بعد از اولین فیش حقوقیت هم چیزی نگو چون هنوز پیمانی هستی و هر آن ...به همون رویه مصاحبت ادامه بده تا رسمی بشی
                                      • ن
                                        ناشناس
                                        ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
                                        تبریک به دوستانی که قبول شدن امکان داره راهنمایی بفرمایید بعد از ازمایش خون و ادرار و گواهی عدم سوء پیشینه دیگه چه ازمایشاتی باید انجام بدیم؟؟موضوع روانشناسی به چه صورت هست؟؟ایا ازمایش خاصی انجام میشه؟؟روان پزشک باید مراجعه کنیم یا روانشناس؟؟صرفا تست روانشناسی هست یا چیز دیگه؟؟کلا چه مراحل دیگه ای باقی مونده؟؟گویا دوره آموزشی هم نداریم.
                                        • ن
                                          ناشناس
                                          ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳
                                          سلام به همه دوستان عزیزم.با آرزوی موفقیت برای تمامی افرادی که پذیرفته شدن یا نشدن.من هم این رو کاملا درک میکنم که اگه قبول نمیشدم احساس خوبی بهم دست نمیداد و دنبال مقصر میگشتم چون چندین بار این احساس بهم دست داده و الان خدا رو شکر میکنم که قبول شدم.پس از هر ناامیدی امیدی هست.توکلتون به خدای مهربان باشه قطعا اونه که بهترین رو واسه بنده هاش رقم میزنه.اینکه میگم واقعن شعار نیست:اینکه دیوان قبول نشدید آخر دنیا نیست کسی هست که نظاره گر بر تمامی لحظات ماست اگر من هم قبول نمیشدم شاید حتی خیلی گریه میکردم اما بعدش توکل به خدا و عزم برای پیروزی در نقطه ای دیگه در زندگیم.اونقدر شکست ها رو تحمل کردم و اونا رو پله ای برای موفقیت قرار دادم تا در دیوان موفق شدم.پس امیدتون رو از دست ندید دوستای عزیزم.احساس همدردی من رو هم بپذیرید واقعن از این ناراحت هستم نصف افراد پذیرفته نشدن.
                                          به امید موفقیت در تمامی لحظات زندگیتون.
                                          • ه
                                            هيچ كس به همه كس و سايه
                                            ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵
                                            ما تو دبستان تاکید میکنم تو دبستان وقتی خانم معلممون امتحان ازمون میگرفت و بعدش برگه های تصیح شده مون رو میداد وقتی نمره کمتر از حد انتظار میگرفتیم میرفتیم سراغ شاگرد زرنگه و برگه اش رو میگرفتیم و برگ خودمون مطابقت میدادیم و بعدش میرفتیم سراغ معلم که چرا به ما نیم نمره دادی به اون دو نمره و و و
                                            هویت خودم رو افشا میکنم یه ویدئو هم تو آپارات میذارم و دقیقا موضوعاتی که تو مصاحبه عقیدتی مطرح شد رو براتون بازگو میکنم
                                            اما الان نه وقتی اولین فیش حقوقی بدستم رسید :)
                                            اما خودمونیم شما پتانسیل زیر آب زنیتون خوبه ها نه باریکلا!
                                            • s
                                              sdf
                                              ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳
                                              به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
                                              پس بنا به درخواست دوستان خودتان را معرفی کنید
                                              • خ
                                                خوزستان
                                                ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴
                                                M.salehi:
                                                وقتی در جستجوی آدمها برای استخدام هستید، سه ویژگی را مد نظر قرار دهید :
                                                صداقت، هوش و انرژی.
                                                و اگر اولی را نداشتند ، دو ویژگی دیگرشان شما را نابود خواهد کرد.
                                                "وارن بافت"
                                                به امید روزهای بهتر برای همه????
                                                "خدا حافظ و نگهدار همگی و تشکر از تیم پشتیبانی محترم سایت"
                                                • ب
                                                  بودن یا نبودن
                                                  ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶
                                                  اگر صداقت، هوش و انرژی هیچ کدام نباشد، مساله این است!!!!؟؟؟؟
                                                  پاسخ: وضعیت فعلی
                                                • ب
                                                  به هیچ کس
                                                  ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۵۷
                                                  لطفا خودتان را معرفی کنید. به طور جدی می خواهم به مسئول گزینش بگویم پرونده ام را با شما مقایسه کنند و بگویند که چرا بین من و شما فرق گذاشته اند؟متشکرم.
                                                  • ه
                                                    هيچ كس به سايه
                                                    ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۱۰
                                                    ازمن نپرسیدن به کی رای دادی بحث فتنه و موسوی و کروبی شد و من خودم عنوان کردم به کی رای دادم...من فقط برای اینکه ادعای واهی شما رو نقض کنم اینجا مینویسم بهتره فرضیه سازی تون رو تقویت کنید. عمده ادعاهای معترضین قابل نقضه- اگه قبول شدگان بخواهند فاش بگویند -ولی اکثرا به احساسات شما احترام میذارند !!
                                                    هر کس مثبت بنویسه اینجا متهم به کذاب بودنه!! شما راست میگید چون قبول نشدید
                                                    • ا
                                                      اصغر
                                                      ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶
                                                      دوستان سلام.
                                                      من نفر آخر آزمون کتبی بودم و در نهایت رتبه اول را کسب کردم. همه چیز در انتخاب امتیازبندی هست. حتی خود شما هم بخواین انتخابی تو زندگی خودتون داشته باشید سعی می کنید بهترین رو انتخاب کنید. ممکنه پارامترهای" بهترین" در دیوان با پارامترهای ما فرق داشته باشه. درسته خوشحالم که نفر اول شدم ولی از طرفی وقتی خودمو جای بقیه می ذارم خیلی ناراحت میشم، منصفانه نبود که دو برابر ظرفیت اعلام کنن و کلی جوون و خانواده رو امیدوار کنند و در استرس بذارن. یک مطلبی میخواستم بپرسم، دوست دارم صادقانه جواب بدید. خدایی اگه خودتون بخواین یه آدم مناسب رو برای مثلا ازدواج انتخاب کنید چه ویژگی هایی براش درنظر می گیرید؟ قطعا ویژگی اول صداقت. خوب چطوری مطمین میشید طرف صادق؟ هم تحقیق می کنید هم سعی می کنید آزمایشش کنید. خوب دوستان نازنینم دیوان هم همینکار رو کرده. اگر رد شدید دلیل نمیشه مشکل داشتید. حتما با توجه به محدودیت ظرفیت افرادی بودند که امتیازات بیشتری از شما کسب کردند. اما در مورد دوبرابر ظرفیت کاملا حق با شماست و اصلا اخلاقی نبود. ولی حتما دیوان برای این کار نادرستش دلیل موجهی داشته.
                                                      • .
                                                        ...
                                                        ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۰:۰۳
                                                        مساله اینجاست که صداقت هم چندان درست سنجیده نشده است. چند نفر به خاطر همین صداقت رد شدند!!!صداقت یعنی اینکه در آمریکا همه ملیت ها فارغ از دین و مذهب و اعمال سیاسی و صرفا به خاطر تخصص و تعهدشان کار می کنند. صادقانه میگه مسلمونه مسیحیه کلیمیه و ... ایرانییه چینیه و ...و اگر ماهر بود استخدامش می کنن نه اینکه بگه من مسیحی هستم و چطور مراسم عبادی و سیاسی رو به جا می آرم و ...
                                                        در ضمن، قطعا فاکتورهای دیگه هم اهمیت دارند نه اینکه فقط صداقت مهم باشه. یک آدم مجموعه ای از ویژگی ها هست. شما با آدم صادق بیکار، یا شکاک یا غیرهم شان یا دزد یا معتاد یا هرزه ازدواج می کنی؟مگه زندگی تک بعدی هست؟!کار هم همینه شما باید مجموع ابعاد رو ببینید یعنی هم نمره کتبی و تخصصی و هم نمره عقیدتی!!!
                                                        • .
                                                          ...
                                                          ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸
                                                          ادم عاقل اول از دیگران تحقیق و پرس و جو میکنه اما مدتی هم نامزد میکنه و خودش شناخت کسب میکنه که واقعا راست گفته شده یا نه؟ همون موقع صرف شناخت دیگران عقد نمیکنه!!یک فاکتور هم در نظر نمیگیره
                                                          • .
                                                            ........
                                                            ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱
                                                            انشالله که در مراحل بعدی زندگیتان هم مثل الان یک اتفاق تک بعدی برایتان رخ دهد و از آن اتفاق هم خوشحال!!! باشید و مثل الان که توجیه می کنید، خودتان را توجیه کنید و برای این اتفاق نادرست دلیل موجهی وجود داشته باشد. اگر گزینش برابر ظرفیت بود، جناب عالی به گزینش می رفتید که الان بخواهید برای دیگران دلیل و مدرک بیاورید؟؟!!!
                                                          • .
                                                            ..
                                                            ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۰
                                                            سلام دوستان .ازمایشات رفتید؟ تست روانشناسی چی وچی بود؟ برای شروع به کار برج 6مخواسته باشیم بریم باید چکارکنیم؟(به حای برج5)
                                                            • ه
                                                              همه کس
                                                              ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹
                                                              شما اسطوره علم ایمان اخلاق تعهد ادب نزاکت و ...ما هم فرافکن بی ادب بی نزاکت ولی همین قدر که اونجا مرد و مردونه گفتید که هیچ کدوم از این موارد رو انجام نمی دهید الان هم به قول دوستمون کاملا جوانمردانه و شفاف خودتون رو معرفی کنن و اسطوره بودنتون رو ثابت کنین تا همه بگن چرا به شما نمره دادن ولی به ما ندادن؟
                                                              • .
                                                                ...
                                                                ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۴۳
                                                                دوست محترم لطف می کنید اسمتون رو بگین که ما هم وقتی گزینش بهمون میگه شما گفتی راهپیمایی نماز جمعه نرفتی و بسیجی هم نبودی 30 امتیاز نگرفتی، بهشون بگیم که چرا به شما امتیاز دادند ولی به ما ندادند.

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ