صدور بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ مجوز مشاغل خانگی در خوزستان

بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ مجوز ایجاد مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان در خوزستان صادر شده است.

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به صدور ۹ هزار و ۸۸۵ مجوز مشاغل خانگی (اعم از ثبت محور و مجوز محور) در استان طی سال ۱۴۰۱ گفت : در این مدت همچنین یک هزار و ۷۴۴ نفر در استان تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۲۱ میلیارد تومان دریافت کرده اند .
اصغر رشنودی با اشاره به جذب ۹۹.۵ درصدی سهمیه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ در استان گفت : خوزستان در این زمینه رتبه ششم کشور را کسب کرده است .
وی همچنین از برگزاری ۶ نمایشگاه مشاغل خانگی در استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات تابعه در یکسال گذشته در استان خبر داد و گفت : اقدامات این مجموعه برای تحقق صد در صدی تعهد اشتغالزایی در خوزستان ادامه دارد.
رشنودی همچنین از برگزاری دو میزخدمت جامع به همراه نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی با همکاری اعضای شورای هماهنگی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تابعه در شهرستان‌های اندیمشک (دی ماه ۱۴۰۱) و کارون (بهمن ماه ۱۴۰۱) خبر داد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تعهد اشتغال این استان برای امسال ایجاد ۶۳ هزار شغل توسط ۴۰ دستگاه اجرایی است، گفت: سال گذشته ۳۹ دستگاه ایجاد ۶۰ هزار شغل را در خوزستان تعهد داشتند که بیش از ۱۱۹ درصد از این تعهد بر اساس سامانه رصد محقق شد.

منبع : خبرگزاری بسیج 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ