جذب و استخدام ۴۵۰ نفر از سربازان نخبه در ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در سه سال گذشته تاکنون حدود ۴۵۰ نفر از سربازان نخبه جذب و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران شده اند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه بازدید سربازان نخبه از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروی زمینی و هوانیروز ارتش در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر افزود: چندین برابر نخبگانی که به صورت مستقیم جذب ارتش شده اند، به صورت غیر مستقیم و از طریق شرکت های دانش بنیان با ارتش قرارداد همکاری و تجاری دارند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروی زمینی ارتش برای رفع نیازهای خود با ۱۰۲ شرکت دانش بنیان قرارداد همکاری دارد بیان کرد: در نیروی زمینی همچون دیگر نیروهای مسلح، هدف خودکفایی و تکیه به توانمندی های متخصصان و نخبگان داخل است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به نمایشگاه دائمی دستاوردهای نیروی زمینی و هوانیروز اشاره کرد و گفت: از اقشار مختلف در قالب گروه و کاروان های راهیان پیشرفت دعوت می شود تا از این نمایشگاه بازدید کنند و توانمندی نخبگان داخل که فعل «ما می توانیم» را به صرف کردند را از نزدیک مشاهده کنند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری تاکید کرد: دانشجویان، نخبگان و استعدادهای برتر کشور نیز می توانند در کنار بازدید از توانمندی های نیروی زمینی، در صورت علاقه برای ارتقاء توان دفاعی ایران به نیروهای مسلح کمک کنند

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ