معیشت معلمان بهتر شده

۲ نظر

خبرگزاری پانا: پیشکسوت امور تربیتی گفت: با توجه به اینکه مشکلات دانش آموزان در سنین مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، وجود یک مشاور در همه مقاطع تحصیلی برای حل و فصل این مشکلات یک ضرورت است. احمد صافی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت:باید در تمام دوره های تحصیلی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشاور داشته باشیم و این یک ضرورت است؛ زیرا مشکلات دانش آموزان در سنین مختلف متفاوت است و نیازمند این است که بتوانند مشکلات خود را با یک مشاور در میان بگذارند تا مشکلات آنها را حل و فصل کنند. وی افزود: هجمه های فرهنگی دشمنان زیاد است اما بسیاری از معلمان در سیستم آموزش و پرورش در حال تلاش هستند و زحمت می کشند تا با این هجمه ها مقابله کنند. صافی  ادامه داد: معلمان بهترین آثار، کتاب ها و زندگینامه اساتید برجسته تعلیم و تربیت را مطالعه کنند تا رمز موفقیت آنها را دریابند و مشکلات خود را برطرف کنند. این پیشکسوت امور تربیتی ادامه داد: با اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان از ابتدای مهر ۹۴ تا حدودی وضعیت معیشت معلمان و فرهنگیان در کشور بهتر شده است . وی گفت: امیدواریم در سال آینده نیز نیز طبق ضوابط این افزایش ادامه یابد تا شاهد بهبود وضعیت معیشت معلمان در سال آینده باشیم .

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای معیشت معلمان بهتر شده

  • a
    alish52
    ۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
    صدات از جای گرم درمیاید.یا معلم نیستی یا از نزدیکان معلم !!!!!
    • ر
      رضا
      ۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱
      کدام معیشت؟دائما دررسانه ها جنجال می شود وخبرهای دروغ پخش می شود اما در عمل خبری نیست .دائما می گویند افزایش حقوق ؟ ولی اضاف که نمیشود هیچ کم هم می شود .فقط جنجالی بیهوده ودرغی بی پایان .مگار ادم چقدر می تواند به چشم معلمان نگاه کند ودروغهای شاخدار بگوید.فقط خدا می داند و دیگر هیچ

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ