استخدام بانک ملی ایران (استخدام جدید)

۳۳۷۰۰۴ نظر

استخدام بانک ملی ایران

اخبار و استخدام‌های بانک ملی ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. بدیهی است شما با مراجعه روزانه به این صفحه می‌توانید علاوه بر مطالعه اخبار و استخدام‌های بانک ملی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام بانک ملی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک از فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت می‌شوید.   برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام بانک ملی ایران

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، بانک ملی ایران در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • نتایج نهایی آزمون استخدام بانک ملی ایران ۲۳ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد. با مراجعه به بخش شرایط عمومی آزمون استخدامی بانک ملی ایران آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی بانک ملی ایران می‌توانید از منابع مطالعاتی برای مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی بانک ملی ایران

 

آخرین اخبار استخدامی

زمان آزمون استخدامی بانک ملی

زمان آزمون  استخدام بانک ملی سال ۱۴۰۱ بخش است.

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ۲۲ الی ۸ فروردین ۱۴۰۲ است.
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون بانک ملی  ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ است.
  • زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام بانک ملی ۲۳ مهر ۱۴۰۲ است

لینک دریافت اعلام نتایج آزمون استخدام بانک ملی ، در کادر اعلام نتایج آزمون استخدام بانک ملی قرار گرفته است.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک ملی

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک ملی

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک ملی سال ۱۴۰۱ به اطلاع میرسانیم،نتایج نهایی آزمون ۲۳ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

 

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی بانک ملی

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک ملی است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی آزمون استخدامی فراگیر، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

 

آرشیو مطالب پیشین
آگهی‌های پیشین آزمون استخدامی بانک ملی ، در این قسمت بایگانی شده‌اند. برای مطالعه‌ی آن‌ها روی سال مورد نظر کلیک کنید.
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۳۷٬۰۰۴ نظر برای استخدام بانک ملی ایران (استخدام جدید)

  • س
    ساسان مهدی پور
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶
    مهلت ثبت نام و پر کردن فرم همکاری تا کی هست
    • م
      میلاد
      ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۳۳
      سلام جواد چ خبرا خبری نشده
      • آ
        آشنا
        ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
        خطاب ب دوستانی که میگن استخدامی نیس،اگه نیس شما تو این پیج چیکار میکنید؟اومدید ب ماها سر بزنید؟
        • ج
          جواد از یزد
          ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱
          اومدن بگن نیست ما نیاییم اینجا خودشون فقط بفهمنن خخخخخ
        • ی
          یاس
          ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵
          آقای جوا از یزد شما چرا یه دنده ای اینقدر ؟!!!! بابا جان علی الحساب یه شغل پیدا کن تا بیکار نباشی بعدا هر موقع ملی استخدامی زد شرکت کن . بقول خودت هفت ماهه خدمتت تموم شده . هر روز میای اینجا به امید استخدام . حالا فکر کن اگه هفت ماه سر یه کار دیگه بودی که بیمه هم داشتی الان هفت ماه سابقه کار داشتی . باور کن سابقه کار خیلی مهمه . من نمیگم پیگیر کار بانک نباش اما فعلا جایی دیگه بگرد و مشغول شو . بعد هر موقع استخدامی زدن شرکت کن . باور کن هیچی به اندازه بیمه مهم نیست . ببخشید آقای جواد اگه دخالت کردم اما واقعا دلم میسوزه برای جونهامون که بیکارن . میدونم خیلی سخته اما چاره چیه . الهی که یه کار خوب نصیب شما و همه ی بچه ها بشه .
          • ج
            جواد از یزد
            ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴
            فکر کردی جایی نرفتم؟؟؟/نزدیک 25 کارخونه رفتم تا حالا و فرم پر کردم که آخریش شیر ایساتیس یزد بود همشم برای کارگری رفتم و گفتن خبرتون میکنیم ولی هنوز نکردن !!!!/بیرونم فروشندگی سوپری و ...اینا است که اوجش 500 میدن و بدون بیمه و حدود 10 ساعت کار به درد میخوره؟؟؟/
          • ب
            به هوشیار
            ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹
            سلام هوشیار جان، میشه بیشتر در مورد این دستگاههای اجرایی توضیح بدی؟ من تا حالا شرکت نکردم؟ آخه احساس میکنم پول دور ریختنه و اونقد سهمیه ای ناجوانمردانه اعمال میشه کسی مثل من که هیچ سهمیه و پارتی ندارم از طرفی سنم میگزره باید چیکار کنم!به نظرت امیدی هست؟
            چقد ما دهه شصتیا بدبختیم بخدا! جوونیمون تو بدترین وضع اقتصادی و اشتغال افتاده
            • ه
              هوشیار
              ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
              واقعا شما روزها میاید اینجا و کلی بحث بدون فایده انجام می دید که چی اگر دنبال استخدام بانک ملی هستید باید بگم که امسال استخدامی ندارد چون استخدام بانک های دولتی به این روال هست که اول باید اداره یا معاونت منابع انسانی گزارشی از کمبود نیرو و نیاز به استخدام به هئیت مدیره بانک که هر چند ماه یکبار برگزار میشه ارایه کنه سپس اگر هیت مدیره مجاب شد تصویب میکنه که از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدامی صادر کنند سپس مراحل آگهی و ثبت نام و آزمون در واقع پروسه استخدام بانک های دولتی تا آگهی بشه استخدام حداقل یکسال بطول می کشد مانند بانک سپه که از یک ماه قبل از اعلام رسمی وقتی مجوز از طریق سازمان مدیریت تصویب شد من فهمیدم مجوز استخدامش صادر شده ولی برای بانک ملی هنوز هیت مدیره تصویب نکرده پس تا یکسال آینده حداقل خبری نیست ولی باید توجه داشته باشید که به جز بانک جاهای بهتری برای استخدام شدن هست مثل تامین اجتماعی که اتفاقا هیت مدیرش تصویب کرده برای اسفند ۹۵ آزمون استخدامی برگزار بشه و در دهه فجر ثبت نامش هست یا اداره مالیات که هم حقوقش قابل رقابت با بانک ملی هست و هم مزایاش قابل توجه است از پس فردا دوباره سایت سنجش برای افراد جا مانده استخدام دستگاه های دولتی ها همون فراگیر رو باز میکنه که اداره مالیات و چند نهاد مهم دیگر مثل وزارتخونه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هم می تونید برای استخدام شدنشون تلاش کنید وزارت نیرو و آموزش و پرورش هم تا دو سه ماه آینده استخدام دارند پس فکرتون رو فقط با استخدام بانک ملی بهم نریزید
              • ن
                ناشناس
                ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۵۱
                اخه رشته های ما بیشتر به بانک میخوره,تامین چندنفر میخواد با رشته ی ما مگه؟
                • ج
                  جواد از یزد
                  ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۳۰
                  مانند بانک سپه که از یک ماه قبل از اعلام رسمی وقتی مجوز از طریق سازمان مدیریت تصویب شد من فهمیدم مجوز استخدامش صادر شده ولی برای بانک ملی هنوز هیت مدیره تصویب نکرده!!!!!
                  شما از کجا میدونی نکنه رییسی یا مدیر عاملی چیزی هستی !!!!
                  اینقدر مطمنی به خودت!!!!!
                  • ف
                    فرزاد
                    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
                    من هم با نظر هوشیار موافقم شما اگر به اخبار توجه داشته باشید احتمالا شنیده باشید مدیر فلان اداره به کمبود نیروی انسانی اشاره می کند که در صدد برطرف کردنش هستند و ... از طرفی تو هر اداره ای افراد و منابع آگاهی هستند که می فهمند سطوح مدیریت بالای ادارشون از دولت تقاضای مجوز استخدام کرده و این تقاضا حداقل چند ماه تو نوبته و افراد دیگری هم تو نهاد ریاست جمهوری مشغول تطبیق این درخواست و صدور مجوز طبق قوانین می شوند و تا بیاد مجوز نهایی صادر بشه اکثر کارمندان خود اون اداره متوجه شدند بطور مثال آموزش و پرورش از اوایل امسال یک فایل فرستاده بود به ادارات استانی که کمبود نیروشون رو با توجه به رشته و جنسیت مشخص کنند پس میشد فهمید خبری هست ولی وقتی بابای شما که از کارمندان کلید بانک ملی بوده و حالا هم که بازنشسته شده همکارانش که اکثرا از رئسای این بانک تو یزد هستند خبری در مورد استخدام این ندارند بدونید هنوز رئسای بانک ملی تو تهران تصمیمی جهت استخدام ندارند‎ ‎بطور مثال معاون وزیر علوم اعلام کرده در حال دریافت مجوز استخدام ۲ هزار نفر برای کادر دانشگاهها هستیم و زمان آزمون در بهمن یا اسفند هست
                    • م
                      میلاد
                      ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۱
                      جواد به این حرفا اصلا گوش نده
                  • ج
                    جواد از یزد
                    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۰:۳۰
                    بچه ها به حق این شب جمعه که درهای آسمان به روی زمین گشوده میشه دعا کنیم در حق حم مشکل کار جوونا حل بشه من خودم شخصا دیگه بریدم هر چند بگید جواد 7 ماه چیزی نیست از خدمت برگشتی ولی من بریدم و دیگه تحمل شنیدن نیش و کنایه اطرافیان را ندارم و خودم هم حوصلم تو خونه سر رفت از بیکاری نمیدونستم بیکاری تا این حد با روح و روان آدم بازی میکنه ای خداااااااااااا خودت دری را باز کن به روی ما
                    • م
                      میلاد
                      ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴
                      به امید خدا جواد جان انشالله که درست میشه
                      • ع
                        عليرضا
                        ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
                        جواد جان باز خوبه که 7 ماه خدمتت تمتم شده هنوز کار پیدا نکردی ... من 1 سال هستش که از خدمت برگشتم و دوتا لیسانس هم دارم ولی هنوز کار پیدا نکردم..... :(
                        • ج
                          جواد از یزد
                          ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴
                          علیرضا جان میدونی چرا کار نیست برای ما چون هر چی کاره خانمای گرامی اشغال کردن !!!
                          شاید باورتون نشه الان ساندویچی های یزد هم خانم پشت فر هستن و ساندویچ میدن دست مردم
                          ای خانم هه بدونید تا اگر به کار نیاز ندارید و برای سرگرمی کارای بیرون را اشغال کردید به ولاه حق الناس گردنتونه و درآمدتون اشکال داره( نمونش دختر خاله ههی خودم با اینکه شوهرشان درآمد بالای 4 تومان دارن میرن سر کار چرا چون در خانه حوصلشون سر میره)!!! چون جای یک مرد جوونا گرفتید بابا اگر مرد کار نداشه باشه نه میتونه زن بگیره و هزار مورد دیگه و مردی که کار نداشته باشه هزار جور فساد تو جامعه به وجود میاد باز خود دانید اگر به این وضع راضی هستید خانم ها یا علی
                      • س
                        سیما
                        ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۴۵
                        سلام،بچه ها خوبید؟انگار خبرایی شده؟من شمالم ،مسافرتم،جاتون خالی
                        • ح
                          حسین
                          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۴۴
                          سلام سیما خانم خوش بگذره
                          • س
                            سیما
                            ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹
                            ممنون،جاتون خالی
                          • م
                            میلاد
                            ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۴۴
                            سلام سیما خانوم خوش بگذره والا مثل اینکه یه خبرایی شده از گفته حرفهای بعضی از بچه ها
                            • س
                              سیما
                              ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۳۳
                              ممنون،انشالله خبرای خوبی باشه
                          • م
                            میلاد
                            ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۱
                            دوستان از این حرفا که معلومه یه خبرایی هست پس به امید خدا بشینیم بکوب درس بخونیم که انشالله همگی قبول شیم
                            • ج
                              جواد از یزد
                              ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷
                              میلاد جان شما دیگه خبر نگرفتی ؟؟؟
                              • م
                                میلاد
                                ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۴۷
                                سلام جواد جان والا پرسیدم به طور دقیق چیزی نگفتن ولی بنا به گفته بچه ها احتمالش خیلی زیاده که امسال آزمون برگزار بشه انشالله که این اتفاق بیفته
                            • ا
                              امیدبه جواد
                              ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
                              سلام،جوادجان.بازم مراجعه،کردم،به منابع انسانی،گفت ازسال87چشم،به راهیم ،تااگهی استخدامی ملی بیاد،بعدکلی خواهش وتمنابهم جواب داد،گفت منتظریم دولت مجوزآستخدام صادرکنه،گفتم علت آستخدام چندسال ادغام شعب وتعطیل شعب زیان ده نبوده،خندش گرفت،نگفت،دقیقاامسال یاسال آیده،اماازحرفاش ،معلوم بودکه خبرایی هست،موفق باشی جوادجان.....یاعلی
                              • ج
                                جواد از یزد
                                ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
                                امید جان دستت درد نکنه از گرفتن خبر
                                اینکه محمد از تهران گفت شعبات زیان ده تعطیل و ادغام شدن راسته من دیشب در استخر از یکی از کارمندا پرسیدم گفت طی 5 سال حدود 10 شعبه در یزد تعطیل و با شعب دیگه ادغام شده!!!
                                من میگم استخدام ملی آخرای 96 اگه بیاد و منم تو اون موقع تو اداره مالیاتم چه قدر به خودم مطمنم خخخخخ????
                              • ع
                                علی تهرانی
                                ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
                                خبر فوری کاربران گرامی تمام شهرها با کمبود نیروی شدید مواجه هستند و در مراحل کسب مجوز است بانک ملی فقط دعا کنید زودی این مراحل طی بشه یا حق
                                • ع
                                  علی
                                  ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴
                                  سلام دوست عزیز شما از کجا پرسیدی و از کدام شهر هستین !?
                                • س
                                  سلیمان
                                  ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲
                                  عرض سلام و ادب و احترام خدمت یکایک دوستان عزیزم. عزیزان چقدر فکر استخدام بانک ملی هستید والله وقتی انتظار یه چیزی بکشید بدتر هست اصلا اومدیم فردا اومد آیا مطمئن هستید قبول میشودبخدا یه جا مشغول بشید استخدام هم اومد ثبت نام کنید. محمد جان در جواب پاسخت به جواد جان که بهش گفتی آبدارچی در شان تو نیست من یه نظر دارم. من حقیقت مخالف این ایده شما هستم چرا که کار عیب نیست همه از روز اول رییس نبودن. تو این دوره وضعیت خرابی کار باید کار رو چسبید وارد سازمان بشی میشه یه کارش کرد ولی تا وارد نشدی نباید دل بزنی. من با مدرک لیسانس دوتا هم مدیریت هم حسابداری قبل کارمند شدن همه جا کارگری کردم دوستم با مدرک ارشد تو شهرداری بوشهر دادنش فضای سبز یعنیچند ماه بهترین سمت بهش دادن نمیشه با طمع سمت دار شدن فکر کار بود. هر جا پیدا شد برید والله وارد سازمان بشید میشه تغییرات انجام داد
                                  • ج
                                    جواد از یزد
                                    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸
                                    سلیمان جان من از خدامه بشم آبدارچی ولی پدرم هفته قبل با رییس تدارک ملی استان که از همکارای صمیمیش بود صحبت کرد گفت نیروی شرکتی هم نمیگیریم !!!!
                                    محمد جان گفته بود برم شرکتای خصوصی هر جا رفتم سابقه میخواد از 3 سال به بالا و برای کارگری هم رفتم 50 تا کارخونه فرمش پر کردم دیگه خبرم نکردن!!!! سلیمان جان شما که ملی هستی میشه آبدارچی وارد شد؟
                                    درآخر ملی کی حدودا استخدامی داره؟
                                    • ج
                                      جواد از یزد
                                      ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲
                                      این گفتی چقدر فکر استخدام ملی هستیم چون خودما میگم هر چی بانک مهم بود آزمونش یک سال آخر خدمتم بود از بانکای بزرگ تجارت که فروردین 94 بود تا صادارت که آبان بود و ملت آذر 94 بود و سپه هم سال 93 و کشاورزی هم سال 92 پس دیدی چرا فکر ملی هستیم چون دیگه این بانکایی که گفتم نیروشونا گرفتن و فکر نکنم حالا حالاها استخدامی داشته باشن و فقط یک بانک بزرگ میمونه اونم ملیه که میگن مازاد داره!!!
                                    • م
                                      میلاد
                                      ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷
                                      سلام به همه خیلی وقته تقاضا نیرو دادن ولی متاسفانه دولت هنوز باهاش موافقت نکرده انشالله که امسال آگهی رو بزنن همه جونا برن سرکار من که خیلی امیدوارم شما هم همین طور باشید
                                      • س
                                        سارا
                                        ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۴۵
                                        والا منم پرسیدم گفتن درخواست نیرو دادیم ولی هنوز موافقت نشده,با حرفای اقا محمد به کل ناامید شدم
                                        • ج
                                          جواد از یزد
                                          ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲
                                          میلاد جان تازگیا پرسیدی؟؟؟
                                          در عوض اینکه دولت سال آخرشه و استخدامی ها بیشتر بشه
                                          اینم فرقی نکرده و کمتر شده!!!!
                                          • م
                                            میلاد
                                            ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹
                                            دقیقا جواد جان
                                        • م
                                          محمد
                                          ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
                                          سلام به همه دوستان گلم متاسفانه میخاستم ی خبر بد بهتون بدم اینکه بانک ملی استخدامی نداره حداقل تا سه سال دیگه خیالتون راحت باشه از استخدام این بانک. به نظر من وقت و انرژی رو صرف ازمون دستگاه های اجرایی و اموزش و پرورش و ب احتمال زیاد وزارت نیرو و..... کنید.دوستان الان بانک ملی داره شعبه هاش رو ادغام میکنه ما جز منطقه چهار تهران هستیم الان در حال حاضر دوتا از شعب این بانک توی منطقه ما کلا جمع شدن کارمنداش هم رفتن توی شعب دیگه. و اینکه اینم بگم از سال 94 تا 95 800 تا از شعب بانک ملی در سراسر کشور ادغام شدن و بیشتر اینکه این بانک چند سال پی درپی جذب نیرویی نداشته دلیل عمدش همینه. من همونی هستم ک دو تا از برادرم کارمند بانک ملی بودن دیشب داداشم به چند تا از دوستاش ک توی دایره استخدام تهران بودن زنگ زد اونا میگفتند این سود سپرده های بانکی ک کم شده همه از فقر بانک های دولتی مثل بانک ملی نشات میگیره این سیاست دولته ک سود هارو کم کرده ازاون طرف این سود هارو ب بانک های امثال ملی ب عنوان مساعده کمک میکنه متاسفانه وضع بد جور خرابه من خودم الان شیش ماهه دنبال استخدامی بانک ملی هستم اما با حرفای دیشب اقای xاصلا دیگه قید این بانک رو زدم حالا انشاالا فرجی بشه و استخدامی ملی بیاد ایشالا ک این حرفا صحت نداشته باشه نمیخام خواهر برادر های گلم رو تو این پیج نا امید کنم قصدم فقط اطلاع رسانی بود بازم خبری شد میام میگم من یکی از داداشام رییس بانک ملیه و اون یکی هم معاون بانک ملی هستن توی شعبه های درجه 1. با بیست و چهار سال سابقه بالاخره اگر جذب نیرو داشته باشن من باخبر میشم دعا کنید فقط
                                          • س
                                            سارا
                                            ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
                                            یعنی اون همه حرفا همش شایعه هستش؟
                                            • m
                                              mohamad
                                              ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۱۵
                                              امیدوارم شایه و جو سازی باشه شما دعا کنید استخدام ملی عملی بشه اگر تقاضا کنند و مجوز جذب بدن این حرفا میره کنار
                                            • ج
                                              جواد از یزد
                                              ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۸
                                              دمت گرم محمد جان که خبر گرفتی
                                              خدا خیرت بده فعلا که تمام درها به رویمان بسته است ایشالاه درس میشه !!!
                                              • ج
                                                جواد از یزد
                                                ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹
                                                محمد جان نمیتونی بپرسی میشه فرزند همکار به عنوان خدمه وارد ملی شد؟؟؟منظورم نیروهای شرکتیه!!!
                                                ممنون میشم از داداشت بپرسی
                                                خدماتیم هر چی باشه بهتر بیکاریه
                                                • m
                                                  mohamad
                                                  ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۲۳
                                                  جواد جان راجب همین موضوع من به داداشام پیشنهاد دادم گفتم به عنوان ابدارچی میام چند سال کار میکنم و بعد تبدیل وضعیت میشم داداشام موافقت نکردن گفتن معلوم نیست یه دفعه چهار سال نیرو شرکتی میمونی و خبری از تبدیل وضعیت نیست من ارشد دارم شما مطمعا کارشناسی داری ب نظرت جواد جان افت نداره ک بری دور از جون تی بزنی و چایی بریزی با مدرکت پس فردا هم همه میگن پسر فلانی ابدارچیه به نظرم دور از شان و شخصیتت هست شما ک پدرت بانکی بوده دیگه بد تر.جواد جان توکلت به خدا باشه و نا امید و دلسرد نباش بخون واسه مالیاتی بالاخره خدا یه دریچه ای رو برات باز میکنه منم شرایط شما رو دارم با این تفاوت ک سنم هم از شما بیشتره تو حالا حالا ها جا داری صبر کن بالاخره استخدام ملی میاد تا اون موقع هم بفکر کار کردن تو شرکت های خصوصی باش و ازمون های استخدامی رو همرو شرکت کن هر چند ک امسال سال گندی بود از لحاظ استخدامی. موفق باشی داداش
                                              • م
                                                محمد
                                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۰۲
                                                سلام به همه جوانان عزیز
                                                یک پند شخصی به همه جوانان مهم نیست که استخدامی ملی بیاد یا نیاد فرض کن فردا آگهی بانک ملی اومد به نظر شما درشهر شما نیرو میخواهد؟ اگر نیرو بخواهد حدکثر یک یا دو نفر خواهد بود. فکر می کنید در شهر شما کم جوان تحصیل کرده وجود داره شک جون برای یک استان اگر 10 نفر نیرو بخواهد 2هزار تا 3هزار نفر شرکت می کنند آیا شما جز قبول شده ها میشوید؟ به نظر من هر آگهی استخدامی زیاد شرکت کنید و یک فرصت طلایی حساب کنید مگر بانک چیزی جز پول شمارش و ثبت چیزی دیگری است ؟ حال دولت خیلی کم مجوز جذب نیرو میده و کمبود نیروی بانک های دولتی از سایر دستگاه ها دولتی که مازاد نیرو دارند جابه چه میکند.
                                                • م
                                                  محسن
                                                  ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۵۳
                                                  سلام به این زودیای منتظر آزمون بانک ملی نباشید 97 به بعد اون تازه شاید الان مازاد نیرو دارن
                                                  • س
                                                    سارا
                                                    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۳۴
                                                    از کجا فهمیدی شما اونوقت؟
                                                    • م
                                                      میلاد
                                                      ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۵۱
                                                      محسن جان فعلا نمیشا تصمیم گرفت که استخدامی هست یا نه ولی انشالله که امسال باشه
                                                      • ج
                                                        جواد از یزد
                                                        ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۳۲
                                                        من با 97 موافقم چون خیلی ها یزد 28 سال سابقه هستن
                                                        جالبه اینقدر نیرو گرفتن قبل که با اینکه 10 ساله نیرو نگرفته هنوز مازاد داره !!!
                                                        ولش گذشتیم از کارمندی بانک/کارمندی هیچی کارگریم نیس برم 50 تا کارخونه رفتم همشون گفتن صدات میزنیم همین طوره دارن صدام میزنن/خلاصه وضع خوبی نیست بیکاری جوونا آتش زیر خاکستره/من جوون صبرم حدی داره و وقتی بیکاریم از حدی بگذره .......
                                                        • ع
                                                          علی
                                                          ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۳۳
                                                          اگه بگذره چی میشه جواد خخخخ
                                                          کظم و غیظ کن برادر ایشالا نهایتش اینه صدسال دوم درست میشه
                                                        • ج
                                                          جواد از یزد
                                                          ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۳۳
                                                          اگر 97 بخوان حتما 96 آگهیش میاد خخخخخخ
                                                        • م
                                                          مجید
                                                          ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳
                                                          سلام
                                                          من از رییس یکی از شعبه ها پرسیدم گفت یه خبرایی هستش
                                                          دعا کنید خدا کنه واقعیت داشته باشه
                                                          • .
                                                            ....
                                                            ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹
                                                            سلام دوستان کسی خبره جدید از استخدامی نگرفته
                                                            • ا
                                                              امین
                                                              ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵
                                                              سلام .بچه ها لطفا یکی راهنمایی کنه واسه ریاضی چی بخونیمدحالا لاقل که وقت هست؟؟؟؟؟
                                                              • ج
                                                                جواد از یزد
                                                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
                                                                امین جان گاج جامع انسانی چرا انسانی چون ببشتر ریاضی استخدامی ها از رابطه و تابع و دامنه و برد و ...میاد و نه از انتگرال و نقطه عطف و اکسترمم و ....که در دبیرستان بچه های ریاضی و تجربی میخونن
                                                              • n
                                                                nahid
                                                                ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴
                                                                سلام،خواهشأ یکی از بچه های تهران برن سرپرستی خبر بگیرن
                                                                • ج
                                                                  جواد از یزد
                                                                  ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸
                                                                  موافقم ولی یکی تاسیون بود که گه گداری خبری میداد که اونم نمیدونم کجا رفت؟؟

                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                ثبت پاسخ