۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در اردبیل پرداخت شد

۱ نظر
خبرگزاری تسنیم : مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال برای متقاضیان و مجریان طرح‌های اشتغالزایی در استان اردبیل پرداخت شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، محمد حسن شاهنده پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزا‌ن‌قیمت اشتغال برای متقاضیان و مجریان طرح‌های اشتغالزایی در استان اردبیل پرداخت شده است. وی افزود:‌ امسال نیز ۲۲ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات اشتغالزا از این صندوق اعتبار در نظر گرفته شده است اما تنها ۱۰ درصد از این اعتبارات برای خوداشتغالی پرداخت می‌شود و عمدتا ارائه این تسهیلات برای طرح‌های اشتغال‌زای جمعی و پشتیبان با سقف یک میلیارد ریال برای هر طرح خواهد بود. مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با بیان اینکه سهم ۳ ماه نخست شهرستان خلخال از این میزان تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال است، گفت:‌ در سال گذشته برای طرح‌های خوداشتغالی در شهرستان خلخال ۴ میلیارد تومان پرداخت شده است که خلخال، دومین شهرستانی بوده که بیشترین سهم استانی را در این حوزه داشته است. فرماندار شهرستان خلخال نیز در این نشست بیان کرد: در سال گذشته با استفاده از تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی مهر امید برای ۲۴۶ نفر در سطح شهرستان خلخال اشتغالزایی شده است که ارائه این تسهیلات نقش بسزایی در اشتغالزایی و رفع محرومیت در شهرستان داشته است. علی نظری شیخ‌احمد با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴۰ نفر از تسهیلات ازدواج این صندوق بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرستان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این افراد پرداخت شده است تا بتوانند برای خود اشتغال ایجاد کرده و درآمدزایی کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در اردبیل پرداخت شد

  • ا
    ااا
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۹
    خبر بسیار خوشحال کننده ای است اما ابعاد وام از لحاظ کمی بسیار پایین است! از مسولین تقاضای جذب حداکثر منابع هستم. و ضمنا این منابع صرفا در اشتغال زایی جمعی به مصرف برسد. اردبیل از نظر نیروی بیکار تحصیل کرده سهم بالایی در کشور دارد و اشتغال این عزیزان زمانی میسر میشود که اشتغال به صورت زیر بنایی (کارخانجات مادر) بستر سازی شود. با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ