لایحه «طرح جامع رتبه‌بندی معلمان» در دست تهیه است

۱ نظر
خبرگزاری فارس : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: لایحه طرح جامع رتبه‌بندی معلمان توسط شورای عالی آموزش و پرورش در حال تنظیم است و پس از آماده شدن در دولت، به مجلس ارائه می‌شود.به گزارش بازارکار علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص «اجرای طرح رتبه بندی معلمان»، اظهار داشت: این موضوع دارای دو بخش است؛ بخشی که قبلاً دولت به استناد مصوبه سال ۹۴ تصویب کرده بود و در سال ۹۴ و ۹۵، معلمان رتبه‌بندی حرفه‌ای شدند. وی ادامه داد: در حال حاضر در قانون برنامه ششم، دولت مکلف شده است طرح رتبه‌بندی را در مرحله نهایی در قالب یک لایحه تهیه کرده و به مجلس ارائه کند. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این لایحه که طرح جامعی است، توسط شورای عالی آموزش و پرورش در حال تنظیم است و به محض آماده شدن در دولت، به مجلس ارائه می‌شود.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای لایحه «طرح جامع رتبه‌بندی معلمان» در دست تهیه است

  • د
    داود
    ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۰
    باسلام جناب معاون شمارا به خدا از استرس وخبرهای ضدونقیض وبدون واقعیات زهرترک شدیم از دبیر محترم شورای عالی آموزش وپرورش هم عاجزانه وملتمسانه استدعا داریم دراسرع وقت جهت رفاه حال معلمان این مصوبه رادر الویت کاری خودتان قرار فرمائید تا شاید ماهم نمردیم این رتبه جامع وکامل معلمی راتجربه نمودیم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ