برگزاری پنجاهمین آزمون دستیاری در اردیبهشت ۱۴۰۲

معاون آموزشی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام پنجاهمین آزمون دستیاری خبر داد و گفت: این آزمون اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و مشکل قانونی برای برگزاری پنجاهمین آزمون دستیاری وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از وبدا، دکتر ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز اظهار کرد: مشکل منابع آزمون حل شده و منابع به روز شده است و امسال مشکلی نخواهیم داشت. ثبت نام پنجاهمین آزمون دستیاری شروع شده و آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. اینکه وزارت بهداشت اصرار دارد آزمون در موعد مقرر برگزار شود به دلیل آن است که دستیاران از ابتدای سال تحصیلی(مهرماه) در بیمارستان ‌ها حضور داشته باشند و به ارایه خدمت به مردم عزیز بپردازند.

 معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری پنجاهمین آزمون دستیاری با تاکید بر اینکه امسال مشکل قانونی برای این آزمون وجود ندارد، گفت: اکنون فرآیند ثبت‌نام این آزمون در حال انجام است.

دکتر باقری فرد ادامه داد: مشکل قانونی در چهل و نهمین آزمون دستیاری که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد مرتفع گردید و با ایجاد تغییراتی در آیین‌نامه‌ها، ایراداتی که دیوان عدالت ادارای در مورد برگزاری آزمون وارد کرده بود، مرتفع شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سال گذشته آیین‌نامه ی برگزاری آزمون دستیاری در نشست شورای تخصصی و آموزش پزشکی با حضور روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تغییر کرد و مشکلات مرتفع شد، اعلام کرد که دیوان عدالت اداری نیز کاملا در جریان تغییرات هست.

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برای مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون دستیاری اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ