پرداخت معوقات فرهنگیان در ردیف بودجه آموزش و پرورش

۳ نظر
به گزارش سرمدنیوز،  علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح ۱۶مرکز رفاهی در۱۳ استان ضمن تشکر از همکاری‌های معاونت توسعه و مدیریت و سایر کارکنان آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: بحث منزلت معلم چیزی نیست که فقط با شعار بتوان آن را بیان کرد بلکه باید تلاش کنیم منزلت معلم تقویت شود و بر این اساس اکنون ۱۶ مرکز  در ۱۳ استان افتتاح شد. وی ادامه داد: این اقدام گامی کوچک برای تقویت منزلت معلم است و امیدواریم آموزش و پرورش در راستای تامین رفاه فرهنگیان گام‌های بیشتری را اجرایی کند. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای اسکان و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین اسکان فرهنگیان برای مسافرت‌های مختلف برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این زمینه هم به توسعه امکانات نگاه ویژ‌ه‌ای داریم. فانی در خصوص پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: امسال در بودجه آموزش و پرورش ردیفی جداگانه برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر  گرفته شده و این بودجه از قسمت بودجه عمومی کاملا جداست. فانی با بیان اینکه امیدواریم بخشی از معوقات را به این روش پرداخت کنیم گفت: معوقات زیادی نظیر هدیه ازدواج، پاداش پایان خدمت و ... وجود دارد و با اولویت‌بندی طبق اعتبارات تخصیص یافته به آموزش و پرورش سعی در پرداخت آن داریم. وی با اشاره به بحث زبان انگلیسی در مدارس بیان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای با عنوان توجه به درس زبان انگلیسی برگزار می‌شود و در نهایت گزارشی ارائه  و به شورای عالی آموزش و پرورش فرستاده می‌شود تا تصمیمات لازم برای سال تحصیلی آینده گرفته شود. وزیر آموزش و پرورش در خصوص آموزش سایر زبان‌ها به مدارس گفت: در این خصوص هم برای هر زبان کمیته‌های مختلفی تشکیل شده تا تصمیم قطعی اتخاذ شود.

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای پرداخت معوقات فرهنگیان در ردیف بودجه آموزش و پرورش

  • س
    سمیه
    ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴
    با سلام لطف کنید در موردچگونگی پرداخت مابقی حق التدریس معلمان حق التدریس هم اطلاع رسانی کنید
    • ش
      شمس
      ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۸
      با سلام لطفا معوقه اضافه کار کادر اجرایی در هنرستان های کاردانش را نیز لحاظ کنید 5 سال پرداخت نشد ه ههههههههههههههههههههه.....؟؟؟؟؟
      • ش
        شمس
        ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶
        با سلام لطف بفرمایید معوقه اضافه کار کارکنان اجرایی هنرستانها کاردانش را لحاظ کنید.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ