برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران در ماه مبارک رمضان

۴ نظر

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هماهنگ کرده بودیم که بهمن‌ماه و نهایتا تا قبل از ماه مبارک رمضان این آزمون را برگزار کنیم و در نظر داریم در ماه مبارک رمضان آزمون را برگزار کنیم تا دغدغه عزیزان رفع شود.

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در غرفه پایگاه خبری حیات، در رابطه با آخرین جزئیات آزمون استخدامی ایثارگران گفت: از نظر ما یک ماه پیش دفترچه تکمیل شد ولی چند دستگاه اعلام نکرده بودند که چه شغل‌هایی را در کدام استان‌ها نیاز دارند که دلیل تاخیر در برگزاری آزمون همین موضوع است.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاهمی را با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم تا بررسی‌های لازم در رابطه با اینکه چه شغل‌هایی در کدام شهرها نیاز است و آیا متقاضی وجود دارد یا نه، صورت گیرد، لذا تمام کارها و هماهنگی‌های لازم بین بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی انجام شود، آمادگی لازم برای برگزاری آزمون استخدامی را خواهیم داشت.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: تقریبا تمامی دستگاه‌ها و حتی آن چند دستگاهی که همکاری نمی‌کردند، پای کار آمدند اما با توجه به اینکه شغل‌ محل‌ها برای ما مهم هستند قرار بر این شد تبادل بین بنیاد شهید و دستگاه‌ها انجام شود ولی آنچه که در حیطه وظیفه ما بود، انجام شده است.

لطیفی در رابطه با زمان تقریبی آزمون استخدامی گفت: ما از یک ماه پیش آمادگی برگزاری آزمون را داریم، البته هماهنگ کرده بودیم که بهمن‌ماه و نهایتا تا قبل از ماه مبارک رمضان این آزمون را برگزار کنیم و در نظر داریم در ماه مبارک رمضان آزمون را برگزار کنیم تا دغدغه عزیزان رفع شود.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران در ماه مبارک رمضان

  • م
    مسیحا اسفندیاری
    ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
    لطفا روز شروع ثبت نام استخدام از طریق پیامک به همه اعلام کنید تا اطلاع رسانی دقیق باشه
    • م
      مسیحا اسفندیاری
      ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
      پس کی الان یک سال هست امروز وفردا میکنید
      • ع
        علی
        ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
        اینکه تایین درصد برای جانبازی دادن که چه درصدی میتون آزمون بدن؟
        • م
          محب
          ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
          فقط فرزندان 70 درصد به بالا و فرزندان شهدا

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ