۱۱ هزار نیروی پرورشی جذب آموزش و پرورش می‌شوند

۱۱ نظر

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی برای جذب ۱۱ هزار نیروی جدید پرورشی برای این وزارتخانه خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی امروز (۳ مهرماه) در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: دولت لایحه برنامه هفتم توسعه را از ماه‌های گذشته به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. به استناد قانون، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم متشکل از ۹ نفر از کمیسیون برنامه و بودجه و ۳۶ نفر از کمیسیون‌های تخصصی هستند. مدت زیادی است که در این خصوص تلاش شده و موضوعات مختلفی در حوزه آموزش و پرورش بررسی و تصویب شده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در ماده ۸۷، موضوعی اختصاصی در آموزش و پرورش در نظر گرفته شد که تا پایان ۱۴۰۶ وزارت آموزش و پرورش به اهداف در نظر گرفته برسد. حمایت‌های خوبی در این برنامه از سهم بودجه عمومی دولت که ۱۵ درصد است، شده است. برنامه تقویت دانشگاه فرهنگیان و هنرستان‌ها نیز در آن لحاظ شده است.

معاون حقوق و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در خصوص نیروی انسانی و نحوه جذب آن به آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی دیده شده است؛ سالانه حدود ۷۰ هزار نفر خروجی بازنشسته داریم بنابراین نمی‌توانیم با جذب سالانه ۲۰ هزار نفر مشکل را حل کنیم و در این خصوص اعلام شده است که تا پایان برنامه هفتم به ازای هر خروجی نیرو، یک ورودی هم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده، جذب حداقل ۱۱ هزار نیروی مربی پرورشی به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱ نظر برای ۱۱ هزار نیروی پرورشی جذب آموزش و پرورش می‌شوند

  • د
    دریا
    ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳
    آیا ازمون دبیری مجدد برگزار میشه؟برای مهر 1403
    • ا
      اکبری
      ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
      سلام وقت بخیر
      لطفا ی برنامه ای بچینید تا همه رشته ها اعم از مهندسی و ... ک لیسانس دارند بتوانند تو آزمون معلمی دبستان شرکت کنند بعد از طریق مصاحبه هر کدوم اصلح بودن پذیرفته بشن
      واقعا این ظلمِ که ی دهه هفتادی و شصتی تو شرایط که امکانات کم بوده و تو روستاهایِ دورِ شهر بودند رفتند شهر تحصیل کردند الان فقط یه سری رشته های خاص رو میذارن تو آزمون ثبت نام کنند(تازه دانشگاه فرهنگیان هم ک موقع ماه نبود الان هم ک هست سن ما رو ثبت نام نمیکنند)
      چقد مادرم زجر کشید تا من لیسانس گرفتم(اونم لیسانس آیتی ک اینقدر رشته سختی یه)😢😢بخدا نگاه دستاش ک میکنم اشکم درمیاد، اینقد دربدری کشید می‌گفت فقط تو درس بخونی دستت تو جیب خودت باشه😢
      گذشته از اینا من عاشق شغل معلمی م یعنی آرزومِ شاگرد باسواد کنم و تربیت خدا بحق مهدی فاطمه برا همه خوش رقم بزنه دل منم شاد کنه و بتونم شاگرد برا حضرت مهدی تربیت کنم🤲🏻
      • م
        میلاد سابقی
        ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸
        سلام ببخشید میخاستم بپرسم آیا با مدرک دیپلم میشه توی آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم؟؟ ممنون میشم اگه جوابمو بدید باتشکر
        • ز
          زینب غلامی
          ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹
          نمونه سوالات استخدامی پرورشی با جواب را لطف کنید
          • ب
            باران
            ۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۱:۲۱
            سلام.لطفا فکری بحال دهه شصتی ها هم بکنید اجازه بدید رشته هایی مثل جغرافیای طبیعی هم امتحان بده بخدا حق مانیست که توی جبر زمان گیرکنیم ماهم آدمیم لطفا رشته مارو فراموش نکنید
            • ط
              طاهره نخعی
              ۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
              باسلام خسته نباشین،تعدادی ازنیروهای کارمعین که کارنامه سبز شدن رو باید جذب میکردن تمام مراحل مصاحبه ومعاینات تخصصی رو انجام دادن،فقط آزمون ماده28 مانده بود که اون روهم کارنامه سبز شدن.باید جذب میشدن که متاسفانه در حقشون ظلم شد..
              • ص
                صادقی
                ۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۵
                با سلام لطفا تدابیری اندیشیده شود که همه رشته ها بتونن شرکت کنند و هر کسی تو آزمون و مصاحبه شایسته تر بود، پذیرفته بشه
                • د
                  دریا
                  ۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
                  سلام وقت بخیر باداشتن مدرک دیپلم میتونم در آزمون استخدامی شرکت کنم؟
                  • پشتیبان سه
                    ۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
                    کاربر عزیز
                    جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
                  • ح
                    حسین
                    ۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
                    سلام نیروی خدماتی کی برگزارمیشه
                    • پشتیبان سه
                      ۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹
                      کاربر عزیز
                      جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ