قوه قضاییه در حال جذب نیرو است

دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه در حال جذب نیرو بوده و کارآموزان قضایی مشغول کارآموزی برای جذب در دستگاه قضایی هستند.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه در حال جذب نیرو بوده و کارآموزان قضایی مشغول کارآموزی برای جذب در دستگاه قضایی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد موحدی‌آزاد» دادستان کل کشور امروز در دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تحسین حملات موفقیت آمیز ایران اسلامی به اسرائیل با بیان اینکه امید است این عملیات سپاه سرافراز مقدمه‌ای برای زوال و نابودی رژیم کودک کش صهیونیست باشد، اظهار داشت: در قوه قضائیه نظارت‌ها نسبت به سایر بخش‌ها بیشتر، دقیق‌تر و سختگیرانه‌تر است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه نظارت در قوه قضائیه باید سختگیرانه باشد، افزود: برخورد با فساد در قوه قضائیه کم نظیر و بی‌نظیر است.

حجت الاسلام موحدی آزاد با اشاره به فعالیت هیات بازرسی پنهان در قوه قضائیه، گفت: در بیشتر استان‌ها آمار سلب صلاحیت و تعلیق از سمت قضایی زیر یک درصد است.

وی با تاکید براینکه دادستانی کل کشور نسبت به دادسرا‌ها نظارت ویژه دارد، ادامه داد: وضعیت فعلی دستگاه قضا به برکت تلاش‌های آگاهانه رئیس قوه قضائیه خوب است.

حجت الاسلام موحدی آزاد با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم بر لزوم تسهیل گری مسئولین جهت تحقق این مهم تاکید کرد و اذعان داشت: تربیون‌های نمازجمعه یکی از اثرگذارترین ابزار برای تبیین شعار سال رهبری بشمار می‌رود.

وی از آمادگی دستگاه قضا برای حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: همه‌ی بخش‌ها از جمله دولت، قوه قضائیه و مردم باید برای جهش تولید وارد میدان عمل شوند.

محیط زیست را به بهانه اشتغال تخریب نکنیم
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پتروشیمی استان فاقد مجوز است، گفت: نباید به بهانه اشتغال محیط زیست را تخریب کرد.

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دستگاه قضائی در صدور اجرای احکام به وجه اسلامی وجه ویژه‌ای دارد، با تقدیر از حجت الاسلام اکبری رئیس کل سابق استان مازندران با تجربه در حوزه قضائی معرفی کرد و گفت: طبق دستور رئیس کل قوه قضائیه مدیرانی که ۵ سال در سمت خود فعالیت داشته‌اند در صورت تمایل باید جابجا شوند.

وی با اظهار اینکه همزمان در هفت استان جابجایی مدیران در حال صورت گرفتن است، ادامه داد: همچنین در این مراسم آقای پوریانی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی می‌شود.

دادستان کل کشور از مازندران به عنوان استان بسیار مهم و حساس در کشور یاد کرد و گفت: این استان دارای مواهب طبیعی و زیادی است و بیش از ۴۰ درصد برنج کشور در این استان تولید ی‌شود.

حجت الاسلام موحد با اظهار اینکه اراضی استان کشاورزان بسیار قیمتی است ادامه داد: از این رو امکان دارد که برخی از سودجویان به منابع طبیعی استان دست درازی کنند.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ