فرایند اصلاح نواقص رتبه‌بندی معلمان در فارس ادامه دارد

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه فرایند اصلاح نواقص طرح رتبه‌بندی معلمان در این استان ادامه دارد، گفت: در استان فارس از مجموع ۶۲ هزار معلم، رتبه‌بندی ۵۸ هزار نفر اعمال شده است.

به گزارش ایسنا، محمدخلیل عسکری امروز، ۲۴ مهرماه در بازدید سرزده از مدارس دکتر حسابی ناحیه ۲ و دبیرستان نرجس ناحیه ۴ شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان در استان گفت: در بحث رتبه‌بندی فرایند اصلاح نواقص همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در استان فارس از مجموع ۶۲ هزار معلم، رتبه‌بندی ۵۸ هزار نفر اعمال شده است، افزود: پس از اعتراض برخی معلمان به رتبه خود، روند رسیدگی به اعتراضات همچنان ادامه دارد و به زودی به پایان می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه سخنان خود از آغاز به کار طرح دوشنبه‌های مدرسه محوری در این استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور احصا دقیق‌تر و از نزدیک نیازهای مدارس و دانش‌آموزان و معلمان در سطح استان اجرا می‌شود.

عسکری تصریح کرد: روزهای دوشنبه را به بازدید مدیران و معاونین آموزش و پرورش از مدارس استان در قالب طرح دوشنبه‌های مدرسه محوری اختصاص داده شده است. در این روز مدیران و معاونین آموزش و پرورش در مدارس حضور یافته و گفت‌وگو مستقیم با معلمان، مدیران و دانش‌آموزان مدارس خواهند داشت و تلاش می‌شود از نظرات آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، تصریح کرد: در این سفر، وزیر آموزش و پرورش ظرفیت شیراز و استان فارس را کم نظیر دانست و به پاس درخشش دانش‌آموزان فارس در عرصه‌های مختلف برگزاری چهار رویداد جهانی و ملی دانش‌آموزی را در اختیار فارس قرار دادند.

عسکری اضافه کرد: از سوی وزیر آموزش و پرورش، شیراز به عنوان گذرگاه ایران و جهان قرار داده شد و برگزاری جشنواره‌های ادبی، برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال و فوتسال دانش‌آموزان آسیا و جشنواره اجرای مجریان دانش‌آموزی همگی به استان فارس محول شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین به طرح مسجدمحوری این اداره‌کل نیز اشاره کرد و گفت: تخریب و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، ایجاد سایه‌بان، تعمیر و تقویت سیستم سرمایشی و گرمایشی و رفع مشکل برق مدرسه از جمله مواردی است که در طرح مسجدمحوری با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام خواهد شد.

منبع : ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ