استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۷۰۰۳ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۷٬۰۰۳ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • 3
    3tare
    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸
    سلام خدمت همه مخصوصا دوستان اصفهانی
    امروز صبح با من تماس گرقتن که چهارشنبه صبح بیام اصفهان به همراه 6 قطعه عکس برای انجام امور پزشکی. انگار بچه هایی که اصفهانی هم نیستند باید اونجا برن دکتر.چون من ازشون پرسیدم گفتن حداقل 2 روز رو باید اونجا بمونم. حالا اگه دوستانی که قبلا رفتن دکتر پیشنهادی دارن مبنی بر اینکه من زوتر کارهام پیش بره یا اینکه با چه ترتیبی دکترها رو برم ممنوم میشم راهنمایی ام کنن و اینکه دکترها روز پنج شنبه هم هستن؟
    • ا
      اصفهان
      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸
      تبریک دوست عزیز
      شما کی رفته بودین گزینش؟
      • 3
        3tare
        ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۷
        ممنون
        بیست و سوم رفته بودم
      • ا
        اژدر
        ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
        سلام رفیق
        2تا بعدازظهر + یه پنجشنبه انجام میشه اگرراهت دوره قبلش باتلفناشون هماهنگ شو که وقتت تلف نشه
        • 3
          3tare
          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۱
          ممنون
          فردا تماس میگیرم ببینم اگه میشه ادرس و شماره تماس دکترها رو بهم بدن قبلش هماهنگ کنم چهارشنبه شب هم اصفهان بمونم.چطور نوشته بودین پنج شنبه؟ یعنی جای خاصی هست که فقط باید پنج شنبه ها مراجعه کرد؟
      • m
        machuli
        ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷
        سیزدهم معایناتمو شروع کردم و هفدهم هم تحویل سرپرستی دادم و طی تماسی که با کارگزینی سرپرستی داشتم نوزدهم به تهران ارسال کرده بودن
        • م
          ماهی
          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
          خواهشا اسم شهر رو ذکر کنید
        • د
          دوست شیدا
          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲
          سلام
          امروز با من تماس گرفتن ک روز چهارشنبه شیش تا عکس ببرم سرپرستی
          از شهرستانهای اصفهان _خانم
          • ا
            اصفهان
            ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۶
            تبریک دوست عزیز
            شما کی رفته بودین گزینش؟
            • د
              دوست شیدا
              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۷
              من بیستم گزینش بودم
          • ت
            تایید نشده
            ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
            سلام دوستان من همون خانمی هستم که گفتم مدیونم که دلیل رد شدنم رو نگم من امروز رفتم گزینش من رو بردن تو واحد خواهران و پروندمو اوردن و بعد از کلی نگاه کردن گفت که شما شرایط عمومی رو داری ولی شرایط اصلح رو نداری!بانک سپه برای اولین بار داره معیارهای انتخاب اصلح رو اجرا میکنه و به این صورت هست که اگه فقط یکی رو نداشته باشی رد میشی و بقیه واسط حساب نمیشه تنها دلیل من هم ارایش به مقدار خیلی کم در محیط غیر اداری بوده!و به این دلیل رد کردن .من خواهشا از خانمایی که تایید نشدن میخوام که دلیلشون رو بنویسن البته اگه دوست داشتن تا بقیه دوستان مخصوصا اقایان متوجه باشن در مورد ما خانمها چه جوری داره قضاوت میشه.البته من گفتم در محیط کاری کاملا بدون ارایش هستم ولی گفتم واسه ما محیط بیرون مهم تره !وقتی هم با یکی از اقایون سمت دار اونجا صحبت کردم گفتند که اینهمه ازمون استخدامی تو این کشور برگزار میشه حالا این نشد یکی دیگه و خداوند مطمینا جایی دیگه شغلی بهتر واسه من در نظر گرفته است!البته من به خودم کاری ندارم که صادقانه جواب دادم ولی حق من به گردن کسایی هست که رفتن گفتن ما اصلا واسه بیرون ارایش نمیکنیم!
            و من الله توفیق آرزوی موفقیت واسه همتون دارم.
            • .
              ....
              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
              آخرشم نفهمیدیم دلیل این رد شدنا چیه ؟چون یه خانمی تو همین سایت اعلام کرد : من گفتم آرایش میکنم ولی رد نشدم
              چی بگم والا...
              • م
                ماهی
                ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۵
                اینجا رقابتی در کار نبود که حق کسی به گردن کسی باشه
                ولی مطمئن خدا برای صداقتتون پاداش می ده و یه شرایط خیلی بهتر نصیبتون میشه
                • ع
                  علي
                  ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵
                  عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. عزیزم مطمئنم بهتر از اینو بدست میاری. فقط از خدا ناامید نشو
                  • ن
                    نیکی
                    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱
                    عزیزم به همین راحتی دست از سرشون برندار. حتی اگر شده هر روز برو پیششون، اعضای خانوادتو ببر! خودت از مشکلات و سختیهایی که کشیدی تا رسیدی اینجا بگو، بگو دیگران با همین شرایط قبول شدن چرا من نشم، بگو من حاضرم تعهد بدم که هیچ وقت در محیط بیرون هم آرایش نکنم، باید اونقدر سیریش بازی دراری تا خسته شون کنی، نمیشه با یه همچین چیز مسخره ای کس رو رد کرد که!!!!!
                    • ت
                      تایید نشده
                      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۱
                      البته من تنها نرفتم با خانواده رفتم ولی همون اقای سمت دار(اگه اسمشو بگم همه میشناسن)گفت که واسه ما قابل قبول نیست اینایی که رد شدن با خانواده هر روز بلند میشن میان اینجا و ممکنه شما الان پذیرفته بشین و برین سرکار ولی بعد از دو سال به علتی که فقط خودمون تشخیص میدیم اخراج بشید!و به علت مسافت زیاد واسم سخته هر روز برم تهران باید یه روز کامل تو راه باشم تا برسم و از لحاظ هزینه هم واسم مقدور نیست چون در سطح درامدی متوسط هستیم.اتفاقا منم گفتم به خاطر فقط همین یک دلیل بقیه محسنات من نادیده گرفته شده و ایشون هم گفتن بلی.اون خدایی که بالای سر ماست میدونه که من خیلی زیاد واسه قبول شدن تلاش کردم و شاید این اخرین فرصت من باشه به هرحال اگه تو این دنیا نتونم حقمو بگیرم تو اون دنیا حتما میتونم.
                      • آ
                        آذر
                        ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹
                        عزیز دلم منم درست به همین دلیل رد شدم و با توجه به شرایط سنی ام شاید این آخرین شانسم برای استخدام باشه.واقعا توی شوم که تنها گناه من راستگویی بود.
                    • -
                      ---
                      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۱
                      دوست عزیز به من گفتن مجموع امتیازاتت کمه و بودن کسانی که ارایش داشتن ولی امتیازات دیکه شون بالا بوده و پذیرفته شدن.حتما اعتراض کن و پیگیری کن.تا ببینیم خدا چی میخواد و اخر و عاقبت ما با این بانک سپه چی میشه
                      • ت
                        تایید نشده
                        ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۴
                        به من گفتن چون گزینش بر اساس انتخاب اصلح صورت میگیره اگه حته یک معیارهم نداشته باشی رد میکنی مثلا ارایش کردن در محیط عمومی به غیر از کار یک معیار اصلح است و جون من این شرط رو نداشتم تایید نشدم و دیگه به بقیه شرایط من نگاه نمیکنن من اینو چندبار ازشون پرسیدم که تنها دلیل رد شدنم این بوده و اونا گفتن بله؛البته یه جوری با من صحبت میکردن که احساس کردم یه جرمه سنگینی رو مرتکب شدم!و من جلوی خانوادم و همسرم واقعا احساس شرمساری و خجالت کردم؛واقعا از لحاظ روحی تاثیر بدی روم گذاشته و تو جامعه احساس امنیت نمیکنم به خاطر این همه تناقض و ریا؛این کار به جز پایین اوردن ارزش زن در جامعه هیچ تاثیر دیگه ای نداره و یک بی احترامی بزرگی بود به من و امثال من که فقط هدفمون کار کردن و کسب روزی حلال و محتاج نبودن به دیگران است.
                        • خ
                          خواهر
                          ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴
                          دلیل رد شدن من از گزینش را شرکت نکردن در نماز جماعت و نماز جمعه در سالهای اخیر عنوان شده بود و بسیجی فعال نبودن
                          • خ
                            خانم
                            ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴
                            شما فرم اعتراض رو پر کردین؟
                            • ت
                              تایید نشده
                              ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰
                              من فرم اعتراض رو پر کردم و ضمیمه پرونده شد و قرار شد کمتر از دو ماه دیکه پیگیری بشه شاید تجدید نظر بشه.
                            • خ
                              خانم
                              ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸
                              به نظرم باید از یه فرد مطلع پرسید که ایا طبق قانون بانک اجازه داره چیزی به اسم انتخاب اصلح داشته باشه ؟و اینکه ما توی این مرحله تازه از اون مطلع شدیم خلاف مقررات نیست؟میتونستن از اول بگن هرکی ارایش میکنه و یا نماز جماعت نمیره شرکت نکنه.چرا این همه ملت رو الاف کردن؟واقعا قرار نیست کسی روی این مرحله نظارت داشته باشه؟
                              • ت
                                تایید نشده
                                ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۷
                                اتفاقا من به این موضوع هم فکر کروم که اگه اینقدر واسشون مهم بود چرا تو شرایط استخدامی چیزی در موردش نگفتن اونجا هیچ مقامی نیست که به این سوالا جواب بده
                        • ی
                          یزدی
                          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰
                          از یزدی ها چه خبر
                          کسی باهاش تماس گرفتن؟
                          • y
                            yazdi
                            ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
                            سلام
                            نه هنوز خبری نشده.
                            • س
                              ستاره
                              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰
                              نه دیگه تایید مدارک پزشکی هنوز اعلام نشده
                            • ی
                              یزدی
                              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸
                              از یزدی ها چه خبر کسی باهاش تماس گرفتن؟
                              • ب
                                بوشهریا
                                ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱
                                خدمت بوشهریای عزیز عرض کنم که تا اونجایی که من اطلاع دارم تا اخر این این هفته اکثر بچه ها کارای پزشکی شون رو تحویل کارگزینی اقای سعیدزاده میدن م منتظر میمونن تا تهران تایید کنه تا حالا که واسه هیچکس تاییدیه از تهران نیومده واسه پزشکی
                                • خ
                                  خراسان رضوی.م
                                  ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷
                                  سلام همین الان ازسرپرستی استان تماس گرفتن گفتن بیا واسه تعهد محضری و دادن سفته فکر کنم این مرحله بعد تایید مدارک پزشکی باشه امیدوارم هرچه زودتر مشخص بشه دوره کی برگزار میشه
                                  • ف
                                    فارسی
                                    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷
                                    تبریک دوست عزیز
                                    شما مدارک پزکشیتونو کی به کارگزینی استانتون تحویل دادین؟ ممنون میشم جواب بدین
                                    • خ
                                      خراسان رضوی.م
                                      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲
                                      من۶اردیبهشت مدارکمو تحویل داده بودم امروز گفتند فرم هارو بعد از محضری کردن ببرم سرپرستی اما هیچی از تاریخ شروع دوره نگفتند
                                      • ا
                                        ااا
                                        ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۱
                                        منم رفتم فرم تعهد رو گرفتم. باید بریم محضر با یک ضامن و همراه یک سفته ده میلیونی که دو نفر ضامن پشتش رو امضا کرده باشن و توسط بانکی که توش حساب دارن هم تایید بشه و آخر ببریم تحویل بدیم. گفت بعد تکمیل پرونده ها میفرسیم تهران.
                                        • س
                                          سوال
                                          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷
                                          سلام دوست عزیز.
                                          بسلامتی، مبارکتون باشه
                                          مدارک پزشکی شما تایید شده که گفتند سفته بدین؟
                                          میخوان بفرستن تهران برا دوره؟
                                    • خ
                                      خبر جدید
                                      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۵
                                      سلام.
                                      با منم تماس گرفتند.
                                      فردا باید برم کارگزینی.
                                      گفتند برا تعهد محضری و سفته باید بیاین.
                                      100 میلیون سفته باید بدی، کارمندم پشتشونو امضا کنه.
                                      یا خدا . . . خیلی دیگه دارن سخت میگیرن.
                                      حالا نمیدونم این مرحله یعنی اینکه پزشکی تاییدش اومده؟؟
                                      خدا کنه زودتر کارای همه به خوبی تموم شه ...
                                      حالا انشاا... فردا که رفتم به طور کامل همه چیزو براتون توضیح خواهم داد.
                                      ** تَوَکَلتُ عَلی الله وَلا حَولَ وَلا قُوَهَ اِلا بِاالله **
                                      • ن
                                        نگین به خراسان رضوی ها
                                        ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
                                        سلام من رفتم فرم هارو گرفتم ده میلیون تومان معادل صد میلیون ریال باید سفته بدیم
                                        • خ
                                          خبر جدید
                                          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۱۹
                                          سلام.
                                          بله 100 میلیون ریال.
                                          راجع به کسایی که باید پشت سفته رو امضا کنند چی گفتن؟
                                    • m
                                      machuli
                                      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶
                                      همونطور که دوستمون گفتن احتمالا تحقیقات من ناقص انجام شده باشه و واسه این بوده که زنگ زدن ولی خودشون که گفتن مشکلی ندارین
                                      ببینیم خدا چی میخواد
                                      • m
                                        machuli
                                        ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
                                        سلام دوست عزیز
                                        آره کارای پزشکیم تموم شده و نوزدهمم تموم شده و کار دیگه ای هم بعد از پزشکی انجام ندادم
                                        بهشون گفتم کارای پزشکیمم تموم شده مگه تحقیقات تموم نشده گفت یه سری تحقیقات از محل کار و محل تحصیلتون باید انجام بشه ولی گفت شمامشکلی ندارین
                                        یه ساعت بعدم مدیر مالیمون باهام تماس گرفت گفت واسه بانک زنگ زدن چندتا سوال راجع به اخلاق و نمازخوندن و منظم بودن تو کارا پرسیدن و منم واست سنگ تموم گذاشتم
                                        • ح
                                          حمیدرضا از تهران
                                          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹
                                          سلام به همه دوستان
                                          من از دیروز کار معاینات رو شروع کردم
                                          پزشک اعصاب و روان چندتا سوال ساده میپرسه-ویزیت 50 هزار تومان
                                          پزشک قلب نوار قلب میگیره و صدای قلب رو با گوشی گوش میده-ویزیت 65 هزار تومان
                                          آزمایش عدم اعتیاد 27 هزار تومان
                                          آزمایشات کلینیکی 260 هزار تومان
                                          موفق باشید
                                          • خ
                                            خانم از تهران
                                            ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳
                                            سلام
                                            ممنون از اطلاع رسانیتون
                                            دفتر چه بیمه قبول نمیکردن که ویزیت با دفترچه بیمه حساب بشه؟
                                            • ح
                                              حمیدرضا از تهران
                                              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳
                                              نه متاسفانه
                                            • m
                                              m2
                                              ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۶
                                              خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون
                                              امیدوارم که تا آخر راه موفق باشید
                                              • m
                                                m2
                                                ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۷
                                                حمیدرضا خیلی ممنون
                                                امیدوارم توی همه مراحل زندگیت موفق باشی
                                              • ز
                                                زهرا
                                                ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸
                                                سلام.دوستانی که تاییدیه پزشکی براشون اومده لطفا جواب بدید ممنون میشم کسی بود که گلیسیرید و چربی خون لب مرز بوده ولی تایید شده باشه و نیازی به تکرار آزمایشات نداشته .
                                                • ن
                                                  نخستین بانک به حمید و بانکی
                                                  ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۱۶
                                                  هشتمین دوره ای که برگزار شد مربوط به خانمها بود به این دلیل دوستان آقا در صف انتظاران شروع به دوره قرار گرفتند دوره خانمها یقینا بعد دوره آقایون کلید میخوره ظرفیت 45 نفرس تا الان گفتن 26 نفر پر شده متاسفانه اونچیزی که گفتن کمکاری استانها برای ارسال اسامی بوده که اینقدر طول کشیده که موجب حدنصاب نرسیدن ظرفیت شده در ضمن ماه رمضان به هیچ عنوان دوره برای بچه های شهرستانی برگزار نمیکنند استان خودمون گلستان اسامی رو فرستاده فقط منتظر شروع دوره هستیم دوستان با سرپرستی استانتون تماس برقرار کنید که فشار روشون باشه لااقل ریتم کار تندتر بشه بالطبع اسامی هم زودتر اعلام میکنند
                                                  • ح
                                                    حمید
                                                    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲
                                                    مرسی.
                                                  • m
                                                    m
                                                    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۴
                                                    دوستان تحقیقات چند مرحله هست؟ یعنی بعد از معاینات باز هم تحقیقات هست؟چون دوستمون گفته که بعد از معاینات میخواستن به رییس فعلیش زنگ بزنن.
                                                    • ح
                                                      حمید
                                                      ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴
                                                      یک مرحله است.
                                                      ایشون احتمالا معرف هاش جواب ندادن یا کسی رو پیدا نکردن که در موردش اطلاعات بده، برا همون یه جورایی تحقیقاتش ناقصه .
                                                    • ز
                                                      زاهدان
                                                      ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۰
                                                      نه تا اونجا که من میدونم کسی واسه تحقیق نیامده بود کسی که بهم چیزی نگفت.روز چهارشنبه مختص خانماس شما اگه باهاتون تماس نگرفتن خودتون ی پیگیری بکنین.
                                                      • آ
                                                        آسیا
                                                        ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
                                                        از کسانیکه رفتن دوره آموزشی سؤالی داشتم!
                                                        کسی بوده که مدارک پزشکیشو تأیید نکرده باشن؟
                                                        • -
                                                          -----
                                                          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵
                                                          از اون سوالا بود دیگه !!
                                                        • گ
                                                          گلستان
                                                          ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۹
                                                          سلام .دوستان هم استانی خواهشا توضیح بدید در چه مرحله ای هستید؟سهمیه استان ما 12نفر بود.پس منتظر 11کامنت دیگه از طرف شماهستم
                                                          • s
                                                            salim
                                                            ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۵
                                                            سلام. برای من حدود یه هفته پیش اومدن تحقیق، منتظر مصاحبه هستم
                                                            • ش
                                                              شمال
                                                              ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۵۲
                                                              ما آقایون بدون آزمون استان کارامون هنوز مونده خدا عاقبت شما رو بخیر کنه تازه اینکه 3 نفرم بیشتر نیستیم
                                                              • ش
                                                                شمال
                                                                ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹
                                                                در ادامه مطب قبلیم دوره آخری که برگزار شد 4 نفر از دخترای بدون آزمون دعوت شده بودن که هم اکنون در شعبات مشغول شدن
                                                                • م
                                                                  منتظر
                                                                  ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸
                                                                  تو کل استان 3 نفراقا بدون آزمون موندن برای دوره؟ شما از کدوم شهر مازندرانی؟
                                                                  • ش
                                                                    شمال
                                                                    ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷
                                                                    ما 3 نفر از آقایون بدون آزمون گلستان هستیم
                                                                • گ
                                                                  گرگان
                                                                  ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
                                                                  سلام.بچه های گرگان پزشکیشون تموم ششده.منتظر تایید تهرانیم
                                                                  • م
                                                                    منتظر
                                                                    ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۲۲
                                                                    سلام من تازه تحقیقات کردن و شنبه باید برم برای مصاحبه تهران.بقیه معاینات رو انجام دادن؟
                                                                  • ب
                                                                    به tehran وجانان
                                                                    ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۹
                                                                    دوستای عزیزامروز برای گرفتن فرم معاینات رفتید؟چی گفتند؟چندتافرمه؟
                                                                    • ت
                                                                      تهرانی
                                                                      ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۸
                                                                      دوستان سلام. میشه بگید استعلام مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمتو خودشون میگیرن یا ما باید استعلام بگیریم؟؟؟ لطفا اگه کسی اطلاع داره کامنت بزاره با تشکر
                                                                      • y
                                                                        yooohooo
                                                                        ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۶
                                                                        به مت نامه دادن ببریم پست کنیم ولی جوابشو میفرستن برای سرپرستی یعنی نیازی نیست ما پیگیر باشیم
                                                                        • ک
                                                                          کرمانشاهان
                                                                          ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۱۳
                                                                          سلام استعلام مدرک تحصیلی رو خودشون میگیرن برای سو پیشینه نامه میدن برای تشخیص هویت که مربوط به نیروی انتظامی هست و برای کارت پایان خدمت نامه میدن که ببرید پلیس به اضافه ده.یاعلی
                                                                          • .
                                                                            ....
                                                                            ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳
                                                                            واسه من نامه ندادن برای کارت پایان خدمت!!! فقط یه نامه داد واسه اداره رفاه سپه. شما اون نامه استعلام پایان خدمتو از کجا گرفتی؟؟؟
                                                                        • م
                                                                          مونا
                                                                          ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۸
                                                                          سلام بوشهریا بگید تو چه مرحله ای هستین!

                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                          ثبت پاسخ