شرایط دریافت وام ۴ میلیاردی برای سربازان

ایسنا/گلستان جانشین تیپ ۲۳۰ متحرک شهید متاجی ارتش گرگان در خصوص شرایط پرداخت وام ۴ میلیاردی به سربازان ماهر توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ حمید حیدری پیش از ظهر چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنای گلستان و در گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران وظیفه‌ای است که بر دوش ما نهاده شده است، افزود: خبرنگاران زبان گویای جامعه و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که دغدغه‌ها و نیازهای مردم را به گوش مسئولان رسانده و دستاوردهای نظام و عملکرد مسولان را نیز به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تا به امروز در حوزه تولید علم و دانش جهادی عمل کرده و فعالیت‌های چشمگیری داشته است، افزود: تمام پیشرفت‌ها و داشته‌های امروز خود را مدیون تلاشگران عرصه علم و دانش وفعالیت‌های جهادی نیروهای دلسوز نظام هستیم که جهاد دانشگاهی نمونه بارز آن است.

جانشین تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی گرگان با بیان اینکه وظیفه نیروهای مسلح دفاع از تمامیت ارزی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این برهه زمانی که کشور در امنیت کامل است و در جنگ به سر نمی‌بریم جهاد ما در حوزه اشتغالزایی برای جوانان جامعه است.

شرایط دریافت وام ۴ میلیاردی برای سربازان

این مقام مسئول با تاکید اینکه سربازان باید یک مهارتی را کسب کرده باشند که پیوست کارت پایان خدمت آن‌ها باشد، گفت: همه سربازان موظف هستند یک هنر و و مهارتی را فراگرفته و گواهینامه مرتبط با آن مهارت را دریافت کند.

حیدری با اشاره به اینکه طبق تاکید رهبر معظم انقلاب سربازان از بدو ورود تا پایان روز خدمت خود باید طوری باید آموزش ببینند، که دغدغه کار و اشتغال نداشته باشند، گفت: مشمولین وظیفه که در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت کرده‌اند، تا پنج سال پس از پایان دوران خدمت سربازی می‌توانند به بانک‌ها مراجعه و بر حسب نوع کسب و کار خود از ۱۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند.

وی خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دور افتاده در استان گلستان را از دیگر اقدامات تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله نادران گرگان برشمرد و افزود: نیروهای ارتش استان گلستان با خدماتی نظیر تعمیر و بهسازی خانه محرومان، حمل و نقل دام‌ها و اهدا بسته‌های معیشتی محرومان را یاری می‌کند.

منبع: ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ