معمای اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری؛ عصر امروز، فردا صبح یا پایان هفته؟

طبق اعلام آموزش و پرورش، نتایج نهایی آزمون آموزگاری نهایتا تا صبح فردا اعلام می‌شود؛ با این حال سازمان سنجش می‌گوید: احتمالا نتایج تا آخر هفته اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، نتایج نهایی آزمون آموزگاری نهایتا تا صبح فردا اعلام می‌شود؛ امروز نیز قاسم احمدی لاشکی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که نتایج نهایی آزمون آموزگاری تا عصر امروز دوشنبه ۲۷ شهریور اعلام خواهد شد.

با این حال در پیگیری خبرنگار تسنیم از سازمان سنجش، این موضوع مطرح شد که نتایج مرحله ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدام آموزگاری در روز جمعه ۲۴ شهریور ماه دریافت شد و همکاران سازمان سنجش در تلاش هستند تا آخر این هفته نتایج نهایی آزمون آموزگاری را اعلام کنند.

رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش نیز امروز با اشاره به اینکه طبق آماری که دارم نتایج آزمون آموزگاری همین روزها اعلام می‌شود اما ممکن است که جواب‌ها با تاخیر اعلام شود، گفت: اعلام این نتایج تابع همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش است، اجازه بدهید از سازمان سنجش پیگیری داشته باشیم. آنها داده‌های نهایی را آماده و اعلام می‌کنند.

وی تاکید کرد: به محض اعلام نتایج، اقدامات ما برای به کار گماردن برگزیدگان سر کلاس‌های درس آغاز خواهد شد.

حال باید منتظر ماند که آیا نتایج نهایی آزمون، امروز اعلام می‌شود یا باید منتظر اعلام آن در روزهای آینده در هفته جاری بود.

در آزمون استخدامی اخیر وزارت آموزش و پرورش، ۲۸ هزار ظرفیت برای استخدام آموزگار وجود داشت اما ۱۸ هزار ظرفیت تکمیل شده است.

پیش از این سجاد صدیقی؛ مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفته بود: ۲۸ هزار ظرفیت جذب آموزگار داشتیم که ۶۰ هزار نفر ارزیابی شدند اما بیش از ۱۱ هزار شغل خالی مانده‌ است.

پذیرفته‌شدگان در این آزمون از اول مهر تدریس در مدارس را آغاز خواهند کرد همچنین در کنار تدریس باید دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان را طی کنند.

برای ارسال نظر کلیک کنید