طرح دو فوریتی افزایش حقوق فرهنگیان در هفته معلم مطرح شود

۱ نظر
 خبرگزاری ایسنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن طرح دو فوریتی افزایش حقوق فرهنگیان در هفته معلم شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) محسن صرامی فروشانی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران یک نکته باید نهادینه شود و آنکه معلم کارمند نیست . ما باید اعتقاد داشته باشیم که وزنه سیاست گذاری معنوی در آموزش و پرورش بسیار سنگین تر از برنامه و سیاست گذاری مادی است. اما متاسفانه در برنامه خرد و کلان آثاری از این سیاست گذاری ها مشاهده نمی‌کنیم. وی اضافه کرد:‌ اخیرا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان توسط پایتخت از حساب اوقاف شهرستان خمینی شهر به شکل شبانه برداشت شده و ما علت این برداشت را نمی‌دانیم . این نماینده مجلس در تذکری به هیات رئیسه گفت: طرح دو فوریتی افزایش حقوق فرهنگیان و بازنشستگان که ۱۴۴ نماینده آن را امضا کردند به مناسبت هفته معلم در مجلس مطرح شود تا برگ زرینی در تاریخ مجلس نهم رقم بخورد.

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای طرح دو فوریتی افزایش حقوق فرهنگیان در هفته معلم مطرح شود

  • م
    معلم بازنشسته
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۳۱
    با سلام ..از این برگ های زرین تو هفته معلم زیاد دیدیم و بعد حاجی حاجی مکه ....و دیگر هیچ ...تو رو خدا با این حرف ها و نوشته ها ما رو نخندانید ما که فقر خنده داریم و خنده به لب ما که نمی یاد با این خنده زورکی رو دلم میمونه و باید برم دکتر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ