۷۰ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار هستند

۱ نظر
خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهور گفت: طرح ها و برنامه های بنیاد شهید برای اشتغال فرزندان ایثارگران کشور بزودی در کرمانشاه به مرحله اجرا در خواهد آمد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدعلی  شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران پیش از ظهر امروز(۲۷ تیر) در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ایراد سخت پرداخت. وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گفت:  مقام معظم رهبری در سفرهای استانی، بر دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سفارش اکید دارند. حجت الاسلام شهیدی، با اشاره به فرموده امام راحل که از شهدا به عنوان امامزادگان عشق یاد می کنند، ابراز کرد: بنده به نیابت از رئیس جمهور و هیئت دولت، زیارت قبور مطهر شهدا را عهده دار شدم که توفیقی برزگ برای من است. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اشتغال را یکی از دغدغه های امروز جامعه ایثارگری برشمرد و گفت: امروز حدود ۷۰ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار هستند. وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته قریب به ۳۴ هزار فرصت شغلی برای جامعه ایثارگری فراهم شده است، اعلام کرد: بنیاد شهید و امورایثارگران طرح ها و برنامه هایی را در حوزه های صنعتی و خدماتی برای اشتغال فرزندان ایثارگران کشور طراحی کرده است که بخشی از آن در استان اصفهان اجرایی شده و بزودی در کرمانشاه نیز عملیاتی می شود. معاون رئیس جمهور، با بیان اینکه جامعه ایثارگری کشور ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس  ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، بیش از ۲۰ هزار جانباز و یک هزار و ۷۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب کرده است. وی با بیان اینکه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، اضافه کرد: خدمت رسانی به این جامعه بزرگ گاهی با مشکلاتی همراه است اما امیدوارم به زودی این مسائل حل شود. حجت الاسلام شهیدی، با اشاره به پرداخت معوقات جامعه ایثارگری از سال ۷۶ تا ۹۰ از پرداخت معوقات سال ۹۱ تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سعی می کنیم معوقات سال های ۹۲ و ۹۳ را نیز در شش ماهه نخست سال آینده به مرحله پرداخت برسانیم. وی همچنین با اشاره به وجود بیش از ۱۵۴ جانباز شیمیایی در استان کرمانشاه؛ از حل بالغ بر ۸۵ درصد از مشکلات بخش درمان و اجرای طرح سپاس با همراهی ائمه جمعه، استاندار و مسئولان در دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ابراز خرسندی کرد و گفت: امیداریم سایر مسائل حوزه درمان با بازنگری و نظرات کارشناسی در بنیاد شهید و امور ایثارگران حل شود. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان از پیگیری مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سفر ریاست جمهوری خبر داد و افزود: قطعا نامه ها و مطالبات شما پیگیری خواهد شد و هیچ موردی بدون پاسخ نمی ماند.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۷۰ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار هستند

  • ب
    بی نام
    ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸
    سلام شوهر من فرزند شهید است .و 35 سال سن دارد .در شرکت نفت اهواز پیمانی بود ولی الان یک سال هست اخراج شده دست شما درد نکنه که به فکر خانواده ها هستید و هر وقت دلتون میخواد اخراج میکنید بعد 14 سال سابقه راحت اخراج میکنید .. .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ