آخرین جزئیات استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

۱ نظر

گرگان- ایرنا- جمال اسدی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد گلستانی تا ۲۹ فروردین ماه جاری، گفت: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به شرط ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار می‌شوند.

جمال اسدی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اعلام کرد : امسال آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد دار داریم که ثبت نام از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده است و تا آخر فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

آزمون نیز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

۳۰ دستگاه اجرایی و وزارتخانه در قالب استخدام انجام می دهند که ۲۷ هزار و چهارصد نفر هستند و سهم استان گلاستان نزدیک به ۷۴۰ نفر است.که بعد از برگزاری آزمون در حال حاضر فرزند جانباز و شهید بالای ۷۰ درصد بیکار نخواهیم داشت به شرطی که در آزمون ثبت نام کنند.

مدرک تحصیلی مورد نیاز دیپلم به بالا می توانند در این آزمون شرکت کنند . همچنین افرادی که داری دیپلم افتخار هم هستند می توانند در آزمون شرکت کنند و مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آخرین جزئیات استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

  • س
    سعیدعیدزاده
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳
    سلام عرض وادب احترام بنده خانمم دختر جانباز 25درصد هست خودم هم برادرزاده شهید هستم خواهش میکنم خانمم استخدام به کارش کنی

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ