استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (منابع مطالعاتی)

۴۱۶۸۶ نظر

استخدام شهرداری ها

استخدام شهرداری ها در کشور با برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود. استخدام در هر کدام از شهرداری ها پس از مشخص شدن ظرفیت جذب آن استان مشخص شده و پس از تعیین تکلیف از سوی متولیان آزمون اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صورت میگیرد. اگر به دنبال اخبار استخدام شهرداری ها هستید مطالب و اطلاعیه‌های این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید.

 

 

خبر ۲۱ فروردین ۱۴۰۳-تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع می رسانیم،ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های ۱۰ استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

مشاهده اصلاحیه

لیست استان‌های الحاقیه به این شرح است: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان

 

در این مرحله، ثبت‌نام جدید صرفا برای شغل محل‌های مندرج در الحاقیه فراهم است. ضمنا داوطلبانی که در مرحله قبل ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش تمام اطلاعات ثبت نامی (از جمله تغییر شغل محل) اقدام نمایند.

ثبت نام

 

مشاهده الحاقیه

 

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار استخدام

 

زمان آزمون استخدام شهرداری‌ها

جدول زمانی آزمون استخدام شهرداری‌ها به شرح زیر است:

مرحله زمان
ثبت‌نام در آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
صدور کارت ۷ خرداد ۱۴۰۳
برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اعلام نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.


استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های زیر نظر شهرداری شرایط ویژه‌ای برای استخدام در مشاغل آتش‌نشانی و راننده آتش‌نشان دارد. این شرایط از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با عنوان دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل آتش‌نشانی منتشر  شده است. از طریق لینک‌های زیر به دستورالعمل یاد شده و صفحه استخدام آتش‌نشانی  دسترسی خواهید داشت.

صفحات استخدامی شهرداری‌های کشور

در این بخش، شهرداری‌های کشور را به تفکیک استانی مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی هر استان، اخبار و اطلاعات مرتبط  با وضعیت شهرداری‌های آن استان  را خواهید دید و می‌توانید نظرات همشهریان خود در رابطه با استخدام در شهرداری شهر محل سکونت خود را بخوانید.

 

منابع و سوالات مفید استخدام شهرداری‌ها

در این بخش منابع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری و سپس مصاحبه  و گزینش این آزمون برای شما قرار داده شده است.

 

استخدام شهرداری ها

شهرداری به عنوان رکن نظم دهنده به ساختار یک شهر و مسئول رسیدگی به اوضاع احوال شهر مطرح است. از این رو جذب نیروهای متخصص و کارآمد را می‌توان مهم‌ترین عامل برای رشد و ترقی یک شهر دانست. استخدام شهرداری ها با برگزاری آزمون و رعایت تشریفات انجام می‌شود. شهرداری ها پس از برگزاری آزمون استخدامی با انجام مراحل مصاحبه و گزینش فرایند جذب نیروی متخصص مورد نیازشان رو تکمیل می‌کنند.

از این رو می‌توان گفت استخدام شهرداری شدن کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید منتظر زمان برگزاری یک آزمون باشید. در این صفحه تمامی اخبار لازم برای آگاهی از زمان استخدام شهرداری ها را به شما خواهیم داد.

استخدام شهرداری زنجان و دیگر استان‌های کشور برای امسال برنامه ریزی شده بود که بنا به دلیلی این آزمون به تعویق افتاد. اما استخدام شهرداری یک امر غیر قابل تغییر است. زیرا هر ساله با بازنشسته شدن برخی نیروها نیاز به جایگزینی آنها در ساختار شهرداری های کشور به وجود می‌آیند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام شهرداری‌ها
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

لینک‌های مفید و کاربردی استخدام شهرداری‌ها
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می‌توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدام شهرداری ها در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۱٬۶۸۶ نظر برای استخدام شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ (منابع مطالعاتی)

  • س
    سوال از اتش نشان و یاسین
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴
    اقای یاسین بی دنیا ممنون از جواباتون /اقای یاسین من نمیتونم یه دونه بارفیکس برم چیکار کنم خدایا /اقای یاسین بعذ امتحان عملی چند وقت دیگر شروع به کار کردید ؟ایا دوره هم میزان واسمون چند مدته و کجا هست ؟ممنون
    • ی
      یاسین
      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۲۸
      امتحان عملی حداقل ۳ماه دیگست اگه از الان تمربن کنی حتما ارفیکستم خوب میشه.۸ماه بود سر کتر میرفتیم که گفتن بیاین برین دوره آموزش.کلاسای ما خوی برگزار شد حدود ۳ماه چندروز در میان میرفتیم استادای خویی که به ما آموزش میدادن واقعا کارشون خوب و حرفه ای بود از نظر اسکانم توی بهترین هتل شهرشون بودیم.خلاصه نگران نباش اگه استخدام بشی همه چیز خوب وعالیه
    • ف
      فهمیه
      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴
      سلام بچه ها
      بنظرتون این ضرایبی که گفته شده اعمال شده و نتایج اولیه اعلام می شود یا در مرحله بعد از تحویل مدارک ضرایب اعمال می شود مخصوصا قبول شده های اصفهان رفتید بپرسید چون من یادم نیست موقع ثبت نام باید می نوشتیم تو فرم ثبت نام که قراردادی هستیم یا نه یا چند سال سابقه داری یا نه و یا بومی شهرستان یا شهر هستیم چون اگر این ها را میخواستند شاید اعمال کرده باشند ضرایب و اگر نخواستند تو مرحله بعد اعمال میکنند یعنی بین سه نفر و نه همه ی شرکت کنندها اعمال ضرایب می کنند؟
      سوال دومم این هست که ضرایب را فقط در نمره آزمون ضرب می کنند و تو نمره مصاحبه تاثیر ندارد یا برای مصاحبه هم ضرایب تاثیر دارد؟
      سوال سومم اینکه محاسبه درست هست : اگر من که بومی شهرم و ۱۰۰ نمره آزمون کامل بیارم ضرب در ۲ میشود ۲۰۰ و ضرب در ضریب بومی شهر می شود ۲۳۰ و بعد جمع با ۱۰۰ نمره مصاحبه می شود ۳۳۰ امتیاز که ماکسیمم نمره برای ما بومی شهر و بدون سابقه هست
      • ب
        به فهیمه
        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۲
        طبق بند زیر اعمال ضرایب بعد از اعلام نتایج اولیه هست و قبل از فرستادن اسامی به گزینش در واقع برای سه نفری که دعوت به مصاحبه میشوند ضرایب اعمل میشود
        در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می‏باشد.
      • س
        سوال از اتش نشان و یاسین
        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸
        سلام اقای یاسین هم استانی عزیز من استان دیگه شرکت کردم /اقای یاسین ایا میشود از اتش نشانی به خود شهرداری رفت بعد از یک مدت ؟ یا واسه همیشه تو اتش نشانی خواهید موند ؟من فوق لیسانسم /در ضمن استخدام که میگی کارمندی هست همون رسمی هست یا پیمانی یا قرار دادی ؟
        • ی
          یاسین
          ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰
          سلام هم استانی عزیز
          بله شما میتونید بعد از چند ماه با موافقت شهردار به شهرداری برید ودر تخصص تحصیلیتون کار کنید البته این تغییر پست ابتدا با ابلاغ داخلی و بعد از مدتی که از عملکردتون راضی بودن در شغل جدید توسط طرح در شورای اداری حکم کارگذینیتون عوض میشه و حکم جدید مطابق با پست جدیدتون صادر می شود.هیچ محدودیتی در اعمال مدرکتحصیلی جدید و تغییر پست سازمانی وجود ندارد البته منوط بر موافقت شهردار
          دوست گرامی استخدامتونم بصورت کارمند پیمانی خواهد بود که بعد از ۳سال به کارمند رسمی تبدیل وضعیت خواهید یافت.
          در مورد اون تعهد نامه هایی که ازتون میگیرن که نباید در خواست پست و اعمال مدرک کنید باید بگم که همشون فرمالیتن و هیچ التزامی ندارن. اگه شهردار دوست داشته باشه همه چیز قابل با طرح در شورای اداری قابل تغییر خواهد بود.
          بدرود
        • ن
          نحوه محاسبه امتیازات و نمره آزمون و مصاحبه
          ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
          1- امتیاز آزمون تخصصی کارکنان شاغل (در شرکت‏های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال 1390 و قراردادی) در شهرداری شهر متقاضی استخدام یا سربازان وظیفه که دوران خدمت سربازی خود را به صورت کامل (بدون دربافت معافیت و کسر خدمت) به ازای هر سال خدمت 3 درصد تا سقف 25 درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت‏های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال 1390 و قراردادی) شهرداری‌های شهرستان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت 2.5 درصد تا سقف 20 درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال 1390 و قراردادی) در شهرداری های استان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت 2% تا سقف 18% درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می‌گیرد. اعمال امتیاز مربوطه برای کارکنان دارای قرارداد مستقیم با شهرداری مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمانهای شهرداریها تا 120 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی می‏باشد.
          2- امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شهر متقاضی استخدام در 1.15 و داوطلبان بومی شهرستان شهر متقاضی استخدام در 1.1 ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
          3- امتیاز آزمون تخصصی دهیاران در یکی از دهیاری‏های استان شهر متقاضی استخدام به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید بخشدار ذیربط 3% درصد تا سقف 20 درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
          4- امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهرهای آن استان شهردار بوده‏اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید استانداری 3% درصد تا سقف 25 درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
          5- امتیاز آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت و یا از کارافتاده کلی دائم حین خدمت شهرداری در 1.2 ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می‏گیرد.
          6- در صورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیش‏بینی شده در مواد 1 و 2 و 3 و 4 و 5 این آگهی شوند. بالاترین امتیاز برای آنها مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت.
          اسامی داوطلبان پذیرفته شده به میزان سه برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه تخصصی در سایت رسمی استانداری بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد. ضمناً نتایج نهایی پس از پذیرفته شدن در مصاحبه تخصصی اعلام خواهد شد و تا قبل از صدور احکام استخدام پیمانی برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد.
          امتیاز آزمون تخصصی با «ضریب 2» و امتیاز مصاحبه تخصصی با «ضریب1» محاسبه می شود.
          در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می باشد.
          • ن
            نحوه محاسبه امتیازات و نمره آزمون و مصاحبه
            ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴
            به زبان ساده یعنی کسی که نیروی قراردادی باشد فقط از امتیاز این بند میتواند استفاده کند و از امتیاز بندهای دیگر نمی تواند استفاده کند همچنین ضریب مصاحبه عملی تخصصی زیاد هست حدود 35% و تنها 70% نمره آزمون تخصصی هست که با توجه به شرکت عده ای زیادی در تمام استان ها نمرات باید خیلی به هم نزدیک باشد و امکان جابجایی رتبه ها در این مرحله زیاد هست
            • م
              منصوری
              ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۴۱
              وقتی که ضریب ۲ و ضریب ۱ داشته باشیم کل ضرایب میشود ۳ که حالا ۱۰۰ تقسیم بر ۳ میشود ۳۳/۳% پس اینطور درسته که ۶۶/۶% امتحان عملی (نمره آزمون با اعمال ضرایب امتیازات) و ۳۳/۳% هم نمره مصاحبه بدون اعمال ضرایب امتیازات خاصی تاثیر تو انتخاب افراد دارند ولی برای آتش نشانی برعکس هست
            • ش
              شهاب
              ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶
              برادر من چرا جو الکی میدی؟؟؟شرایط استخدام استان به استان متفاوته.مثلا برای استان فارس هیچ ضریبی برای بومی نسبت به غیر بومی در نظر گرفته نشده و ذکر شده که در صورت برابری امتیازات اولویت معرفی به گزینش با کارکنان قراردادی،بومی،شهر،بومی شهرستان و بومی استان است.یا برای استان زنجان مثلاضریبی بین بومی شهرستان و استان در نظر گرفته شده است
            • ی
              یزد
              ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳
              سلام دوستان اموراداری اصفهان چند درصد زدید؟
              • ی
                یزد
                ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱
                سلام من 40امتیازمیارم. قبول میشم ؟
                • ب
                  بهمن
                  ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸
                  سلام دوستان, اطلاع دارید نتایج سایر استان ها کی اعلام میشه؟
                  لطفا اگر کسی میدونه جواب بده
                  • ب
                    به مهدی
                    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰
                    سلام من چند سال پیش برای استانداری اصفهان که آزمون داده بودم ی مدت پیش رفتم گزینش والا از شرق و غرب از ما سوال پرسیند مثل اینکه می خواستند دربیارند مسلومنی یا غیر مسلمون
                    انواع و اقسام نماز و کیفیت اونا
                    اصول و فروع دین و توضیح دادن بعضی از اونا
                    اعدامی یا ضد انقلاب تو خانواده دارید یا نه ؟
                    نماز جمعه
                    نماز آیات
                    نماز عید
                    فراموش کردن رکن یا غیررکن نماز
                    حاج آقای محلتون کیه؟
                    مطهرات
                    چرا باید رهبری داشته باشیم؟
                    رهبری و آخرین سخنرانی ایشون
                    رییس جمهوری و آخرین سخنرانی ایشون
                    نظر درباره با برجام
                    ماهواره
                    سال 88
                    اگه شکیات نمازم بخونی بهتره اما از من در این مورد سوال نکرد.
                    من تا اونجایی که یادم بود واست نوشتم ، کلا اگه اطلاعاتت تو این زمینه ها کمه باید یکمی اطلاعاتتو بالا ببری اما حول نشی راحته نگران نباش
                    چند تا سوالشم هم مچ گیری بود که باید حواست باشه کلا بشینید رساله مرجع تقلیدتون رو حظ کنید
                    • ب
                      به مهدی
                      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
                      البته اول آزمون بود و بعدش مصاحبه علمی و بعد هم بلافاصله تحقیقات محلی بعدش اگر چراغ سبز بده گزینش همه مراحل زیر را باید برید:
                      ۱- مصاحبه عقیدتی
                      ۲- آزمایش عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه
                      ۳- امتحان ۳تا کتاب توجیهی بدو خدمت
                      ۴- اشتغال یک ماهه کارورزی تا کد استخدامی بیاد
                      • ح
                        حمید رضا
                        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴
                        بعد از اینکه مصاحبه رفتیم میاند تحقیقات محلی چه بی خبر! با این حساب وقتی که میریم برای عقیدیتی قطعا تو محلی تاید شدیم؟
                        • ب
                          به حمید رضا
                          ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۸
                          برای یکی از دوستام دو بار اومده بودند تحقیقات محلی یکبار یک هفته بعد از اینکه رفته بود مصاحبه و یکبار دیگر چند روز بعد پس از مدتی زنگ زدند که بیا گزینش و فرم ها و معرف هات بنویس و چند روز بعدش دوباره اومده بودند تحقیقات محلی و وقتی که رفت برای مصاحبه نهایی گزینش نکات ریزی که تو دو تحقیق محلی گزارش داده بودند بصورت دقیق ازش پرسیدند فقط اگر عضو شبکه های اجتماعی فیلتر شده هستید بیاید بیرون و آثار جرم نابود کنید و اگر شبکه های باز هم عضو هستید از گروه های که کار دستتون میده بیاید بیرون اگر دیش ماهوارتون ضایع از بیرون روی سقف یا دیوار پیداست جمعش کنید اگر نسیه از کاسب محلتون اوردید برید تصویه کنید که اول سراغ کاسب محلتون میرند و اون هم از بدحسابیتون میگه و ...
                    • م
                      میلاد
                      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹
                      خدایاااا کمک کن قبول بشم...
                      • .
                        .
                        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷
                        خدایا به تمام دوستان کمک کن تا قبول بشن
                      • ز
                        زهرا
                        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸
                        من برای متصدی دفتری امتحان دادم.قبول شدم..برای مصاحبه سوال تخصصی هم میپرسن؟اگه بخوان بپرسن مثلا چی میپرسن؟!
                        • م
                          مهر
                          ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱
                          موفق باشی راستش من نمیدونم ققط خواستم بدونم شما سهمیه داشتی .امتحانت رو چطور زدی
                          • ز
                            زهرا
                            ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹
                            نه سهمیه نداشتم. خوب زدم. سوالات عمومی رو که تست هوش بود کامل و مطمئن درست زدم. در کل 80 درصد سوالات رو درست جواب دادم. منفی هم نزدم. چون تمام سوالات رو با اطمینان از درست بودن زدم. چون امتیاز و درصد نزدن نمیتونم مطمئن بگم چطور زدم.
                            • ی
                              یکی
                              ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۱۲
                              تبریک میگم البته استان به استان فرق میکنه بستگی به تعداد شرکت کننده او سطح بچه ها داره ...
                          • ن
                            نازنین
                            ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳
                            سلام خواهر گلم
                            تبریک میگم
                            منم واسه متصدی امور دفتر نوشته بودم
                            راستی کدوم شهر قبول شدی و مدیریت و حسابداری رو به نظر خودت چند درصد زدی
                          • ا
                            امیدوار
                            ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱
                            اگر از بچه های حسابداری اصفهان کسی قبول شده لطفا اطلاع بده چن تا سوال دارم .ممنون
                            • ص
                              صدف
                              ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲
                              من قبول شدم
                              • ا
                                امیدوار
                                ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲
                                اولا بهت تبریک میگم میخواستم بدونم چطوری زدی تخصصی و عمومی هات چقدر احتمال قبولی میدادی و اینکه اگر احیانا سوالی از تخصصی ها که یادت مونده بهم بگو که احتمالا گزینه های شما صحیح بوده ک قبول شدی، اگر براتون امکان داره؟؟؟
                                • ص
                                  صدف
                                  ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲
                                  ممنون من حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد زدم البته بعد از امتحان با توجه به نظرات افراد شرکت کننده به قبولیم مطمئن بودم
                                  • ف
                                    فهمیه به صدف
                                    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳
                                    شما انتخاب چندم و کجا قبول شدی؟
                                    سایر قبولی های حسابداری اصفهان چند درصد زدید؟
                                    اگر برای شما متوسط ۶۰ و ۷۰ را بگیریم برای درصد سوالات صحیح می شود ۶۵ درصد که در ۱۲۰ سوال ضرب کنیم میشود ۷۸ سوال درست زدید درست است یا خیر؟
                                    اما برای نمره عادی بدون اعمال ضرایب با یک نسبت ساده از ۱۰۰ نمره نمره ی شما میشود ۶۵ امتیاز و ضرب در ۲ می شود ۱۳۰ که با توجه به بومی بودن شهر و ضرب در ۱.۱۵ میشود ۱۳۹.۵ که خیلی تا ۲۳۰ فاصله داره و فقط بستگی به رقباتون دارد که کمتر از ۵۵ درصد زده باشند حتی از بیشترین امتیاز هم استفاده کنند به شما نمیرسند و فقط تو مصاحبه امکان جلو زدن دارند و اگر کمتر از ۴۰ زده باشند رقیباتون حتی شهردار با بالاترین امتیاز باشد یعنی نمره آزمون با ضیرب ۲ و سپس ضرب در ۲/۵ که میشود ۱۰۰ به شما نمیرسد مگر اینکه در مصاحبه به شما کمتر از ۵۰ امتیاز و به او ۱۰۰ امتیاز کامل بدهند
                                    • ی
                                      یکی
                                      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۱۴
                                      ..موفق باشد
                                  • ا
                                    امیدوار
                                    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۱
                                    از 120 سوال به 109 تا جواب دادم حدودا 85 تخصصی و24 تا هم عمومی رو هم رفته 15 تا غلط دارم یعنی حدودا به 90 سوال بصورت صحیح جواب دادم چقدر احتمال قبولی دارم ؟؟؟
                                • ج
                                  جواب سوال
                                  ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴
                                  منتظرم باشید میام سوالات مصاحبه تخصصی وجواب سوالاتتونو میگم.
                                  • س
                                    سوال از اتش نشان
                                    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵
                                    سلام به دوستانی که واسه کاردانی اتش نشانی ثبت نام کردن /اولا امتحان عملی بعد چند وقت از جواب نتایج گرفته میشو؟دوما دقیقا کار کاردان اتش نشان چیست ؟ممنون میشم از کسایی که قبلا امتحان دادن یا میدونن جواب بدننن
                                    خواهشا زود جواب بدین تا تمریناتو شروع کنیم از نحوه امتحان عمیلیم بیگین واینکه چیکار کنیم موفقتر امتحان عملیو پشت سر بزاlllرم
                                    • ی
                                      یاسین
                                      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹
                                      سلام بهت تبریک میگم دوست گرامی
                                      من خودم کاردان آتش نشانم سال ۹۱استخدام شدم اذربایجان غربی
                                      درباره شغلت باید بگم که آتش نشان استخام میشی یعنی نیروی عملیانی هستی با اطفا حریق و امداد نجات کار میکنی ۲۴ساعت شیفتی ۲۴ساعت خونه با ماهی ۱۸۴ساعت اضافه کار ۲میلیون حقوقته .حکمتونم کارمندی میزنن که برای آینده و پیشرفت خیلی خوبه.در مورد آزمون عملی ضریبش ۲ خیلی مهمه بارفیکس و دوی ۵۴۰و حمل دوعدد کپسول ۶کیلویی و دوی ۴۵ متر وحمل نروبان آتش نشانی و درازنشت مفادتونه امتیازشم حداقل باید ۴۰۰بیاری تا حد نصاب و اورده باشی .برای موفقیت باید از الان تمرین کنی
                                      بازم سوالی داشتی خوشحال میشم راهنماییت کنم
                                      • س
                                        سوال از اتش نشان و یاسین
                                        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
                                        سلام اقای یاسین هم استانی عزیز من استان دیگه شرکت کردم /اقای یاسین ایا میشود از اتش نشانی به خود شهرداری رفت بعد از یک مدت ؟ یا واسه همیشه تو اتش نشانی خواهید موند ؟من فوق لیسانسم /در ضمن استخدام که میگی کارمندی هست همون رسمی هست یا پیمانی یا قرار دادی ؟من نمیتونم 1 دونه بارفیکس برم چیکار کنم /خدایا 1000 تا مصیبت میزارن واسه ادم
                                    • ن
                                      ناشناس
                                      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴
                                      لطفا یکی جواب بده. بچه ها حسابداری دولتی چه منبعی رو مطالعه کردید. بعد این که سیستم حسابداری دولتی ایران با نوع استانداردش فرق داره باید چیکار کرد؟
                                      • ح
                                        حسابدار
                                        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸
                                        سلام واسه حسابداری مالی کتاب حسابداری مالی ارشد مدرسان شریف خوبه و برای حسابداری دولتی کتاب حسابداری دولتی پیام نور کامل وجامعه.
                                        • ه
                                          هادی
                                          ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰
                                          با سلام.کتاب حسابداری دولتی اقای باباخانی منبع کاملیه من خوندمش تقریبا خیلی سوالات حسابداری دولتی رو جواب ادم
                                          • ا
                                            امیدوار
                                            ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
                                            دکتر جعفر بابا جانی نه بابا خانی
                                        • م
                                          منتظر المهدی عج
                                          ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶
                                          سلام
                                          من جزوه "مبانی مدیریت رفتار سازمانی" و "خلاصه اصول مدیریت" آقای رضائیان رو دانلود کرده بودم. خوب بود البته کافی نبود..
                                          توکل بر خدا
                                          موفق باشید
                                          • ر
                                            رها
                                            ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲
                                            سلام. یه سوال داشتم: کسانی که با مدرک کارشناسی در آزمون شهرداری شرکت کرده اند در صورت پذیرفته شدن حق ادامه تحصیل دارند یا خیر؟؟
                                            • خ
                                              خوش حال
                                              ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۴۹
                                              خدا کنه که این ها منظورشون این بوده که تا سه هفته دیگر قبولی های قطعی مشخص میشوند و از اول اسفند هم میرند برای گزینش و شب عید تاریخ شروع بکارشون از فروردین یا اول اردیبهشت ۹۵ مشخص میشود من دو تا آزمونی که قبلا دادم نتایج نهایی استخدام شده های برای معرفی به گزینش اسفند اومد و از اردیبهشت هم احکامشون خورد فقط اون ها رتبه و نمره داشت ولی این چیزی نداره و زده دعوت به مصاحبه من برای تامین اجتماعی و فراگیر اجرایی هم ثبت نام کردم که نتایج اون ها هم یکی دو هفته ای بیاد خوبه و سر فرصت تصمیم میگیرم کدوم رو برم
                                              • ف
                                                ف
                                                ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۲
                                                خدا کمکتون کنه،از خوشحالیتون خوشحالم
                                                • د
                                                  درسا
                                                  ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵
                                                  شما با چه مدرکی شرکت کردید
                                                • ر
                                                  رضا
                                                  ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۳۳
                                                  ازبچه های گیلان کسی راه وساختمان واجارگاه یا احمدسرگوراب رو انتخاب کرده؟
                                                  • م
                                                    معین
                                                    ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۲:۰۳
                                                    اره انتخاب کردم من چطور مگه
                                                    • C
                                                      Civil
                                                      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶
                                                      منم انتخاب کردم. البته واجارگاه رو.
                                                      چطور بود به نظرتون امتحان ؟
                                                      • ر
                                                        رضا
                                                        ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷
                                                        امتحان چه جوری بو چندتاتونستین بزنید؟من شهردوم وسوم اینارو انتخاب کردم.چه جوریه مثل کنکوره انتخاب اول نتونستی قبولی بشی بری روانتخاب دوم یا فرمالیته ست؟
                                                        • ر
                                                          رضا
                                                          ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹
                                                          25تاهوش 50-55تام تخصصی زدم
                                                    • r
                                                      renzo
                                                      ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۸
                                                      سلام ارشیتکت بروجن کسی اینجا هست؟
                                                      • ی
                                                        یکی
                                                        ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۳۴
                                                        سلام و تبریک به هش سخت بود نصف آسون .. ..من در رشته حقوق شرکت کردم ... نو تا سوال تخصصی بود که خداییش نصفش سخت بود و نصف آسون ..من شخصا فکر میکنم از 90 تا ده تا غلط زده باشم و حدود 7- 8 تا نزدم ..البته خوشبینانه .. برای تست هوشم از سی تا سوال چون واقعا ذهنم خسته شده بود و سوالات آخرش سخت بود به نظرم 17 تا درست زدم وباقی رو نزدم ...نمیدونم قبول میشم یا نه ولی خوب اگه میدونستم از کجا سوال میدن قطعا نتیجه بهتری میگرفتم و این سردگمی باعث شد خیلی ضعیف تر از حدم باشم ... دعا کنید قبول بشم ...اگه کسی هم حقوق شرکت کرده بگه .ممنون
                                                        • r
                                                          renzo
                                                          ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۳
                                                          شما ک خیلی خوب زدی.. ان شا الله قبول میشی...همین الاتن درصدت بالاس.
                                                          • ف
                                                            فاطمه
                                                            ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
                                                            منم حقوق،از کدوم استانی؟
                                                            • ی
                                                              یکی
                                                              ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵
                                                              به نظرت سوالاچه طوری بود؟ تو حوزه من اول که سوالا رو اشتباه داده بود.. متصدی دفتری !!! دقیقا چند ثانیه قبل امتحان همه اضطراب داشتیم منم از سوالای کنار دستیمو که نیومده بود برداشتم و شروع کردم ... کارشناس حقوقی شرکت کردم ... سوالا قانونش هرداری و.. که حفظی و عمیق بود یعنی به نظرم ته کتابو درآورده بودن .. سوالای مدنی آسون ... کیفری بر طبق قانون قدیم که نخونده بودم .. جزا هم نخوندهخ بودم بر طبق دانش خودم جواب دادم .. ثبتم که خونده بودم ولی بازم برداشته بودن از قانون دفاتر اسناد رسمی داده بودن که اصلا فکرشم نمی کردن بدم .. کلا این که امتحان نصفش فوقعالعاده سخت و نصف آسون بود ... ولی تنها چیزی که میگه شاید قبول بشم این بود که بعید میدونم کسی اون قانون هایی که سوال داده بودن رو خونده باشه ... جزا و کیفری وقانون دفاتر اسناد رسمی رو واقعا کسی فکر نمیکرد بیاد ... نظر شما چیه؟؟؟
                                                        • م
                                                          مهدی
                                                          ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
                                                          قبول شده های شهرداری ها میتونید برای آشنایی با سوالات مصاحبه مراحل بعدی به صفحه زیر مربوط به گزینش سازمان امور مالیاتی مراجعه کنید پس از 9 ماه گفتند بیاید گزینش در صورتی تک مرحله ای و یک برابر ظرفیت نتایج اعلام شد

                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                          ثبت پاسخ