پیگیری وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران در دستور کار فراکسیون شاهد

۱ نظر
خبرگزاری فارس : فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران و نایب رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: جلسه فراکسیون شاهد با حضور حجت‌الاسلام شهیدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور برگزار شد. وی افزود: در این جلسه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نایب رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: پیگیری قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی،‌ معوقات و پاداش بازنشستگی شهدا که متاسفانه از سال ۹۱ تاکنون پرداخت نشده از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد. اولادقباد برگزاری جلسات ماهانه فراکسیون شاهد با ریاست بنیاد شهید و رسیدگی به مسائل و مشکلات همسران شهدا را از جمله موارد پرداخته شده در این جلسه خواند. وی در خاتمه بررسی و پیگیری وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران را یکی از مسائل مهم پرداخته شده در نشست مذکور برشمرد و گفت که موارد ذکر شده قطعا در دست بررسی و پیگیری فراکسیون خواهند بود.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پیگیری وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران در دستور کار فراکسیون شاهد

  • ا
    ایثارگر
    ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۵
    چرا دولت ایثارگرانی که خارج از سهمیه و با ازمون و تلاش خودشون استخدام می شوند حتی استخدام رسمی هم نمی کند؟؟؟ ایا جواب تلاش ان ها این هست؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ