مجلس به دنبال تحقق عدالت در حقوق کارکنان و بازنشستگان است

۲ نظر
خبرگزاری فارس : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مجلس برای تحقق عدالت در حقوق دریافتی بازنشستگان و کارکنان گفت: کمیسیون تلفیق مجلس به شکل جدی به دنبال تحقق عدالت در بحث حقوق همه آحاد جامعه است. عامر کعبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مردم و نمایندگان بحث تحقق عدالت در میزان دریافتی حقوق کارکنان و بازنشستگان است. وی افزود: کمیسیون تلفیق مجلس به شکل جدی به دنبال تحقق عدالت در بحث حقوق همه آحاد جامعه است که در این خصوص به منظور رفع تبعیض و برقراری عدالت و همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در طول سال‌های برنامه ششم نسبت دریافتی به حداکثر پرداختی سازمان در هر سال ثابت باشد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مجلس بحث ملزم کردن دولت به اعلام میزان دریافتی مدیران در سامانه ثبت حقوق است. وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه میزان دریافتی مدیران به شکل شفاف در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت و امکان تکرار بحث دریافتی‌های غیرمنطقی و نجومی غیرممکن خواهد شد. کعبی ادامه داد: انتظار مردم از دولت و مجلس شفاف‌سازی حقوق‌های مدیران و همچنین جلوگیری از بی‌عدالتی‌ها در میزان حقوق دریافتی است و این انتظار به حقی است. نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوار هستیم با تحقق این طرح‌ها میزان رضایت‌مندی افزایش و با رفع مشکلات کارکنان و مردم به بهره‌وری مطلوب در کارها دست یابیم. ی افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس همواره آمادگی کمک به دولت برای ارائه طرح‌ها و لوایحی بمنظور کمک به حل مشکلات اقتصادی و تسهیل در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای مجلس به دنبال تحقق عدالت در حقوق کارکنان و بازنشستگان است

  • ع
    علی اصغر
    ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۲
    با سلام و خسته نباشید
    پدر من باز بنشسته تأمین اجتماعی است حقوق دریافتی پدرم197500تومان میباشد اعلام کردند که زیر یکمیلیون تومان نداریم لطفا فکری به حال این قشر زحمتکش باشید خیلی ممنونم
    • س
      سپیده
      ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶
      چرا پاداش هر سال را انتهای همان سال پرداخت نمیکنید.اینطوری یه کمکی هم به این وضعیت نابسامان پرداخت پاداش میشود

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ