آغاز ثبت نام در دو آزمون تخصصی وزارت بهداشت

زمان ثبت نام دو آزمون دستیاری فوق تخصصی و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از امروز آغاز شد.
به گزارش ایسنا، داوطلبان از امروز تا روز شنبه ۱۳ دی ماه می توانند برای ثبت نام در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اقدام کنند.


همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) امروز و همزمان با ثبت نام منتشر شده و متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم "تماس با ما" اقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد.
همچنین ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از امروز شنبه ۶ دی ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۱ این ماه ادامه دارد.
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون دستیاری اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ