۹۴ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد

معاون وزیر تعاون: هم اکنون ۹۴ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد که می‌بایست از ظرفیت‌های ارزشمند تعاونی‌ها در شرایط تاب آوری اقتصادی استفاده کنیم.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد کبیری در دیدار محمد شریعتمداری با علما و وعاظ تهران، با اشاره به تشکیل سامانه جامع هوشمند بخش تعاون اظهار کرد: با راه اندازی این بخش حتی فعالیت‌های هیئت مدیره‌های تعاون رصد خواهد شد و افراد می‌توانند به راحتی نسبت به تشکیل تعاونی اقدام کنند.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون ۹۴ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد که می‌بایست از ظرفیت‌های ارزشمند تعاونی‌ها در شرایط تاب آوری اقتصادی استفاده کنیم چرا که تعاونی‌ها، توسعه اشتغال پایدار و شفافیت را ایجاد می‌کنند.
کبیری با اشاره به امضای تفاهم نامه با برخی فروشگاه‌های آنلاین تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه محصولات تعاونی‌ها در سکوی فروش بازار آنلاین قرار می‌گیرند که این موضوع به رشد و توسعه تعاونی‌ها کمک شایانی می‌کند.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به راه اندازی خط اعتباری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی تعاونی‌های مسکن نیز اشاره کرد و در ادامه از راه اندازی مراکز نوآوری تعاونی‌ها در مهر امسال خبر داد.
وی توضیح داد: این مراکز به صورت همزمان در ۱۱ استان کشور راه اندازی خواهند شد و خدمات بیمه‌ای و بانکی با رویکرد تعاونی ارائه می‌کنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار ثبت تعاونی ها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ