استخدام ۳۰۰ آموزشیار نهضت سوادآموزی در اردبیل

۱ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از جذب و استخدام ۳۰۰ آموزشیار نهضت سوادآموزی در این استان خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، احمد ناصری از جذب و استخدام۳۰۰ آموزشیار نهضت سوادآموزی خبر داد و اظهار کرد: احکام برخی از این افراد صادر شده و مابقی نیز در دست اقدام است.


وی افزود: وضعیت آموزشیارانی که از سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ به صورت مداوم و مستمر با نهضت سوادآموزی همکاری داشتند مشخص شده و این افراد به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: احکام جذب و استخدام رسمی این افراد بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی مورد نیاز در دانشگاه فرهنگیان صادر می‌شود.

وی در خصوص استخدام نیرو‌های شرکتی و معلمان مدارس غیرانتفاعی غیردولتی تصریح کرد: تاکنون بخشنامه‌ای برای جذب و استخدام این نیرو‌ها به آموزش و پرورش استان ابلاغ نشده است و در صورت تصویب طرح یا لایحه‌ای در این زمینه، آموزش و پرورش نسبت به جذب و استخدام این افراد اقدام خواهد کرد.

ناصری با بیان اینکه هدف نهضت سواد آموزی با سواد کردن افراد با بازه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال است، گفت: هم اکنون ۹۵ درصد جمعیت استان اردبیل با سواد هستند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۳۰۰ آموزشیار نهضت سوادآموزی در اردبیل

  • ح
    حق التدریس
    ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵
    فقط نیروی قبل 92شامل میشوند مابقی برونسپاری زیر نظر پیمانکاری هستن بعد 92ها باید در ازمون ماده 28شرکت کنن فعلا برنامه ای بهشون وجود ندارد.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ