مشکلات اشتغال فرزندان جانبازان دشتی مرتفع شود

۱ نظر
خبرگزاری مهر : معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی بر ضرورت رسیدگی به اشتغال فرزندان جانبازان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در دیدار با دو تن از جانبازان جنگ تحمیلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز اشتغال فرزندان شاهد، ایثارگر و جانبازان یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها است که در این راستا دولت با تصویب برخی قوانین گامهای خوبی برداشته است. وی افزود: بنیاد شهید توجه ویژه ای به این امر مهم داشته باشد و از هیچ تلاشی دریغ نورزد. حسینی بیان کرد: جانبازان عزیز ما در این مدت متحمل هزینه های فراوانی جهت مراجعه به دکتر و خرید دارو شده اند که نیاز جدی به حمایت دارند. وی از سعه صدر و صبر همسران جانبازان تقدیر کرد و یادآور شد: در چند سال اخیر با تلاش های بنیاد شهید هزینه حق سرپرستی پرداخت می شود که جای تقدیر دارد. حسینی بیان کرد: جانبازان ما با نثار اعضای بدن ر راه اسلام وفاداری خود را به نظام و اسلام به اثبات رساندند. در پایان از خضرعبدالهی و حسین خواجه از جانبازان شهرستان دشتی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای مشکلات اشتغال فرزندان جانبازان دشتی مرتفع شود

  • ع
    عظیمی
    ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۷
    با عرض سلام و خسته نباشید انجانب فارغ التحصیل ادبیات و زبان فارسی فرزند جانباز متوفی 25 درصد هستم ایا قبل از ازمون استخدامی امزش و پرورش ثبت نامی باید انجام دهیم یا خیر؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ