استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۷۰۰۳ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۷٬۰۰۳ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • م
    مجلس312
    ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۳۷
    رشته مدیریت بانکداری
    • د
      دوست
      ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۴
      سلام به همه دوستان
      آیا کسی اطلاع دارد که در طول دوره می توان شب ها به منزل آشنایان مراجعه کرد یا خروج ممنوع است؟
      عید همگی مبارک
      • ش
        ش
        ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۳۶
        نفرات قبلی گفتند قرنطینه هستیم
      • 0
        000
        ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۹
        سلام به همگی
        عید همتون مبارک
        خیلی وقته سر نزده بودم سایت اما یهو امروز سر زدم با یه سوال جالب روبرو شدم :
        قصد اهانت ندارم اما واقعا ما خیلی مراحل و تست ها رو رد کردیم و این سوال از دید من خیلی عجیب بود
        یکی پرسیده بود می شه همسرم رو برای دوره ببرم !!!!؟
        امیدوارم این روزهای تعطیل به همتون خوش گذشته باشه
        • 1
          123
          ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۴۸
          سلام! خیلی خوشحالم که بازم به این سایت سر زدین! خواهشی که ازتون دارم حرف بچه ها رو به دل نگیرین و نظراتتون رو بگین بالاخره هرکسی یه سری مخالف و موافقم داره! خیلی از سوالای بچه ها بی جواب می مونه!
          • 0
            000
            ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۵۶
            من از هیچکس دلگیر نیستم - بالاخره هر کس یه شیوه رفتاری تو زندگی وبرخورد با دیگران داره و با این نوع زندگی خو گرفته وچون نمی توان قانع کرد که اشتباهه باید باهاش کنار اومد - من فقط همین صفحه رو دیدم و خواستم عید رو تبریک بگم اما خدایی بعضی سوالها از کسانی که فیلتر تست هوش رو رد کردند عجیبه
            یکی می پرسه می شه همسرم رو بیارم اون هم دوره ای که آقا و خانم کاملا جدا برگزار می شه و حتی با هم باشه هم باز حرف عجیبیه !!!! یا یکی می پرسه من با لب تاپ بلدم کار کنم با کامپیوتر بلد نیستم برم دوره !!! آخه این سوال جواب دادن داره !!! در ضمن هستن دوستان ذخیره عزیزی که همه کار کردند تا دیگران انصراف بدن و به قول خودشون حتی یکی نفر هم یک نفره و من الان می بینم اکثرا رد شده ها تو این صفحه هستند و نیازی به بودن ما نیست دیگه و همه کارهاشون تموم شده منتظر دوره هستند
            • 1
              123
              ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵
              واقعا که! کدوم ذخیره ای برای انصراف دادن قبول شده ها تلاش کرد!؟ بنده به شخصه وقتی شما گفتی دلت به کار بانک نیست و میخوای استاد شی گفتم ریسک نکن و...! بعدش واقعا نمی دونم شما فکر کردی کجا استخدام شدی! مگه قرار نیس پول بشمرین! متاسفم که نسبت به ذخیره ها همچین دیدی دارین و فقط به فکر خودتونین! ذخیرا ها هم تلاش کردن حالا اینجا نشد یا جای بهتر! من به شخصه تا الان حق کسی رو نخوردم که الان بخوام کسی رو از راهی که به نفعشه منصرف کنم! شما هم هرجور صلاح میدونی...
              • ب
                به 123
                ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲
                جالبه! دیدگاه ادم در عرض چند ثانیه عوض میشه.
                نه به کامنت بالایی که گفتین خوشحالین که دوباره ooo به سایت سرزده، نه به توپیدن طرف در عرض چند دقیقه !!!!!!!!
              • 1
                123
                ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴
                شما با این دیدگاه از بالا به پایینت به هیچ جا نمیرسی! همش تو منم منمات اسیر می مونی! چون تلاشی برای پایین تر از خودت نمی کنی که خدا هم بخواد برای بهبود وضع تو تلاش کنه!
                • .
                  ......
                  ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶
                  واقعا برات متاسفم ... خود من ذخیره هستم . در ضمن استاد دانشگاه هم هستم ولی انقدر مثل تو بیکار نیستم که هی بخوام بگم من استادم ........... در ضمن خیلی از ذخیره به خاطر مشغله ای که داشتن اصلا برای آزمون وقت نگذاشته بودند وگرنه سطح علمی و فهم بالایی دارند و مطمئن باش تو آزمونای دیگه قبول شدند . تو برو یه کم نگران درک خودت باش که این صفحه رو با خیلی جاهای دیگه اشتباه گرفته بودی نه نگران ذخیره ها که بخوان کسی رو گول بزنن انصراف بده مگه مهد کودکه
                  • .
                    ......
                    ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳
                    استاد دانشگاه ، لب تاپ نه و لپ تاپ
                • ب
                  به ooo
                  ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
                  یکی از عجیب ترین سوالاتی که من تو این صفحه دیدم این بود:
                  با ریش پرفسوری هم میشه رفت سر کار
                  چه دغدغه ی مزخرفی!!!!!
                  • .
                    ......
                    ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
                    عالی بود
                    • ش
                      ش
                      ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۹
                      عجب حافظه ای!!!!
                      • 0
                        000
                        ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۷
                        اینها چند تا از دوستان هستند که در عین اینکه می گن من چرت و پرت می نویسم و حرفهای من به دردشون نمی خوره اما کلمه به کلمه متن های من رو خوندند و کاملا هم حفظ کردند و شدیدا هم مطالب من رو دنبال می کردند :-)
                      • ش
                        ش
                        ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷
                        ولی حرفت منو بفکر فرو برد.واقعا چیزی که به نظر هر کدوم از ماها خنده دار و بچگانه ممکنه باشه واسه یکی دیگه واقعا حیاتیه. و اینکه همه ماها ممکنه ازین دست سوالها تاحالا برامون پیش اومده باشه.پس بهتره از دیدن سوالات بقیه تعجب نکنیم
                        • 0
                          000
                          ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۵
                          کاملا حق باشماست و من تو مطلب بالا از دید عجیب بودن تعدادی از سوالات واضح بودن جواب اونها بود و الا حتی اینکه یکی می پرسه چی ببرم دوره یا تفریح هست و یا تیم بدیم هم خیلی سوالهای خوبیه و من اتفاقا از جوابهای اون جور سوالات استفاده کردم اما واقعا بعضی سوالات !!!
                    • ن
                      نگین از خراسان رضوی
                      ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴
                      سلام ان شاء الله ما امروزبعد ازظهر به سمت تهران حرکت می کنیم ان شاء الله بقیه بچه هرچه زودتر کاراشون تموم بشه به دوره دعوت شن
                      • م
                        مهتاب1
                        ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۶
                        سلام دوست عزیز ان شاالله به سلامتی
                        منم امروز بعدازظهرحرکت میکنم ان شاالله فردا صب تهرانم.
                      • آ
                        آقای بانکی
                        ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶
                        سلام دوستان همکار قزوینی،عیدتون مبارک، درچه مرحله ای هستین ؟آیا به دوره ها دعوت شدین ؟
                        • م
                          مهدی
                          ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
                          سلام دوستان
                          آقایونی که دوره رفتن میشه بگین کت شلوار کارکنان بانک سپه چه رنگی باید باشه؟ آیا خودشون تهیه می کنن یا هزینه شو میدن؟ توی دوره باید با کت شلوار باشیم؟
                          • P
                            Parsa
                            ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳
                            تو دوره اصلا نیازی نسیت.ضمنا واسه کار فرم خاصی نداره.خودتون باید تهیه کنید اما گفتن هرسال یه هزینه ای میدن.
                            • م
                              مهدی
                              ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
                              ممنون
                          • ا
                            الیکا
                            ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱
                            دوستان و همکاران عزیز عید همگی مبارک
                            کسایی که تمام مراحل رو تموم کردین اولا تبریک دوم اینکه از من تو کارگزینی یه تعهد نامه مربوط به چشم و عمل و این چیزا بود گرفتن، شما هم یه همچین چیزی داشتین همگی؟
                            • ه
                              همشهری
                              ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳
                              سلام
                              تعهدی که از شما گرفتن توی استان بوده یا کارگزینی تهران تعهد گرفت. جسارتا مربوط به چی بود یعنی باید عمل کنین یا چیز دیگری-
                            • س
                              سوال از دوره رفته ها
                              ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰
                              سلام . ممکنه یکی از دوستانی که رفته دوره بهم بگه اونجا چه امکاناتی در اختیارمون هست؟ من با دختر کوچولوم میرم. میخوام بدونم محل اسکانمون چیا داره؟ شبیه سوییته؟
                              • P
                                Parsa
                                ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷
                                بله دقیقا شبیه سوییته تقریبا همه امکانات رو داره. اتاقاشون دونفره و سه نفرس. تخت و کمد و تی وی و حموم...
                                • س
                                  سوال از دوره رفته ها
                                  ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
                                  ممنونم
                                  • P
                                    Parsa
                                    ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
                                    خواهش.سوال دیگه ای باشه در خدمتم
                                    • س
                                      سوال
                                      ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹
                                      سلام آقاپارسا.آیا میشود همسرم را با خودم ب دوره ببرم؟
                                • ه
                                  همکار
                                  ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۲
                                  دوست عزیز دخترتون چند وقتشه؟
                                  به احتمال زیاد همراه هم با خودتون میارید که بچتون را نگه داره،درسته؟
                                  من از کارگزینی که پرسیدم گفتن نمیتونید همراه بیارید،شما چطوری صحبت کردید؟
                                  • P
                                    Parsa
                                    ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳
                                    والا اتاق هاشون درواقع واسه گردشگری و مخصوص متاهلین تهیه شده اکثرا دو تخته ست. اما خیلی بعید میدونم بشه با همسر برید. اگه یه تماس با کارگزینی بگیرید بهتر جواب میگیرید
                                  • ر
                                    رقیه
                                    ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
                                    مگه میشه بچمونم ببریم؟ منم یه دختر کوچولو دارم خیلی نگرانشم
                                  • .
                                    ...
                                    ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۴۸
                                    دوستان عزیز وقتی ایستگاه امام خمینی از مترو پیاده شدیم،کدوم خروجی را باید خارج بشیم که به بانک سپه نزدیک باشه
                                    • u
                                      unknow
                                      ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴
                                      خروجی خیابان امام خمینی
                                    • ش
                                      ش
                                      ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۲۶
                                      دوستان از مشهد الرضا برگشتم.برای همگی دعا کردم
                                      دوستتون دارممممم
                                      • د
                                        دوره
                                        ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۱
                                        دوستانی که صب 29میرسن تهران،تا ساعت 3 میخوایید چیکار کنید
                                        به منم چند تا پینشهاد بدین.واقعا تا ساعت 3 کجا بمونم؟چیکار کنم؟
                                        • م
                                          مهتاب1
                                          ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۴۱
                                          سلام دوست عزیز منم 9صب میرسم ترمینال ولی چاره ای نیس جز اینکه تو ترمینال بمونیم
                                          • ش
                                            ش
                                            ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۲۷
                                            برو بازار عزیزم برای خودت خرید کن. یا یه سر انقلاب بزن اگر اهل کتاب هستی
                                            • 2
                                              2
                                              ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
                                              آخ آخ گفتی. من که میرم نمازخونه همون ساختمان سپه . وگرنه خسته و کوفته تا ساعت 3 که نمیشه ویلون بشیم
                                              • د
                                                دوست
                                                ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹
                                                اگه تو ترمینال موندین حتما ساعت 1اینا راه بیافتین سمت توپخانه تهران ترافیکه
                                                البته این نظر منه
                                              • r
                                                rose
                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۵
                                                واقعا من موندم تقصیر ما چیه که اینا میخوان قراردادیاشونو رسمی کنن! اکثر شهرای بزرگ مث تهران و شیراز و....که نیرو زیاد میخواست قطعا ریزش داشته. یه سریا کار بهتر و زودتر از موعد سپه پیدا کردن، یه سریا تو گزینش و پزشکی رد شدن... نمیشه که به جای اینا از قراردادیا بگیرن. پس آزمونی که ما دادیم چی میشه؟
                                                • د
                                                  دوست گرامی
                                                  ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸
                                                  همچین ریزشی هم نداشته هر کسی رو که تو مصاحبه عقیدتی رد کرده بودن اول با گرفتن تعهد و مصاحبه دوم قبول کردن هنوز به طور قطعی و صد در صد تو مرحله پزشکی هم شخص خاصی رو رد نکردن حتی اونایی رو که ضمنی گفتن رد که به انگشتای یک دست هم بزور میرسه کمیسیون پزشکی شهریور هنوز شانس دارن انصرافی هم بسیار محدود بوده رو هم رفته حساب کنید 10 نفر نیستن خیلی به اینا دل خوش نکنید امیدوار به افزایش ظرفیت پذیرش باشید . البته کلا بهتون توصیه می کنم با توجه به مطالبی که جسته و گریخته دوستان مطرح میکنن و تجارب دیگر استخدامی ها هر چند در نهایت همه چیز در ید خداست و لاغیر و هر احتمالی وجود داره ولی منطقی باشید و سعی کنید تمرکزتون رو ببرید روی توان علمی تون برای ان شا الله بهتر شدن و دیگر استخدامی ها . ان شا الله که خدا خودش گره از مشکلات همه باز کنه و خدا با صابران هست
                                                  • r
                                                    rose
                                                    ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۱
                                                    دوست عزیز خیلی ممنون! ولی 10 نفرم 10 نفره! عدالت باید رعایت بشه شما بگو یک نفر! من که به شخصه راضی به رد شدن کسی نیستم، رزق و روزی ماها هم دست خداست!
                                                    برای یکی که قبول شده این حرفا رو زدن راحته!
                                                • م
                                                  من
                                                  ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹
                                                  راستی 5شنبه بانک شلوغ بود بدجور.دوشنبه هم شعبه ها شلوغ هستن.سامانه آرد هم هزار ماشالله بانکهارو شلوغ کرده.راستی یه خبر خوش"
                                                  به همکارهامون شمال دادن.سفر شمال برای سه چهار روز.یه سوال داشتم ؟اینکه آیا این سفر به همکارهای جدیدالستخدام هم تعلق میگیره؟
                                                  چون حکم مارو امسال زدن و این نامه شمال چندروز پیش به شعبه ها ارسال شده.
                                                  من شنیدم سفر شمال از پارسال به همکارا داده شده.سالی یکبار به همراه خانواده.
                                                  • .
                                                    ...
                                                    ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۵۴
                                                    دوست عزیز یعنی به همه استانها این امتیاز سفر شمال به همراه خانواده را میدن؟
                                                    • خ
                                                      خواهشا جواب بدید
                                                      ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۰۵
                                                      شمایی که دوره بودین...میشه لطف کنید و بگید که مهارت کامپیوترمون تو چه سطحی باید باشه....
                                                      من تا حالا با کامپیوتر کار نکردم و تقریبا با لپتاپ و بیشتر هم بابت استفاده از اینترنت از لپتاپ استفاده میکنم....ابا نیازه الان دوره ای یا یه سطح از کامپیوترو بیشتر روش تمرین یا کار کنیم تا تو دوره به مشکل نخوریم....
                                                      ممنون میشم جواب بدید...
                                                      • P
                                                        Parsa
                                                        ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹
                                                        بهیچ وجه نیازی نیست
                                                      • د
                                                        داوطلب مرد-تهران
                                                        ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶
                                                        امتیاز سفر به همکاران بالای سه سال سابقه تعلق می گیره..
                                                      • r
                                                        rose
                                                        ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۸
                                                        دوستان ذخیره تو رو خدا به فکر باشیم! اقلا نیروی جدید هم نخواستن به جای رد شده ها و انصرافیا از ما بگیرن نه نیروهای قراردادی و...
                                                        • .
                                                          ......
                                                          ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۱
                                                          عزیزم مطمئن باش از ما ذخیره ها هم دعوت میشه . من خودم از دوستم که کارمنده بانک سپه پرسیدم گفت خودشم جز ذخیره ها بوده که بعدش دعوت به کار شده ولی یه چند ماه دیگه باید صبور بود . آزمون های دیگه رو هم شرکت کنید ، حتما قبول میشید
                                                        • م
                                                          من
                                                          ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
                                                          راستی اون دوستایی که دوره رفتن میشه بگید در کنار کلاسهامون تفریح چی برامون میزارن؟
                                                          • م
                                                            من
                                                            ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳
                                                            راستی بقیه بچه ها کجان؟ هیچکس نیست.همکار خوبمون 111 و eee کجایند؟
                                                            • 1
                                                              123
                                                              ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۸
                                                              دیگه خیلیا نیستن. حقم دارن نیان اینجا! والا! یه سری آدما رو همچین کوبوندن تو این سایت! انگار قرار بود مدال افتخار بدن به این بیچاره ها بقیه بمونن....
                                                              • د
                                                                دور 30 تیر
                                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۱
                                                                اره.انگاری ذخیره ها توی این سایت از قبولی ها بیشتر هستند.راستی بچه ها ما انقد توی شعبه نیرو کم داریم که نگو.چون یکی از نیروهامون استعفا داد و جاش یکی بیارند یه 7 یا8 ماهی طول میکشه.
                                                            • ذ
                                                              ذخیره
                                                              ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷
                                                              احسان جان اگر شما فکر میکنی راهی وجود داره که بتونیم از طریق این سایت یا کلا هر راه دیگه ای نامه ای تنظیم کنیم با امضای همه بچه ها خوب پیشنهاد کنید شاید واقعا بشه.
                                                              نمیدونم آیا واقعا شراطش برای شماها نیست بیاین تهران بچه ها؟واقعا مهم نیست براتون؟ما تا 3-4 روز دیگم این جا منتظر میمونیم و هر روز هم صرفا جهت یادآوری همون متن رو میذارم تو پیج شاید به نصابی رسیدیم برای مراجعه دسته جمعی.
                                                              • l
                                                                leila
                                                                ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۶
                                                                البته واسه تنظیم نامه گروهی یه کارایی میشه کرد ولی می ترسم بگم بعد باعث بشه اونایی هم که ( حالا با یه کم سختی ) می تونن بیان و دسته جمعی مراجعه حضوری داشته باشیم ، پاهاشون سست بشه و به راه ساده تر ( و البته کم اثرتر ) بسنده کنن.
                                                                اگه امکانش بود پیام خصوصی بزاریم خوب می شد.
                                                              • م
                                                                مهدی
                                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲
                                                                سلام به همه، پنجشنبه و جمعه کلاس بودیم چهارراه کالج
                                                                فعلا که همش تئوری هست و درباره اقتصاد و پولشویی هست
                                                                • س
                                                                  سوااااااااااااااااال
                                                                  ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴
                                                                  سلام
                                                                  خانم هایی که به دوره ی 30 تیر دعوت شدید میشه بگید29 ام دقیقا چه ساعتی باید تو شعبه میدان امام خمینی باشیم ؟ راستش من اون برگه ای که توش ساعتو نوشته بودمو گم کردم. بین 3 و 3ونیم شک دارم.
                                                                  عیدتونم مبارک
                                                                  • ن
                                                                    نگین
                                                                    ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹
                                                                    سلام برای ما تو پیامکی که اومد نوشته بود ساعت پانزده که همون سه بعد از ظهر
                                                                    • م
                                                                      مهتاب1
                                                                      ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰
                                                                      ساعت3
                                                                    • ذ
                                                                      ذخیره به فرناز و بقیه
                                                                      ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۲۱:۲۰
                                                                      سلام
                                                                      مدیر این برای بار چندمه نطر میدم و مهمم هست ولی تایید نمیکنید.خواهش میکنم تایید بشه این کامنت خیلی خیلی مهمه
                                                                      فرناز خانم باید خدمتتون عرض کنم که منم کمی امید دارم و همیشه میگم از بانک سپه یه خبری میشه برام اما این دلیل نمیشه دست رو دست بذاریم.هیچ کس پیگیر نمیشه فقط میاین اینجا به همدیگه میگید برید پیگیری کنید بابا خودمون باید یک تکونی بخوریم.باید حضوری بریم بانک سپه نگین پیش هیات مدیرش آقای چقازردی که استخدام دست ایشونه،باید بریم پیش خانم نسرین امیرخانی رییس کارگزنی بهشون بگیم آزمون سنجش خیلی سخت بود بگیم تقریبا 5ماه علاف این آزمون بودیم لااقل از اول نمرات رو میزدن درصدارو میزدن و شفاف سازی میکردن تا امید الکی به نتیجه مصاحبه نداشتیم،خیلی از خانواده ها با شنیدن قبولی اولیه ماها خوشحال شدن اما بعدش کلی ناراحتی پیش اومد.
                                                                      من عاجزانه از همه شماها تقاضا دارم حرکت کنید بچه ها برید بانک و از همه مهمتر برید سازمان مدیریت همه چیز دست اوناست.
                                                                      منم برای تهران نیستم منم خونم تا تهران کلی راهه و باید هزینه زیادی رو برای رفت و آمدم متحمل بشم اما باید پیگیری کرد نباید ساکت موند.
                                                                      اینی که میخوام بگم رو دقیقا همون چیزیه که در مراجعات مکررم به بانک نگین شنیدم.
                                                                      آخرین بار که رفتم بانک با یکی از اعضای هیات مدیره و همین طور رییس دفترشون صحبت میکردم،اشکم دراومده بود،بهم گفت آزمونتون خیلی خیلی سخت بود میدونیم.چون خیلی از همکارای قراردادی ما 1ماه تمام مرخصی گرفتن تا بخونن برای آزمون اما اصلا قبول نشدن و از سختی آزمون مینالیدن.گفت مام میدونیم هرکی تو این آزمون قبول شده همشون بهترین رتبه ها از بهترین دانشگاه ها هستن.گفت ما نمیدونیم با این وضعیت با قراردادیامون چیکار کنیم،نه میتونیم بندازیمشون بیرون چون 6-7ساله اینجان و نه میتونیم بدون آزمون رسمیشون کنیم.گفتن هیات مدیره داره تصمیم میگیره دوباره آزمون بذاره برای این قراردادیامون که البته سوالات رو خود ما یعنی بانک طرح کنه تا اونا بتونن قبول شن و بیرون نندازیمشون.
                                                                      منم فقط گفتم این انصاف نیست.
                                                                      من جمعه بعد آزمون دیوان محاسبات دارم که باید برم تهران میدونم خیلی از بچه هام مثل من باید برن تهران از شما میخوام با هم هماهنگ کنیم و صبح شنبه بریم سازمان مدیریت یا یک درخواست دسته جمعی بنویسم با امضای هممون بدیم به خانم امیرخانی خیلی دلسوزن ایشون.
                                                                      خواهش میکنم دست از پیگیری برندارید.تو همین سایت تعدادمون حدی هست که بخوایم روشون تاثیر بذاریم،
                                                                      من،فرناز،تابان،دو خاهر شاهرودی،مخصوصا اون خانم ذخیره ای که به قول خودشون شرایط خاص داشت و به همه التماس میکرد براش بپرسن،نیما،rose و.... خواهش میکنم بیاید با همدیگه همکاری کنیم.
                                                                      هرکسی موافقه برای شنبه 3مرداد برای نوشتن درخواست و رفتن حضوری به سازمان مدیریت اعلام کنه اینجا.
                                                                      مدیر لطفا تایید کنید خیلی مهمه
                                                                      • .
                                                                        ....
                                                                        ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۰۵
                                                                        من قبول شدم ولی همیشه به فکر شماها هستم تو شبای قدرم یکی از دعاهام این بوده که حتما کار شماها هم جور بشه . اگه میتونید سرسری نگیرین دوستان پیگیری کنید .
                                                                        • ذ
                                                                          ذخیره2
                                                                          ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۲۳:۵۹
                                                                          سلام همه ی حرفات درسته، باهات کاملا موافقم
                                                                          منم ذخیره ام ولی نمی تونم بیام تهران، چیکار کنم؟
                                                                          • ذ
                                                                            ذخیره
                                                                            ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸
                                                                            این طوری هیچ فایده ای نداره.
                                                                            پس یعنی براتون اون قدر ارزششو نداره مه حاضر نمیشید بیاید تهران.عزیز من نهایت تلاشت رو بکن بیای وگرنه با زنگ اگه قرار بود کار ره بیفته که تا الآن درست میشد
                                                                          • ذ
                                                                            ذخیره2
                                                                            ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۰۳
                                                                            من نمی تونم بیام تهران ولی همون روز که خواستید برید تهران، ب منم قبلش خبر بدید منم زنگ می زنم به همون قسمت که شما می خواید برید، تا مراجعات زیاد بشه و بفهمن که تعداد زیادی به این وضع معترضن
                                                                            • د
                                                                              دو خاهر شاهرودي
                                                                              ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۰:۵۴
                                                                              اره منمم زنک میزنم همون ساعت به همون قسمت فقط قسمتشو اسم شخص و بکین شماا
                                                                              • ا
                                                                                احسان
                                                                                ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹
                                                                                با سلام خدمت دوستان بنده هم خیلی مدته نیومدم اینجا و این پیام رو دیدم خیلی خوشحال شدم چون شک ندارم که در حق منم بیعدالتی شد الانم مشکل بچه ها اینه که نمیتونن بیان تهران بیایید یه جوری یه نامه دسته جمعی بنویسم و افراد همه اونو امضا کنند و به چندین اداره تاصثیر گذار بفرستند و با پیگیری های پی در پی از طریق تماس و همچنین حضور افرادی که به تهران نزدیکتر هستند پیگیر بشیم خواهشا زودتر این کار رو انجام بدهید تا حقمون ضایع نشده ممنون
                                                                            • م
                                                                              مهدیس
                                                                              ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۲۷
                                                                              سلام منم روز جمعه آزمون دیوان محاسبات دارم میشه یه جوری با هم هماهنگ کنیم روز آزمون همدیگر رو ببینیم
                                                                              • l
                                                                                leila
                                                                                ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۷
                                                                                سلام. من هم ذخیره اول شهری هستم که واسش امتحان دادم، جمعه هم واسه آزمون دیوان باید برم تهران. واسه رفتن به سازمان مدیریت پایه ام. اگه تعدادمون به یه حد قابل قبولی رسید، هماهنگی و خبر از شما؛ تو همین پیج پیگیری می کنم.

                                                                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                              ثبت پاسخ