استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (اعلام نتایج)

۲۰۴۸ نظر

استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در شرکت های پتروشیمی است. شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز به عنوان یکی از شرکت های پتروشیمی، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می‌توانند  اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

بسته های مفید برای مصاحبه آزمون استخدام

خبر ۶ فروردین ۱۴۰۳ - اعلام کارنامه آزمون کتبی استخدام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به اطلاع می رسانیم، کارنامه آزمون کتبی اعلام شد.

مشاهده کارنامه آزمون

خبر ۲۸ اسفند ۱۴۰۲- اعلام نتایج آزمون استخدام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به اطلاع می رسانیم، نتایج مرحله آزمون کتبی اعلام شد.

مشاهده نتایج آزمون
 

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • ثبت نام آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۲ الی ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ است . با مراجعه به بخش شرایط استخدام استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در جلسه آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
آخرین اخبار استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

زمان آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

زمان آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به شرح زیر است:

مرحله آزمون زمان
ثبت‌نام  ۱۲ الی ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
دریافت کارت آزمون ۲۹ بهمن الی ۲ اسفند  ۱۴۰۲
برگزاری آزمون ۳ اسفند ۱۴۰۲
اعلام نتایج ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

نحوه استخدام پتروشیمی خلیج فارس چگونه است؟

 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس متشکل از شرکت‌های تولیدی، مهندسی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، آموزشی و خدماتی به عنوان بزرگترین هلدینگ تخصصی پتروشیمی کشور شناخته می‌شود. استخدام در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق شرکت و کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی- رفتاری مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی انجام می‌شود. علاقه‌مندان و افراد واجد شرایط برای استخدام در پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲می‌توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی این شرکت، فرم استخدام  پتروشیمی خلیج فارس را پس از مطالعه «شرایط عمومی و اختصاصی» و با کلیک بر روی کلید «ثبت نام» مشاهده کنند.
در آخرین آزمون استخدامی این پتروشیمی،  ثبت نام در این آزمون از ۱۲ الی ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ انجام می‌شود و داوطلبان در ۳ اسفند ۱۴۰۲ در مرحله کتبی به رقابت خواهند پرداخت. افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم،کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های متعدد مندرج در دفترچه آزمون و با توجه به شرایط سنی مجاز برای ثبت نام   می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند. افراد بومی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از امتیازات ویژه برای استخدام در این شرکت پتروشیمی برخوردارند. برای مشاهده تعریف فرد بومی، «پرسش‌های متداول» را بخوانید.
برخی از رشته‌های تحصیلی مجاز در این آزمون  در دفترچه آزمون ذکر شده است . برای مشاهده کامل رشته‌ها و گرایش‌های مجاز، متن آگهی را مطالعه کنید. در آنجا اطلاعاتی درباره حداقل معدل، تعداد افراد مورد نیاز و جنسیت‌های قابل پذیرش به تفکیک رشته موجود است.
برای موفقیت در این آزمون پیشنهاد می‌شود بسته‌های ویژه «ای استخدام» شامل «کتاب جامع تست»، «کتاب جامع مصاحبه» و «سوالات و بسته‌های ویژه آزمون پتروشیمی‌ها» را مشاهده کنید.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی ، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲٬۰۴۸ نظر برای استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (اعلام نتایج)

  • ع
    علی
    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
    جمعه 7 اردیبهشت تکنسین بهره برداری پنل 2 کسی مصاحبه داشت ؟؟چطور بود؟ من ساعت 9 رفتم داخل اولین نفر نبودم دیگه کسی رو ندیدم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ